Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

світлодіодний консольний світильник для зовнішнього освітлення
Очікувана вартість
797 500,00 UAH
UA-2018-10-31-001130-b 4bb05bc003ff48fd941af1be4183ebbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобанов Олександр

+380432550774 Vinmisksvet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКУП «Міськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 33762344
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Р.Скалецького, буд.17
Контактна особа: Лобанов Олександр
+380432550774
Vinmisksvet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 16 листопада 2018 12:02
Очікувана вартість: 797 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15950 UAH

Інформація про предмет закупівлі

світильник консольний вуличний світлодіодний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 шт
світлодіодний консольний світильник для зовнішнього освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул.Р.Скалецького, б.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2018 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 18:16
ТД-світильники1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вага
Дата подання: 01 листопада 2018 12:54
Дата відповіді: 05 листопада 2018 12:33
Поясніть, що важливіше в закупці світильника вага яка не повинна перевищувати 6,5кг чи якісні світлотехнічні показники та термін експлуатації світильника? Світильник потужністю в 130Вт не може мати вагу менше 6,5кг. та при цьому задовільнити технічні та якісні характеристики, які запитуються. З метою проведення конкурентного тендеру вважаємо, що вимогу вага світильника не більше 6,5кг. потрібно виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження відповіності продукції необхідна сукупність усіх необхідних параметрів та характеристик. Вага світильника впливає на збереження цілісності кріплення при погіршенні погодніх умов , тому визначено відповідну вагу виходячи із досвіду експлутатції даної продукції. Після обстеження ринку світлодіодних світильників, встановлено, що існує досить багато, як вітчизняних так і іноземних виробників, які пропонують світильники із вказаними характеристиками, в тому числі із необхідною вагою. У випадку, якщо Ваша продукція відповідає необхідним характеристикам, це не буде підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Техзавдання тендеру
Дата подання: 01 листопада 2018 13:54
Дата відповіді: 05 листопада 2018 12:50
При порівнянні паспортних даних світильників, що пропонуються місцевим вінницьким виробником, з вимогами техзавдання даного тендеру, одразу помітне співпадіння по кільком параметрам, зокрема певна вага світильника, певний діапазон робочих напруг світильника, певна величина пікової напруги пристрою грозозахисту. При цьому стандартизовані, усталені, мінімальні якісні показники світильників в галузі вуличного освітлення відрізняються від зазначених в ТЗ цього тендеру. Зокрема, вага світильника (за ТЗ не більше 6,5 кг) при його потужності 130 Вт не буде меншою 8,5 кг - це просто закони теплодинаміки, які ігноруються некваліфікованими виробниками з метою штучного конкурентного здешевлення продукції, яка в результаті втрачає довгострокову якість. Пікова напруга пристрою грозозахисту (в ТЗ зазначено 10 кВ) не може бути нижчою за 15 кВ, інакше цей захист в більшості випадків не виконує свого завдання. Особливу цікавість викликає вказаний в ТЗ діапазон робочих напруг світильника (160В – 300В). За діючими стандартами, діапазон відхилень напруги в мережі живлення 220 В має бути в межах 187 до 275 В, на що повинні бути розраховані блоки живлення всіх без винятку споживачів. Таким чином, вимоги ТЗ як мінімум суперечать держстандартам. А вимога підтвердження технічним паспортом світильника (а не протоколом відповідних випробувань, підставу для яких в плані ігнорування держстандартів треба чимось аргументувати) містить ознаки змови з певним постачальником. Чи не прописане технічне завдання тендеру під конкретного виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При поставленні Вашого питання було вказано на співпадіння по кільком параметрам з певним виробником, однак не взято до уваги відмінність по іншим параметрам, що унеможливлює можливість "змови" або дискримінації інших виробників, як вітчизняних, так і іноземних.
Для підтвердження відповіності продукції необхідна сукупність усіх необхідних параметрів та характеристик. Вага світильника впливає на збереження цілісності кріплення при погіршенні погодніх умов , тому визначено відповідну вагу виходячи із досвіду експлутатції даної продукції. Після обстеження ринку світлодіодних світильників, встановлено, що існує досить багато, як вітчизняних так і іноземних виробників, які пропонують світильники із вказаними характеристиками, в тому числі із необхідною вагою. У випадку, якщо Ваша продукція відповідає необхідним характеристикам, це не буде підставою для відхилення Вашої пропозиції.
У разі відповідності пропонованої Вами продукції якісним та технічним характеристикам предмету закупівлі це не буде підставою для відхилення пропозиції.
Внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 05 листопада 2018 16:40
Дата відповіді: 08 листопада 2018 10:29
В зв’язку із ознаками змови з певним постачальником вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині ваги світильників. Згідно Закону України «Про запобігання корупції», корупція – використання особою, яка уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди посадовій особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. За корупцію в Україні передбачена дисциплінарна, адміністративна та КРИМІНАЛЬНА відповідальність. Згідно норм Кримінального кодексу України до кримінальної відповідальності можна притягнути посадову особу, за такі діяння: - привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем; - викрадення, привласнення, вимагання документів, штампів, печаток, заволодіння ними шляхом шахрайства чи зловживання службовим становищем або їх пошкодження; - зловживання владою або службовим становищем; - зловживання повноваженнями службовою особою юридичної особи приватного права незалежно від організаційно-правової форми; - перевищення влади або службових повноважень працівником правоохоронного органу; - зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги; - прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою; - незаконне збагачення; - зловживання впливом; - декларування недостовірної інформації та інше. Кримінальна відповідальність передбачена не лише для чиновника, який вимагає чи отримує неправомірну вигоду, але й для громадянина, який її пропонує. Згідно ст. 369 Кримінального кодексу України, пропозиція чи обіцянка службовій особі надати їй або третій особі неправомірну вигоду, а так само надання такої вигоди за вчинення чи не вчинення службовою особою в інтересах того, хто пропонує, обіцяє чи надає таку вигоду, чи в інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища – караються штрафом від п’ятисот до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 8500 до 12750 грн.), або обмеженням волі на строк від двох до чотирьох років, або позбавленням волі на той самий строк. Громадянин звільняється від кримінальної відповідальності, якщо у нього вимагали надання неправомірної вигоди, і він про це повідомив правоохоронні органи. Перечитайте в вільний від корупцій схем час КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розробки тендерної документації розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідно до вимог Закону та відповідних рекомендацій, вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Окрім того, рекомендуємо ознайомитись із статтею 383 Кримінального кодексу України. Завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину.
дата поставки товару
Дата подання: 05 листопада 2018 16:41
Дата відповіді: 08 листопада 2018 10:42
Відповідно до п.4.4 тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з моменту укладення договору по 31.12.2018 р. В Додатку №5 «Договір поставки товару» п.10.1 визначено, що «Договір вважається укладеним і набирає чинності після його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє по 31.12.2017 року, а в частині виконання грошових зобов’язань за цим Договором – до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх своїх зобов’язань за цим Договором.». Внесіть зміни та визначіться з датою це 2017 рік чи 2018 рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно розділу п.4.4 Розділу 1 Тендерної документації Замовнико чітко прописано , що строк поставки товарів-з моменту укладення договору по 31.12.2018 р. В Додатку 5 міститься лише проект договору, на стр. 25 тендерної документації міститься посилання "** Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти." В п.10.1 проекту договору в частині дії до 31.12.2017 року є формальною помилкою, а саме опискою, де замість 2017, вірним є 2018 року.
порушення законодавства
Дата подання: 05 листопада 2018 16:43
Дата відповіді: 08 листопада 2018 10:48
Тендерною документацією передбачено, що «Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору» (стор.25). Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Тобто зазначене в тендерній документації суперечить нормам законодавства!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Положення ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" регулює лише істотні умови договору, які не повинні змінюватись. Згідно ч.4 Розділу 6 тендерної документації, істотні умови договору, що обов’язково включаються до договору про закупівлю визначені замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону та включені до проекту договору, який передбачено у додатку 5 даної тендерної документації. Тому проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕД ЕНЕРДЖІ" 698 900,00
UAH з ПДВ
698 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" 739 500,00
UAH з ПДВ
739 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 18:09
Переможець.rar
15 листопада 2018 13:16
Проект договору.pdf
15 листопада 2018 13:16
Технічна частина.rar
15 листопада 2018 13:16
Документація.rar

Публічні документи

15 листопада 2018 11:46
Технічні якісні вимоги.pdf
15 листопада 2018 11:46
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2018 11:46
Статут.pdf
15 листопада 2018 11:46
Статистика.pdf
15 листопада 2018 11:46
Сертифікат відповідності.pdf
15 листопада 2018 11:46
Сертификат ISO.pdf
15 листопада 2018 11:46
Проект договору.pdf
15 листопада 2018 11:46
Платник ПДВ.PDF
15 листопада 2018 11:46
Паспорт Черкасенко.pdf
15 листопада 2018 11:46
Ліцензія завірена.zip
15 листопада 2018 11:45
Довіренність Черкасенко 2018.pdf
15 листопада 2018 11:45
Довіреність_121 завірена.zip
15 листопада 2018 11:45
Довідка щодо вимог статті 17.pdf
15 листопада 2018 11:45
Довідка про наявність МТБ.pdf
15 листопада 2018 11:45
Декларація 2.pdf
15 листопада 2018 11:45
Декларація 1.pdf
15 листопада 2018 11:45
Гарантия 7328.zip
15 листопада 2018 11:45
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2018 11:45
Витяг ЕДРПОУ.pdf
15 листопада 2018 11:45
Баланс Ф2.pdf
15 листопада 2018 11:45
Баланс Ф1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕД ЕНЕРДЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕД ЕНЕРДЖІ"
#41632803
Переможець 698 900,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 14:23

Документи

19 листопада 2018 14:23
Електронний підпис
19 листопада 2018 14:15
переможець Світильники.pdf
16 листопада 2018 12:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕД ЕНЕРДЖІ"
#41632803
698 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 14:23
Електронний підпис
19 листопада 2018 14:15
переможець Світильники.pdf
16 листопада 2018 12:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 12:21
світильники додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
30 січня 2019 12:16
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 15:43
додаткова угода 20 % лед енерджі (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:43
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 18:42
додаткова угода 1 лед енерджі.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 18:41
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 10:39
договір світильники.pdf укладений
30 листопада 2018 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.1 ч.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пп.1 п. 12.6. Договору, «… у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних обсягів видатків Покупця - Сторони домовились внести зміни
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 182
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю Покупця, керуючись п.12.7 Договору та ч.5. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Сторони домовились продовжити строк дії договору №182 від 30.11.2018 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 182
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю Покупця, керуючись п.12.7 Договору та ч.5. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Сторони домовились продовжити строк дії договору № 182 від 30.11.2018 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 182
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 751 920,00
UAH з ПДВ