Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій по об’єкту КЗ ЛОР «Львівська обласна державна клінічна психіатрична лікарня» за адресою : м. Львів, вул. Кульпарківська, 95
Очікувана вартість
304 000,00 UAH
UA-2018-10-30-001167-b 0a714e3f96ee401bb2a7230a31cb3074
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борісова Ольга Миколаївна

380322954945 buxlokpl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996740
Вебсайт: http://kulparkiv.org.ua
Місцезнаходження: 79021, Україна , Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95
Контактна особа: Борісова Ольга Миколаївна
380322954945
buxlokpl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2018 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 13:00
Очікувана вартість: 304 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Місце виконання послуг: вул. Кульпарківська, 95, м. Львів, 79021.
Обсяги надання послуг згідно до Технічного завдання, що міститься у Додатку 2 Документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій по об’єкту КЗ ЛОР «Львівська обласна державна клінічна психіатрична лікарня» за адресою : м. Львів, вул. Кульпарківська, 95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2018 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 14:24
Рішення про внесення змін ТД.docx
09 листопада 2018 14:23
Технічні вимоги.docx
09 листопада 2018 14:23
Тендерна документація.doc
01 листопада 2018 14:23
Рішення про внесення змін ТД.docx
01 листопада 2018 14:23
Проект договору.docx
31 жовтня 2018 16:00
Рішення про внесення змін ТД.docx
09 листопада 2018 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 14:24
Рішення про внесення змін ТД.docx
09 листопада 2018 14:23
Технічні вимоги.docx
30 жовтня 2018 16:20
Технічні вимоги.docx
09 листопада 2018 14:23
Тендерна документація.doc
01 листопада 2018 14:23
Тендерна документація.doc
30 жовтня 2018 16:20
Тендерна документація.doc
01 листопада 2018 14:23
Рішення про внесення змін ТД.docx
01 листопада 2018 14:23
Проект договору.docx
31 жовтня 2018 16:00
Проект договору.docx
30 жовтня 2018 16:20
Проект договору.docx
31 жовтня 2018 16:00
Рішення про внесення змін ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АРГУСПРОФІ ТЕРМІН ГАРАНТІЇ
Дата подання: 01 листопада 2018 10:35
Дата відповіді: 01 листопада 2018 14:18
Згідно регламенту речовини "Аргуспрофі", зсилка на який подана нижче, термін захисту її складає 3 (три) роки та ніяк не може складати 7 (сім) років, як зазначено у дефектному акті Вашого технічного завдання. Термін 7 років для речовини "Аргуспрофі" є граничним при використовуванні ії ТІЛЬКИ для біозахисту та аж ніяк для вогнезахисту. Спотворення виконавцем закладених виробником термінів використання вогнезахисної речовини є прямим порушенням та підлягає негайної корекції. А подання завищених вимог у технічному завданні може вказувати на корупційну складову для контролюючих органів. https://public.docs.openprocurement.org/get/332aa510de4a40809bf767ecbcbb4f2d?KeyID=52462340&Signature=ej87fXhhRDQubryQaLi6tk5FHbREZZUsNSPv%2FTk9XS%252B%2Fky2y90UMF6w8jvDySFhZhZHwF9T6n7DsArt7jVCQAw%253D%253D
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане питання повторно вивчене замовником. Для приведення вимог тендерної документації у відповідність з нормами законодавства будуть внесені зміни у цій частині.
Роз'ясніть про гарантійний термін на виконані роботи
Дата подання: 05 листопада 2018 16:10
Дата відповіді: 09 листопада 2018 14:22
В Розділі 6.3 ТЕНДЕРНОЇ документації вказано: 2. Гарантійний термін на виконані роботи не менше 3 років. В Розділі 3, абзаці 1 вказано: - Гарантійний строк експлуатації Об’єкта становить не менше 5 років від дня його прийняття замовником. В Додатку №2 Технічне завдання вказано: - покриття з вогнезахисної рідини "Аргуспрофі", з терміном захисту 7 років. Так який гарантійний термін покриття потрібен насправді, 3,5, чи 7 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантійний термін на виконані роботи не менше 3 років

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-30-001167-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 23 листопада 2018 11:09
Лист-оскарження
Лист-оскарження
протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу Львівської міської ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» від 22 листопада 2018 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 15:41
1. Згідно ч.1.1 розділу 3 тендерної документації «Учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня з дня визначення його переможцем процедури закупівлі, подає через електронну систему закупівлі оновлену форму цінової пропозиції з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону». Тобто, вимога документації містить уточнення, що учасник повинен був довантажити відповідний документ протягом 1 робочого дня з дня визначення його переможцем електронною системою закупівель за результатом аукціону. Тому, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам документації.
Номер вимоги: UA-2018-10-30-001167-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 27 листопада 2018 10:35
Лист-оскарження протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу Львівської міської ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» від 22 листопада 2018 року
Лист-оскарження
протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу Львівської міської ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» від 22 листопада 2018 року

З відповідю тендерного комітету на лист оскарження №1/1 від 23.11.2018 року не погоджуємся. Так як дана відповідь не аргументована з посиланням на жоден нормативно правовий акт, а базується лише на виключних припущеннях Замовника. Відповідь Замовника повністю суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної Документації.
Аргументуємо це, наступним:
В тендерній документації публічної закупівлі UA-2018-10-30-001167-b., а саме в абзаці 10 пункту 1.1.5 Розділу 3 (сторінка 6 ТД) вказано:
«Учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня з дня визначення його переможцем процедури закупівлі, подає через електронну систему закупівлі оновлену форму цінової пропозиції з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону.»
Виходячи з вищезазначеного положення (пункту 1.1.5 Розділу 3 (сторінка 6 ТД), ми вбачаємо, що вимога довантажити оновлену цінову пропозиції стосується Переможця закупівлі, так як Замовник в Тендерній документації визначив Учасник повинен довантажити оновлену цінову пропозицію «протягом одного робочого дня з дня визначення його переможцем процедури закупівлі»
В відповіді на лист оскарження лист оскарження №1/1 від 23.11.2018 р. Замовник стверджує що учасник повинен був довантажити відповідний документ протягом 1 робочого дня з дня визначення його переможцем електронною системою закупівель. В зв’язку з чим хочемо на голосити що такої вимоги в тендерній документації прописано не було. В тендерній документації було чітко вказано –«протягом одного робочого дня з дня визначення його переможцем процедури закупівлі». Хто такий переможець закупівлі прямо передбачено П.15.ч.1ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» «15) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір,».
Також додатково вважаємо за необхідне наголосити, що твердження Замовника, що учасник повинен був довантажити відповідний документ протягом 1 робочого дня з дня визначення його переможцем електронною системою закупівель, - не відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Так як електронна система лише визначає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, але ні в якому разі електронна система не визначає переможця, як про це намагається подати Замовник. Хто такий переможець закупівлі чітко передбачено П.15.ч.1ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так як, Замовник не повідомив про намір укласти договір з Учасником ТОВ «Укртехнобез», тому, відповідно до П.15.ч.1ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «Укртехнобез» юридично не був визнаний Переможцем публічної закупівлі UA-2018-10-30-001167-b.
Підсумовуючи вище викладено, можна робити наступний висновок:
Що в Тендерній документації не вказано що документи повинен відразу довантажити Учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, там чітко передбачено учасник повинен довантажити документи «протягом одного робочого дня з дня визначення його переможцем процедури закупівлі». (Хто такий переможець процедури закупівлі дивись П.15.ч.1ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Тому в ТОВ «Укртехнобез» не було юридичних підстав і обов’язку довантажувати оновлену цінову пропозицію, так як дана вимога стосувалася лише Переможця, так як пунктом 1.1.5 Розділу 3 Тендерної документації вказано що Учасник оновлену цінову пропозицію довантажує «протягом одного робочого дня з дня визначення його переможцем процедури закупівлі»
Виходячи з вище викладеного та керуючись, ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерною документацією публічної закупівлі UA-2018-10-30-001167-b, вбачаємо що відповідь тендерного комітету на лист оскарження №1/1 від 23.11.2018 року, не аргументована, базується лише на виключних припущеннях Замовника, та повністю суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної Документації. Туму:
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету Комунального закладу Львівської міської ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» від 22 листопада 2018 року
2. Визнати переможцем публічної закупівлі UA-2018-10-30-001167-b, ТОВ «Укртехнобез», так як його тендерно пропозиція визнана найбільш економічно вигідною.
В разі відмови Скасувати протокол засідання тендерного комітету Комунального закладу Львівської міської ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» від 22 листопада 2018 року. ТОВ «Укртехнобез» буде змушено з вертатися з листом оскарженням за захистом своїх законних прав та інтересів до:
1. Голови антимонопольного комітету України
2. Комітету протидії корупції та організованій злочинності
3. Організації з громадської ради при НАБА
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2018 09:55
Згідно ч.1.1 розділу 3 тендерної документації «Учасник, тендерна пропозиція якого визначена СИСТЕМОЮ найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня з дня визначення його переможцем процедури закупівлі, подає через електронну систему закупівлі оновлену форму цінової пропозиції з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону». Тобто, вимога документації містить уточнення, що учасник повинен був довантажити відповідний документ протягом 1 робочого дня з дня визначення його переможцем електронною системою закупівель за результатом аукціону. Тому, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам документації.
Згідно п.15 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, ТА ЯКОМУ ЗАМОВНИК ПОВІДОМИВ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР . Вищезазначена вимога документації не зазначає про необхідність довантажити оновлений документ після розміщення у електронній системі закупівель рішення замовника з повідомленням про намір укласти договір.
Згідно п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Згідно ст.28 Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Так, оскільки документація містить вимогу що учасник повинен був довантажити відповідний документ протягом 1 робочого дня з дня визначення його переможцем електронною системою закупівель за результатом аукціону, тендерна пропозиція ТОВ Укртехнобез підлягала відхиленню, так як учасником не виконано вимоги документації.
Номер вимоги: UA-2018-10-30-001167-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС, Код ЄДРПОУ:37138450
Дата подання: 22 листопада 2018 15:54
Оскарження
Доброго дня!
Визначена Вами у п.7.1. Протоколу причина відхилення поданої нами Тендерної документації (далі ТД ) не є об'єктивною.
Де згідно вимог ТД вказано, що ціна має бути "тердою"? Таке твердження у ТД ВІДСУТНЄ!
Вами визначено в Проекті договору тип ціни "тверда", нами ж ця вимога дотримана і погоджена.
Отже,зазначені вами два недоліки не відповідають дійсності, а нами вони виконані.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 15:39
2. Згідно Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 Кошторисна вартість будівництва може визначатися у приблизному або твердому кошторисі. Кошторис вважається твердим, якщо договором підряду не передбачено інше. Тверда договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Згідно ч.6.1 проекту договору, що долучений у складі тендерної документації встановлено, що ціна договору є тверда. Усупереч тому, що учасник долучив у складі пропозиції згоду з проектом договору як підтверджуючі документи разом з кошторисом подано договірну ціну динамічну, що означає, що і кошторисні розрахунки зроблені за динамічними цінами. Відповідне є порушенням вимоги документації і законодавства України, та вважається підставою для відхилення пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам документації.
Номер вимоги: UA-2018-10-30-001167-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС, Код ЄДРПОУ:37138450
Дата подання: 26 листопада 2018 23:47
Оскарження повторне
Повторно висловлюємо свою незгоду із дискваліфікацією. Усі наші заперечення викладені у попередньому оскарженні. Суперечка щодо терміну "тверда" та "динамічна" ціна немає змісту з огляду на відхилені пропозиції низької ціни та обрання переможцем учасника з найвищою ціновою пропозицією. Просимо переглянути рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2018 20:37
Повторно зазначаємо, що згідно Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 кошторисна вартість будівництва може визначатися у приблизному або твердому кошторисі. Кошторис вважається твердим, якщо договором підряду не передбачено інше. Тверда договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Згідно ч.6.1 проекту договору, що долучений у складі тендерної документації встановлено, що ціна договору є тверда. Усупереч тому, що учасник долучив у складі пропозиції згоду з проектом договору як підтверджуючі документи разом з кошторисом подано договірну ціну динамічну, що означає, що і кошторисні розрахунки зроблені за динамічними цінами. Відповідне є порушенням вимоги документації і законодавства України, та вважається підставою для відхилення пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам документації.
Номер вимоги: UA-2018-10-30-001167-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 27 листопада 2018 10:18
Оскарження
Тендерна пропозиція ПП «Львівтехмонтаж» не відповідає умовам тендерної документації Замовника КЗ ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» на закупівлю «ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (СPV) (Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій по об’єкту КЗ ЛОР «Львівська обласна державна клінічна психіатрична лікарня» за адресою : м. Львів, вул. Кульпарківська, 95)».
У тендерній пропозицій ПП «Львівтехмонтаж» відсутня інформація про субпідрядника або його незалучення на виконання вимоги п.1.1 Зміст тендерної пропозиції та п.7 Розділу 3 тендерної документації.
ПП «Львівтехмонтаж» подав документи у складі тендерної пропозиції з назвами файлів, що не відповідають вимогам п. 1.1 Зміст тендерної пропозиції Розділу 3.
Дана помилка не включена до складу несуттєвих, передбачених п. 1.3. Формальні (несуттєві) помилки.
У тендерній пропозицій ПП «Львівтехмонтаж» також відсутній Додаток 2 Технічне завдання вимога п. 1.1 Зміст тендерної пропозиції Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2018 09:28
1.Зазначаємо, що предметом закупівлі, є «послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій по об’єкту КЗ ЛОР «Львівська обласна державна клінічна психіатрична лікарня» за адресою : м. Львів, вул. Кульпарківська, 95», тобто ПОСЛУГИ, згідно порядку визначення предмета закупівлі та ч.4 розділу 1 документації. А згідно вимог документації учасник повинен надати інформацію про субпідрядника (субпідрядників) у разі залучення до виконання РОБІТ. Тому, відсутність у тендерній пропозицій ПП «Львівтехмонтаж» інформації про субпідрядника або його незалучення не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
2.Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах. До формальних (несуттєвих) помилок належить, зокрема, згідно ч1.3 розділу 3 документації зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру. Тобто, те що учасник подав документи у складі тендерної пропозиції з назвами файлів, що не відповідають вимогам п. 1.1 Зміст тендерної пропозиції є формальною помилкою, яка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції і не вважається підставою для відхилення пропозиції через невідповідність вимогам документації.
3.Згідно вимога п. 1.1 Зміст тендерної пропозиції Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатись з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2). Згідно п 6.3. ч.6 розділу 3 документації ддля підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:1. Кошторисний розрахунок або калькуляцію вартості послуг;т2. Гарантійний термін на виконані роботи не менше 3 років; 3. План графік надання послуг 4.Надати копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності (у разі якщо передбачено законодавством). * – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. 5. На підтвердження якості вогнезахисної рідини надати копію документа, що підтверджує його якість (сертифікат/декларація відповідності чи висновок тощо). Додаток 2 містить же вихідні дані для розробки учасником вищезазначених документів. Учасником ПП «Львівтехмонтаж» подано у складі пропозиції усі зазначені документи. Додаткової вимоги, зокрема про надання у складі пропозиції Додатку 2 за підписом і печаткою учасника торгів тендерна документація не містила, тому відсутність такого документа логічна та не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2018-10-30-001167-b.c7
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Європейські системи безпеки», Код ЄДРПОУ:42033379
вимога
олддж
Скасована
Дата: 27 листопада 2018 16:10
Причина: помилкова

Документи подані скаржником

23 листопада 2018 11:09
Лист оскарження

Документи подані скаржником

27 листопада 2018 10:35
Лист оскарження

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-30-001167-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Європейські системи безпеки», Код ЄДРПОУ:42033379
Дата подання: 22 листопада 2018 16:48
Щодо не відповідності тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція ПП «Львівтехмонтаж» не відповідає умовам тендерної документації Замовника КЗ ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» на закупівлю «ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (СPV) (Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій по об’єкту КЗ ЛОР «Львівська обласна державна клінічна психіатрична лікарня» за адресою : м. Львів, вул. Кульпарківська, 95)». У тендерній пропозицій ПП «Львівтехмонтаж» відсутня інформація про субпідрядника або його незалучення на виконання вимоги п.1.1 Зміст тендерної пропозиції та п.7 Розділу 3 тендерної документації. ПП «Львівтехмонтаж» подав документи у складі тендерної пропозиції з назвами файлів, що не відповідають вимогам п. 1.1 Зміст тендерної пропозиції Розділу 3. Дана помилка не включена до складу несуттєвих, передбачених п. 1.3. Формальні (несуттєві) помилки. У тендерній пропозицій ПП «Львівтехмонтаж» також відсутній Додаток 2 Технічне завдання вимога п. 1.1 Зміст тендерної пропозиції Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 26.11.2018 № 12044.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2018 18:58

Документи Органу Оскарження

26 листопада 2018 18:58
рішення від 26.11.2018 № 12044.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укртехнобез 199 552,80
UAH з ПДВ
62 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС 160 000,00
UAH з ПДВ
94 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС 99 108,00
UAH з ПДВ
94 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХНОБЕЗ" 179 946,00
UAH з ПДВ
94 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Європейські системи безпеки» 258 000,87
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛЬВІВТЕХМОНТАЖ" 299 348,40
UAH з ПДВ
252 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 18:38
Кошторис.rar
14 листопада 2018 18:38
Реєстр наданих документів.PDF
14 листопада 2018 18:38
Інші документи.rar
14 листопада 2018 18:38
Технічна частина.rar
14 листопада 2018 18:38
Кваліфікаційні критерії.rar
14 листопада 2018 18:38
1 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

16 листопада 2018 12:57
Електронний підпис
16 листопада 2018 12:35
Інші документи.rar
16 листопада 2018 12:35
КК.rar
16 листопада 2018 12:35
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2018 12:35
технічне завдання ТЧ.pdf
16 листопада 2018 12:35
реєстр.pdf
16 листопада 2018 12:35
Проект договору.pdf
16 листопада 2018 12:35
Кошториси.pdf
16 листопада 2018 12:35
ВПВ 17.pdf

Публічні документи

13 листопада 2018 21:24
Електронний підпис
13 листопада 2018 21:19
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2018 21:19
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2018 21:19
Технічна частина.pdf
13 листопада 2018 21:19
Реєстр наданих документів.pdf
13 листопада 2018 21:19
реєстр ДСНС _ березень_2017.xls
13 листопада 2018 21:19
Проект договору.pdf
13 листопада 2018 21:19
Кошторисний розрахунок.rar
13 листопада 2018 21:19
Копія статуту.pdf
13 листопада 2018 21:19
Кваліфікаційні критерії.pdf
13 листопада 2018 21:19
Інші документи.pdf
13 листопада 2018 21:19
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 21:25
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2018 21:25
Проект договору.pdf
15 листопада 2018 21:25
ІД_Положення про філію.pdf
15 листопада 2018 21:25
ІД_Об'єктний кошторис.pdf
15 листопада 2018 21:25
ІД_Ліцензія.pdf
15 листопада 2018 21:25
ІД_Лист-згода.pdf
15 листопада 2018 21:25
ІД_Звіт про фінансовий стан.pdf
15 листопада 2018 21:25
ІД_Договірна ціна.pdf
15 листопада 2018 21:25
ІД_Витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2018 21:25
ІД_Витяг ЄДРЮО 13.11.18.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 17:11
Електронний підпис
16 листопада 2018 17:06
цінова пропозиція.PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 6 Статут.PDF
16 листопада 2018 17:04
проект договору.PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 1 Виписка з ЄДР.PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 9 Паспорт Бобель А. П..PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 14 Відомості про учасника.PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 3 Наказ про призначення.PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 12 Гарантійний лист.PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 19 Гарантійний лист 2.PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 18 Гарантійний лист 1 .PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 16 витяг з ЄДР.rtf
16 листопада 2018 17:04
Кваліфікаційні критерії.PDF
16 листопада 2018 17:04
технічна частина.PDF
16 листопада 2018 17:04
ІД 15 Кошторис.PDF

Публічні документи

26 листопада 2018 20:37
Довідка 001.jpg
23 листопада 2018 09:20
Пропозиція додаток 4 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
14_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
13_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
12_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
11_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
10_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
9_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
8_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
7_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
6_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
5_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
4_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
3_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
2_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
1_001.jpg
15 листопада 2018 17:38
35 Додаток 5.jpg
15 листопада 2018 17:38
34 Додаток 5.jpg
15 листопада 2018 17:38
33 Додаток 5.jpg
15 листопада 2018 17:38
32 Додаток 5.jpg
15 листопада 2018 17:38
7 Кошторис.jpg
15 листопада 2018 17:38
6 Кошторис.jpg
15 листопада 2018 17:38
5 Кошторис.jpg
15 листопада 2018 17:38
4 Кошторис.jpg
15 листопада 2018 17:38
3 Кошторис.jpg
15 листопада 2018 17:38
2 Кошторис.jpg
15 листопада 2018 17:38
1 Кошторис.jpg
15 листопада 2018 17:38
29 Звіт 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
28 Баланс 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
27 Свідоцтво.pdf
15 листопада 2018 17:38
25 Витяг.rtf
15 листопада 2018 17:38
15 Наказ 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
14 Протокол 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
12 Ліцензія.doc
15 листопада 2018 17:38
24 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
23 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
22 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
21 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
20 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
19 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
18 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
17 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
16 Статут 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
Форма відомість.jpg
15 листопада 2018 17:38
Опист документів.docx
15 листопада 2018 17:38
Додаток 4.jpg
15 листопада 2018 17:38
Додаток 3.jpg
15 листопада 2018 17:38
Довідка по ст 17 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
Довідка відомість 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
11 Графік надання послуг 001.jpg
15 листопада 2018 17:38
10 Протокол експертизи.jpg
15 листопада 2018 17:38
9 Висновок.jpg
15 листопада 2018 17:38
8 Сертифікат.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртехнобез

ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС

ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС

ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХНОБЕЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Європейські системи безпеки»

ПП "ЛЬВІВТЕХМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Відхилено 62 300,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 11:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС
#37138450
Відхилено 94 488,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 11:16
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС
#39486590
Відхилено 94 499,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 11:20
ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХНОБЕЗ"
#40897325
Відхилено 94 500,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 11:23
Товариство з обмеженою відповідальністю «Європейські системи безпеки»
#42033379
Відхилено 200 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 11:28
ПП "ЛЬВІВТЕХМОНТАЖ"
#34167976
Переможець 252 310,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 11:34

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

22 листопада 2018 11:13
Електронний підпис
22 листопада 2018 11:12
кваліфікація обробка.PDF
19 листопада 2018 13:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2018 11:16
Електронний підпис
22 листопада 2018 11:15
кваліфікація обробка.PDF
22 листопада 2018 11:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2018 11:19
Електронний підпис
22 листопада 2018 11:18
кваліфікація обробка.PDF

Документи

22 листопада 2018 11:23
Електронний підпис
22 листопада 2018 11:21
кваліфікація обробка.PDF

Документи

22 листопада 2018 11:27
Електронний підпис
22 листопада 2018 11:26
кваліфікація обробка.PDF

Документи

22 листопада 2018 11:30
Електронний підпис
22 листопада 2018 11:29
про наміри.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛЬВІВТЕХМОНТАЖ"
#34167976
252 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2018 11:30
Електронний підпис
22 листопада 2018 11:29
про наміри.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 15:50
Дод.угода№1до дог№005-18ВО від 04.12.18р.Послуги з вогнезахисної обробки дерев.конструкцій.docx зміни до договору
13 грудня 2018 15:45
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 13:55
Договір №005-18ВОвід04.12.18р.Послуга з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій.docx укладений
05 грудня 2018 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції найменування предмету закупівлі згідно договору
Номер договору про закупівлю: 005/18ВО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 252 310,00
UAH