Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти мультимедійного обладнання для класу початкової школи
Очікувана вартість
1 435 414,97 UAH
UA-2018-11-01-001682-b 2c75b09b2abd45fb8e89b634b59cb336
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Сергіївна Григорович

+380987600785 gospodarskagrupa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Широківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41823359
Місцезнаходження: 53700, Україна , Дніпропетровська обл., смт Широке, вул.Вишнева,б.6
Контактна особа: Яна Сергіївна Григорович
+380987600785
gospodarskagrupa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2018 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 1 435 414,97 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

01 листопада 2018 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 14:31
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів тендерної документації
Дата подання: 03 листопада 2018 18:00
Дата відповіді: 07 листопада 2018 15:03
Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання, а саме предмет закупівлі, яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам МОН України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Отже, умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Звертаємо Вашу увагу про те що відповідно затвердженого наказа Міністерства освіти і науки №137 від 13.02.2018 року, де зазначається, що обладнання загального призначення повинно відповідати технічним характеристикам затвердженим Міністерством освіти і науки України. Ці Технічні характеристики визначають вимоги до комп’ютерної техніки, якою обладнуються кабінети (класи, групи, майстерні) та забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та рівні умови здобуття освіти для всіх дітей, визначають загальні та спеціальні вимоги до комп’ютерної техніки для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та інших навчальних закладів і є обов'язковими для обладнання, що буде закуповуватися для використання в навчальних закладах державної та комунальної форми власності та рекомендаційними для навчальних закладів іншої форми власності.
Також п. 8 технічної характеристики зазначено, що технічні специфікації мультимедійного обладнання та багатофункціонального пристрою (принтер-сканер-копір) затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 року за № 1050/29180.
На підставі вище викладеного можна сказати, що поданні тендерним комітетом технічні, якісні характеристики відповідають наказу Міністерства освіти і науки України № 704 від 22 червня 2016 року, а отже характеристики, які вимагає тендерний комітет самі собою передбачають всі необхідні документи для підтвердження їх якості.
Також повідомляємо, що тендерний комітет не заперечує проти надання учасниками у складі тендерних пропозицій додаткових документів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-01-001682-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 03 листопада 2018 18:02
Щодо доповнень до тендерної документації
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"


Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 15:00
Шановний учаснику!
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваші вимоги щодо внесення змін в тендерну документацію та прийнято рішення про їх відхилення з наступних підстав:
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Отже, умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Звертаємо Вашу увагу про те що відповідно затвердженого наказа Міністерства освіти і науки №137 від 13.02.2018 року, де зазначається, що обладнання загального призначення повинно відповідати технічним характеристикам затвердженим Міністерством освіти і науки України. Ці Технічні характеристики визначають вимоги до комп’ютерної техніки, якою обладнуються кабінети (класи, групи, майстерні) та забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та рівні умови здобуття освіти для всіх дітей, визначають загальні та спеціальні вимоги до комп’ютерної техніки для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та інших навчальних закладів і є обов'язковими для обладнання, що буде закуповуватися для використання в навчальних закладах державної та комунальної форми власності та рекомендаційними для навчальних закладів іншої форми власності.
Також п. 8 технічної характеристики зазначено, що технічні специфікації мультимедійного обладнання та багатофункціонального пристрою (принтер-сканер-копір) затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 року за № 1050/29180.
На підставі вище викладеного можна сказати, що поданні тендерним комітетом технічні, якісні характеристики відповідають наказу Міністерства освіти і науки України № 704 від 22 червня 2016 року, а отже характеристики, які вимагає тендерний комітет самі собою передбачають всі необхідні документи для підтвердження їх якості.
Також повідомляємо, що тендерний комітет не заперечує проти надання учасниками у складі тендерних пропозицій додаткових документів

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплект мультимедійного обладнання для класу початкової школи
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 57 416,81 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 574,17 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 листопада 2018 14:33
Закінчення: 19 листопада 2018 15:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Комплект мультимедійного обладнання для класу початкової школи КЗ «Запорізька школа ЗСО»
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53752, Україна, Дніпропетровська область, с Запоріжжя, Шкільна, 31а
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 37 356,00
UAH з ПДВ
36 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 45 480,00
UAH з ПДВ
37 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 57 416,00
UAH з ПДВ
56 841,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 57 400,00
UAH з ПДВ
57 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 57 400,00
UAH з ПДВ
57 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2018 13:08
Довідка податкова.pdf
20 листопада 2018 11:56
Довідка ЄДР юр особа.pdf
20 листопада 2018 11:56
Витяг з ЄДРПОУ від 15.11.18.pdf
15 листопада 2018 13:18
Електронний підпис
15 листопада 2018 13:03
ISO 9001 Vivitek з перекладом.pdf
15 листопада 2018 13:03
ISO 14001 Vivitek з перекладом.pdf
15 листопада 2018 13:03
Висновок СЕС.pdf
15 листопада 2018 13:03
ISO9001 з перекладом.pdf
15 листопада 2018 13:03
ISO14001 з перекладом.pdf
15 листопада 2018 13:03
Висновок СЕС на дошки Intech.PDF
15 листопада 2018 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2018 13:03
Статут.pdf
15 листопада 2018 13:03
Протокол засновників.pdf
15 листопада 2018 13:03
Проект договору.pdf
15 листопада 2018 13:03
Порівняльна таблиця.pdf
15 листопада 2018 13:03
Наказ про вступ на посаду.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка уповноважена особа.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка тех вимоги.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка стаття 17.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка працівники.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка податкова борг.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка МТБ.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка ліцензування.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка довкілля.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка відповідність КМУ.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка банкрутство.pdf
15 листопада 2018 13:03
Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2018 13:03
Аналогічний договір.pdf
15 листопада 2018 13:03
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 13:03
Електронний підпис
16 листопада 2018 12:59
29.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР.pdf
16 листопада 2018 12:59
26.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 3.pdf
16 листопада 2018 12:59
23.ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ.pdf
16 листопада 2018 12:59
22.ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА.pdf
16 листопада 2018 12:59
18.ПОДАТКОВА ДО 21.11.pdf
16 листопада 2018 12:59
17.ДОВІДКА МВС.pdf
16 листопада 2018 12:59
15.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
16 листопада 2018 12:59
13.ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
16 листопада 2018 12:59
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
16 листопада 2018 12:59
9.ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
16 листопада 2018 12:59
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
16 листопада 2018 12:59
6.НАКАЗ.pdf
16 листопада 2018 12:59
5.ПАСПОРТ КОД ДИРЕКТОРА.pdf
16 листопада 2018 12:59
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 15:57
Електронний підпис
16 листопада 2018 15:53
Технічна частина.pdf
16 листопада 2018 15:53
Пропозиція (Лот 2).pdf
16 листопада 2018 15:53
Технічна частина.pdf
16 листопада 2018 15:53
Пропозиція.pdf
16 листопада 2018 15:53
Кваліфікаційна частина.pdf
16 листопада 2018 15:53
Інші документи.pdf

Публічні документи

14 листопада 2018 14:02
3. Свідоцтво ПДВ.pdf
14 листопада 2018 14:02
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2018 14:02
5.Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2018 14:02
4.Проект договору.pdf
14 листопада 2018 14:02
Специфікація__SBM680V.pdf
14 листопада 2018 14:02
3.Технічна частина.pdf
14 листопада 2018 14:02
2.7Д-ка про банкрутство.pdf
14 листопада 2018 14:02
2.1Д-ка про відсутність в ЄДР.pdf
14 листопада 2018 14:02
1.2.Д-ка про працівників ПК.pdf
14 листопада 2018 14:02
1.1Д-ка про матер-техн. базу.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 19:18
1КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf
15 листопада 2018 19:18
ПРОПОЗИЦІЯ Додаток 5 .pdf
15 листопада 2018 19:18
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

ТОВ "ЕсАй БІС"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 36 780,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 14:26

Документи

23 листопада 2018 14:26
Електронний підпис
23 листопада 2018 14:26
Протокол 49.pdf
19 листопада 2018 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
36 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2018 14:26
Електронний підпис
23 листопада 2018 14:26
Протокол 49.pdf
19 листопада 2018 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 10:15
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 16:00
Договір Лот2.pdf укладений
10 грудня 2018 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 36 780,00
UAH з ПДВ