Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт військової будівлі №3/476, учбовий корпус, м. Бердичів, Житомирська область, НЦ ССО (додаткові роботи)
Очікувана вартість
22 907 245,40 UAH
UA-2018-10-30-001726-c 99ace35f85a740c186294f3bfbe02bf1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Шведченко

+380462231452 sweede@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
Код ЄДРПОУ: 24982019
Місцезнаходження: 14038, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Олександра Молодчого, 17
Контактна особа: Сергій Шведченко
+380462231452
sweede@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 16 листопада 2018 12:20
Очікувана вартість: 22 907 245,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114 536,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 229 072,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт військової будівлі №3/476, учбовий корпус, м. Бердичів, Житомирська область, НЦ ССО (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13302, Україна, Житомирська область, Бердичів, Котовського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2018 15:59
Електронний цифровий підпис
30 жовтня 2018 15:58
проект договор.doc
30 жовтня 2018 15:58
3 476 відомість.rtf
30 жовтня 2018 15:58
дкт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-27-000076 ● a6d1d816d0e646bf892e3c1c196a5bd0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.03.2019 № 23
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 27.03.2019 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2018-10-30-001726-c 30.10.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель М. НАУМЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-28 17:32:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Капітального ремонту військової будівлі № 3/476, учбовий корпус, м. Бердичів, Житомирська область, НЦ ССО (додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-30-001726-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Чому тендерним комітетом Північного територіального квартирно-експлуатаційного управління (далі – замовник) не відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Будівельна фірма «КРОТ» (далі – ПП «БФ «КРОТ», учасник), як таку, що не відповідала умовам тендерної документації (далі – ТД) з наступних підстав:
- у банківській гарантії від 14.11.2018 № 7023-18Г, виданої ПАТ «РВС БАНК» як забезпечення тендерної пропозиції учасника, відсутнє посилання на дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – тендерну документацію про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту військової будівлі № 3/476, учбовий корпус, м. Бердичів, Житомирська область, НЦ ССО (додаткові роботи), затверджену протоколом від 30.10.2018 № 333, що не відповідало умовам підпункту 2.4 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – розділ ІІІ) ТД;
- в пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність одного з трьох фарборозпилювачів Vstols TS 2630 J5, зазначених у пункті 11 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання замовлення станом на 12.11.2018, що не відповідало умовам підпункту 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» (далі – пункт 5) розділу ІІІ ТД;
- у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для виконання замовлення відсутня інформація у колонці «Досвід роботи на аналогічній посаді» по всіх працівниках, зазначених у довідці, що не відповідало умовам форми, встановленої замовником у підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ ТД;
- форма «Відомості про учасника» не містить дату створення документа, що не відповідало умовам пункту 11 форми «відомості про учасника», яка встановлена замовником у підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ ТД.
Крім того, на виконання підпункту 1.6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ ТД учасникам необхідно надати «Розрахунок ціни (початкової та за результатами аукціону) тендерної пропозиції (договірної ціни) за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з розрахунками за статтями витрат договірної ціни». Слід зазначити, що в пропозиції ПП «БФ «КРОТ» відсутні розрахунки за статтями витрат договірної ціни. При цьому, в пропозиції учасника завантажено архів «64.rar», інформація якого не доступна для перегляду.
2. Надати інформацію щодо подання переможцем торгів ПП «БФ «КРОТ» на адресу замовника документів, визначених підпунктом 5.5 пункту 5 розділу ІІІ ТД, та своєчасність їх подання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-02 16:57:37

Відповідь на запит

Тендерним комітетом Північного територіального квартирно-експлуатаційного управління опрацьовано запит про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби стосовно процедури закупівлі «Капітальний ремонт військової будівлі №3/476, учбовий корпус, м. Бердичів, Житомирська область, НЦ ССО (додаткові роботи)» (UA-2018-10-30-001726-c). За результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Тендерною документацією п. 5.3. вимагалося надання учасником Довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (у тому числі будівельної техніки та (або) обладнання у кількості не менше 10 найменувань) та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди (чи лізингу) обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року), або інші документи, які підтверджують наявність обладнання.
У складі тендерної пропозиції ПП «Будівельна фірма «КРОТ» наявна довідка за встановленою формою, що містить відомості про наявність в учасника обладнання у кількості 16 найменувань та матеріально-технічної бази – 2 найменування (офісне та складське приміщення). На підтвердження зазначеної в довідці інформації учасником у складі тендерної пропозиції було копії інвентарних карток обліку на 13 найменувань та нотаріально завірені копії договорів про надання автотранспортних послуг автомобільним краном марки КС 2561, автомобілем ЗІЛ-ММЗ-555, екскаватором БОРЕКС-2102 (підтверджено 3 найменування). Оскільки умовами тендерної документації вимагалось наявність не менше 10 найменувань обладнання, то у тендерного комітету були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав непідтвердження ним наявності обладнання.
Сканкопія Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, що містять відповідні знання та досвід, що наявна у складі тендерної пропозиції ПП «Будівельна фірма «КРОТ», не відображає правий край аркуша, в якому міститься інформація щодо кількості років досвіду роботи на аналогічній посаді. Вищезазначене випливає з того, що на краю аркуша довідки відсутні частини слів, що свідчить про зміщення документа при скануванні, а в оригіналі тендерної пропозиції, що була надана учасником замовнику, наявна вказана інформація (сканкопія оригіналу довідки, що знаходиться у замовника, додається).
Форма «Відомості про учасника» містить дату підпису документа, оскільки на виконання п.1.3. тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі пронумеровані та містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису.
У складі тендерної пропозиції ПП «Будівельна фірма «КРОТ» наявні розрахунки договірної ціни, інформація з файлу «64.rar» доступна до перегляду в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» («АВК»).
Документи, передбачені підпунктом 5.5 пункту 5 розділу III тендерної документації були своєчасно представлені замовнику переможцем (наручно).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Північного територіального квартирно-експлуатаційного управління опрацьовано висновок Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області за результатами моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт військової будівлі №3/476, учбовий корпус, м. Бердичів, Житомирська область, НЦ ССО (додаткові роботи)» (UA-2018-10-30-001726-c). На виконання вимог ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір №844 на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №3/476, учбовий корпус, м. Бердичів, Житомирська область, НЦ ССО (додаткові роботи)» між Північним територіальним квартирно-експлуатаційним управлінням та ПП «Будівельна фірма «КРОТ» було укладено 07.12.2018 року. Станом на 19.04.2019 року Генпідрядник роботи виконує згідно графіка, за відсутності претензій від замовника та керівництва військової частини, на території якої ведуться роботи. Виконані ПП «Будівельна фірма «КРОТ» роботи за договором уже були оплачені на суму 11 050 023,01 грн., що становить 60,7 % загальної ціни договору (сканкопії додаються). Відповідно до п. 9.5. Договору №844 Замовник має право розірвати Договір з таких причин: відсутність коштів для фінансування робіт, виявлення недоцільності використання коштів для виконання робіт за договором, у тому числі за обставин непереборної сили, прорахунків у проекті, банкрутство генпідрядника, затримка з вини генпідрядника початку виконання робіт понад строки встановлені п. 5.1.3. договору, відставання генпідрядника від графіка виконання робіт більш, ніж на 14 діб, порушення генпідрядником будівельних норм і правил, стандартів, вимог проектно-кошторисної документації. Наразі жодна зі вказаних підстав не може бути застосована через відсутність доказів її настання. Додатково повідомляємо, що будівля, капітальний ремонт якої здійснюється за результатами проведення закупівлі ПП «Будівельна фірма «КРОТ», є навчальним центром Сил Спеціальних Операцій. Підготовка військовослужбовців цього роду військ – пріоритетне завдання в нинішніх умовах, що знаходиться під постійним керівництвом Генерального штабу ЗСУ та Міністерства оборони України. Розірвання договору з ПП «Будівельна фірма «КРОТ» потягне за собою зупинку навчального та тренувального процесу у військовій частині, що негативно позначиться на рівні обороноздатності та боєготовності підрозділу та призведе до неможливості виконання поставлених завдань.

2019-04-19 16:13:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Замовником порушення не усунуто.

2019-04-26 16:13:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" 16 944 620,00
UAH з ПДВ
16 944 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КРОТ" 18 699 539,24
UAH з ПДВ
18 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТА ТЄХ" 21 407 732,36
UAH з ПДВ
18 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА" 22 655 265,00
UAH з ПДВ
20 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 20 619 838,80
UAH з ПДВ
20 619 838,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 14:21
sign.p7s
15 листопада 2018 14:20
Гарантия_6999.zip
15 листопада 2018 14:20
65.rar

Публічні документи

15 листопада 2018 14:31
sign.p7s
15 листопада 2018 14:28
технічна частина крот.pdf
15 листопада 2018 14:28
Гарантия_7023.zip
15 листопада 2018 14:28
64.rar

Публічні документи

15 листопада 2018 15:56
21-Договірна ціна.pdf
15 листопада 2018 15:56
22-Відомості ДЦ.pdf
15 листопада 2018 15:56
23-Календарний графік.pdf
15 листопада 2018 15:56
30-Дозвіл БЗБВ Моноліт 240.17.32.pdf
15 листопада 2018 15:56
29-Ліцензія КДОА Безпека ЛТД.pdf
15 листопада 2018 15:56
19-Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2018 15:56
26-Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2018 15:56
14-Витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2018 15:56
27-Гарантійна довідка.pdf
15 листопада 2018 15:56
10-АКТ Гвоздів.pdf
15 листопада 2018 15:56
9-Дог.ціна Гвоздів.pdf
15 листопада 2018 15:56
6-Копії трудових книжок.pdf
15 листопада 2018 15:56
11-Графік Гвоздів.pdf
15 листопада 2018 15:56
20-Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2018 15:56
0-Реєстр UA-2018-30-10-001726-c.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 16:48
sign.p7s
15 листопада 2018 16:46
152.imd
15 листопада 2018 16:46
трудовые договора.pdf
15 листопада 2018 16:46
Дозволи.pdf
15 листопада 2018 16:46
довідка вповноважена особа.pdf
15 листопада 2018 16:46
Госрег ТОВ.pdf
15 листопада 2018 16:46
гарантія захист довкілля.pdf
15 листопада 2018 16:46
Витяг з ЄДР.pdf
15 листопада 2018 16:46
Антикорупційна програма.pdf
15 листопада 2018 16:46
банковская гарантия.rar
15 листопада 2018 16:46
Тендерна пропозиція (2)_N.pdf
15 листопада 2018 16:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 17:53
sign.p7s
15 листопада 2018 17:51
2.1. Гарантія.zip
15 листопада 2018 17:51
7.3. Довідка субпідрядник.pdf
15 листопада 2018 17:51
6.3. Ліцензія ДСНС.pdf
15 листопада 2018 17:51
6.3. Ліцензія Альянс 2018.pdf
15 листопада 2018 17:51
6.3. Довідка якість.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. ПДВ Альянс 2018.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. Паспорт та код директора.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. Модельний статут.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. Інвентарні картки.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. Довідка ст.17.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. Довідка працівники_2.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. Довідка працівники.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. Довідка обладнання.pdf
15 листопада 2018 17:51
5.3. Довідка відомості.pdf
15 листопада 2018 17:51
1.6. Кошторис.pdf
15 листопада 2018 17:51
1.2. Реєстр.pdf
15 листопада 2018 17:51
1.1. Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"
#41437715
Відхилено 16 944 620,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 11:23
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КРОТ"
#36083280
Переможець 18 197 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 11:26

Документи

19 листопада 2018 11:23
sign.p7s
19 листопада 2018 11:21
Протокол 338.pdf
16 листопада 2018 12:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 листопада 2018 11:26
sign.p7s
19 листопада 2018 11:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 листопада 2018 11:25
Протокол 339.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КРОТ"
#36083280
18 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 11:26
sign.p7s
19 листопада 2018 11:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 листопада 2018 11:25
Протокол 339.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 грудня 2018 09:09
Договір 476 Бердичів.pdf укладений
07 грудня 2018 09:08
sign.p7s зміни до договору
10 червня 2019 15:56
дог 844.PDF зміни до договору
10 червня 2019 15:55
sign.p7s зміни до договору
08 квітня 2019 15:06
ДУ 3_476 Бердичів до Дог 844.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): корегування фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 844
Договір:
Номер додаткової угоди: 844
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення обсягів фінансування робіт в поточному році за рахунок зменьшення фінансування у наступному році
Номер договору про закупівлю: 844
Договір:
Номер додаткової угоди: 844
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку