Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу) послуги в навчальних закладах згідно дислокації
Очікувана вартість
1 231 000,00 UAH
UA-2018-10-31-000808-b b5ccac64bff345de9471861dc7d88eb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилуцька Олена Вікторівна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Вебсайт: http://um-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Прилуцька Олена Вікторівна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 09:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 14:23
Очікувана вартість: 1 231 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації
та системи оповіщення про пожежу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, навчальні заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 11:56
додаток 6.docx
06 листопада 2018 11:56
додаток 4.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 3.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 2.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 5.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 1.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 7.docx
06 листопада 2018 11:51
перелік змін та доповнень.docx
06 листопада 2018 11:51
TD_система сигналізації нова.docx
31 жовтня 2018 15:49
ЗНЗ 3 робочий проект.pdf
31 жовтня 2018 15:49
ЗНЗ 11 робочий проект.pdf
31 жовтня 2018 15:49
ДНЗ 25 робочий проект.pdf
31 жовтня 2018 15:48
днз 25 д акт.локал кошт.docx
31 жовтня 2018 15:48
зош 11 д акт.локал кошт.docx
31 жовтня 2018 15:48
зош 3 д акт.локал кошт.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 5.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 3.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 2.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 4.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 6.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 1.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 7.docx
31 жовтня 2018 15:47
TD_система сигналізації.docx
31 жовтня 2018 15:46
проект договору.doc
06 листопада 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 11:56
додаток 6.docx
06 листопада 2018 11:56
додаток 4.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 3.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 2.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 5.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 1.docx
06 листопада 2018 11:55
додаток 7.docx
06 листопада 2018 11:51
перелік змін та доповнень.docx
06 листопада 2018 11:51
TD_система сигналізації нова.docx
31 жовтня 2018 15:49
ЗНЗ 3 робочий проект.pdf
31 жовтня 2018 15:49
ЗНЗ 11 робочий проект.pdf
31 жовтня 2018 15:49
ДНЗ 25 робочий проект.pdf
31 жовтня 2018 15:48
днз 25 д акт.локал кошт.docx
31 жовтня 2018 15:48
зош 11 д акт.локал кошт.docx
31 жовтня 2018 15:48
зош 3 д акт.локал кошт.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 5.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 3.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 2.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 4.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 6.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 1.docx
31 жовтня 2018 15:47
додаток 7.docx
31 жовтня 2018 15:47
TD_система сигналізації.docx
31 жовтня 2018 15:46
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №4
Дата подання: 05 листопада 2018 09:44
Дата відповіді: 06 листопада 2018 12:01
В Додатку №4 тендерної документації, Замовником на "1. Підтвердження правомочності уповноваженої посадової особи учасника на укладення договору про закупівлю." вимагається надання: "- копії паспорту (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання) уповноваженої посадової особи учасника." Незрозуміло яке відношення сімейний особи Учасника та її місце проживання, мають до "Підтвердження правомочності на укладення договору про закуплю"? Якими нормативно правовими актами керувався Замовник, ставлячи таку вимогу"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відділом освіти Уманської міської ради внесено зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-31-000808-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 22 листопада 2018 13:57
Лист-оскарження Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради від 21 листопада 2018 року.
Лист-оскарження
Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради від 21 листопада 2018 року.


Протоколом засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради, щодо предмета закупівлі ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу) послуги в навчальних закладах згідно дислокації.
Було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Укртехнобез», котра була визнана найбільше економічно вигідною за результатами електронного аукціону, аргументуючи це тим:
Учасник не надав копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником).
З рішенням тендерного комітету не згідні на підставі ноступного:
В тендерній документації публічної закупівлі UA-2018-10-31-000808-b, в переліку документів котрі повинен надати учасник у складі своєї пропозиції не передбачено наданням учасником копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником).
Відповідно до пункту 3.6 Розділі 3 Тендерної документації, вимога надати сертифікати на матеріали стосується лише Виконавця, а не Учасника тендерних торгів.
Так як в абзаці 9. Пункту 3.6 Розділу 3 Замовник вказав «Прилади пожежної сигналізації, що встановлюються, повинні бути сертифікованими. Виконавець повинен надавати сертифікат відповідності та/або інший документ, що підтверджує якість приладів пожежної сигналізації.»
Виконавець і Учасник тендерних торгів це різні особи.
Учасник це особа, суб’єкт господарювання, яка надала свою тендерну пропозицію та приймає участь в електронних торгах публічної закупівлі.
Виконавець, це особа, суб’єкт господарювання, якого визнали переможцем, і з яким уклали договір про надання послуг/виконання робіт.
На сторінці 10 Тендерної документації, де зустрічається абзац: «Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником).» Дана вимога Також стосується лише Виконавця, так як даний абзац відноситься до вимоги на підставі яких документів будуть виконуватися Монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Тобто документи на підставі яких, Виконавець (особа з якою підписано договір) буде проводити роботи, і які йому необхідно надати.
Що стосується документів котрі потрібно надати у складі тендерної пропозиції, так в Розділі 3 Тендерної документації передбачено лише:
- Договірна ціна з пояснювальною запискою;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальника;
- Дефектний акт. (Дані документи нами подані)
Інших документів, в Розділі 3 Тендерної документації, котрі повинен надати Учасник не передбачено.
Також ТОВ «Укртехнобез», наголошує, що у складі нашої пропозиції, надано документ «Технічні характеристики предмета закупівлі» вих. №70/9 від 15.11.2018 року. Підписаний з нашої сторони. Підписавши даний документ ми повністю погодилися з умовами тендерної документації, в тому числі фактично погодилися з тим, що в разі підписання з нами договору, тобто якщо ми станемо Виконавцем робіт - Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником).
На підставі вище викладеного, керуючись чинним законодавством України, та Тендерною документацією публічної закупівлі UA-2018-10-31-000808-b,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради від 21 листопада 2018 року.
В разі відмови Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради від 21 листопада 2018 року.
1. Голові антимонопольного комітету України
2. Комітету протидії корупції та організованій злочинності
3. Організації з громадської ради при НАБА
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 16:14
В тендерній документації по предмету закупівлі ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу) в п.3.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в абзаці в якому вказано Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником) – відноситься до Учасника.
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до ст. 23 Закону України Учасник фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-10-31-000808-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 23 листопада 2018 12:40
Лист-оскарження Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради від 21 листопада 2018 року.
З відповіддю Замовника на лист оскарження Вих.1/1 від 22.11.2018 не погоджуємося.
Так відповідь Замовника на скаргу являється не обгрунтованою, не підтвердженою жодним документом, та такою що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та Тендерній документації.
Так як в Тендерній документації жодним чином не було передбачено що вимога "Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником)" – відноситься до Учасника.
А ставити таку вимогу уже після проведення аукціону є грубим порушенням чинного законодавства.
Відповідно до ст. 23 Закону України Учасник фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації. Тобто учасник має право звернутися за роз’ясненням, але це аж ніяк не являється вимогою обов"язкового звернення.
Тому учасник надає ті документи котрі передбачені в ТД.
В ДТ прямо не передбачено що "Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником)" – відноситься до Учасника.
Тому і вказувати після закінчення аукціону, що вимога надання даних документів стосувалася Учасника є безпідставною.
На підставі вище викладеного, керуючись чинним законодавством України, та Тендерною документацією публічної закупівлі UA-2018-10-31-000808-b,

ВИМАГАЄМО:

Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради від 21 листопада 2018 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 17:06
В тендерній документації по предмету закупівлі ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу) в п.3.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі починаючи з абзацу - Розрахунки ціни пропозиції….. (відповідно до Закону пропозиція надається Учасником) далі по тексту все відноситься до Учасника, а не до Виконавця. Все те, що відносилось до вимог Виконавця, прописано раніше ( вище по тексту). Вважаємо, що Ваша вимога є безпідставна.

