Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-10-31-000993-b f15fbfde06384c4f8604be9b6960722c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілюк Володимир Іванович

380937495100
380444430625
kpuzns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359753
Місцезнаходження: 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Контактна особа: Ілюк Володимир Іванович
380937495100,380444430625
kpuzns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ЛОТ 1 Насіння квітів в асортименті ( недражовані та дражовані) згідно технічного завдання 1.
ЛОТ 2 Суміш насіння газонних трав згідно технічного завдання 2
лот 1 - 373 упаковоки.( кількість в упаковці 1000 насінин ) Лот 2 - 1300 кг Обсяги закупівлі по позиціям можуть зменшуватись, незалежно від орієнтовного обсягу, зазначеного в тендерній документації та виходячи з реальних об’ємів фінансування Замовника. Терміни поставки : Лот 1 – до 01 грудня .2018 р.
Лот 2 - - до 20 грудня 2018 р.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 листопада 2018 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 11:57
Договір проект закупівлі насіння квітів.doc
31 жовтня 2018 16:52
ТД насіння квітів КП УЗН Святошинського р-ну.doc
07 листопада 2018 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 11:57
Договір проект закупівлі насіння квітів.doc
31 жовтня 2018 16:52
Договір проект закупівлі насіння квітів.doc
31 жовтня 2018 16:52
ТД насіння квітів КП УЗН Святошинського р-ну.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-31-000993-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 21 листопада 2018 20:08
Рівні умови для всіх!!!
Вимагаємо дискваліфікації ФОП Кушнаренко В.В. в зв’язку з тим, що ним не дотримано вимог Тендерної документації, а саме:
- в порушення вимог не надано документу (довідки в довільній формі) про те, що учасник являється виробником, та не надано довідки про причину її відсутності, або також не надано договору про закупівлю трав;
- в порушення вимог учасником не дотримано вимоги щодо того, що кожен документ має бути сформований в один документ, а не бути поділеним на окремі скановані сторінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2018 18:23
1. В документах учасника є наявний « Гарантійний лист поставки товару » де зазначено що товар – суміш насіння газонних трав вироблено в Україні, а це означає, що не потребує додаткових сертифікатів ( на кожен вид насіння окремо, висновок фіто санітарної експертизи, наявність фітосанітарного сертифіката з боку – експортера, наявність карантинного сертифіката).вважати довідки надані ФОП Кушнаренко В.В. тендерному комітету КП УЗН Святошинського району м. Києва достатніми для визначеня якості товару ( суміші насіння газонних трав )
2.«вважати формальним порушенням розміщення посторінково документів в електронній системі , яке не впливає на зміст пропозиції»
відхилити вимогу про те що визнання тендерної документації Кушнаренко В.В. ставить Учасників закупівлі в нерівні умови.
Номер вимоги: UA-2018-10-31-000993-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 26 листопада 2018 21:08
Дискваліфікація
1. Згідно п.2.4 ч.2 Додатку 2. учасник повинен надати довідку в довільній формі, якщо учасник завод-виробник.
В гарантійному листі вказано країну-виробника, а не вказано заводу-виробника, що не є тотожним.
Тому слід вважати, що учасником не надано даної довідки.

2. Щожо вашого коментаря: "суміш насіння газонних трав вироблено в Україні, а це означає, що не потребує додаткових сертифікатів", це є невірно так як згідно Згідно ст 12 Закону України "Про садивний матеріал": Фізичні особи - підприємці та юридичні особи, не включені до Реєстру суб’єктів насінництва та розсадництва, мають право здійснювати реалізацію насіння і садивного матеріалу лише за умови наявності сертифікатів на насіння та/або садивний матеріал та додержання майнових прав інтелектуальної власності на сорти рослин.
