Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
625 000,00 UAH
UA-2018-11-01-001460-b c7ce0a7a640e46b69df5d3fc7c7e959a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Митрофанова

+380563671048 zakupivli_ternosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23068809
Місцезнаходження: 51500, Україна , Дніпропетровська обл., ТЕРНОВКА, вулиця Сергія Маркова, 7,
Контактна особа: Тетяна Митрофанова
+380563671048
zakupivli_ternosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2018 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 13:48
Очікувана вартість: 625 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Інтерактивна панел
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51502, Україна, Дніпропетровська область, Тернівка, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2018  —  17 грудня 2018
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2018 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 13:39
Договір ПРОЕКТ.doc
01 листопада 2018 13:39
додатки.rtf
01 листопада 2018 13:39
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по ТТХ
Дата подання: 05 листопада 2018 13:52
Дата відповіді: 06 листопада 2018 10:53
Добрый день У специфікації (присутні порты SPDIF, YPBPR. чи критична присутність їх в пристроїі, я кщо так то прошу вказати які Ви будете прилади до них підключати щоб ми могли знайти рішення. І чи будете Вы розглядаты пристрій (інтерактивну панель) з ssd накопичувачем який являеться кращим за hdd. Комплектація ssd впливае на швидкість системи, дає приріст швидкості всіеї системи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Присутність портів SPDIF, YPBPR не обов'язкова в інтерактивній панелі. Щодо ssd накопичувача, який є дійсно кращим за hdd, то можна розглядати пропозиції

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-01-001460-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 листопада 2018 17:21
Оскарження
Шановний тендерний комітет!

Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Інтер Системс», ми прийшли до висновку, що дана пропозиція являється такою, що не відповідає вимогам замовника тендеру та вимогам Законодавства України, а саме:

1. Однією з вимог тендерної документації, було надання копії сертифікатів якості (сертифікат відповідності, висновок СЕС тощо), які підтверджують відповідність товару.
ТОВ «Інтер Системс» у своїй тендерній пропозиції надає Сертифікат, що виданий на території Китаю, виданий в 2011 році, у тексті якого прямо зазначено «цей сертифікат дійсний лише для протестованого зразка вищезазначеного товару та ця оцінка не поширюється на всю партію продукції».

2. Учасник не надав Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, тобто відсутнє підтвердження того, чи взагалі безпечно використовувати даний товар у навчальних закладах.

3. Замовник вимагав надати інформацію стосовно наявності сервісного центру в м.Дніпро.
ТОВ «Інтер Системс» не надав у складі пропозиції інформацію про те, де буде здіснюватись сервісне обслуговування інтерактивних панелей і чи взагалі буде здійснюватись.

4. ТОВ “Інтер Систем” не зазначив в порівняльній таблиці яку саме операційну систему буде встановлено на інтерактивну панель. Це не дає змогу пересвідчиться чи відповідає пропозиція вимогам Замовника.

5. ТОВ “Інтер Систем” не вказав яке програмне забезпечення буде поставлятись у комплекті з панеллю. Тому це ставить під сумнів наявність даного програмного забезпечення.

6.У технічних вимогах стосовно обладнання було вказано, що панель повинна містить Wi-fi модуль та працювати як єдиний комплекс. Для підтвердження якості, необхідно надати відповідні документи.
В тендерній пропозиції відсутній Сертифікат дослідження конструкції. Не зрозуміло чи відповідає вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №679, вимогам діючих на території України ДСТУ та ТУ.
Також немає Висновку щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого обладнання від Органу оцінки відповідності УДЦР (Укрчастотнадзору) чи будь-який інший документ якості, що підтверджує наявність, можливість підключення пристроїв через Wi-fi та безпечність використання.

Отже, ТОВ «Інтер Системс» не надає жодних документів якості ( виданих органами, уповноваженими для цього на території України) на товар, запропонований у своїй тендерній пропозиції. Що робить його пропозицію такою, що не відповідає встановленим вимогам замовника та вимогам законодавства України та не підтверджує якість товарів.
Враховуючи все вищезазначене, ТОВ “Інтер Систем” запропонував найнижчу ціну, оскільки товар, що пропонується, не пройшов жодної перевірки в державних контролюючих органах України, скоріш за все нелегально ввезений та ставить під сумнів взагалі чи можливе його використання дітками в навчальних закладах.

Просимо тендерний комітет уважно переглянути пропозицію та відхилити пропозицію ТОВ «Інтер Систем», як таку, що не відповідає вимогах тендерної документації та вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 10:39
- Переможець надав декларації виробника, де зазначена відповідність товару міжнародним стандартам, де зазначено в т.ч. електромагнітна сумісність класу В, що дозволяє використання портативного устаткування в приміщенні.
- Відповідно додатку 4 тендерної документації: «Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо), що підтверджується сертифікатом відповідності виробника або висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи. При поставці товару в учасника повинні бути наявні документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо)…»
- Переможець надав довідку про наявність сервісного центру за адресою: м.Дніпропетровськ, вул.Оренбурзька, буд 20а
- Переможцем запропонована операційна система Windows 10 відповідно формі додатку 4 «Технічні вимоги»

Документи

22 листопада 2018 10:39
проток 001.jpg
22 листопада 2018 10:39
проток 002.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 446 265,00
UAH з ПДВ
446 265,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ" 525 000,00
UAH з ПДВ
501 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ. ГРУПП." 546 750,00
UAH з ПДВ
501 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 554 310,00
UAH з ПДВ
501 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 601 000,50
UAH з ПДВ
601 000,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2018 14:54
Електронний підпис
16 листопада 2018 14:52
Сертификат Intech_3.pdf
16 листопада 2018 14:52
Сертификат Intech_2.pdf
16 листопада 2018 14:52
Сертификат Intech_1.pdf
16 листопада 2018 14:52
Статут.pdf
16 листопада 2018 14:52
Протокол засновників.pdf
16 листопада 2018 14:52
Наказ про вступ на посаду.pdf
16 листопада 2018 14:52
Витяг з ЄДРПОУ від 15.11.18.pdf
16 листопада 2018 14:52
Виписка з ЄДР.pdf
16 листопада 2018 14:52
Технічні вимоги.pdf
16 листопада 2018 14:52
Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2018 14:52
Підтвердження повноважень.pdf
16 листопада 2018 14:51
Лист-гарантія.pdf
16 листопада 2018 14:51
Договір ПРОЕКТ.pdf
16 листопада 2018 14:51
Договір оренди складу.pdf
16 листопада 2018 14:51
Договір оренди офісу.pdf
16 листопада 2018 14:51
Довідка про рахунок ОТП.pdf
16 листопада 2018 14:51
Довідка МТБ та обладнання.pdf
16 листопада 2018 14:51
Довідка заборгованість ОТП.pdf
16 листопада 2018 14:51
Гарантійний строк лист.pdf
16 листопада 2018 14:51
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 11:51
Електронний підпис
16 листопада 2018 11:42
Сертифікат.pdf
16 листопада 2018 11:42
Цінова пропозиція_2.pdf
16 листопада 2018 11:42
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2018 11:42
Таблиця відповідності.pdf
16 листопада 2018 11:42
ПРОЕКТ.pdf
16 листопада 2018 11:42
Погодження технічні вимоги.pdf
16 листопада 2018 11:42
Наказ (5) (1).pdf
16 листопада 2018 11:42
Лист ліцензування (3) (1).pdf
16 листопада 2018 11:42
Лист довкілля (1) (1).pdf
16 листопада 2018 11:42
Копія паспорта та кода (1) (1).pdf
16 листопада 2018 11:42
Копія Витягу ЄДРПОУ (1).pdf
16 листопада 2018 11:42
Довідки ст 17 окремі (1).pdf
16 листопада 2018 11:42
Довідка ст 17 загальна___ (1).pdf
16 листопада 2018 11:42
Довідка сервісні центри.pdf
16 листопада 2018 11:42
Довідка довкілля (1).pdf
16 листопада 2018 11:42
Виписка копія (1).pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 14:10
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 14:37
Електронний підпис
16 листопада 2018 14:33
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2018 14:33
СТАТУТ завірений.pdf
16 листопада 2018 14:33
паспорт код.pdf
16 листопада 2018 14:33
НАКАЗ.pdf
16 листопада 2018 14:33
НАКАЗ про печатку та підпис.pdf
16 листопада 2018 14:33
Досвід з накладними.pdf
16 листопада 2018 14:33
Допуск з електробезпеки (2).pdf
16 листопада 2018 14:33
Додаток 1 Пропозиція.pdf
16 листопада 2018 14:33
Договір ПРОЕКТ.pdf
16 листопада 2018 14:33
Довідка Стаття 17.pdf
16 листопада 2018 14:33
Довідка право підпису.pdf
16 листопада 2018 14:33
Довідка персонал.pdf
16 листопада 2018 14:33
Довідка матер тех база.pdf
16 листопада 2018 14:33
Довідка захист довкілля.pdf
16 листопада 2018 14:33
Витяг ПДВ.pdf
16 листопада 2018 14:33
Витяг новий.pdf
16 листопада 2018 14:33
Виписка КРЕО СІНЕРЖІ.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 14:37
Електронний підпис
16 листопада 2018 14:34
4. Витяг ЄДРПОУ (15.11.2018).pdf
16 листопада 2018 14:34
Форма тендерної пропозиції.pdf
16 листопада 2018 14:34
Технічня вимоги.pdf
16 листопада 2018 14:34
Проект договору.pdf
16 листопада 2018 14:34
Гриф mClass.pdf
16 листопада 2018 14:34
Гриф ІМЗО.pdf
16 листопада 2018 14:34
Відомості про учасника.pdf
16 листопада 2018 14:34
Висновок СЕС.pdf
16 листопада 2018 14:34
Аналог_договір_СЗРУ.pdf
16 листопада 2018 14:34
Аналог_договір_ КГП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "АВ. ГРУПП."

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 446 265,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2018 08:48

Документи

20 листопада 2018 08:48
Електронний підпис
20 листопада 2018 08:47
панель 001.jpg
19 листопада 2018 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2018 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
446 265,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2018 08:48
Електронний підпис
20 листопада 2018 08:47
панель 001.jpg
19 листопада 2018 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 11:27
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 10:59
556 004.jpg укладений
07 грудня 2018 10:56
556 003.jpg укладений
07 грудня 2018 10:56
556 002.jpg укладений
07 грудня 2018 10:56
556 001.jpg укладений
07 грудня 2018 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 446 265,00
UAH з ПДВ