Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Леоніда Первомайського, 4, під'їзди 1, 2 у Печерському районі м.Києва
Очікувана вартість
1 744 606,00 UAH
UA-2018-10-29-001262-b b43019ea39e749558a8282a60adcf5fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2018 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 12:33
Очікувана вартість: 1 744 606,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Леоніда Первомайського, 4, під'їзди 1, 2 у Печерському районі м.Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Леоніда Первомайського, 4, під'їзди 1, 2 у Печерському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська область, Київ, вул. Леоніда Первомайського, 4, під'їзди 1, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП НООСФЕРА 1 744 573,20
UAH з ПДВ
1 744 573,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДМОНТАЖ - ВВС" 1 744 600,80
UAH з ПДВ
1 744 600,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 17:07
копії договорів та КБ-3.pdf
15 листопада 2018 17:07
відгуки.pdf
15 листопада 2018 17:07
Акти виконаних робіт - КБ-2.pdf
15 листопада 2018 17:07
трудові книжки.pdf
15 листопада 2018 17:07
Статут(повна редакція).pdf
15 листопада 2018 17:07
свідоцтво про реєстрацію.pdf
15 листопада 2018 17:07
Реєстр наданих документів.pdf
15 листопада 2018 17:07
протоколи перевірки знань.pdf
15 листопада 2018 17:07
протокол на інструмент.pdf
15 листопада 2018 17:07
посвідчення.pdf
15 листопада 2018 17:07
мателіало-технічна довідка.pdf
15 листопада 2018 17:07
локальні кошториси.pdf
15 листопада 2018 17:07
локальний кошторис3.pdf
15 листопада 2018 17:07
локальний кошторис2.pdf
15 листопада 2018 17:07
ліцензія на АВК.pdf
15 листопада 2018 17:07
лист-згода.pdf
15 листопада 2018 17:07
лист-гарантія до договору.pdf
15 листопада 2018 17:07
дозволи на виконання робіт.pdf
15 листопада 2018 17:07
договірна ціна.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка про працівників.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка платника податків.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка на право власності2.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка на право власності1.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка до ст17-2.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка до ст17-1-9.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка до ст17-1-8.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка до ст17-1-10.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка до ст.17-1-6.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка до ст.17-1-4.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка до ст.17-1-3.pdf
15 листопада 2018 17:07
довідка до ст.17-1-2.pdf
15 листопада 2018 17:07
гарантійний лист.pdf
15 листопада 2018 17:07
виписка с ЄДР.pdf
15 листопада 2018 17:07
Виписка з ЄДР.pdf
15 листопада 2018 17:07
будліцензія перелік робіт.pdf
15 листопада 2018 17:07
будівельна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НООСФЕРА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДМОНТАЖ - ВВС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП НООСФЕРА
#31985520
Переможець 1 744 573,20
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2018 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП НООСФЕРА
#31985520
1 744 573,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 09:11
Звіт про виконання договору вул. Первомайського, 4 дог № 74-18-КТ від 11.12.2018.pdf укладений
29 грудня 2019 09:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 09:04
Додаткова угода № 4 від 27.12.2019 до дог. № 74-18-КТ від 11.12.2018, вул. Л.Первомайського, 4, п. 1, 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:14
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 13:32
додаткова угода 3 від 24.04.2019 до дог 74-18-КТ вул. Леоніда Первомайського, 4.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 13:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 17:51
додаткова угода 2 від 28.12.2018 до дог 74-18-КТ вул. Леоніда Первомайського, 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:50
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 11:55
Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до договору № 74_18-КТ від 11.12.2018.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 11:54
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 18:17
Договiр_№_74-18-кт_вiд_11.12.2018,_вул._Л.Первомайского,_4,_п.1,2.pdf укладений
11 грудня 2018 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1043/4050 "Про бюджет міста Києва на 2018 рік" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 26.03.2018 р. № 491 (зі змінами), внесено зміни у Договір, а саме: - в Розділ 2 "Терміни виконання робіт" ; - в Розділ 5 "Поряок розрахунків"; - в Розділ 14 "Інші умови Договору" Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 26.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 74/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 74/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 74/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 74/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, внено зміни у Договір, а саме: у Розділ 2 «Терміни виконання робіт», в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» Договору, в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 3 від 24.04.2019 року
Номер договору про закупівлю: 74/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 74/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 74/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 740 094,20
UAH (в тому числі ПДВ 290 015,70 UAH)