Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38853488 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 14 |
Контактна особа: |
Корнат Леся Ярославівна +380322612593 uklviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2018 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2018 12:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2018 12:51 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2018 15:24 |
Очікувана вартість: | 245 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 227,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2018 11:32 |
договір.docx | |
31 жовтня 2018 12:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2018 12:47 |
Тендерна документація_у вогняному кільці.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-03-000037 ● f7432991121f427b9dfdf117747f83b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2019 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2019 № 1
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-31-000450-b 31.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-16 16:58:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Книга « У вогняному кільці. Оборона Луганського аеропорту» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-31-000450-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі"( далі-Закону), підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення із питань:
1. Чому у тендерній документації не зазначено один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази ; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог ст.16 Закону.
2 У Звіті про результати проведення процедури закупівлі від 04.12.2018 зазначено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 30 листопада 2018 року.
Однак договір укладений 04 грудня 2018 року. Необхідно пояснити, чи не мало місце постачання товару до дати укладення договору.
У випадку повного виконання договору просимо надати пояснення щодо відсутності звіту про виконання договору.
3. Чому не відхилено пропозицію учасника ТОВ « Видавництво Фоліо», яка не відповідала умовам тендерноі документації в частині відсутності документів, що передбачені вимогами пункту 2.1 розділу II тендерної документації, зокрема, копїї свідоцтва про реєстрацію платника податку ПДВ або витягу з реєстру платника ПДВ, листа на бланку установи за підписом керівника про наявність або відсутність неврегульованих спорів,. довідки, складеної у довільній формі, про відсутність персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій) до керівників, акціонерів або засновників учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-21 14:34:00
Пояснення
Пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення
2019-01-28 14:30:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-05-26-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2020 м. Львів № 88
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 27.05.2020 по 10.06.2020 перевірку закупівель UA-2018-10-31-000450-b, UA-2018-11-15-000765-b, здійснених Департаментом з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного аудитора відділу контролю у соціальній галузі Андрія ПАВЛИШИНА.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2020-05-26 14:13:47
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Видавництво Фоліо #31236156 |
Переможець |
244 142,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 13:55
|
звіт про виконання договору | укладений |
25 січня 2019 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2018 14:36
|
2018-12-04-0003.pdf | укладений |
04 грудня 2018 14:31
|