ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)
Очікувана вартість
27 660 234,00 UAH
UA-2018-10-30-000519-b daf498a8167f42408ac4825307b3495f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 40702451
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7
Контактна особа замовника: ЄЛЄНЄВ ДЕНИС
+380672364152
ELDEN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 13:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 11:22
Очікувана вартість: 27 660 234,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 138 301,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 301,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР
проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 листопада 2018 12:02
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2018 12:02
Змiни_05112018.pdf
06 листопада 2018 12:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_05112018.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Завдання на пректування.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Додаток_6_договір підряду.pdf
06 листопада 2018 12:02
Електронний цифровий підпис
30 жовтня 2018 11:59
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2018 12:02
Змiни_05112018.pdf
06 листопада 2018 12:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_05112018.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Тендерна документація.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Завдання на пректування.pdf
30 жовтня 2018 11:59
Додаток_6_договір підряду.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-30-000519-b.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:39775888
Дата подання: 09 листопада 2018 14:37
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю
30» жовтня 2018 року Державне підприємство «Державний будівельний центр МОЗ України» (Далі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР) проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. В Описі окремої частини або частин предмета закупівлі в системі ProZorro закупівлю зазначено як послугу, але в п.п. 4.3 Розділу 1. Загальні положення Документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначено «Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у завданні на проектування (Додаток 5)». Звертаємо Вашу увагу, що таке визначення є незаконним з огляду на наступне: - згідно п. 22 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі - Закон) проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються за об’єктом будівництва згідно ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” 2. Предмет закупівлі зазначений в Документації та в системі ProZorro як – ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР) проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування) не відповідає зазначеному у Додатку 6 «Договір підряду» де предметом договору є розробка та коригування проектно-кошторисної документації по державному інвестиційному проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва» 3. В Документації відсутня необхідна інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та вихідні дані перелік яких чітко визначений Додатку А ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, Також Постановою Кабінету Міністрів України № 921-р від 17.10.2012 р. було затверджено проекту будівництва “Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва”. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 затверджено «Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» в якому визначено, що коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування) В Додатку 5 Документації по-перше відсутня інформація, яка саме стадія проектування підлягає коригуванню, по-друге відсутні підстави коригування (наприклад, треба розділити на пускові комплекси, привести у відповідність проектно-кошторисної документації до нових будівельних норм і стандартів, зміна медичного завдання тощо) Отже за відсутності вищезазначених даних неможливе виконання вимог Документації щодо надання учасником в окремому файлі у вигляді «відомості обсягів робіт», яка також має містити підтвердження згоди учасника на виконання такого переліку, обсягу та інших технічних умов. Одночасно стає неможливим визначення ціни тендерної пропозиції яка має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2018 14:21
Дата рішення: 04 грудня 2018 19:57
Рішення від 13.11.2018 № 11573.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2018 14:21
Рішення від 29.11.2018 № 12225.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2018 19:57

Документи подані скаржником

09 листопада 2018 14:37
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2018 14:21
Рішення від 13.11.2018 № 11573.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-01-000947 ● 9a9f78c2c12647e3ae12bdc8cec61675
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-22 10:32:59
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2019 № 81

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2018-10-30-000519-b 30.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків




В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано 12 квітня 2019 (ідентифікатор UA-M-2018-11-01-000947) встановлено, що за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено недотримання вимог розділу ІІІ Порядку № 454 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Крім того, за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині її невідхилення, як такої що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень не установлено. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ретельно вивчивши результати моніторингу інформуємо про наступне. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предметом даної закупівлі є виконання робіт з проектування («Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)), відповідно до вимог законодавства Замовником було визначено предмет закупівлі, як роботи, що надійшло своє відображення у тендерній документації та проекті договору. Так, тендерна документація містить завдання на проектування, яке містить перелік робіт, які необхідно виконати та вимоги до цих робіт. Проект договору (та відповідно укладений договір) містить всі підтвердження того, що предметом закупівлі є саме роботи: кошторис на проектні роботи, календарний план виконання робіт. Таким чином, Замовником правомірно визначено предмет закупівлі як роботи. Учасником процедури закупівлі, ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ», у складі тендерної пропозиції надано документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановлені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі": кваліфікаційні сертифікати працівників (проектувальників), ліцензії та договори на необхідне програмне забезпечення, документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, аналогічні виконані договори, сертифікати впроваджених систем якості тощо. За результатами торгів, учасник ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» надав найкращу цінову пропозицію, таким чином встановлені під час моніторингу порушення не матимуть негативного впливу для бюджету. На даний час, переможець процедури закупівлі ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» забезпечує належне виконання договору. При цьому, ніяких невідповідності опублікованих в електронній системі закупівель умов договору про закупівлю від змісту тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» за результатами аукціону не має. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є роботи, які мають ключове значення для реалізації Генеральної коцепції розвитку Національного інституту раку, що має виключне соціальне значення. На даний час, на підставі вже проведених проектних робіт, розпочато закупівлю робот з реконструкція і розширення Національного інституту раку, призупинення цих робіт матиме катастрофічні наслідки для онкохворих громадян та несе загрозу національній безпеці. Просимо врахувати вищенаведену інформацію при прийнятті остаточного рішення.

2019-04-18 20:54:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ", 40702451, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування), 27660234UAH, 73300000-5, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: daf498a8167f42408ac4825307b3495f, 2018-10-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 22 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель та зміни до нього на 2018 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію державного підприємства «Державний будівельний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) від 29.10.2018, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12225-р/пк-пз від 29.11.2018, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ « БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 07.12.2018 № 12, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.12.2018 № ДП-1/12-2018, повідомлення про внесення змін до договору. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу стадії планування закупівлі встановлено, що річним планом Замовника на 2018 рік, оприлюдненого в електронній системі закупівель 26 жовтня 2018 року (UA-P-2018-10-26-005671-c ), передбачено проведення у жовтні 2018 року закупівлі «ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)» очікуваною вартістю 27 660 234,00 грн та визначив предмет закупівлі як послуга за кодом 73300000-5 – «Проектування та виконання НДДКР» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно із нормами розділу III Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, (далі – Порядок № 454) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Проте відповідно до додатку № 6 Тендерної документації «Договір підряду» предметом договору є виконання розробки та коригування проектно-кошторисної документації по державному інвестиційному проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва», а не виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт (НДДКР). Отже, Замовник в річному плані закупівель на 2018 рік, оприлюдненому в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2018-10-26-005671-c та в інформації про предмет закупівлі, оприлюдненій в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-30-000519-b, визначив предмет закупівлі як послуга за кодом 73300000-5 – «Проектування та виконання НДДКР», чим не дотримався вимог розділу ІІІ Порядку № 454 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Аналізом тендерної пропозиції переможця ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено його невідповідність вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема у складі тендерної пропозиції не надано інформаційних довідок, а саме: про наявність в учасника (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі; про наявність в штаті учасника (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) кваліфікованих працівників необхідних для виконання робіт; про досвід виконання аналогічного договору. Крім цього, ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції не надано документів, які вимагалися Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що зазначені у додатку 2 тендерної документації, а саме: документально не підтверджено наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, не надано підтверджуючих документів щодо наявності лабораторного обладнання; не надано довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (у разі використання), яка містить відомості про учасника; не надано довідки, складеної у довільній формі, завіреної підписом уповноваженої особи, яка містить інформацію: а) про наявність, або відсутність зауважень за надані послуги/ виконані роботи; б) про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за надані послуги/ виконані роботи за бюджетні кошти; не надано листа-довідки про спроможність власними і залученими силами та засобами виконувати роботи за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання акту виконаних робіт; не надано свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку та не надано пояснення, яке містить обґрунтування підстав ненадання таких документів. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено його невідповідність вимогам пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: не надано окремого гарантійного листа (складеного у довільній формі), відповідно до якого учасник повинен гарантувати забезпечення надання послуг/ виконання робіт на об’єкті у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України; не надано лист гарантію, щодо дотримання заходів із захисту довкілля з викладенням в ньому відповідних заходів по захисту довкілля передбачених по предмету закупівлі. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 18.12.2018 № ДП-1/12-2018. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якого спрацювали автоматичні індикатори ризиків за кодами RISK-1-12, RISK-1-3-1, RISK-1-5-1 не підтверджено., 10 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено недотримання вимог розділу ІІІ Порядку № 454 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Крім того, за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині її невідхилення, як такої що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-2_1

RISK1-3_1

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ" 27 521 866,82
UAH з ПДВ
27 521 866,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" 27 660 215,47
UAH з ПДВ
27 660 215,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 16:50
МВС Мартинчук 4.12.2018.PDF
14 листопада 2018 12:41
sign.p7s
14 листопада 2018 12:37
Цінова пропозиція.PDF
14 листопада 2018 12:37
Чеканова_ОВ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Страховка брк.zip
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Пал_чиков.jpg
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Гeвлiч_А.В._Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Градил__С.И..pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Безпал_ко_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертифiкат_Бездiд_ко_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Чеканова_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Самофал_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Моисеенко.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Мазный_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Сертификат_Десятова_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Свiдоцтво_Десятова_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Самофал_ОI_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Новiкова_Десятова_АА_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Мазний_АБ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
лiцензiя_АВК_5.pdf
14 листопада 2018 12:37
Лiсова_АВ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
Кал_ченок_МА_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:37
договiр_на_AUTO_CAD.pdf
14 листопада 2018 12:36
договiр_АВК_5.pdf
14 листопада 2018 12:36
Гречаниченко_ММ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:36
вiдомiст__основнi.pdf
14 листопада 2018 12:36
власнiст__основнi_суб.pdf
14 листопада 2018 12:36
витяг_власнiст_.pdf
14 листопада 2018 12:36
Безпал_ко_МВ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:36
Бездiл_ко_EВ_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:36
АС4ПИР.pdf
14 листопада 2018 12:36
6_Мартинчук_О.М._паспорт.pdf
14 листопада 2018 12:36
46_Система_качества_ISO-2018-1.pdf
14 листопада 2018 12:36
45_Лицензия_ПожДепартамент.pdf
14 листопада 2018 12:36
44_Сертификат_Лаборатории.pdf
14 листопада 2018 12:36
41_баланс_3кв_2018.pdf
14 листопада 2018 12:36
41_баланс_2017_Суми.pdf
14 листопада 2018 12:36
33_Вiдомостi_EДРПОУ.pdf
14 листопада 2018 12:36
28_Лист-згода.pdf
14 листопада 2018 12:36
21_вiдгук.PDF
14 листопада 2018 12:36
20_Експертний_звiт.pdf
14 листопада 2018 12:36
2_Статут_2017.pdf
14 листопада 2018 12:36
2_код_достутпу_статут.pdf
14 листопада 2018 12:36
19_аналогiчний_договiр_та_акт.pdf
14 листопада 2018 12:36
14_ДФ_2018_субпiдряд.pdf
14 листопада 2018 12:36
14 ДФ 2017 субпідряд.pdf

Публічні документи

14 листопада 2018 12:38
sign.p7s
14 листопада 2018 12:34
стор. 3-18.PDF
14 листопада 2018 12:34
стор. 19-42.PDF
14 листопада 2018 12:34
Цінова пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ"
#41162882
Переможець 27 521 866,82
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:20

Документи

07 грудня 2018 15:20
sign.p7s
07 грудня 2018 15:20
протокол 12 розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ"
#41162882
27 521 866,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 15:20
sign.p7s
07 грудня 2018 15:20
протокол 12 розгляду.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 грудня 2018 18:13
Договір тендер.pdf укладений
19 грудня 2018 18:12
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2019 19:34
додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
27 березня 2019 19:20
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 18:32
Доп соглашение 1 по БРК (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2018 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність затверження "Окремого графіку розробки проектної документації стадії "Р"; Зміна реквізитів сторін; Врегулювання строку виконання.
Номер договору про закупівлю: ДП-1/12-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ДП-1/12-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: ДП-1/12-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ДП-1/12-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку