Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
the organization of hot meals in educational establishments (institution of general secondary education)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20520150 |
Вебсайт: | http://enuo.osvita.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21 |
Контактна особа: |
Попкова Євгенія Анатоліївна +380613931432 en.uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament for Education of Enerhodar City Council |
National ID: | 20520150 |
Contact point: |
Popkova Yevheniia Anatoliivna +380613931432 en.uo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2018 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 16:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2018 16:25 |
Початок аукціону: | 14 березня 2019 11:21 |
Очікувана вартість: | 8 755 697,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 779,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 157603 UAH |
Publication date: | 30 жовтня 2018 16:20 |
Enquiries until: | 20 листопада 2018 16:25 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2018 16:25 |
Information
Estimated total value: | 8 755 697 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 43 779 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2018 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2018 16:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc | |
30 жовтня 2018 16:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рішення виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 20.09.2018 №259 «Про організацію харчування в закладах освіти», яким затверджені вартісні нормативи, знаходиться у вільному доступі на офіційному сайті виконавчого комітету Енергодарської міської ради (http://www.en.gov.ua), і кожен бажаючий має можливість ознайомитись з ним. В Додатку 2 до тендерної документації вказані адреси закладів загальної середньої освіти м. Енергодар Запорізької області, в яких безпосередньо буде надаватись послуга, що є предметом закупівлі. Отже, рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В результаті викладеного вище, керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме – включити в тендерну документацію матеріально-технічну базу та примірне двотижневе циклічне меню на сезон (літньо-осінній, зимово-весняний). Матеріально-технічна база необхідна для Учасника, щоб він міг розуміти , що буде передано йому в користування для здійснення діяльності під час виконання умов договору про закупівлю, у випадку, якщо його визнають переможцем.
Вимоги до матеріально-технічної бази, яка повинна бути в учасника, зазначені в Додатку 4 до тендерної документації, все інше, зокрема, приміщення з освітленням та опаленням, гарячою та холодною водою, електропостачанням, технологічним обладнанням, надається замовником. Відповідно до вимог п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, затвердженої рішенням тендерного комітету Енергодарської міської ради від 29.10.2018 №354 (далі-тендерна документація), всім Учасникам надано право ознайомитись з матеріально-технічною базою замовника, а саме, приміщень їдалень та харчоблоків кожного навчального закладу особисто.
З метою виконання норм статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, замовником у складі тендерної пропозиції не надається форма примірника примірного двотижневого циклічного меню на сезон (літньо-осінній, зимово-весняний), буде погоджуватись керівником навчального закладу, управлінням освіти Енергодарської міської ради та управлінням Держпродспоживслужби в Кам’янсько-Дніпровському районі ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області. Учасники самостійно складають та надають у складі своєї тендерної пропозиції примірне двотижневе циклічне меню на сезон (літньо-осінній, зимово-весняний), у відповідності до нормативно-правових актів України, що регулюють суспільні відносини у цій сфері. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими. Внесення змін до тендерної документації не потрібно.
П. 5 розділу III Тендерної документації визначено , що Учасник повинен надати « відгук про співпрацю з учасником від замовника, щодо належного виконання умов договору(ів), відповідно аналогічного(их) договору(ів) зазначених в довідці. Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини!! відносно дати завершення прийому пропозицій електронною системою).»
Просимо внести зміни до тендерної документації , виключивши зазначену інформацію, оскільки вона є дискримінаційною.
У випадку не внесення змін до тендерної документації – вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. На підставі вищевикладеного замовником у тендерній документації визначений кваліфікаційний критерій, як наявність досвіду виконання аналогічних договорів і визначений спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, зокрема надання у складі тендерної пропозиції учасника відгуку, виданого учаснику, від сторони за наданим аналогічним договором, який учасником надавались послуги, що є предметом закупівлі. З огляду на те, що послуга надається безперервно протягом навчального року, надання відгуку не пізніше 10-денної давнини, потрібно з метою підтвердження якісного надання послуг учасником протягом усього періоду надання послуги, в тому числі в режимі реального часу.
Отже, враховуючи вищенаведене, наявності дискримінаційних вимог в цій частині, не вбачається. Дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими. Внесення змін до тендерної документації не потрібно.
ТОВ «Контракт Продрезерв 5»
Фізична особа-підприємець Паршкова Наталія Борисівна, як учасник тендеру на закупівлю: Код за ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти), номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2018-10-30-001172-b, не погоджується з рішенням Замовника від 14.01.2019 №8 «Про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» з наступних підстав.
Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю: затвердженої рішенням тендерного комітету Енергодарської міської ради від 29.10.2018 №354 (далі-тендерна документація):
«Для підтвердження відповідності послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасник повинен надати:
…2) примірник примірного двотижневого циклічного меню на сезон (літньо-осінній, зимово-весняний), буде погоджуватись керівником навчального закладу, управлінням освіти Енергодарської міської ради та управлінням Держпродспоживслужби в Кам’янсько-Дніпровському районі ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області…»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» міститься меню, яке не відповідає вимогам Замовника викладеним в тендерній документації, зокрема, триразове харчування учнів розумово-відсталих, які навчаються в закладах загальної середньої освіти міста ЕЗОШ №4, а саме вказана вікова категорія від 3 до 6 років та встановлені норми харчування для цієї вікової категорії, що є грубим порушенням вимог тендерної документації.
Відповідно до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою недопущення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо врахувати дані зауваження, детальніше переглянути тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5». В разі допущення учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» до аукціону нами буде подана скарга до органу оскарження у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» термін та спосіб.
2. У зв’язку з нововиявленими обставинами невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5», вимогам Замовника викладеним в тендерній документації, керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, і не допускається до аукціону.
3. Скасувати рішення тендерного комітету управління освіти від 14.01.2019 №10 (протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5»).
Скарги до процедури
Дата подання: 14 грудня 2018 15:25
Дата подання: 14 лютого 2019 17:10
Дата подання: 18 січня 2019 15:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-24-000021 ● c39aa44b72194aeab00f81bf5a56773d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2019 13:43 |
НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
17) Код за ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти), UA-2018-10-30-001172-b
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20520150 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ГАРМОНІЯ-2017" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ФОП " Паршкова Наталія Борисівна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ГАРМОНІЯ-2017" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРМОНІЯ-2017" #41623617 |
Переможець |
8 300 043,00
UAH
|
14 березня 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 14:15
|
ПЗД.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2019 14:09
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2019 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 08:29
|
ДОП 1 до 112-19.pdf | зміни до договору |
26 березня 2019 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 08:11
|
договір | укладений |
26 березня 2019 08:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони домовились зменшити кількість дітоднів та суму договору, на підставі чого: п.1.2 договору викласти в наступній редакції: Кількість надання послуг: 1 послуга, 314 830 дітоднів. Планова (очікувана) кількість учнів: 1. планова кількість учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти – 2 140; 2. планова кількість учнів 5-11 класів пільгових категорій закладів загальної середньої освіти – 286; 3. планова кількість учнів розумово-відсталих, які навчаються в закладах загальної середньої освіти – 4;4. планова кількість учнів пришкільних таборів з денним перебуванням –300.абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 7 092 486,00 (сім мільйонів дев’яносто дві тисячі чотириста вісімдесят шість гривень 00 копійок) без ПДВ. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Всі інші умови зазначеного Договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання |
Номер договору про закупівлю: | 112-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 112-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, враховуючи контингент учнів у 2019-2020 навчальному році, Сторони домовились зменшити кількість дітоднів та зменшити суму договору на 770 223,89 грн. (сімсот сімдесят тисяч двісті двадцять три гривні 89 копійок), на підставі чого: п.1.2 договору викласти в наступній редакції: Кількість надання послуг: 1 послуга, 253 510 дітоднів. Планова (очікувана) кількість учнів: 1. планова кількість учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти – 2 113; 2. планова кількість учнів 5-11 класів пільгових категорій закладів загальної середньої освіти – 310; 3. планова кількість учнів розумово-відсталих, які навчаються в закладах загальної середньої освіти – 7; 4. планова кількість учнів пришкільних таборів з денним перебуванням –314. абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 6 322 262,11 (шість мільйонів триста двадцять дві тисячі двісті шістдесят дві гривні 11 копійок) без ПДВ. 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. 3. Всі інші умови зазначеного Договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 112-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |