Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"
Очікувана вартість
115 138 549,00 UAH
UA-2018-10-29-001079-b ● 0357d87e50cb44b69e9382a53c3e303b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глевахівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359146 |
Вебсайт: | http://hlevakha.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул. Вокзальна, 26 |
Контактна особа: |
Крикля Вікторія Віталіївна +380457131046 bogdanavita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2018 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2018 16:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2018 16:25 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2018 12:59 |
Очікувана вартість: | 115 138 549,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 138,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
фінансування згідно графіка. Фінансування на 2018 рік в розмірі 7500000,00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08630, Україна, Київська область, смт. Глеваха, пров. Лермонтова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
строк виконання робіт: | 20% |
строк, що складає меньш ніж 60% строку виконання робіт: | 20% |
строк від 61% до 80% строку виконання робіт: | 14% |
строк від 81% до 99% строку виконання робіт: | 7% |
строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
09 листопада 2018 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2018 10:11 |
Таблиця змін садочок.doc | |
08 листопада 2018 16:09 |
Тендерна документація Садок - школа.docx |
09 листопада 2018 10:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 листопада 2018 10:11 |
Таблиця змін садочок.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 16:09 |
Тендерна документація Садок - школа.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-29-001079-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "ВЕСТІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:36771058
Дата подання: 26 листопада 2018 14:44
ВИМОГА по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки та визнання переможця торгів
ВИМОГА
по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки та визнання переможця торгів
Глевахівською селищною радою Васильківського району Київської області (надалі іменується - Замовник) оголошено у системі Prozorro відкриті торги за номером в ЦБД № UA-2018-10-29-001079-b на закупівлю: «Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"» з очікуваною вартістю 115`138`549.00 грн. з ПДВ. із датою подання пропозицій 20.11.2018р. 16:25 год.
На тендер подано пропозиції наступними учасниками:
1. Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС" – пропозицію дискваліфіковано.
2. Приватне підприємство "ВЕСТІНВЕСТБУД" (надалі іменується - Скаржник) - пропозицію дискваліфіковано.
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005" – визнано переможцем.
4. Товариство з обмеженою відповідальністю "І.Б.К. Девелопмент" – пропозиція не розглядалась.
5. ТОВ Хозхімсервіс - пропозиція не розглядалась.
6. ТОВ "ГРАНДЕЛЮКС" – пропозиція не розглядалась.
7. ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" – пропозиція не розглядалась.
У відповідності до протоколу №19 від 23.11.18р. відхилено пропозицію Скаржника, при чому не вірно вказано організаційно правову форму підприємства (вказано ТОВ «Вестінвестбуд»), як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
За результатами перевірки наступної у відповідності до черговості тендерних пропозицій, згідно протоколу №20 від 23.11.18 р. засідання тендерного комітету, Замовником розглянуто пропозицію, та 23.11.18 р. опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником, що визнаний переможцем, а саме з Товариством з обмеженою відповідальністю "ГРАНБУД-2005" (надалі іменується - ТОВ «ГРАНБУД-2005»).
Підприємство вважає за необхідне повідомити Замовника про порушення ним законодавства у сфері публічних закупівель, а саме стосовно неправомірного визнання переможцем торгів ТОВ «ГРАНБУД-2005» з наступних обґрунтованих підстав (додається Вимога файлPDF).
Розгорнути
Згорнути
по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки та визнання переможця торгів
Глевахівською селищною радою Васильківського району Київської області (надалі іменується - Замовник) оголошено у системі Prozorro відкриті торги за номером в ЦБД № UA-2018-10-29-001079-b на закупівлю: «Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"» з очікуваною вартістю 115`138`549.00 грн. з ПДВ. із датою подання пропозицій 20.11.2018р. 16:25 год.
На тендер подано пропозиції наступними учасниками:
1. Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС" – пропозицію дискваліфіковано.
2. Приватне підприємство "ВЕСТІНВЕСТБУД" (надалі іменується - Скаржник) - пропозицію дискваліфіковано.
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005" – визнано переможцем.
4. Товариство з обмеженою відповідальністю "І.Б.К. Девелопмент" – пропозиція не розглядалась.
5. ТОВ Хозхімсервіс - пропозиція не розглядалась.
6. ТОВ "ГРАНДЕЛЮКС" – пропозиція не розглядалась.
7. ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" – пропозиція не розглядалась.
У відповідності до протоколу №19 від 23.11.18р. відхилено пропозицію Скаржника, при чому не вірно вказано організаційно правову форму підприємства (вказано ТОВ «Вестінвестбуд»), як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
За результатами перевірки наступної у відповідності до черговості тендерних пропозицій, згідно протоколу №20 від 23.11.18 р. засідання тендерного комітету, Замовником розглянуто пропозицію, та 23.11.18 р. опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником, що визнаний переможцем, а саме з Товариством з обмеженою відповідальністю "ГРАНБУД-2005" (надалі іменується - ТОВ «ГРАНБУД-2005»).
Підприємство вважає за необхідне повідомити Замовника про порушення ним законодавства у сфері публічних закупівель, а саме стосовно неправомірного визнання переможцем торгів ТОВ «ГРАНБУД-2005» з наступних обґрунтованих підстав (додається Вимога файлPDF).
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2018 16:37
Щодо технічної помилки у назві фірми, додаеться сканкопія протоколу №21 від 30.11.2018 року "про виправлення технічної помилки в протоколі №19 від 23.11.2018 року"
Додаток №1
до протоколу засідання тендерного комітету Глевахівської селищної ради
№ 22 від 30.11.2018 року
Відповіді на вимогу ПП «Вестінвестбуд»
На ВИМОГУ про усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки та визнання переможця торгів від ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» надаємо пояснення:
1. Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД».
Відповідно п.3 та п.5 ст. 25 Закону України «Про Публічні закупівлі» «3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.» та «5.Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.»
Надана ПП "ВЕСТІНВЕСТБУД" інформація та документи не вказують на виникнення технічної помилки системи та/або майданчика.
Враховуючи зазначене внесені Вами зміни до тендерної пропозиції після завершення аукціону при розгляді Тендерним комітетом не враховувалися.
2. Щодо невідповідності наданого ТОВ «ГРАНБУД-2005» копії штатного розпису вимогам Тендерної документації інформуємо:
Штатний розпис – це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штат і посадові оклади працівників. Вищезазначений документ визначає, які посади займатимуть майбутні працівники, скільки необхідно робітників і яким буде розмір їхньої заробітної плати. Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, компанія самостійно визначає власну організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Мінпраці у своєму листі від 27.06.2007 р. №162/06/187-07 зазначає, що всі підприємства в Україні зобов’язані мати штатний розпис, оформлений відповідним чином. Отже, зазначений документ є обов’язковим, навіть якщо на підприємстві працює одна людина, наприклад керівник.
Відсутність штатного розпису вважається порушенням вимог законодавства про працю, за яке роботодавець несе адміністративну відповідальність відповідно до ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Показники, які містить штатний розпис, а саме: чисельність і професійно -кваліфікаційний склад працівників, розмір посадового окладу і тарифної ставки (окладу), а також розмір надбавки (доплати), якщо це передбачено положенням про оплату праці, діють у певному періоді. Зазвичай оптимальним періодом є календарний рік.
На підставі вище зазначеного, інформація, яка надана ТОВ «ГРАНБУД-2005» щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, відповідає вимогам Тендерної документації.
3. Щодо не відповідності за характером та складністю робіт аналогічних договорів наданих ТОВ «ГРАНБУД-2005» в своїй тендерній пропозиції повідомляємо:
Замовник в своїй Тендерній документації на підтвердження досвіду виконання будівельних робіт вимагає від Учасників надати (не менше двох), за аналогічним предметом закупівлі на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2. В Законодавчих та нормативних документах України відсутнє визначення поняття «Аналогічний договір».
В тендерній документації Замовником чітко визначено які договори відносяться до аналогічних, де вказано, що вони мають бути подібними за характером, видами та складністю чи його частинами.
Надані аналогічні договори ТОВ «ГРАНБУД-2005» відповідають вимогам, які вказані в Тендерній документації Замовника.
4. Щодо відсутності інформації про субпідрядні організації.
Відповідно п.2 пп.17 ст.22 Закону України «Про Публічні закупівлі» «у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Тому надання Учасниками інформації щодо залучення субпідрядних організацій в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлі Законом України «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією не вимагається.
5. Щодо відсутності у тендерній пропозиції ТОВ «ГРАНУБУД-2005» ліцензії та дозволів на спеціалізовані роботи на які не залучався субпідряд:
-блискавкозахист
-вогнезахисна обробка конструкцій
-монтаж та пусконалагодження пожежної сигналізації
-монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей
-монтаж та пусконалагодження системи контролю загазованості повітря
-монтаж та пусконалагодження ліфта
-пусконалагодження котельні.
В п.3.6.6 Тендерної документації чітко визначено повний перелік дозвільних документів, які повинні надати Учасники для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника. Вказані Вами документи до цього переліку не включені.
Інформація вказана в Додатку 6 до Тендерної документації «Увага! У разі, якщо у ліцензії, дозвільних документах Учасника відсутні відомості (перелік робіт, спеціалізовані роботи тощо), які надають йому право виконувати ті чи інші види робіт визначені дефектним актом (обсягами робіт Додатку №1), такий учасник у складі тендерної пропозиції надає документи визначені Додатком № 6. Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі щодо кожного не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає власну довідку Учасника з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом уповноваженої особи про те, що залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання не планується.» надається в тому випадку, якщо Учасник має намір залучити субпідрядні організації в обсязі щодо кожного не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Інформація та дозвільні документи надані ТОВ «ГРАНБУД-2005» відповідають вимогам тендерної документації.
6. Щодо не відповідності на думку ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» календарного графіку виконання робіт, який надали ТОВ «ГРАНБУД-2005» в своїй тендерній пропозиції.
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ НАКАЗ від 13 січня 2009 року №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» основною метою згідно п.1.2 - це надання практичної допомоги учасникам договірних відносин щодо підвищення обґрунтованості умов договору підряду у капітальному будівництві.
Згідно п.1.3. Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі - договір), а також процедуру їх складання, зокрема: календарного графіка виконання робіт, плану фінансування будівництва, графіків передачі замовником підряднику проектної документації, матеріалів, устаткування, робочої сили.
Згідно п.1.4. Перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірними і визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін.
Враховуючи зазначене наданий календарний графіку виконання робіт, який надали ТОВ «ГРАНБУД-2005» в своїй тендерній пропозиції. Графік виконання робіт та інші документи згідно Рекомендацій наказу від 13 січня 2009 року №2 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» уточнюються при підписанні Договору підряду.
Враховуючи зазначене календарний графіку виконання робіт, який надав ТОВ «ГРАНБУД-2005» в своїй тендерній пропозиції відповідає вимогам тендерної документації.
7. Щодо зауважень по кошторису:
Замовник при перевірці кошторису ТОВ «ГРАНБУД-2005» прийшов висновку, що він розрахований у відповідності до технічного завдання тендерної документації і відповідає вимогам Замовника.
Додаток №1
до протоколу засідання тендерного комітету Глевахівської селищної ради
№ 22 від 30.11.2018 року
Відповіді на вимогу ПП «Вестінвестбуд»
На ВИМОГУ про усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки та визнання переможця торгів від ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» надаємо пояснення:
1. Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД».
Відповідно п.3 та п.5 ст. 25 Закону України «Про Публічні закупівлі» «3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.» та «5.Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.»
Надана ПП "ВЕСТІНВЕСТБУД" інформація та документи не вказують на виникнення технічної помилки системи та/або майданчика.
Враховуючи зазначене внесені Вами зміни до тендерної пропозиції після завершення аукціону при розгляді Тендерним комітетом не враховувалися.
2. Щодо невідповідності наданого ТОВ «ГРАНБУД-2005» копії штатного розпису вимогам Тендерної документації інформуємо:
Штатний розпис – це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штат і посадові оклади працівників. Вищезазначений документ визначає, які посади займатимуть майбутні працівники, скільки необхідно робітників і яким буде розмір їхньої заробітної плати. Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, компанія самостійно визначає власну організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Мінпраці у своєму листі від 27.06.2007 р. №162/06/187-07 зазначає, що всі підприємства в Україні зобов’язані мати штатний розпис, оформлений відповідним чином. Отже, зазначений документ є обов’язковим, навіть якщо на підприємстві працює одна людина, наприклад керівник.
Відсутність штатного розпису вважається порушенням вимог законодавства про працю, за яке роботодавець несе адміністративну відповідальність відповідно до ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Показники, які містить штатний розпис, а саме: чисельність і професійно -кваліфікаційний склад працівників, розмір посадового окладу і тарифної ставки (окладу), а також розмір надбавки (доплати), якщо це передбачено положенням про оплату праці, діють у певному періоді. Зазвичай оптимальним періодом є календарний рік.
На підставі вище зазначеного, інформація, яка надана ТОВ «ГРАНБУД-2005» щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, відповідає вимогам Тендерної документації.
3. Щодо не відповідності за характером та складністю робіт аналогічних договорів наданих ТОВ «ГРАНБУД-2005» в своїй тендерній пропозиції повідомляємо:
Замовник в своїй Тендерній документації на підтвердження досвіду виконання будівельних робіт вимагає від Учасників надати (не менше двох), за аналогічним предметом закупівлі на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2. В Законодавчих та нормативних документах України відсутнє визначення поняття «Аналогічний договір».
В тендерній документації Замовником чітко визначено які договори відносяться до аналогічних, де вказано, що вони мають бути подібними за характером, видами та складністю чи його частинами.
Надані аналогічні договори ТОВ «ГРАНБУД-2005» відповідають вимогам, які вказані в Тендерній документації Замовника.
4. Щодо відсутності інформації про субпідрядні організації.
Відповідно п.2 пп.17 ст.22 Закону України «Про Публічні закупівлі» «у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Тому надання Учасниками інформації щодо залучення субпідрядних організацій в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлі Законом України «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією не вимагається.
5. Щодо відсутності у тендерній пропозиції ТОВ «ГРАНУБУД-2005» ліцензії та дозволів на спеціалізовані роботи на які не залучався субпідряд:
-блискавкозахист
-вогнезахисна обробка конструкцій
-монтаж та пусконалагодження пожежної сигналізації
-монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей
-монтаж та пусконалагодження системи контролю загазованості повітря
-монтаж та пусконалагодження ліфта
-пусконалагодження котельні.
В п.3.6.6 Тендерної документації чітко визначено повний перелік дозвільних документів, які повинні надати Учасники для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника. Вказані Вами документи до цього переліку не включені.
Інформація вказана в Додатку 6 до Тендерної документації «Увага! У разі, якщо у ліцензії, дозвільних документах Учасника відсутні відомості (перелік робіт, спеціалізовані роботи тощо), які надають йому право виконувати ті чи інші види робіт визначені дефектним актом (обсягами робіт Додатку №1), такий учасник у складі тендерної пропозиції надає документи визначені Додатком № 6. Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі щодо кожного не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає власну довідку Учасника з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом уповноваженої особи про те, що залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання не планується.» надається в тому випадку, якщо Учасник має намір залучити субпідрядні організації в обсязі щодо кожного не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Інформація та дозвільні документи надані ТОВ «ГРАНБУД-2005» відповідають вимогам тендерної документації.
6. Щодо не відповідності на думку ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» календарного графіку виконання робіт, який надали ТОВ «ГРАНБУД-2005» в своїй тендерній пропозиції.
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ НАКАЗ від 13 січня 2009 року №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» основною метою згідно п.1.2 - це надання практичної допомоги учасникам договірних відносин щодо підвищення обґрунтованості умов договору підряду у капітальному будівництві.
Згідно п.1.3. Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі - договір), а також процедуру їх складання, зокрема: календарного графіка виконання робіт, плану фінансування будівництва, графіків передачі замовником підряднику проектної документації, матеріалів, устаткування, робочої сили.
Згідно п.1.4. Перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірними і визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін.
Враховуючи зазначене наданий календарний графіку виконання робіт, який надали ТОВ «ГРАНБУД-2005» в своїй тендерній пропозиції. Графік виконання робіт та інші документи згідно Рекомендацій наказу від 13 січня 2009 року №2 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» уточнюються при підписанні Договору підряду.
Враховуючи зазначене календарний графіку виконання робіт, який надав ТОВ «ГРАНБУД-2005» в своїй тендерній пропозиції відповідає вимогам тендерної документації.
7. Щодо зауважень по кошторису:
Замовник при перевірці кошторису ТОВ «ГРАНБУД-2005» прийшов висновку, що він розрахований у відповідності до технічного завдання тендерної документації і відповідає вимогам Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-29-001079-b.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: Приватне підприємство "ВЕСТІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:36771058
Дата подання: 03 грудня 2018 14:41
Дата подання: 03 грудня 2018 14:41
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час оцінки та визнання переможця торгів
Найменування органу оскарження: Антимонопольний комітет України
Вул. Митрополита В.Липківського, 45, М. Київ
Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД»
Код ЄДРПОУ 36771058
Юридична адреса: 33023, Україна, м. Рівне, вул. Клима Савури, 14-А
Фактична, поштова адреса: 33013, Україна, м. Рівне, вул. Кавказька, 2, пов.11
Замовник:
Глевахівська селищна рада Васильківського району Київської області
Код ЄДРПОУ 04359146
08631, Україна, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 26
Інформація про закупівлю: Відкриті торги на закупівлю:«Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"» Ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-29-001079-b
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час оцінки та визнання переможця торгів
Глевахівською селищною радою Васильківського району Київської області (надалі іменується - Замовник) оголошено у системі Prozorro відкриті торги за ідентифікаторам закупівлі № UA-2018-10-29-001079-b на закупівлю: «Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"» з очікуваною вартістю 115`138`549.00 грн. з ПДВ. із датою подання пропозицій 20.11.2018р. 16:25 год.
У відповідності до протоколу №19 від 23.11.18р. відхилено пропозицію Скаржника, при чому не вірно вказано організаційно правову форму підприємства (вказано ТОВ «Вестінвестбуд»), як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Під час прийняття даного рішення Замовник проігнорував той факт, що всі перелічені у протоколі №19 від 23.11.18р. документи, містяться у пропозиції Скаржника у архівному файлі під назвою «Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям 1», який з незалежних від Скаржника причин все ж опублікований, адже офіційний електронний майданчик SmartTender, який на договірних засадах обслуговує Скаржника, дав чітку відповідь Вих.№208 від 28.11.18р. щодо дублювання вкладених файлів, на підтвердження чого свідчить електронна переписка із майданчиком (скрин. підтвердження, відповіді та переписки додані до тендерної пропозиції під час кваліфікації), та зазначив про можливість завантаження відповідних файлів під час кваліфікації.
За результатами перевірки наступної у відповідності до черговості тендерних пропозицій, згідно протоколу №20 від 23.11.18 р. засідання тендерного комітету, Замовником розглянуто пропозицію, та 23.11.18 р. опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником, що визнаний переможцем, а саме з Товариством з обмеженою відповідальністю "ГРАНБУД-2005" (надалі іменується - ТОВ «ГРАНБУД-2005»).
Підприємство вважає за необхідне повідомити орган оскарження про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме стосовно неправомірного визнання переможцем торгів ТОВ «ГРАНБУД-2005» з наступних обґрунтованих підстав викладених у скарзі (PDF файл додається).
На підставі вище викладеного, керуючись ст.18 Закону
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за Ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-29-001079-b по предмету закупівлі: «Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"».
3. Зобов’язати Замовника скасувати протоколи №19 від 23.11.18р. про відхилення пропозиції Скаржника та №20 від 23.11.18 р. про визначення переможцем ТОВ «ГРАНБУД-2005».
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ГРАНБУД-2005» та опублікувати відповідне протокольне рішення про відхилення.
5. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника визнати переможцем даної закупівлі ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» код ЄДРПОУ 36771058 (пропозицію Скаржника).
6. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому порядку.
7. Повідомити наше підприємство про час, дату та місце розгляду даної скарги за для забезпечення реалізації права скаржника щодо участі у розгляді скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2018 18:02
Рішення від 06.12.2018 № 12475 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2018 18:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2018 № 13025.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2018 14:12
Рішення від 21.12.2018 № 13025.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2018 21:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2018 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС" |
115 130 000,00
UAH з ПДВ
|
99 874 999,99
UAH з ПДВ
|
1.175 | 84 999 999.99 | Документи |
Приватне підприємство "ВЕСТІНВЕСТБУД" |
108 572 498,70
UAH з ПДВ
|
108 572 498,70
UAH з ПДВ
|
1.25 | 86 857 998.96 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005" |
115 100 318,40
UAH з ПДВ
|
103 609 656,00
UAH з ПДВ
|
1.175 | 88 178 430.64 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І.Б.К. Девелопмент" |
99 016 376,04
UAH з ПДВ
|
99 016 376,04
UAH з ПДВ
|
1.0875 | 91 049 541.19 | Документи |
ТОВ Хозхімсервіс |
115 023 410,45
UAH з ПДВ
|
114 908 271,89
UAH з ПДВ
|
1.25 | 91 926 617.51 | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
111 271 609,02
UAH з ПДВ
|
109 420 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 109 420 000 | Документи |
ТОВ "ГРАНДЕЛЮКС" |
110 985 000,00
UAH з ПДВ
|
109 410 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 109 410 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС" #40952223 |
Відхилено |
99 874 999,99
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 14:14
|
Приватне підприємство "ВЕСТІНВЕСТБУД" #36771058 |
Відхилено |
108 572 498,70
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2018 19:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005" #33295674 |
Переможець |
103 609 656,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2018 19:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 січня 2019 11:40 |
Коментар щодо відміни: | на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з не можливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме, згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13025-р/пк-пз від 21.12.2018р. Замовником було допущено порушення законодавства під час оцінки тендерних пропозицій учасників та визначення переможця закупівлі. |