Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин автомобільний
motor gasoline
motor gasoline
Очікувана вартість
15 760 640,00 UAH
UA-2018-10-31-001083-b ● afa559b6735443a492f06acd9eb350b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління поліції охорони в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108947 |
Місцезнаходження: | 69118, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Водограйна, 3 |
Контактна особа: |
Шипула Сергій Миколайович +380612798632 tenderz@upozp.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Янєв Олександр Іванович, начальник відділу логістики +380612122687 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Administration of police of guard in the Zaporizhzhya region |
National ID: | 40108947 |
Contact point: |
Shypula Sergii Mykolaiovych +380612798632 tenderz@upozp.gov.ua |
Additional contacts: |
Yanev Oleksandr Ivanovych +380612122687 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2018 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 15 760 640,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 31 жовтня 2018 17:40 |
Enquiries until: | 26 листопада 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 грудня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 15 760 640 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Лот 1: м. Запоріжжя – бензин А-92, бензин А-95; Лот 2: Запорізька область – бензин А-92, бензин А-95
Lot 1: m. Zaporizhzhya - A-92, A-95; Lot 2: Zaporizka oblast - A-92, A-95
Тендерна документація
31 жовтня 2018 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2018 17:40 |
ТД бенз 2019 дод4 проект договору.doc | |
31 жовтня 2018 17:40 |
ТД бенз 2019 дод3 цінова пропозиція.docx | |
31 жовтня 2018 17:40 |
ТД бенз 2019 дод2 тех опис.doc | |
31 жовтня 2018 17:40 |
ТД бенз 2019 дод1 кваліф і ст.17.docx | |
31 жовтня 2018 17:40 |
ТД бенз 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 02 листопада 2018 15:42
Дата відповіді: 02 листопада 2018 16:58
1. Чи можлива передплата?
2. Чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору, адже він протирічить Закону України "Про публічні закупівлі"?
3. Чи можливе виключення п. 7.1 проекту договору?
5. Чи можливе виключення п. 7.3 проекту договору?
6. Чи можливе виключення п. 7.7 проекту договору?
Відповідь: 1. Передплата неможлива, тому що у разі відсутності фінансування в який-небудь певний період, протягом дії договору, Управління не зможе придбати чергову партію палива для автомобілів груп реагування (нарядів охорони) и не зможе виконувати договірні зобов’язання з надання послуг охорони та здійснити негайний виїзд ГР на спрацювання сигналізації.
2. Виключити п.3.3 проекту договору неможливо. Він не протирічить Закону. Згідно частині четвертої ст. 25 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного у тендерній документації строку. У п.4 розд.3 тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
3. Виключити п.7.1 проекту договору неможливо, тому що згідно чинного законодавства України у договорі має бути визначена, як істотна умова Цивільного кодексу України, відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання своїх договірних зобов'язань.
5. Виключити п.7.3 проекту договору неможливо, тому що згідно чинного законодавства України у договорі має бути визначена, як істотна умова Цивільного кодексу України, відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання своїх договірних зобов'язань.
6. Виключити п.7.7 проекту договору неможливо, тому що його вимоги передбачають компенсацію втрат замовника у разі порушення (навмисного або ненавмисного) учасником чинного законодавства.
2. Виключити п.3.3 проекту договору неможливо. Він не протирічить Закону. Згідно частині четвертої ст. 25 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного у тендерній документації строку. У п.4 розд.3 тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
3. Виключити п.7.1 проекту договору неможливо, тому що згідно чинного законодавства України у договорі має бути визначена, як істотна умова Цивільного кодексу України, відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання своїх договірних зобов'язань.
5. Виключити п.7.3 проекту договору неможливо, тому що згідно чинного законодавства України у договорі має бути визначена, як істотна умова Цивільного кодексу України, відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання своїх договірних зобов'язань.
6. Виключити п.7.7 проекту договору неможливо, тому що його вимоги передбачають компенсацію втрат замовника у разі порушення (навмисного або ненавмисного) учасником чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-31-001083-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс", Код ЄДРПОУ:33680859
Дата подання: 22 грудня 2018 12:26
Дата подання: 22 грудня 2018 12:26
Скарга
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2018-10-31-001083-b
(надалі – Процедура закупівлі)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються
Управління поліції охорони в Запорізькій області
(надалі – Замовник)
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження, його ідентифікаційний код, контактний телефон
Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд ресурс»
(надалі – ТОВ «Нафтотрейд ресурс», суб'єкт оскарження);
43010, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ КРЕМЕНЕЦЬКА, будинок 38;
ІК: 33680859
ТОВ «Нафтотрейд ресурс» приймає участь у Процедурі закупівлі за лотом № 1, оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені деякі принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників тощо), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Нафтотрейд ресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження (у тому числі право на об'єктивний, неупереджений та недискримінаційний розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі), є рішення Замовника стосовно допущення до оцінки (аукціону) тендерних пропозицій (надалі – Пропозиція) наступних учасників: «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», а також невідхилення Пропозиції цих учасників і не прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі у встановленому Законом порядку.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 14.12.2018 № 71 Пропозиція ТОВ «Нафтотрейд ресурс» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація), а Пропозиції
ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» були визнані такими, що відповідають умовам Документації.
Разом з цим, Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» також не відповідають умовам Документації і були допущені Замовником до аукціону неправомірно та із застосуванням дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій, хоча мали б бути відхилені Замовником у відповідності до норм Закону, що пояснюється наступним.
Зокрема, ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» не підтвердили свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та Документацією, а також не надали документального підтвердження своєї відповідності встановленим Замовником у тендерній документації умовам стосовно технічних вимог.
Крім того, Пропозиції зазначених учасників оформлені не у відповідності до вимог Документації, подані із порушенням норм Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», як це вимагалось Замовником.
Також ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» не підтвердили повноваження осіб, які підписали їх пропозиції, що знову ж таки не відповідає умовам Документації.
Отже, Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» мали бути відхилені Замовником на підставі норм статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам Документації.
Разом з цим, застосувавши дискримінаційний підхід, Замовник, відхилив Пропозицію ТОВ «Нафтотрейд ресурс», не відхиливши при цьому Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», які також не відповідали умовам Документації, та не відмінив Процедуру закупівлі згідно зі статтею 31 Закону, чим порушив положення вищевказаних статей, а також принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, та права і законні інтереси ТОВ «Нафтотрейд ресурс».
Враховуючи вищевикладене, Замовником у ході проведення Процедури закупівлі допущені порушення, які можливо усунути шляхом скасування його рішення стосовно допущення до оцінки (аукціону) Пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та
ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» та відхилення Пропозицій вказаних вище учасників Процедури закупівлі, а також відміни Процедури закупівлі у відповідності до норм Закону, що дозволить ТОВ «Нафтотрейд ресурс» взяти участь у повторно оголошеному тендері Замовника, який, як ми сподіваємось, буде проведений законно і неупереджено, що дозволить нам стати переможцем відповідних торгів.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
У зв'язку з викладеним вище ТОВ «Нафтотрейд ресурс» вимагає:
1) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі за лотом № 1;
2) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно невідхилення тендерних пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та
ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», а також допущення їх до оцінки (аукціону) за лотом № 1;
3) зобов'язання Замовника відмінити Процедуру закупівлі за лотом № 1.
До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua.
ТОВ «Нафтотрейд ресурс» залишає за собою право надати доповнення до цієї скарги (у разі необхідності) з додатковим обґрунтуванням, у чому саме полягає невідповідність Пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» умовам Документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2018 10:02
Рішення від 27.12.2018 № 13138.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2018 10:01
Інформація про перенесення дати розгялду скарги № UA-2018-10-31-001083-b.a1 .pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 15:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2019 № 547.pdf
Дата публікації: 18 січня 2019 15:03
Рішення від 17.01.2019 № 547.pdf
Дата публікації: 22 січня 2019 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись Законом та рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2019 № 547-р/пк-пз, Замовник прийняв рішення відмінити процедуру закупівлі Бензину автомобільного по лоту № 1 у зв'язку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 23 січня 2019 17:39
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | м. Запоріжжя – бензин А-92, бензин А-95 |
Опис предмету закупівлі: |
АЗС в м. Запоріжжя (райони: Олександрівський, Комунарський, Шевченківський, Дніпровський, Хортицький, Вознесенівський, Заводський)
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 11 643 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 58 216,00 UAH з ПДВ |
Title: m. Zaporizhzhya - A-92, A-95
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 11 643 200,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 58 216,00 UAH
including VAT
Позиції
355000 л
бензин А-92, бензин А-95
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Водограйна, 3
Дата доставки:
31 грудня 2019
A-92, A-95
CPV: 09132000-3
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2018-10-31-001083-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс", Код ЄДРПОУ:33680859
Дата подання: 22 грудня 2018 12:26
Дата подання: 22 грудня 2018 12:26
Скарга
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2018-10-31-001083-b
(надалі – Процедура закупівлі)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються
Управління поліції охорони в Запорізькій області
(надалі – Замовник)
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження, його ідентифікаційний код, контактний телефон
Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд ресурс»
(надалі – ТОВ «Нафтотрейд ресурс», суб'єкт оскарження);
43010, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ КРЕМЕНЕЦЬКА, будинок 38;
ІК: 33680859
ТОВ «Нафтотрейд ресурс» приймає участь у Процедурі закупівлі за лотом № 1, оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені деякі принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників тощо), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Нафтотрейд ресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження (у тому числі право на об'єктивний, неупереджений та недискримінаційний розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі), є рішення Замовника стосовно допущення до оцінки (аукціону) тендерних пропозицій (надалі – Пропозиція) наступних учасників: «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», а також невідхилення Пропозиції цих учасників і не прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі у встановленому Законом порядку.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 14.12.2018 № 71 Пропозиція ТОВ «Нафтотрейд ресурс» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація), а Пропозиції
ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» були визнані такими, що відповідають умовам Документації.
Разом з цим, Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» також не відповідають умовам Документації і були допущені Замовником до аукціону неправомірно та із застосуванням дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій, хоча мали б бути відхилені Замовником у відповідності до норм Закону, що пояснюється наступним.
Зокрема, ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» не підтвердили свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та Документацією, а також не надали документального підтвердження своєї відповідності встановленим Замовником у тендерній документації умовам стосовно технічних вимог.
Крім того, Пропозиції зазначених учасників оформлені не у відповідності до вимог Документації, подані із порушенням норм Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», як це вимагалось Замовником.
Також ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» не підтвердили повноваження осіб, які підписали їх пропозиції, що знову ж таки не відповідає умовам Документації.
Отже, Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» мали бути відхилені Замовником на підставі норм статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам Документації.
Разом з цим, застосувавши дискримінаційний підхід, Замовник, відхилив Пропозицію ТОВ «Нафтотрейд ресурс», не відхиливши при цьому Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», які також не відповідали умовам Документації, та не відмінив Процедуру закупівлі згідно зі статтею 31 Закону, чим порушив положення вищевказаних статей, а також принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, та права і законні інтереси ТОВ «Нафтотрейд ресурс».
Враховуючи вищевикладене, Замовником у ході проведення Процедури закупівлі допущені порушення, які можливо усунути шляхом скасування його рішення стосовно допущення до оцінки (аукціону) Пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та
ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» та відхилення Пропозицій вказаних вище учасників Процедури закупівлі, а також відміни Процедури закупівлі у відповідності до норм Закону, що дозволить ТОВ «Нафтотрейд ресурс» взяти участь у повторно оголошеному тендері Замовника, який, як ми сподіваємось, буде проведений законно і неупереджено, що дозволить нам стати переможцем відповідних торгів.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
У зв'язку з викладеним вище ТОВ «Нафтотрейд ресурс» вимагає:
1) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі за лотом № 1;
2) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно невідхилення тендерних пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та
ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», а також допущення їх до оцінки (аукціону) за лотом № 1;
3) зобов'язання Замовника відмінити Процедуру закупівлі за лотом № 1.
До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua.
ТОВ «Нафтотрейд ресурс» залишає за собою право надати доповнення до цієї скарги (у разі необхідності) з додатковим обґрунтуванням, у чому саме полягає невідповідність Пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» умовам Документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2018 10:02
Рішення від 27.12.2018 № 13138.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2018 10:01
Інформація про перенесення дати розгялду скарги № UA-2018-10-31-001083-b.a1 .pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 15:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2019 № 547.pdf
Дата публікації: 18 січня 2019 15:03
Рішення від 17.01.2019 № 547.pdf
Дата публікації: 22 січня 2019 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись Законом та рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2019 № 547-р/пк-пз, Замовник прийняв рішення відмінити процедуру закупівлі Бензину автомобільного по лоту № 1 у зв'язку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 23 січня 2019 17:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 січня 2019
Найменування: | Управління поліції охорони в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108947 |
Місцезнаходження: | 69118, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Водограйна, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНЗИТ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНЗИТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 січня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій