Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)
Очікувана вартість
27 660 234,00 UAH
UA-2018-10-30-000519-b daf498a8167f42408ac4825307b3495f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЄЛЄНЄВ ДЕНИС

+380672364152 ELDEN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 40702451
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7
Контактна особа: ЄЛЄНЄВ ДЕНИС
+380672364152
ELDEN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2018 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 13:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 11:22
Очікувана вартість: 27 660 234,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 301,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 138301.17 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР
проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2018 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 12:02
Змiни_05112018.pdf
06 листопада 2018 12:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_05112018.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Завдання на пректування.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Додаток_6_договір підряду.pdf
06 листопада 2018 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 12:02
Змiни_05112018.pdf
06 листопада 2018 12:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_05112018.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Тендерна документація.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Завдання на пректування.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Додаток_6_договір підряду.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-30-000519-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:39775888
Дата подання: 09 листопада 2018 14:37
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю
30» жовтня 2018 року Державне підприємство «Державний будівельний центр МОЗ України» (Далі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР) проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. В Описі окремої частини або частин предмета закупівлі в системі ProZorro закупівлю зазначено як послугу, але в п.п. 4.3 Розділу 1. Загальні положення Документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначено «Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у завданні на проектування (Додаток 5)». Звертаємо Вашу увагу, що таке визначення є незаконним з огляду на наступне: - згідно п. 22 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі - Закон) проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються за об’єктом будівництва згідно ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” 2. Предмет закупівлі зазначений в Документації та в системі ProZorro як – ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР) проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування) не відповідає зазначеному у Додатку 6 «Договір підряду» де предметом договору є розробка та коригування проектно-кошторисної документації по державному інвестиційному проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва» 3. В Документації відсутня необхідна інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та вихідні дані перелік яких чітко визначений Додатку А ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, Також Постановою Кабінету Міністрів України № 921-р від 17.10.2012 р. було затверджено проекту будівництва “Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва”. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 затверджено «Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» в якому визначено, що коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування) В Додатку 5 Документації по-перше відсутня інформація, яка саме стадія проектування підлягає коригуванню, по-друге відсутні підстави коригування (наприклад, треба розділити на пускові комплекси, привести у відповідність проектно-кошторисної документації до нових будівельних норм і стандартів, зміна медичного завдання тощо) Отже за відсутності вищезазначених даних неможливе виконання вимог Документації щодо надання учасником в окремому файлі у вигляді «відомості обсягів робіт», яка також має містити підтвердження згоди учасника на виконання такого переліку, обсягу та інших технічних умов. Одночасно стає неможливим визначення ціни тендерної пропозиції яка має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2018 14:21
Рішення від 13.11.2018 № 11573.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2018 14:21
Рішення від 29.11.2018 № 12225.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2018 19:57

Документи подані скаржником

09 листопада 2018 14:37
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2018 14:21
Рішення від 13.11.2018 № 11573.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-01-000947 ● 9a9f78c2c12647e3ae12bdc8cec61675
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2019 № 81

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2018-10-30-000519-b 30.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків




В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано 12 квітня 2019 (ідентифікатор UA-M-2018-11-01-000947) встановлено, що за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено недотримання вимог розділу ІІІ Порядку № 454 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Крім того, за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині її невідхилення, як такої що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень не установлено. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ретельно вивчивши результати моніторингу інформуємо про наступне. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предметом даної закупівлі є виконання робіт з проектування («Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)), відповідно до вимог законодавства Замовником було визначено предмет закупівлі, як роботи, що надійшло своє відображення у тендерній документації та проекті договору. Так, тендерна документація містить завдання на проектування, яке містить перелік робіт, які необхідно виконати та вимоги до цих робіт. Проект договору (та відповідно укладений договір) містить всі підтвердження того, що предметом закупівлі є саме роботи: кошторис на проектні роботи, календарний план виконання робіт. Таким чином, Замовником правомірно визначено предмет закупівлі як роботи. Учасником процедури закупівлі, ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ», у складі тендерної пропозиції надано документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановлені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі": кваліфікаційні сертифікати працівників (проектувальників), ліцензії та договори на необхідне програмне забезпечення, документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, аналогічні виконані договори, сертифікати впроваджених систем якості тощо. За результатами торгів, учасник ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» надав найкращу цінову пропозицію, таким чином встановлені під час моніторингу порушення не матимуть негативного впливу для бюджету. На даний час, переможець процедури закупівлі ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» забезпечує належне виконання договору. При цьому, ніяких невідповідності опублікованих в електронній системі закупівель умов договору про закупівлю від змісту тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» за результатами аукціону не має. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є роботи, які мають ключове значення для реалізації Генеральної коцепції розвитку Національного інституту раку, що має виключне соціальне значення. На даний час, на підставі вже проведених проектних робіт, розпочато закупівлю робот з реконструкція і розширення Національного інституту раку, призупинення цих робіт матиме катастрофічні наслідки для онкохворих громадян та несе загрозу національній безпеці. Просимо врахувати вищенаведену інформацію при прийнятті остаточного рішення.

