Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40702451 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7 |
Контактна особа: |
ЄЛЄНЄВ ДЕНИС +380672364152 ELDEN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2018 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2018 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2018 11:22 |
Очікувана вартість: | 27 660 234,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138 301,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 138301.17 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2018 12:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2018 12:02 |
Змiни_05112018.pdf | |
06 листопада 2018 12:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_05112018.pdf | |
30 жовтня 2018 11:59 |
Завдання на пректування.pdf | |
30 жовтня 2018 11:59 |
Додаток_6_договір підряду.pdf |
06 листопада 2018 12:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2018 12:02 |
Змiни_05112018.pdf
|
|||
06 листопада 2018 12:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_05112018.pdf
|
|||
30 жовтня 2018 11:59 |
Завдання на пректування.pdf
|
|||
30 жовтня 2018 11:59 |
Додаток_6_договір підряду.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 09 листопада 2018 14:37
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-01-000947 ● 9a9f78c2c12647e3ae12bdc8cec61675
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2019 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2019 № 81
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2018-10-30-000519-b 30.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано 12 квітня 2019 (ідентифікатор UA-M-2018-11-01-000947) встановлено, що за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено недотримання вимог розділу ІІІ Порядку № 454 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Крім того, за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині її невідхилення, як такої що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень не установлено. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ретельно вивчивши результати моніторингу інформуємо про наступне. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предметом даної закупівлі є виконання робіт з проектування («Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)), відповідно до вимог законодавства Замовником було визначено предмет закупівлі, як роботи, що надійшло своє відображення у тендерній документації та проекті договору. Так, тендерна документація містить завдання на проектування, яке містить перелік робіт, які необхідно виконати та вимоги до цих робіт. Проект договору (та відповідно укладений договір) містить всі підтвердження того, що предметом закупівлі є саме роботи: кошторис на проектні роботи, календарний план виконання робіт. Таким чином, Замовником правомірно визначено предмет закупівлі як роботи. Учасником процедури закупівлі, ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ», у складі тендерної пропозиції надано документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановлені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі": кваліфікаційні сертифікати працівників (проектувальників), ліцензії та договори на необхідне програмне забезпечення, документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, аналогічні виконані договори, сертифікати впроваджених систем якості тощо. За результатами торгів, учасник ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» надав найкращу цінову пропозицію, таким чином встановлені під час моніторингу порушення не матимуть негативного впливу для бюджету. На даний час, переможець процедури закупівлі ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» забезпечує належне виконання договору. При цьому, ніяких невідповідності опублікованих в електронній системі закупівель умов договору про закупівлю від змісту тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» за результатами аукціону не має. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є роботи, які мають ключове значення для реалізації Генеральної коцепції розвитку Національного інституту раку, що має виключне соціальне значення. На даний час, на підставі вже проведених проектних робіт, розпочато закупівлю робот з реконструкція і розширення Національного інституту раку, призупинення цих робіт матиме катастрофічні наслідки для онкохворих громадян та несе загрозу національній безпеці. Просимо врахувати вищенаведену інформацію при прийнятті остаточного рішення.
2019-04-18 20:54:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
RISK1-2_1
RISK1-3_1
RISK1-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ" |
27 521 866,82
UAH з ПДВ
|
27 521 866,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" |
27 660 215,47
UAH з ПДВ
|
27 660 215,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ" #41162882 |
Переможець |
27 521 866,82
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2018 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:22
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2019 19:34
|
додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
27 березня 2019 19:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 18:32
|
Доп соглашение 1 по БРК (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 18:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 18:13
|
Договір тендер.pdf | укладений |
19 грудня 2018 18:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність затверження "Окремого графіку розробки проектної документації стадії "Р"; Зміна реквізитів сторін; Врегулювання строку виконання. |
Номер договору про закупівлю: | ДП-1/12-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДП-1/12-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ДП-1/12-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДП-1/12-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статті 36 ЗУ"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ДП-1/12-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |