Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГАЗ ПРИРОДНИЙ ПАЛИВНИЙ ДЛЯ ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ – МЕТАН
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2018-11-01-002281-b f49b0c0c36ab4373b7cd8bb0e93f06ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Вишневський

+380501565914 vishnevskiy.evgeniy@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне автотранспортне підприємство 052810
Код ЄДРПОУ: 05448946
Місцезнаходження: 84303, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, ул. Артема, 235
Контактна особа: Євген Вишневський
+380501565914
vishnevskiy.evgeniy@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2018 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 12:10
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля за власні кошти, що отримані в процесі здійснення комерційної господарської діяльності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125000 метр кубічний
ГАЗ ПРИРОДНИЙ ПАЛИВНИЙ ДЛЯ ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ – МЕТАН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, АГНКС м. Краматорська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2018 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 16:04
проект договору метан.docx
01 листопада 2018 16:04
метан тендерна документація.docx
01 листопада 2018 16:04
перелік документів метан.docx
01 листопада 2018 16:04
опис предмету закупівлі метан.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по тендерній документації
Дата подання: 08 листопада 2018 10:46
Дата відповіді: 08 листопада 2018 18:09
Шановний замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю( газу природного паливного для двигунів внутрішнього згоряння- метан),та проаналізувавши проект договору про постачання газу - метану,повідомляємо про наступне: 1. Проектом договору не передбачено, яким саме чином повинен відбуватись процес передачі СПГ (із використанням пластикових карток, талонів, відомостей), а також не конкретизований порядок відпуску СПГ і порядок здійснення Сторонами контролю за обсягами відпущеного за договором СПГ. Вважаємо, що такі умови є істотними для договору про поставку СПГ на АГНКС, а тому ці умови потрібно включити до проекту договору. 2. З метою уникнення неоднакового розуміння тексту договору, пропоную у проекті договору слово «товар» у всіх відмінках замінити на «Товар», так як відповідне поняття вводиться у п. 1.2. проекту договору. 3. Пунктом 2.4 проекту договору передбачено, що заправка автотранспортних засобів Покупця відбувається під тиском 200 кг на м3. Проте тиском є співвідношення маси та площі, а не маси та об’єму. У зв’язку із цим вважаю за доцільне замінити у п. 2.4 проекту договору слова та символи: «200 кг на м3» на наступні слова та символи: «200 кг на 1 см2». 4. Проектом договору не передбачено можливість припинення Постачальником відпуску СПГ до моменту підписання додаткової угоди про збільшення ціни СПГ за договором, якщо ціна СПГ, яка діє у мережі Постачальника є вищою, ніж ціна СПГ, зазначена у договорі. Вважаю, що таку умову необхідно включити до проекту Договору. 5. Пропоную у п. 4.1. проекту договору замінити слово «укладення» на «підписання уповноваженими представниками сторін», оскільки видаткова накладна не укладається. 6. У зв’язку із тим, що може виникнути необхідність у проведенні термінових ремонтних робіт або вимушених зупинок роботи АГНКС, вважаємо доцільним запропонувати виключити підпункти 6.3.1., 6.3.5. та 6.3.6. з тексту проекту договору. 7. Враховуючи те, що проектом договору передбачено оплату СПГ з відстрочкою платежу, вважаємо за необхідне у підпункті 6.2.1. проекту договору слова: «У випадку розірвання договору з ініціативи Покупця Постачальник зобов’язаний повернути отриману ним передплату на розрахунковий рахунок Покупця протягом 7 (семи) календарних днів з моменту такого розірвання» замінити на слова: «У випадку розірвання цього договору Покупець у будь-якому разі зобов’язаний оплатити Постачальнику весь отриманий за Договором Товар». 8. Пропонуємо виключити з тексту п. 6.2.2. проекту договору слово «громадськість», оскільки для перевірки якості СПГ потрібне відповідне обладнання та спеціальні знання, які можуть бути у експертних установ а не у громадськості. Крім того АГНКС є потенційно небезпечними об’єктами і вільний доступ громадськості на АГНКС заборонений. Зокрема у відповідності до правил експлуатації АГНКС водій повинен висадити з транспортного засобу всіх пасажирів до в’їзду на територію АГНКС. 9. Враховуючи те, що проектом договору передбачено оплату СПГ з відстрочкою платежу, вважаємо за необхідне доповнити підпункт 6.2.2. проекту договору наступним реченням: «При цьому Покупець у будь-якому разі зобов’язаний оплатити весь отриманий за цим договором Товар». 10. З метою дотримання принципу паритетності сторін за договором, вважаємо за необхідне викласти підпункт 6.2.5 проекту договору у наступній редакції: «6.2.5. Притримати оплату за неякісний Товар до моменту його заміни на Товар належної якості». 11. Виключити підпункт 6.3.4. з тексту договору, оскільки цей пункт звужує права постачальника у порівнянні з тими правами, які надаються постачальнику Законом України «Про публічні закупівлі». Зокрема проектом договору звужено випадків, за яких можливе збільшення ціни товару. Крім того, фраза «Вважається неприйнятним підвищення цін без вчинення поставки попередньо замовленого товару» може трактуватись і розумітись як завгодно, у тому числі таким чином, що зміна вартості товару за договором взагалі неможлива. 12. Вважаемо, що умова, зазначена у п. 6.4.2. проекту договору є економічно не вигідною, оскільки надання товару з відстрочкою платежу на суму 300 000,00 грн. фактично унеможливить своєчасну оплату. 13. У зв’язку із тим, що у відповідності до проекту договору Постачальник відпускає СПГ із відстрочкою платежу, вважаємо за необхідне доповнити розділ 4 проекту договору умовами, у відповідності до яких Покупець нестиме відповідальність за порушення умов договору щодо строку оплати за отриманий СПГ у вигляді пені (у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення платежу від суми грошових коштів, щодо яких допущено прострочення оплати), а також додатково штрафу (у розмірі 7% за прострочення оплати СПГ понад 30 календарних днів від суми грошових коштів, щодо яких було допущено прострочення оплати). 14. Абзацом першим пункту 7.3. проекту договору передбачено, що за порушення безперервної поставки Товарів Постачальник сплачує Покупцю завдані збитки в розмірі здійсненого перерахунку споживачам житлово-комунальних послуг з вивезення побутових відходів. Проте з метою недопущення зловживання Покупцем своїми правами за договором вважаємо за доцільне: - викласти абз. 1 п. 7.3. проекту договору у наступній редакції: «У разі порушення Постачальником строку поставки Товару Постачальник відшкодовує Покупцю заподіяні цим збитки»; - викласти абз. 2 п. 7.3. проекту договору у наступній редакції: «Порушенням строку поставки Товару сторони вважають не заправлення транспортного засобу працівниками Постачальника на вимогу Покупця. Доказом прострочення виконання поставки Товару сторони визнають показання свідків, здійснені під підпис та застереженням про ознайомлення з відповідальністю за завідомо неправдиві свідчення. Вимагати відшкодування збитків за цим договором є правом, а не обов’язком Покупця». 15. Вважаємо за необхідне ініціювати виключення з проекту договору пункт 10.2., оскільки після закінчення строку дії договору можуть виконуватись тільки ті зобов’язання, які виникли під час дії договору, але не були припинені шляхом виконання чи іншим шляхом. Підстави виникнення та припинення зобов’язань чітко регламентовані чинним законодавством, тому немає необхідності додатково це описувати у проекті договору. Пункт 4.1- пропонуємо замінити наступним текстом:Розрахунки за Товар проводяться протягом 30(тридцяти) календарних днів з дати отримання товару та оформлення акту приймання - передачі Товару. Пункт 4.2 Виключити із договору - тому що видаткові накладні не виписуються на оплату. Пропонуємо розділ 4."Порядок розрахунків"викласти в редакції типового договору купівлі -продажу стисненого природного газу за допомогою пластикових карток. Пункт 6.2.4. словосполучення "видаткову накладну " замінитим на "акт приймання-передачі Товару". Пункт 7.4 щодо штрафних санкцій в разі не складання та порушення термінів реестрації податкових накладних, зазначаємо, що згідно п.201 Податкового кодексу України (ПКУ) за порушення продавцем-платником ПДВ граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у єдиному реєстру податкових накладних , Продавець сплачує штрафні санкції визначені п.120 ПКУ. Тому пункт 7.4 пропонуємо виключити із договору. Пункт 7.5 щодо відшкодування Покупцеві збитків за порушення податкового законодавства з вини Постачальника в разі перевірки контролюючими органами, зазначаємо що Покупець перекладає свою відповідальність за контроль по сплаті податків на Постачальника. Тому пункт 7.5 пропонуємо виключити із договору. Пункт 9.1. доповнити перелік обставин непереборної сили: кібернетичні атаки, збої сервера Державної фіскальної служби України, несанкціоноване втручання в роботу комп'ютерних мереж платника податку тощо. Дякуємо за розуміння. Сподіваємося на подольшу співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Проект договору, що розміщений в системі .електронних закупівель ProZorro, відповідає потребам замовника та вимогам чинного законодавства України. Проте, досягнення домовленості між сторонами договору по окремим його умовам, буде можлива лише на стадії укладення з учасником, тендерна пропозиція якого буде визначена системою найбільш економічно вігіднішою, відповідно до вимог Господарського кодексу України та Закону України "Про публічні закупівлі". Тому, досягнення домовленості по окремих умовах договору на стадії подання пропозицій суперечить чинному законодавству.України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗОВНІШПРОМРЕСУРСИ 2 412 500,00
UAH з ПДВ
2 412 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП УКРАВТОГАЗ 2 497 500,00
UAH з ПДВ
2 497 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2018 12:44
справка ГНИ
23 листопада 2018 14:09
Протокол
16 листопада 2018 13:45
Статут.PDF
16 листопада 2018 13:45
Паспорт.PDF
16 листопада 2018 13:45
поверка колонок-2.PDF
16 листопада 2018 13:45
поверка колонок-1.PDF
16 листопада 2018 13:45
поверка колонок -2.PDF
16 листопада 2018 13:45
поверка колонок- 1.PDF
16 листопада 2018 13:45
поверка колонок 1.PDF
16 листопада 2018 13:45
поверка колонок - 2.PDF
16 листопада 2018 13:45
поверка колонок - 1.PDF
16 листопада 2018 13:45
Наявність АГНКС.PDF
16 листопада 2018 13:45
договір.PDF
16 листопада 2018 13:45
ДовідкаЄДРПУ.PDF
16 листопада 2018 13:45
Витяг.PDF
16 листопада 2018 13:45
Пропозиція.PDF
16 листопада 2018 13:45
Наказ 2016.PDF
16 листопада 2018 13:45
Протокол 2016.PDF
16 листопада 2018 13:45
Право підпису.PDF
16 листопада 2018 13:45
Ліцензія.PDF
16 листопада 2018 13:45
Кваліфікаційні критерії.PDF

Публічні документи

16 листопада 2018 16:05
Копія договору.pdf
16 листопада 2018 16:05
Ліцензія.pdf
16 листопада 2018 16:05
Технічні вимоги.pdf
16 листопада 2018 16:05
Cтатут.pdf
16 листопада 2018 16:05
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 листопада 2018 16:05
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
16 листопада 2018 16:05
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗОВНІШПРОМРЕСУРСИ

ДП УКРАВТОГАЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗОВНІШПРОМРЕСУРСИ
#31054999
Переможець 2 412 500,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 12:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗОВНІШПРОМРЕСУРСИ
#31054999
2 412 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 09:25
Сканировать10002.PDF зміни до договору
16 липня 2019 09:20
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 15:43
Сканировать10001.PDF зміни до договору
24 квітня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 13:23
Сканировать10003.PDF зміни до договору
13 березня 2019 13:22
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2019 12:24
Сканировать1.PDF зміни до договору
11 лютого 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 12:22
Сканировать1.PDF зміни до договору
14 січня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 14:11
Сканировать1.PDF укладений
17 грудня 2018 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Товару
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення закупівлі
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 931 300,26
UAH (в тому числі ПДВ 321 883,38 UAH)