2019-04-18 20:54:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-2_1

RISK1-3_1

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ" 27 521 866,82
UAH з ПДВ
27 521 866,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" 27 660 215,47
UAH з ПДВ
27 660 215,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 16:50
МВС Мартинчук 4.12.2018.PDF
14 листопада 2018 12:41
Електронний підпис
14 листопада 2018 12:37
Цінова пропозиція.PDF
14 листопада 2018 12:37
Чеканова_ОВ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Страховка брк.zip
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Пал_чиков.jpg
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Гeвлiч_А.В._Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Градил__С.И..pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Безпал_ко_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Бездiд_ко_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Чеканова_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Самофал_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Моисеенко.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Мазный_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Десятова_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Свiдоцтво_Десятова_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Самофал_ОI_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Новiкова_Десятова_АА_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Мазний_АБ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
лiцензiя_АВК_5.pdf
14 листопада 2018 12:37
Лiсова_АВ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Кал_ченок_МА_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
договiр_на_AUTO_CAD.pdf
14 листопада 2018 12:36
договiр_АВК_5.pdf
14 листопада 2018 12:36
Гречаниченко_ММ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:36
вiдомiст__основнi.pdf
14 листопада 2018 12:36
власнiст__основнi_суб.pdf
14 листопада 2018 12:36
витяг_власнiст_.pdf
14 листопада 2018 12:36
Безпал_ко_МВ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:36
Бездiл_ко_EВ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:36
АС4ПИР.pdf
14 листопада 2018 12:36
6_Мартинчук_О.М._паспорт.pdf
14 листопада 2018 12:36
46_Система_качества_ISO-2018-1.pdf
14 листопада 2018 12:36
45_Лицензия_ПожДепартамент.pdf
14 листопада 2018 12:36
44_Сертификат_Лаборатории.pdf
14 листопада 2018 12:36
41_баланс_3кв_2018.pdf
14 листопада 2018 12:36
41_баланс_2017_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:36
33_Вiдомостi_EДРПОУ.pdf
14 листопада 2018 12:36
28_Лист-згода.pdf
14 листопада 2018 12:36
21_вiдгук.PDF
14 листопада 2018 12:36
20_Експертний_звiт.pdf
14 листопада 2018 12:36
2_Статут_2017.pdf
14 листопада 2018 12:36
2_код_достутпу_статут.pdf
14 листопада 2018 12:36
19_аналогiчний_договiр_та_акт.pdf
14 листопада 2018 12:36
14_ДФ_2018_субпiдряд.pdf
14 листопада 2018 12:36
14 ДФ 2017 субпідряд.pdf

Публічні документи

14 листопада 2018 12:38
Електронний підпис
14 листопада 2018 12:34
стор. 3-18.PDF
14 листопада 2018 12:34
стор. 19-42.PDF
14 листопада 2018 12:34
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ"
#41162882
Переможець 27 521 866,82
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:20

Документи

07 грудня 2018 15:20
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:20
протокол 12 розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ"
#41162882
27 521 866,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 15:20
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:20
протокол 12 розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 14:22
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:20
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 19:34
додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
27 березня 2019 19:20
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 18:32
Доп соглашение 1 по БРК (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2018 18:32
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 18:13
Договір тендер.pdf укладений
19 грудня 2018 18:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність затверження "Окремого графіку розробки проектної документації стадії "Р"; Зміна реквізитів сторін; Врегулювання строку виконання.
Номер договору про закупівлю: ДП-1/12-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ДП-1/12-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: ДП-1/12-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ДП-1/12-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 36 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ДП-1/12-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML