Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт "Благоустрій прилеглої території до будівлі кінотеатру "Лейпциг", за адресою: пр-т. Леся Курбаса, 8, м. Київ
Очікувана вартість
4 180 780,00 UAH
UA-2018-11-01-002427-b ● 91e495517a1f458ba1112840a3ef08af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм" |
Код ЄДРПОУ: | 35531906 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Т. Шевченка, 3 |
Контактна особа: |
Марія Шмуляр +380442797964 zakupki.kievkinofilm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2018 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2018 11:15 |
Очікувана вартість: | 4 180 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 615,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт "Благоустрій прилеглої території до будівлі кінотеатру "Лейпциг", за адресою: пр-т. Леся Курбаса, 8, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київ, Київ, пр. Леся Курбаса, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2018 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2018 11:14 |
ТД благоустрій Лейпцига (зі змінами).doc | |
01 листопада 2018 16:31 |
ТД благоустрій Лейпцига.doc | |
01 листопада 2018 16:31 |
ТД благоустрій Лейпцига.pdf |
07 листопада 2018 11:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2018 11:14 |
ТД благоустрій Лейпцига (зі змінами).doc
|
|||
01 листопада 2018 16:31 |
ТД благоустрій Лейпцига.doc
|
|||
01 листопада 2018 16:31 |
ТД благоустрій Лейпцига.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-01-002427-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕГА ЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:40694430
Дата подання: 02 листопада 2018 12:53
Щодо наявності обладання та матеріально-технічної бази
Просимо змінити дискримінаційні вимоги які вказані в додатку 2, а саме: У вимогах про наявнсть обладнання та матеріально-технічної бази вказано що, для підтвердження наявності ТЗ учасники повинні подати скановані копії тех. паспортів, або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, або договір купівлі-продажу. Якщо ТЗ орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди.
Наголошуємо що, при оренді ТЗ жоден з учасників закупівлі не взмозі надати технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ, оскільки згідно договорів оренди дані ТЗ не перебувають у власності таких учасників.
Розгорнути
Згорнути
Наголошуємо що, при оренді ТЗ жоден з учасників закупівлі не взмозі надати технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ, оскільки згідно договорів оренди дані ТЗ не перебувають у власності таких учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2018 11:19
Доброго дня. Тендерним комітетом Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм" було уважно розглянута вимога та внесені відповідні зміни до положення Додатку №2 до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-01-002427-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000", Код ЄДРПОУ:41475237
Дата подання: 07 листопада 2018 17:48
Питання щодо умов Договору
1) Шановний Замовник, роз`ясніть будь ласка пункт 3.5 Розділ 3 (3.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту, Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості робіт з урахуванням результатів експертизи). А саме, хто повинен проходити експертизу, Замовник чи Підрядник ?
2) Дайте роз’яснення стосовно, пункту 4.5 Розділ 4 цього Договору (4.5. Замовник у термін погоджений з Підрядником, має право здійснити попередню авансову оплату в розмірі ______________ (_____________________)., у тому числі 20 % ПДВ – ________________ (_____________________), що сукупно не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору, відповідно до Постанова КМУ від 23 квітня 2014 р. за № 117.
Підрядник зобов’язується, з наданням Замовнику відповідних підтверджувальних документів (Акт № КБ-2в, Довідка № КБ-3), використати одержані кошти на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання протягом 30 (тридцяти) календарних днів після їх одержання. По закінченню вказаного терміну невикористані кошти, отримані у якості попередньої оплати, повертаються Замовнику, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2.)
А саме : акт виконаних робіт може бути підписаний тільки після проходження експертизи та отримання експертного висновку. Проходження експертизи потребує певного часу. Адже, при фактично виконаних роботах, процедура підписання Акту виконаних робіт може бути відкладена до узгодження Сторонами уточненої кошторисної документації, яка пройшла експертизу. У зв`язку з цим, Підрядник не зможе виконати взяті на себе забов`язання щодо підтвердження наданої попередньої оплати та буде змушений повернути отримані кошти .
Отож, в пункт 2.2 Розділ 2 цього Договору необхідно внести наступні зміни:
2.2. Підрядник розпочне виконання робіт не пізніше ______________ (_____________________) (заповнюється прописом Учасником, вказати цифрами та прописом, але не більше 10 календарних днів) календарних днів з дня настання останньої із наступних подій:
- надання фронту Робіт та затвердженої Проектної документації (стадія «Робочий проект») згідно Акту, підписаного представниками Замовника і Підрядника;
- перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу) згідно п. 4.5.
цього Договору (якщо Сторони погодили можливість попереднього авансування робіт);
- погодження Сторонами уточненої Договірної ціни, згідно п. 3.5. цього Договору (3.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту, Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості робіт з урахуванням результатів експертизи.)
Розгорнути
Згорнути
2) Дайте роз’яснення стосовно, пункту 4.5 Розділ 4 цього Договору (4.5. Замовник у термін погоджений з Підрядником, має право здійснити попередню авансову оплату в розмірі ______________ (_____________________)., у тому числі 20 % ПДВ – ________________ (_____________________), що сукупно не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору, відповідно до Постанова КМУ від 23 квітня 2014 р. за № 117.
Підрядник зобов’язується, з наданням Замовнику відповідних підтверджувальних документів (Акт № КБ-2в, Довідка № КБ-3), використати одержані кошти на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання протягом 30 (тридцяти) календарних днів після їх одержання. По закінченню вказаного терміну невикористані кошти, отримані у якості попередньої оплати, повертаються Замовнику, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2.)
А саме : акт виконаних робіт може бути підписаний тільки після проходження експертизи та отримання експертного висновку. Проходження експертизи потребує певного часу. Адже, при фактично виконаних роботах, процедура підписання Акту виконаних робіт може бути відкладена до узгодження Сторонами уточненої кошторисної документації, яка пройшла експертизу. У зв`язку з цим, Підрядник не зможе виконати взяті на себе забов`язання щодо підтвердження наданої попередньої оплати та буде змушений повернути отримані кошти .
Отож, в пункт 2.2 Розділ 2 цього Договору необхідно внести наступні зміни:
2.2. Підрядник розпочне виконання робіт не пізніше ______________ (_____________________) (заповнюється прописом Учасником, вказати цифрами та прописом, але не більше 10 календарних днів) календарних днів з дня настання останньої із наступних подій:
- надання фронту Робіт та затвердженої Проектної документації (стадія «Робочий проект») згідно Акту, підписаного представниками Замовника і Підрядника;
- перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу) згідно п. 4.5.
цього Договору (якщо Сторони погодили можливість попереднього авансування робіт);
- погодження Сторонами уточненої Договірної ціни, згідно п. 3.5. цього Договору (3.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту, Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості робіт з урахуванням результатів експертизи.)
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2018 16:23
Тендерним комітетом Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київкінофільм" розглянуто Вашу вимогу.
Згідно з положеннями Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 строк на використання попередньої оплати у розмірі 30% відсотків від ціни Договору із наданням відповідних документів (Акт № КБ-2в, Довідка № КБ-3) повинен становити не більше 3 (трьох) місяців. Виходячи із цього, строк в 30 календарних днів, передбачених Договором, може збільшуватись.
Згідно з положеннями Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 строк на використання попередньої оплати у розмірі 30% відсотків від ціни Договору із наданням відповідних документів (Акт № КБ-2в, Довідка № КБ-3) повинен становити не більше 3 (трьох) місяців. Виходячи із цього, строк в 30 календарних днів, передбачених Договором, може збільшуватись.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
3 803 201,99
UAH з ПДВ
|
3 552 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕГА ЛАЙФ" |
3 995 331,49
UAH з ПДВ
|
3 566 384,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШВЕЦЬ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ |
3 987 000,00
UAH з ПДВ
|
3 987 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #38561205 |
Переможець |
3 552 350,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 11:04
|
ду КР Лейпциг.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 22:38
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 19:23
|
Договір №Т-142-18-ЛЙ від 30.11.2018р..pdf | укладений |
30 листопада 2018 19:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В рамках виконання Розпорядження «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту, ремонтно-реставраційних робіт та реставрації в межах бюджетних призначень на 2018 рік, що затверджені Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 №347 та Розпорядження «Про внесення змін до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту, ремонтно-реставраційних робіт та реставрації в межах бюджетних призначень на 2018 рік, що затверджені Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 03.07.2018 №1131 |
Номер договору про закупівлю: | Т-142/18/ЛЙ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |