Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз")
Очікувана вартість
2 631 506,71 UAH
UA-2018-10-31-001088-b ● 8b0ea14c4945407e81319d96a1d92e34
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, Кловський узвіз, 9/1 |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович (044) 461-23-69 semerenko-kv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2018 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2018 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2018 17:30 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2018 13:29 |
Очікувана вартість: | 2 631 506,71 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Місце надання послуг: м. Івано-Франківськ, м. Київ та м. Львів (виконавець повинен: за заявкою замовника, в термін не більше трьох діб, припинити надання послуг в одному регіоні та організувати надання послуг, у тій же кількості, в будь-якому іншому регіоні України, на об’єктах АТ «Укртрансгаз»). Послуги надаються Виконавцем у відокремлених підрозділах Замовника, шляхом виставлення 9 постів охорони, з яких 8 цілодобових та 1 денний пост щоденно з 07:00 до 19:00, один охоронник на зміну. Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-06-05-002341-a
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2018
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2018 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_7_банк гарант викон дог.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_6 _вимоги до забезпечення.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_5в_питальник щодо ЕСП.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_5а_опитувальник юр_особи.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_4_проект_договору.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_2_кваліфікаційні вимоги.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102_додаток_1_ТЗ.pdf | |
31 жовтня 2018 17:48 |
тд_18_102.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо автомобілів
Дата подання: 09 листопада 2018 11:57
Дата відповіді: 12 листопада 2018 12:05
Транспорт в учасника має бути власний чи можливе залучення на підставі договору оренди чи реагування? Просимо надати відповідь.
Відповідь: В додатку ІІ до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів», пунктом 1.1.4. передбачено, надання Учасником: «Сканкопія(ї) з оригіналу довідки(ок) учасника у довільній формі про наявність автотранспорту (не менше 3 одиниць), що буде використовуватись групами посилення постів охорони об'єкта(ів) охорони, його кількість, марки, державні номери.
Примітка: у разі надання інформації щодо автотранспорту третіх осіб учасник, на підтвердження володіння/користування, повинен надати сканкопію(ї) з оригіналу договору оренди транспортних засобів.»,
- що передбачає використання Учасником, як власного автотранспорту, так і орендованого.
Примітка: у разі надання інформації щодо автотранспорту третіх осіб учасник, на підтвердження володіння/користування, повинен надати сканкопію(ї) з оригіналу договору оренди транспортних засобів.»,
- що передбачає використання Учасником, як власного автотранспорту, так і орендованого.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-31-001088-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 02 листопада 2018 17:49
Про наявність GPS-трекерів у охорони в приміщенні
Згідно документації торгів Додаток 2. «Кваліфікаційних критеріїв» Замовником встановлена вимога «1.1.3. про наявність, не менше 9 одиниць, персональних супутникових GPS трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей);»
До того ж згідно технічного завдання, яким визначено, що надання послуг охорони буде здійснюватися в середині будівлі/приміщення, а не охорона зовнішнього периметру прилеглої території.
В той же час інформуємо Вас, налагоджена система моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту дозволяє фіксувати лише переміщення об’єкту стеження лише у горизонтальній площині, та не фіксуює переміщення об’єкту у вертикальній площині (в середині будівлі). Також в своїй роботі GPS трекери надають похибку пересування об’єктів приблизно в 50 метрів.
Таким чином використання системи моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту за допомогою GPS-трекерів в середині приміщення не має жодного підґрунтя та реалізація GPS стеження за охоронниками на ваших об’єктах, що визначені документацією, та є неможливою у зв’язку із тим що ваш об’єкт дуже малий для застосування даних приладів.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, ця вимога може суттєво скоротити перелік майбутніх учасників.
Також з технічної точки зору дана вимога є безглуздою, та виглядає, як прописування особливих умов під свого заздалегідь визначеного переможця, що призводить до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками та суттєвому порушенні Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах, та всі вимоги відповідали визначеному Вами технічному завданню. Просимо Вас прибрати дану вимогу як дискримінаційну, та як таку що по суті не відповідає технічному завдання, які були чітко визначені Вами ж при розробленні документації.
Дякуємо за розуміння
Розгорнути
Згорнути
До того ж згідно технічного завдання, яким визначено, що надання послуг охорони буде здійснюватися в середині будівлі/приміщення, а не охорона зовнішнього периметру прилеглої території.
В той же час інформуємо Вас, налагоджена система моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту дозволяє фіксувати лише переміщення об’єкту стеження лише у горизонтальній площині, та не фіксуює переміщення об’єкту у вертикальній площині (в середині будівлі). Також в своїй роботі GPS трекери надають похибку пересування об’єктів приблизно в 50 метрів.
Таким чином використання системи моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту за допомогою GPS-трекерів в середині приміщення не має жодного підґрунтя та реалізація GPS стеження за охоронниками на ваших об’єктах, що визначені документацією, та є неможливою у зв’язку із тим що ваш об’єкт дуже малий для застосування даних приладів.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, ця вимога може суттєво скоротити перелік майбутніх учасників.
Також з технічної точки зору дана вимога є безглуздою, та виглядає, як прописування особливих умов під свого заздалегідь визначеного переможця, що призводить до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками та суттєвому порушенні Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах, та всі вимоги відповідали визначеному Вами технічному завданню. Просимо Вас прибрати дану вимогу як дискримінаційну, та як таку що по суті не відповідає технічному завдання, які були чітко визначені Вами ж при розробленні документації.
Дякуємо за розуміння
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 11:22
У зв’язку з тим, що адмінбудівлі апаратів філій, які будуть охоронятися мають ще прилеглу територію на якій розташовані інші об’єкти, такі як в’їзні ворота з автомобільним КПП, стоянку для автомобілів, автомобільні бокси, господарські приміщення тощо, що будуть передаватись під охорону, та охоронятись шляхом обходу цієї території, за визначеним маршрутом, тому у Додатку І Тендерної документації «технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) у п.4 зазначено, що охоронники виконують обов’язки: - із засобами мобільного зв'язку та персональними супутниковими GPS-трекерами.
Данна вимога зазначена для виконання умов договору п. 6.3.21. проекту Договору в якому зазначено, що Виконавець повинен надати Замовнику право віддаленого доступу через мережу Інтернет до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками», та в п. 4 Додатку 1 «Технічне завдання» до проекту договору - Всі охоронники повинні бути забезпечені ………… мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками.
Данна вимога зазначена для виконання умов договору п. 6.3.21. проекту Договору в якому зазначено, що Виконавець повинен надати Замовнику право віддаленого доступу через мережу Інтернет до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками», та в п. 4 Додатку 1 «Технічне завдання» до проекту договору - Всі охоронники повинні бути забезпечені ………… мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
2 514 940,80
UAH
|
2 514 940,80
UAH
|
Документи |
ТОВ "Антарес-2000" |
2 607 700,00
UAH
|
2 528 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
2 624 307,48
UAH
|
2 544 452,64
UAH
|
Документи |
ПП "ВР" |
2 617 558,00
UAH
|
2 564 958,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" #35900097 |
Відхилено |
2 514 940,80
UAH
|
05 грудня 2018 10:48
|
ТОВ "Антарес-2000" #30285066 |
Переможець |
2 528 800,00
UAH
|
05 грудня 2018 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 14:51
|
1812000421_ДУ 5 (1).pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 14:51
|
1_1812000421_ДУ 5.pdf | укладений |
29 листопада 2019 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:40
|
1812000421_ДУ 4 (1).pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:40
|
1_1812000421_ДУ 4.pdf | укладений |
27 листопада 2019 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2019 11:38
|
1812000421_ДУ 2 (1).pdf | зміни до договору |
22 січня 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 15:29
|
1812000421_Антарес 2000.pdf | укладений |
17 грудня 2018 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» (Зміни згідні із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів, у разі встановлення в договорі порядку зміни ціни) |
Номер договору про закупівлю: | 1812000421 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1812000421 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 (Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі) ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 1812000421 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 (Зменшення обсягів закупівлі) ч.4, ст.36, ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 1812000421 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |