Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книга "У вогняному кільці. Оборона Луганського аеропорту"
Очікувана вартість
245 400,00 UAH
UA-2018-10-31-000450-b effcc7166fb34ffba2026afc4a6b9726
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнат Леся Ярославівна

+380322612593 uklviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38853488
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 14
Контактна особа: Корнат Леся Ярославівна
+380322612593
uklviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2018 12:51
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 12:51
Початок аукціону: 16 листопада 2018 15:24
Очікувана вартість: 245 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 227,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2360 од
Книга "У вогняному кільці. Оборона Луганського аеропорту"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Винниченка,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2018 11:32
договір.docx
31 жовтня 2018 12:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 12:47
Тендерна документація_у вогняному кільці.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-03-000037 ● f7432991121f427b9dfdf117747f83b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2019 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.01.2019 № 1

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.

Начальник Р.КРОЛЯК

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-31-000450-b 31.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-16 16:58:44

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Книга « У вогняному кільці. Оборона Луганського аеропорту» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-31-000450-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі"( далі-Закону), підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення із питань:
1. Чому у тендерній документації не зазначено один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази ; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог ст.16 Закону.
2 У Звіті про результати проведення процедури закупівлі від 04.12.2018 зазначено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 30 листопада 2018 року.
Однак договір укладений 04 грудня 2018 року. Необхідно пояснити, чи не мало місце постачання товару до дати укладення договору.
У випадку повного виконання договору просимо надати пояснення щодо відсутності звіту про виконання договору.
3. Чому не відхилено пропозицію учасника ТОВ « Видавництво Фоліо», яка не відповідала умовам тендерноі документації в частині відсутності документів, що передбачені вимогами пункту 2.1 розділу II тендерної документації, зокрема, копїї свідоцтва про реєстрацію платника податку ПДВ або витягу з реєстру платника ПДВ, листа на бланку установи за підписом керівника про наявність або відсутність неврегульованих спорів,. довідки, складеної у довільній формі, про відсутність персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій) до керівників, акціонерів або засновників учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-21 14:34:00

Пояснення

Пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення

2019-01-28 14:30:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-05-26-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

26.05.2020 м. Львів № 88


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 27.05.2020 по 10.06.2020 перевірку закупівель UA-2018-10-31-000450-b, UA-2018-11-15-000765-b, здійснених Департаментом з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного аудитора відділу контролю у соціальній галузі Андрія ПАВЛИШИНА.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2020-05-26 14:13:47


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Видавництво Фоліо 244 142,00
UAH з ПДВ
244 142,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 245 204,00
UAH з ПДВ
245 204,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 11:12
Лода.pdf
13 листопада 2018 13:50
Приказ о назначении дир.pdf
13 листопада 2018 13:50
Статут 2017.pdf
13 листопада 2018 13:50
информация Фолио ..jpg
13 листопада 2018 13:02
Коммерческое предложение.pdf

Публічні документи

13 листопада 2018 21:05
пропозиція Сысуев.pdf
13 листопада 2018 21:05
персон дан.pdf
13 листопада 2018 21:05
дод 1.pdf
13 листопада 2018 21:05
відомості.pdf
13 листопада 2018 21:05
паспорт сысуев с печ.PDF
13 листопада 2018 21:05
на право подписи.pdf
13 листопада 2018 21:05
ИНН Сисуев.PDF
13 листопада 2018 21:05
4 ОПП чет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Видавництво Фоліо

ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Видавництво Фоліо
#31236156
Переможець 244 142,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 16:31

Документи

19 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
16 листопада 2018 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Видавництво Фоліо
#31236156
244 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
16 листопада 2018 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 13:55
звіт про виконання договору укладений
25 січня 2019 13:52
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 14:36
2018-12-04-0003.pdf укладений
04 грудня 2018 14:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 244 142,00
UAH з ПДВ