Інформація про такого виробника, як ФОП Кушнаренко В.В. відсутня в відкритому Реєстрі суб’єктів насінництва та розсадництва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2018 20:26
Інші учасники закупівлі подали документи з різними порушеннями, а саме : - ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛIННЯ МАЛОЇ МЕХАНIЗАЦIЇ" надано лише установчі документи, інші документи по по статті 16,17, та в частині технічних характеристик надано не було.
- ТОВ "Агровектор+" в частині підтвердження характеристик товару : суміш насіння газонних трав надало Протокол випробувань № 0311-Н від 24.04.2018 року де зазначено походження насіння –Данія.
Додаток 3/2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ДКТ ЗАКУПІВЛІ UA-2018-10-31-000993-b лот 2 Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Суміш насіння газонних трав) : Вимоги до якості товару, що поставляються - Насіння газонних трав повинно бути урожаю 2018 року надано протокол випробувань від квітня 2018 року тобто на насіння урожаю 2017 року. – склад насіння : 40 % - райграс пасовищний; 30 % - вівсяниця червона; 20 % - вівсяниця лучна:
10 % - тонконіг лучний . На сайті компанії ТОВ «Ріва-Трейд» , що є постачальником суміші насіння газонних трав зазначено ТіньоваUNIVERSAL PARK Упаковка: паперовий мішок - 20 кг
Виробник: DLF (Данія) склад 50% вівсяниця червона , 5% вівсяниця очеретяна , 40% райграс пасовищний, 5% мятлик ( тонконіг) луговий.
- оскільки насіння виробництва Данія не надано фітосанітарний сертифікат з боку – експортера та карантинний сертифікат.
Визнати дійсним протокол від 20 листопада 2018 р. про визнання переможцем відкритих торгів UA-2018-10-31-000993-b лот 2 «Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» код 03110000-5 за ДК 021:2015 (Суміш насіння газонних трав) ФОП Кушнаренко В.В. так як вона за результатами електронного аукціону з меншою ціною, та відхилити вимогу від 26.11.2018 року.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Суміш насіння газонних трав
Опис предмету закупівлі:
Вимоги до якості товару, що поставляються Насіння газонних трав повинно мати колір та форму властиву для насіння даного виду.
Якість насіння має відповідати вимогам ДСТУ 2240-93 та/або ДСТУ 4138:2002
• схожість насіння не нижче 90%
• вологість насіння повинна бути в межах ДСТУ.
• зараженість хворобами - не повинно бути
Насіння газонних трав повинно бути урожаю 2018 року.
Постачальник гарантує Замовнику/Покупцю відповідність якості поставленого їм товару стандартам і вимогам, що пред'являються до товару такого роду.
Постачальник підтверджує якість товару супровідними документами або їх засвідченими належним чином копіями, які підтверджують відповідність товару обов'язковим вимогам, встановленим нормативними та/або нормативно-правовими актами та мають місце до товару, в тому числі:
- наявність фітосанітарного сертифіката;
- наявність карантинного сертифіката;
- наявність документів, що засвідчують насіннєві якості.
- висновок фітосанітарної експертизи - копіями сертифікатів відповідності ( на кожен вид насіння окремо) у разі постачання імпортного насіння або протоколи випробувань насіння відповідності та посвідчення про кондиційність на суміш насіння газонних трав, що є предметом закупівлі. Якщо товар ( суміш насіння газонних трав ) не підлягає сертифікації, надається довідка про те, що даний товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Претензії за якістю товару задовольняються шляхом заміни товару неналежної якості.
Замовник має право відмовитися від приймання товару неналежної якості.
В період гарантійного терміну Постачальник зобов'язаний замінити неякісний товар протягом дня, наступного за днем отримання претензії від Замовника/Покупця. Витрати, пов'язані з транспортуванням неякісного товару, здійснюються за рахунок Постачальника.
Вимоги до безпеки товару, що поставляється Насіння повинні бути протравлені від грибкових та бактеріальних захворювань.Відсутність насіння бур'янів.Відсутність склероціїв і сажкових утворень
Вимоги до тари та фасування Насіння повинно бути упаковано в паперові або тканинні зашиті мішки з фасуванням по 20-25кг.
На кожній упаковці має бути вказано номер партії, термін придатності, кількість насіння, виробник.
Забезпечення матеріалами і обладнанням для здійснення поставки товару Постачальник повинен мати у своєму розпорядженні необхідну матеріально-технічну базу для поставки товару, в тому числі необхідні транспортні засоби для здійснення доставки товару на адресу Замовника
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 листопада 2018 14:16
Закінчення: 16 листопада 2018 14:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1300 кг
Суміш насіння газонних трав
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Дата доставки: 20 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кушнаренко Володимир Володимирович 171 600,00
UAH з ПДВ
171 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агровектор+" 247 000,00
UAH з ПДВ
247 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛIННЯ МАЛОЇ МЕХАНIЗАЦIЇ" 249 600,00
UAH з ПДВ
249 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 18:13
Електронний підпис
23 листопада 2018 18:11
Електронний підпис
23 листопада 2018 18:08
Електронний підпис
23 листопада 2018 18:00
Довідка МВС.pdf
12 листопада 2018 16:42
Електронний підпис
12 листопада 2018 16:35
Довідка МВС.pdf
08 листопада 2018 17:19
Електронний підпис
08 листопада 2018 17:10
Лист-разяснення.pdf
08 листопада 2018 17:10
Лист-згода.pdf
08 листопада 2018 17:10
Лист-гарантія Про санкціі.pdf
08 листопада 2018 17:10
Лист-гарантія.pdf
08 листопада 2018 17:10
Лист-гаратія 1300кг..pdf
08 листопада 2018 17:10
Лист що до статуту.pdf
08 листопада 2018 17:10
Інформація до Т.Д. 20 млн..pdf
08 листопада 2018 17:10
Інформація ст.17.pdf
08 листопада 2018 17:10
Довідка про ліцензування..pdf
08 листопада 2018 17:10
Довідка про банкрутсво.pdf
08 листопада 2018 17:10
Довідка статті 17...pdf
08 листопада 2018 17:10
Довідка.pdf
08 листопада 2018 17:10
Довідка щодо повноважень.pdf
08 листопада 2018 17:10
Довідка довкілля.pdf
08 листопада 2018 17:10
Довідка до Т.Д..pdf
08 листопада 2018 17:10
Cпецифікація.pdf
08 листопада 2018 17:10
Посвідчення про конд.стор.1.pdf
08 листопада 2018 17:10
Посвідчення про конд.стор.2.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накладна№34Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок№33Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок№25Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накладная№17Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Аналог.дог.Соломянський 2.pdf
08 листопада 2018 17:10
Аналог.дог.Соломянський№4.pdf
08 листопада 2018 17:10
Аналог.дог.Соломянський№1.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накладна№26Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок№16Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок№23Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накладна№24Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Аналог.дог.Соломянський№3.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок№22Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накладна№27Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накладна№23Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Специфікація Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок№26Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок№11Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накладна№12Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накладна№11Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок№10Соломянський.pdf
08 листопада 2018 17:10
Анал.дог.Оболонь3.стр.75.pdf
08 листопада 2018 17:10
Додаткова угода№1.стр.80.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рахунок № 9.стр.98.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рах.№8Обол.стр.96.pdf
08 листопада 2018 17:10
Анал.дог.Оболонь4.стр.76.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накл.№2.Обол.Стр.88.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накл.№1.Обол.стр.87.pdf
08 листопада 2018 17:10
Анал.дог.Оболонь2.стр.74.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накл.№9.Обол.стр.89.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рах.№2.Обол.стр.95.pdf
08 листопада 2018 17:10
Анал.дог.Оболонь1стр.73.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накл.№10.Обол.стр.90.pdf
08 листопада 2018 17:10
Додаткова угода№2 стр.81.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рах.№1.Обол.стр.94.pdf
08 листопада 2018 17:10
Накл.№13.Обол.стр.91.pdf
08 листопада 2018 17:10
Анал.дог.Оболонь5.стр.77.pdf
08 листопада 2018 17:10
Рах.№12.Обол.стр.97.pdf
08 листопада 2018 17:10
Лист-відгук Оболонь.pdf
08 листопада 2018 17:10
Копія паспорта 2.pdf
08 листопада 2018 17:10
Копія паспорта 1.pdf
08 листопада 2018 17:10
Витяг 6.pdf
08 листопада 2018 17:10
Витяг 5.pdf
08 листопада 2018 17:10
Витяг 4.pdf
08 листопада 2018 17:10
Витяг 3.pdf
08 листопада 2018 17:10
Витяг 2.pdf
08 листопада 2018 17:10
Витяг1.pdf
08 листопада 2018 17:10
Виписка 2.pdf
08 листопада 2018 17:10
Виписка 1.pdf
08 листопада 2018 17:10
Тендерна пропозиція стор.3.pdf
08 листопада 2018 17:10
Тендерна пропозиція стор.2..pdf
08 листопада 2018 17:10
Тендерна пропозиція стор.1.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 17:44
Електронний підпис
15 листопада 2018 17:28
Електронний підпис
15 листопада 2018 17:25
відгук фк металург.pdf
15 листопада 2018 17:25
Видаткова Металург.pdf
15 листопада 2018 17:25
Пропозиція газон-2018.pdf
15 листопада 2018 17:25
Довідка санкції.pdf
15 листопада 2018 17:25
Захист довкілля.pdf
15 листопада 2018 17:25
Платіжне доручення квіти.pdf
15 листопада 2018 17:25
накладна 6.12.16.pdf
15 листопада 2018 17:25
Відгук_Агровектор.pdf
15 листопада 2018 17:25
Лист-згода.pdf
15 листопада 2018 17:25
Витяг з ЄДР 09032018.pdf
15 листопада 2018 17:25
Витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2018 17:25
Опис до статуту.pdf
15 листопада 2018 17:25
статут.pdf
15 листопада 2018 17:25
Довідка МТБ.pdf
15 листопада 2018 17:25
Довідка ст17 повна.pdf
15 листопада 2018 17:25
Довідка дати.pdf
15 листопада 2018 17:25
Наказ про призначення.pdf
15 листопада 2018 17:25
протокол.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 12:16
Пропозиція.PDF
15 листопада 2018 11:59
Витяг.PDF
15 листопада 2018 11:59
Стаття 17.pdf
15 листопада 2018 11:59
Протокол зборів учасників.PDF
15 листопада 2018 11:59
Виписка.PDF
15 листопада 2018 11:59
Статут КУММ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кушнаренко Володимир Володимирович

ТОВ "Агровектор+"

ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛIННЯ МАЛОЇ МЕХАНIЗАЦIЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кушнаренко Володимир Володимирович
#2029312355
Переможець 171 600,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 17:36

Документи

21 листопада 2018 17:35
Електронний підпис
16 листопада 2018 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 листопада 2018 14:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2018 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кушнаренко Володимир Володимирович
#2029312355
171 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2018 17:35
Електронний підпис
16 листопада 2018 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 листопада 2018 14:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 10:35
382 ДУ 2 від 20.05.2019 ФОП Кушнаренко В.В..pdf зміни до договору
21 травня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 10:33
382 ДУ 1 ФОП Кушнаренко В.В..pdf зміни до договору
21 травня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 10:17
382 ФОП Кушнаренко В.В..pdf укладений
04 грудня 2018 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пп.4 п.4 ст.36 Закону України « Про публічні закупівлі » - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 382
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затвердженням бюджетних призначень по КПКВ 4716030 « Організація благоустрою населених пунктів » на 2019 р. по програмі «Проведення розрахунків за виконані роботи у минулих роках зі збереження та утримання на належному рівні міської зеленої зони »
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 382
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 липня 2019
Сума оплати за договором: 171 600,00
UAH з ПДВ