Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Високовольтні електронагрівачі
Очікувана вартість
3 858 678,00 UAH
UA-2018-11-02-000428-c 1aa4f5d1ac584426bfa0dffb7093b399
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2018 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 27 листопада 2018 14:36
Очікувана вартість: 3 858 678,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115760 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Елемент нагрівальний високовольтний - 1500 шт. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 шт
Елемент нагрівальний високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 08:27
ТД_671_нова редакція.doc
16 листопада 2018 08:27
Перелік змін.docx
16 листопада 2018 08:27
ТД_671_з закр.даними.doc
02 листопада 2018 13:15
Проект договір.docx
02 листопада 2018 13:15
оголошення.docx
16 листопада 2018 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 08:27
ТД_671_нова редакція.doc
16 листопада 2018 08:27
Перелік змін.docx
16 листопада 2018 08:27
ТД_671_з закр.даними.doc
02 листопада 2018 13:15
ТД_671 Високовольтні електронагрівачі.doc
02 листопада 2018 13:15
Проект договір.docx
02 листопада 2018 13:15
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Восток-Інвест Плюс 3 830 940,00
UAH з ПДВ
3 830 940,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМПОСТАЧ-ЛЮКС" 3 855 600,00
UAH з ПДВ
3 855 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2018 14:06
Дані на товар.pdf
26 листопада 2018 14:06
Якісні.pdf
26 листопада 2018 14:06
Лист-дилер ВІП.pdf
26 листопада 2018 14:06
Лист-дилер НТ.pdf
26 листопада 2018 14:06
Паспорт зразок.pdf
26 листопада 2018 14:06
повноваження директора.pdf
26 листопада 2018 14:06
Проект договору.pdf
26 листопада 2018 14:06
ТУ.pdf
26 листопада 2018 14:06
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2018 14:06
відгук.pdf
26 листопада 2018 14:06
Скан аналог договір.pdf
26 листопада 2018 14:06
Дов аналог договор.pdf
26 листопада 2018 14:06
Довідка довкілля.pdf
26 листопада 2018 14:06
Довідка учасника.pdf
26 листопада 2018 14:06
Лист-згода договір.pdf
26 листопада 2018 14:06
лист-згода перс дані.pdf
26 листопада 2018 14:06
СТ17.pdf
26 листопада 2018 14:06
Цінова.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 12:22
Електронний підпис
26 листопада 2018 12:03
ТУ ТЕН.7z
26 листопада 2018 12:03
Тех. специфікація..pdf
26 листопада 2018 12:03
Ст. 17.pdf
26 листопада 2018 12:03
Пропозиція.pdf
26 листопада 2018 12:03
Проект договір.pdf
26 листопада 2018 12:03
Про підприємство.pdf
26 листопада 2018 12:02
Представництво, ВБК-ППЛ.pdf
26 листопада 2018 12:02
Повноваження по ТУ.pdf
26 листопада 2018 12:02
Персонал та обладнання, ВБК.pdf
26 листопада 2018 12:02
Наказ-протокол.PDF
26 листопада 2018 12:02
Лист-згода.pdf
26 листопада 2018 12:02
Лист про еколог. норми.pdf
26 листопада 2018 12:02
дані на продукцію.pdf
26 листопада 2018 12:02
Відгук.pdf
26 листопада 2018 12:02
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Восток-Інвест Плюс

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМПОСТАЧ-ЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Восток-Інвест Плюс
#39238779
Переможець 3 830 940,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 16:15

Документи

30 листопада 2018 16:15
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:15
Намір-2 (1).docx
30 листопада 2018 16:15
протокол 2.docx
27 листопада 2018 14:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Восток-Інвест Плюс
#39238779
3 830 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 16:15
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:15
Намір-2 (1).docx
30 листопада 2018 16:15
протокол 2.docx
27 листопада 2018 14:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 14:47
ЗВІТ Восток-Інвест Плюс 18769.docx укладений
13 січня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 08:31
УЗ-ЦЛ-18769-Ю (1).pdf зміни до договору
26 березня 2019 08:31
Повідомлення Про внесення змін 18769 (1).docx зміни до договору
26 березня 2019 08:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 20:02
ДУ18769 восток інвест (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 20:02
повідомлення Восток 18769.docx зміни до договору
29 грудня 2018 20:02
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 11:45
УЗ-ЦЛ-18769-Ю.pdf укладений
21 грудня 2018 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18769/Ю від 20.12.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.3., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.3. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 3 830 940,00 грн. (три мільйони вісімсот тридцять тисяч дев’ятсот сорок гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 766 188,00 грн. (сімсот шістдесят шість тисяч сто вісімдесят вісім гривень 00 коп.), що разом становить 4 597 128,00 грн. (чотири мільйони п’ятсот дев’яносто сім тисяч сто двадцять вісім гривень 00 коп.). 14.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 14.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-18769/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-18769/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору : 1. Пункт 1.3 Договору поставки від 20.12.2018 року № УЗ/ЦЛ-18769/Ю доповнити та викласти в наступній редакції: «Виробники продукції: ТОВ «Нижегородский ТЕН»; ТОВ «ВБК Центр» 2.Пункт 2.3 Договору поставки від 20.12.2018 року № УЗ/ЦЛ-18769/Ю доповнити та викласти в наступній редакції: Гарантійний термін на Продукцію, що постачається складають 36 (тридцять шість) місяців із дня вводу у експлуатацію виробництва ТОВ «ВБК Центр». Гарантійний термін на Продукцію, що постачається складають 12 (дванадцять) місяців із дня вводу у експлуатацію виробництва ТОВ «Нижегородский ТЕН». 3. Специфікацію №2 Договору поставки від 20.12.2018 року № УЗ/ЦЛ-18769/Ю анулювати. 4. Включити до Договору поставки від 01.06.2018 року № УЗ/ЦЛ-18195/Ю Специфікацію №3 на суму: 3 830 940,00 грн. (три мільйони вісімсот тридцять тисяч дев’ятсот сорок гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 766 188,00 грн. (сімсот шістдесят шість тисяч сто вісімдесят вісім гривень 00 коп.), що разом становить 4 597 128,00 грн. (чотири мільйони п’ятсот дев’яносто сім тисяч сто двадцять вісім гривень 00 коп.). Специфікація 2 договору виключена та включена Специфікація 3, сума договору після змін становить 4 597 128,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-18769/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-18769/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 597 128,00
UAH (в тому числі ПДВ 766 188,00 UAH)