Документи подані скаржником

22 листопада 2018 13:57
Лист оскарження

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-31-000808-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 23 листопада 2018 11:50
Лист-оскарження Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради від 21 листопада 2018 року
Протоколом засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради, щодо предмета закупівлі ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу) послуги в навчальних закладах згідно дислокації Було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Укртехнобез», котра була визнана найбільше економічно вигідною за результатами електронного аукціону, аргументуючи це тим: Учасник не надав копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником). З рішенням тендерного комітету не згідні на підставі ноступного: В тендерній документації публічної закупівлі UA-2018-10-31-000808-b, в переліку документів котрі повинен надати учасник у складі своєї пропозиції не передбачено наданням учасником копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником). Відповідно до пункту 3.6 Розділі 3 Тендерної документації, вимога надати сертифікати на матеріали стосується лише Виконавця, а не Учасника тендерних торгів. Так як в абзаці 9. Пункту 3.6 Розділу 3 Замовник вказав «Прилади пожежної сигналізації, що встановлюються, повинні бути сертифікованими. Виконавець повинен надавати сертифікат відповідності та/або інший документ, що підтверджує якість приладів пожежної сигналізації.» Виконавець і Учасник тендерних торгів це різні особи. Учасник це особа, суб’єкт господарювання, яка надала свою тендерну пропозицію та приймає участь в електронних торгах публічної закупівлі. Виконавець, це особа, суб’єкт господарювання, якого визнали переможцем, і з яким уклали договір про надання послуг/виконання робіт. На сторінці 10 Тендерної документації, де зустрічається абзац: «Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником).» Дана вимога Також стосується лише Виконавця, так як даний абзац відноситься до вимоги на підставі яких документів будуть виконуватися Монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Тобто документи на підставі яких, Виконавець (особа з якою підписано договір) буде проводити роботи, і які йому необхідно надати. Що стосується документів котрі потрібно надати у складі тендерної пропозиції, так в Розділі 3 Тендерної документації передбачено лише: - Договірна ціна з пояснювальною запискою; - Зведений кошторисний розрахунок вартості з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальника; - Дефектний акт. (Дані документи нами подані) Інших документів, в Розділі 3 Тендерної документації, котрі повинен надати Учасник не передбачено. Також ТОВ «Укртехнобез», наголошує, що у складі нашої пропозиції, надано документ «Технічні характеристики предмета закупівлі» вих. №70/9 від 15.11.2018 року. Підписаний з нашої сторони. Підписавши даний документ ми повністю погодилися з умовами тендерної документації, в тому числі фактично погодилися з тим, що в разі підписання з нами договору, тобто якщо ми станемо Виконавцем робіт - Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником). Замовнику 22.11.2018 було подано лист оскарження вищезазначеного протоколу. На що Замовник надав відповідь вказавши що дана вимога відноситься до Учасника. Хоча ніяких аргументацій та документального підтвердження того Замовником надано не було. Тому вважаємо, що відповідь замовника нічим не аргументована, та суперечить тим вимогам котрі Замовник передбачив в Тендерній документації. На підставі вище викладеного, керуючись чинним законодавством України, та Тендерною документацією публічної закупівлі UA-2018-10-31-000808-b, ПРОСИМО: Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Уманської міської ради від 21 листопада 2018 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 27.11.2018 № 12088.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2018 10:56

Документи подані скаржником

23 листопада 2018 11:49
Лист оскарження

Документи Органу Оскарження

28 листопада 2018 10:56
рішення від 27.11.2018 № 12088.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укртехнобез 1 183 468,80
UAH з ПДВ
1 049 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 196 495,71
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 20:41
Цінова пропозиція.PDF
15 листопада 2018 20:41
Тендер Умань сигналізація.rar
15 листопада 2018 20:41
кошторис.rar

Публічні документи

27 листопада 2018 15:25
Електронний підпис
27 листопада 2018 15:23
Пропозиція після аукціону.pdf
27 листопада 2018 15:23
Про не внесення до реєстру.pdf
27 листопада 2018 15:23
Довідка про несудимість.pdf
27 листопада 2018 15:23
Довідка про заборгованість.pdf
27 листопада 2018 15:23
26540039415273J1400305100000000111120182654.XML.p7s
15 листопада 2018 16:45
Електронний підпис
15 листопада 2018 16:44
Частина 2 сертифікати.pdf
15 листопада 2018 16:44
Частина 1 сертифікати.pdf
15 листопада 2018 16:44
Форми згоди.pdf
15 листопада 2018 16:44
Технічне.pdf
15 листопада 2018 16:44
Стаття 17.pdf
15 листопада 2018 16:44
Пропозиція.pdf
15 листопада 2018 16:44
Про форму оподаткування.pdf
15 листопада 2018 16:44
Працівники.pdf
15 листопада 2018 16:44
Попередній досвід.pdf
15 листопада 2018 16:44
Обладнання.pdf
15 листопада 2018 16:44
Ліцензія.pdf
15 листопада 2018 16:44
Листи-згоди.pdf
15 листопада 2018 16:44
Кошториси.pdf
15 листопада 2018 16:44
Копія статуту.pdf
15 листопада 2018 16:44
Копія паспорту.pdf
15 листопада 2018 16:44
Згода та проект.pdf
15 листопада 2018 16:44
Довкілля.pdf
15 листопада 2018 16:44
Гарантія про санкції.pdf
15 листопада 2018 16:44
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2018 16:44
Витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2018 16:44
Аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртехнобез

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Відхилено 1 049 998,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 16:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 1 050 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 12:50

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

21 листопада 2018 16:03
Електронний підпис
21 листопада 2018 16:00
протокол1.PDF
19 листопада 2018 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2018 12:45
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:38
протокол.PDF
21 листопада 2018 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2018 12:45
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:38
протокол.PDF
21 листопада 2018 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 16:15
ду1.PDF укладений
21 грудня 2018 16:12
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 16:11
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 12:10
договір сигналізація.PDF укладений
04 грудня 2018 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: на підставі пункту 10.3. Договору № 38 від 04.12.2018 року та керуючись ст.652 Цивільного кодексу України-у разі істотної зміни обставин ,якими Сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін ,якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов’язання, сторони домовилися про дострокове розірвання Договору.