Комплекти мультимедійного обладнання для класу початкової школи
Очікувана вартість
1 435 414,97 UAH
UA-2018-11-01-001682-b 2c75b09b2abd45fb8e89b634b59cb336
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконавчого комітету Широківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41823359
Місцезнаходження замовника: 53700, Україна, Дніпропетровська обл., смт Широке, вул.Вишнева,б.6
Контактна особа замовника: Яна Сергіївна Григорович
+380987600785
gospodarskagrupa@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 1 435 414,97 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Документація

Тендерна документація

01 листопада 2018 14:39
Електронний цифровий підпис
01 листопада 2018 14:31
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів тендерної документації
Дата подання: 03 листопада 2018 18:00
Дата відповіді: 07 листопада 2018 15:03
Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання, а саме предмет закупівлі, яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам МОН України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Отже, умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Звертаємо Вашу увагу про те що відповідно затвердженого наказа Міністерства освіти і науки №137 від 13.02.2018 року, де зазначається, що обладнання загального призначення повинно відповідати технічним характеристикам затвердженим Міністерством освіти і науки України. Ці Технічні характеристики визначають вимоги до комп’ютерної техніки, якою обладнуються кабінети (класи, групи, майстерні) та забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та рівні умови здобуття освіти для всіх дітей, визначають загальні та спеціальні вимоги до комп’ютерної техніки для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та інших навчальних закладів і є обов'язковими для обладнання, що буде закуповуватися для використання в навчальних закладах державної та комунальної форми власності та рекомендаційними для навчальних закладів іншої форми власності.
Також п. 8 технічної характеристики зазначено, що технічні специфікації мультимедійного обладнання та багатофункціонального пристрою (принтер-сканер-копір) затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 року за № 1050/29180.
На підставі вище викладеного можна сказати, що поданні тендерним комітетом технічні, якісні характеристики відповідають наказу Міністерства освіти і науки України № 704 від 22 червня 2016 року, а отже характеристики, які вимагає тендерний комітет самі собою передбачають всі необхідні документи для підтвердження їх якості.
Також повідомляємо, що тендерний комітет не заперечує проти надання учасниками у складі тендерних пропозицій додаткових документів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-01-001682-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 03 листопада 2018 18:02
Щодо доповнень до тендерної документації
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"


Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 15:00
Шановний учаснику!
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваші вимоги щодо внесення змін в тендерну документацію та прийнято рішення про їх відхилення з наступних підстав:
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Отже, умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Звертаємо Вашу увагу про те що відповідно затвердженого наказа Міністерства освіти і науки №137 від 13.02.2018 року, де зазначається, що обладнання загального призначення повинно відповідати технічним характеристикам затвердженим Міністерством освіти і науки України. Ці Технічні характеристики визначають вимоги до комп’ютерної техніки, якою обладнуються кабінети (класи, групи, майстерні) та забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та рівні умови здобуття освіти для всіх дітей, визначають загальні та спеціальні вимоги до комп’ютерної техніки для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та інших навчальних закладів і є обов'язковими для обладнання, що буде закуповуватися для використання в навчальних закладах державної та комунальної форми власності та рекомендаційними для навчальних закладів іншої форми власності.
Також п. 8 технічної характеристики зазначено, що технічні специфікації мультимедійного обладнання та багатофункціонального пристрою (принтер-сканер-копір) затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 року за № 1050/29180.
На підставі вище викладеного можна сказати, що поданні тендерним комітетом технічні, якісні характеристики відповідають наказу Міністерства освіти і науки України № 704 від 22 червня 2016 року, а отже характеристики, які вимагає тендерний комітет самі собою передбачають всі необхідні документи для підтвердження їх якості.
Також повідомляємо, що тендерний комітет не заперечує проти надання учасниками у складі тендерних пропозицій додаткових документів

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплект мультимедійного обладнання для класу початкової школи
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 57 416,59 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 574,17 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 19 листопада 2018 14:02
Закінчення: 19 листопада 2018 14:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп.
Комплект мультимедійного обладнання для класу початкової школи КЗ «Благодатнівська школа ЗСО»
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Доставка: 53751, Дніпропетровська область, с Благодатне, Центральна,8
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 57 400,00
UAH з ПДВ
57 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 57 400,00
UAH з ПДВ
57 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 57 416,00
UAH з ПДВ
56 841,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 45 480,00
UAH з ПДВ
36 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтер Системс" 37 356,00
UAH з ПДВ
35 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 14:02
3. Свідоцтво ПДВ.pdf
14 листопада 2018 14:02
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2018 14:02
5.Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2018 14:02
4.Проект договору.pdf
14 листопада 2018 14:02
Специфікація__SBM680V.pdf
14 листопада 2018 14:02
3.Технічна частина.pdf
14 листопада 2018 14:02
2.7Д-ка про банкрутство.pdf
14 листопада 2018 14:02
2.1Д-ка про відсутність в ЄДР.pdf
14 листопада 2018 14:02
1.2.Д-ка про працівників ПК.pdf
14 листопада 2018 14:02
1.1Д-ка про матер-техн. базу.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 19:18
1КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf
15 листопада 2018 19:18
ПРОПОЗИЦІЯ Додаток 5 .pdf
15 листопада 2018 19:18
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 15:57
sign.p7s
16 листопада 2018 15:53
Технічна частина.pdf
16 листопада 2018 15:53
Пропозиція (Лот 1).pdf
16 листопада 2018 15:53
Технічна частина.pdf
16 листопада 2018 15:53
Пропозиція.pdf
16 листопада 2018 15:53
Кваліфікаційна частина.pdf
16 листопада 2018 15:53
Інші документи.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 13:03
sign.p7s
16 листопада 2018 12:59
29.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР.pdf
16 листопада 2018 12:59
26.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 3.pdf
16 листопада 2018 12:59
23.ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ.pdf
16 листопада 2018 12:59
22.ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА.pdf
16 листопада 2018 12:59
18.ПОДАТКОВА ДО 21.11.pdf
16 листопада 2018 12:59
17.ДОВІДКА МВС.pdf
16 листопада 2018 12:59
15.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
16 листопада 2018 12:59
13.ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
16 листопада 2018 12:59
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
16 листопада 2018 12:59
9.ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
16 листопада 2018 12:59
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
16 листопада 2018 12:59
6.НАКАЗ.pdf
16 листопада 2018 12:59
5.ПАСПОРТ КОД ДИРЕКТОРА.pdf
16 листопада 2018 12:59
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 13:08
Довідка податкова.pdf
20 листопада 2018 11:56
Довідка ЄДР юр особа.pdf
20 листопада 2018 11:56
Витяг з ЄДРПОУ від 15.11.18.pdf
15 листопада 2018 13:18
sign.p7s
15 листопада 2018 13:03
ISO 9001 Vivitek з перекладом.pdf
15 листопада 2018 13:03
ISO 14001 Vivitek з перекладом.pdf
15 листопада 2018 13:03
Висновок СЕС.pdf
15 листопада 2018 13:03
ISO9001 з перекладом.pdf
15 листопада 2018 13:03
ISO14001 з перекладом.pdf
15 листопада 2018 13:03
Висновок СЕС на дошки Intech.PDF
15 листопада 2018 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2018 13:03
Статут.pdf
15 листопада 2018 13:03
Протокол засновників.pdf
15 листопада 2018 13:03
Проект договору.pdf
15 листопада 2018 13:03
Порівняльна таблиця.pdf
15 листопада 2018 13:03
Наказ про вступ на посаду.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка уповноважена особа.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка тех вимоги.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка стаття 17.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка працівники.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка податкова борг.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка МТБ.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка ліцензування.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка довкілля.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка відповідність КМУ.pdf
15 листопада 2018 13:03
Довідка банкрутство.pdf
15 листопада 2018 13:03
Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2018 13:03
Аналогічний договір.pdf
15 листопада 2018 13:03
Авторизаційний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 35 540,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 14:24

Документи

23 листопада 2018 14:24
sign.p7s
23 листопада 2018 14:23
Протокол 49.pdf
19 листопада 2018 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
35 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2018 14:24
sign.p7s
23 листопада 2018 14:23
Протокол 49.pdf
19 листопада 2018 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 грудня 2018 15:57
Договір Лот 1.pdf укладений
10 грудня 2018 15:54
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 35 540,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку