Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт "Благоустрій прилеглої території до будівлі кінотеатру "Лейпциг", за адресою: пр-т. Леся Курбаса, 8, м. Київ
Очікувана вартість
4 180 780,00 UAH
UA-2018-11-01-002427-b 91e495517a1f458ba1112840a3ef08af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Шмуляр

+380442797964 zakupki.kievkinofilm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Марія Шмуляр
+380442797964
zakupki.kievkinofilm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2018 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 11:15
Очікувана вартість: 4 180 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 83 615,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт "Благоустрій прилеглої території до будівлі кінотеатру "Лейпциг", за адресою: пр-т. Леся Курбаса, 8, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, пр. Леся Курбаса, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2018 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 11:14
ТД благоустрій Лейпцига (зі змінами).doc
01 листопада 2018 16:31
ТД благоустрій Лейпцига.doc
01 листопада 2018 16:31
ТД благоустрій Лейпцига.pdf
07 листопада 2018 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 11:14
ТД благоустрій Лейпцига (зі змінами).doc
01 листопада 2018 16:31
ТД благоустрій Лейпцига.doc
01 листопада 2018 16:31
ТД благоустрій Лейпцига.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-01-002427-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕГА ЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:40694430
Дата подання: 02 листопада 2018 12:53
Щодо наявності обладання та матеріально-технічної бази
Просимо змінити дискримінаційні вимоги які вказані в додатку 2, а саме: У вимогах про наявнсть обладнання та матеріально-технічної бази вказано що, для підтвердження наявності ТЗ учасники повинні подати скановані копії тех. паспортів, або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, або договір купівлі-продажу. Якщо ТЗ орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди.
Наголошуємо що, при оренді ТЗ жоден з учасників закупівлі не взмозі надати технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ, оскільки згідно договорів оренди дані ТЗ не перебувають у власності таких учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2018 11:19
Доброго дня. Тендерним комітетом Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм" було уважно розглянута вимога та внесені відповідні зміни до положення Додатку №2 до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-01-002427-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000", Код ЄДРПОУ:41475237
Дата подання: 07 листопада 2018 17:48
Питання щодо умов Договору
1) Шановний Замовник, роз`ясніть будь ласка пункт 3.5 Розділ 3 (3.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту, Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості робіт з урахуванням результатів експертизи). А саме, хто повинен проходити експертизу, Замовник чи Підрядник ?




2) Дайте роз’яснення стосовно, пункту 4.5 Розділ 4 цього Договору (4.5. Замовник у термін погоджений з Підрядником, має право здійснити попередню авансову оплату в розмірі ______________ (_____________________)., у тому числі 20 % ПДВ – ________________ (_____________________), що сукупно не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору, відповідно до Постанова КМУ від 23 квітня 2014 р. за № 117.
Підрядник зобов’язується, з наданням Замовнику відповідних підтверджувальних документів (Акт № КБ-2в, Довідка № КБ-3), використати одержані кошти на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання протягом 30 (тридцяти) календарних днів після їх одержання. По закінченню вказаного терміну невикористані кошти, отримані у якості попередньої оплати, повертаються Замовнику, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2.)


А саме : акт виконаних робіт може бути підписаний тільки після проходження експертизи та отримання експертного висновку. Проходження експертизи потребує певного часу. Адже, при фактично виконаних роботах, процедура підписання Акту виконаних робіт може бути відкладена до узгодження Сторонами уточненої кошторисної документації, яка пройшла експертизу. У зв`язку з цим, Підрядник не зможе виконати взяті на себе забов`язання щодо підтвердження наданої попередньої оплати та буде змушений повернути отримані кошти .
Отож, в пункт 2.2 Розділ 2 цього Договору необхідно внести наступні зміни:

2.2. Підрядник розпочне виконання робіт не пізніше ______________ (_____________________) (заповнюється прописом Учасником, вказати цифрами та прописом, але не більше 10 календарних днів) календарних днів з дня настання останньої із наступних подій:
- надання фронту Робіт та затвердженої Проектної документації (стадія «Робочий проект») згідно Акту, підписаного представниками Замовника і Підрядника;

- перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу) згідно п. 4.5.
цього Договору (якщо Сторони погодили можливість попереднього авансування робіт);

- погодження Сторонами уточненої Договірної ціни, згідно п. 3.5. цього Договору (3.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту, Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості робіт з урахуванням результатів експертизи.)


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2018 16:23
Тендерним комітетом Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київкінофільм" розглянуто Вашу вимогу.
Згідно з положеннями Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 строк на використання попередньої оплати у розмірі 30% відсотків від ціни Договору із наданням відповідних документів (Акт № КБ-2в, Довідка № КБ-3) повинен становити не більше 3 (трьох) місяців. Виходячи із цього, строк в 30 календарних днів, передбачених Договором, може збільшуватись.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 3 803 201,99
UAH з ПДВ
3 552 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГА ЛАЙФ" 3 995 331,49
UAH з ПДВ
3 566 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШВЕЦЬ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ 3 987 000,00
UAH з ПДВ
3 987 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 21:28
Довiдка_несудимiст__на_15.11.18.pdf
23 листопада 2018 21:15
корупц.pdf
19 листопада 2018 17:14
Довiдка_несудимiст__на_15.08.18.pdf
17 листопада 2018 12:42
Електронний підпис
17 листопада 2018 12:38
матбаза-ilovepdf-compressed.pdf
17 листопада 2018 12:38
Уповноважена_особа.pdf
17 листопада 2018 12:38
Банківська ліцензія.pdf
17 листопада 2018 12:38
Квитанция_2_баланс_2017.pdf
17 листопада 2018 12:38
довкiлля.pdf
17 листопада 2018 12:38
7141-18.7z
17 листопада 2018 12:38
паспорт_Мiхал_с_кий.pdf
17 листопада 2018 12:38
истот_умови.pdf
17 листопада 2018 12:38
Довiренiст_.7z
17 листопада 2018 12:38
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2018 12:38
ПРАЦИВНИКИ-compressed.pdf
17 листопада 2018 12:38
Досвид.pdf
17 листопада 2018 12:38
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf
17 листопада 2018 12:38
Баланс_за_2017_рiк.PDF
17 листопада 2018 12:38
Протокол.pdf
17 листопада 2018 12:38
Витяг_ПДВ.pdf
17 листопада 2018 12:38
Реквiзити.pdf
17 листопада 2018 12:38
1 Наказ на Міхальського.pdf
17 листопада 2018 12:38
Довіреність Фролова Ю.М..pdf
17 листопада 2018 12:38
Витяг_USR_1003010631__1_.pdf
17 листопада 2018 12:38
Лист_для_клieнтiв.7z
17 листопада 2018 12:38
Гарант_я Тендерна _7141-18.pdf
17 листопада 2018 12:38
Гарантия.zip
17 листопада 2018 12:38
графік.pdf
17 листопада 2018 12:38
КОШТОРИС.pdf
17 листопада 2018 12:38
згода повідомлення.pdf
17 листопада 2018 12:38
Лист для клієнтів.pdf
17 листопада 2018 12:38
Довіреність Фролова Ю.М..pdf
17 листопада 2018 12:38
Статут.compressed.pdf
17 листопада 2018 12:38
Лицензия.pdf
17 листопада 2018 12:38
Стаття17все.pdf
17 листопада 2018 12:38
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
17 листопада 2018 12:38
не залуч субп.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 17:49
Субпідрядники.pdf
16 листопада 2018 17:49
Ст 17.pdf
16 листопада 2018 17:49
Пропозиція.pdf
16 листопада 2018 17:49
Персональні дані.pdf
16 листопада 2018 17:49
Ліцензія.pdf
16 листопада 2018 17:49
Календарний графік.pdf
16 листопада 2018 17:49
Згода з проектом.pdf
16 листопада 2018 17:49
Дозвіл.pdf
16 листопада 2018 17:49
Довідка санкції.pdf
16 листопада 2018 17:49
Довідка про підприємство.pdf
16 листопада 2018 17:49
Довідка працівники.pdf
16 листопада 2018 17:49
Довідка обладнання.pdf
16 листопада 2018 17:49
Довідка договори.pdf
16 листопада 2018 17:49
Довідка довкілля.pdf
16 листопада 2018 17:49
Довідка гарантія.pdf
16 листопада 2018 17:49
Диплом.pdf
16 листопада 2018 17:49
Баланс, фін результат 2017.PDF
16 листопада 2018 17:49
G4961.18.rar
16 листопада 2018 17:49
68_ДЦ_ССР_5.rtf
16 листопада 2018 17:49
68_ДЦ_ССР_4.rtf
16 листопада 2018 17:49
68_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
16 листопада 2018 17:49
68_ДЦ_ИВР.rtf
16 листопада 2018 17:49
68_ДЦ_ДЦ_3.rtf
16 листопада 2018 17:49
5_Відгук2.pdf
16 листопада 2018 17:49
5_Відгук.pdf
16 листопада 2018 17:49
5_Аналогічний договір2.pdf
16 листопада 2018 17:49
5_Аналогічний договір.pdf
16 листопада 2018 17:49
4_Паспорт код.pdf
16 листопада 2018 17:49
3_Договір обладнаня.pdf
16 листопада 2018 17:49
3_Витяг ПДВ.pdf
16 листопада 2018 17:49
2_Угоди ЦП.pdf
16 листопада 2018 17:49
2_Трудові.pdf
16 листопада 2018 17:49
2_Статут Мега Лайф.pdf

Публічні документи

17 листопада 2018 13:25
446_СД_ИВР.rtf
17 листопада 2018 13:25
Document_USR_1000488478.pdf
17 листопада 2018 13:25
446_СД_ВОБ.rtf
17 листопада 2018 13:25
446_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
17 листопада 2018 13:25
446_СД_ДФ_2-1-1.rtf
17 листопада 2018 13:25
пакет_пропозиция.pdf
17 листопада 2018 13:25
єдиний_витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "МЕГА ЛАЙФ"

ФОП ШВЕЦЬ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38561205
Переможець 3 552 350,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 16:24

Документи

19 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
19 листопада 2018 11:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38561205
3 552 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
19 листопада 2018 11:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 11:06
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 11:04
ду КР Лейпциг.pdf зміни до договору
09 липня 2019 22:38
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 19:23
Договір №Т-142-18-ЛЙ від 30.11.2018р..pdf укладений
30 листопада 2018 19:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В рамках виконання Розпорядження «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту, ремонтно-реставраційних робіт та реставрації в межах бюджетних призначень на 2018 рік, що затверджені Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 №347 та Розпорядження «Про внесення змін до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту, ремонтно-реставраційних робіт та реставрації в межах бюджетних призначень на 2018 рік, що затверджені Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 03.07.2018 №1131
Номер договору про закупівлю: Т-142/18/ЛЙ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 552 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 592 058,33 UAH)