Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс
Очікувана вартість
140 164 403,60 UAH
UA-2018-10-26-001929-c 42828033efc843a2a46d3aff0765d873
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Еко Дніпро" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34985811
Місцезнаходження замовника: 49089, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Будівельників, 23, офіс 510
Контактна особа замовника: Валерій Джеріхов
+380676684019
ecodneprdmr@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 13 листопада 2018 12:37
Очікувана вартість: 140 164 403,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700 822,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, Новоолександрівська сільська рада, Комплекс будівель та споруд №11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 жовтня 2018 15:29
Електронний цифровий підпис
26 жовтня 2018 15:16
Тендерна Документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000023 ● 5e0751aecc974c848b3de2cd0837e006
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-09 16:56:15
Рішення про початок моніторингу:

08.10.2019 № 176

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2018-10-26-001929-с

26.10.2018
Комунальне підприємство «Еко Дніпро» Дніпровської міської ради (34985811)
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-18 17:00:14

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів» (Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-26-001929-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, на виконання вимог тендерної документації (п. 3 Додатку 1) Замовника щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання договору з робіт, аналогічних предмету закупівлі, укладений у період 2017-2018 роках, підтверджений копією такого договору) Учасником ТОВ «Дніпроековтор» опубліковано інформацію про виконання двох договорів з робіт, аналогічних предмету закупівлі, укладених у 2017 році, які підтверджено копіями таких договорів. В розділі ХІІ «Додатки до договору» зазначено, що до договору додаються матеріали, що є його невід’ємною частиною. Проте, копії календарних графіків робіт (додаток №2), плани фінансування робіт, кошторисна документація до обох аналогічних договорів відсутні.
Крім того, в опублікованих Учасником ТОВ «Дніпроековтор» копіях договорів за 2017 рік предметами закупівлі є роботи за кодом ДК 021:2015: 45110000-7 – «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» та роботи за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 «ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ", тоді як у вищевказаній закупівлі предметом є роботи за кодом ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів».
Відповідно до абз. 2 ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТ України від 17.03.2019 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом МЕРТ України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином, предмет закупівлі в оприлюднених переможцем аналогічних договорах не може бути аналогічним предмету закупівлі, отже, переможцем не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, чим тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації.
В порушення статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

Пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дніпроековтор» як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 30 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Еко Дніпро" Дніпровської міської ради, 34985811, Україна, м. Дніпро, вул. Будівельників, 23, офіс 510
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс, 140164403.6UAH, 45222000-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 42828033efc843a2a46d3aff0765d873, 2018-10-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 09 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2018 рік, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету протоколом від 25.10.2018 №11, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Дніпроековтор», повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2018, договір від 06.12.2018 №8, додаткові угоди, звернення громадської організації. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, на виконання вимог тендерної документації (п. 3 Додатку 1) Замовника щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання договору з робіт, аналогічних предмету закупівлі, укладений у період 2017-2018 роках, підтверджений копією такого договору) Учасником ТОВ «Дніпроековтор» опубліковано інформацію про виконання двох договорів з робіт, аналогічних предмету закупівлі, укладених у 2017 році, які підтверджено копіями таких договорів. В розділі ХІІ «Додатки до договору» зазначено, що до договору додаються матеріали, що є його невід’ємною частиною. Проте, копії календарних графіків робіт (додаток №2), плани фінансування робіт, кошторисна документація до обох аналогічних договорів відсутні. В порушення статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Пояснення з цього питання Замовником у визначений частиною 5 статті 7-1 Закону «Про публічні закупівлі» не надано. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 02.09.2019 №1093d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась. Крім того, в опублікованих Учасником ТОВ «Дніпроековтор» копіях договорів за 2017 рік, опублікованих як аналогічні, предметами закупівлі є: роботи за кодом ДК 021:2015: 45110000-7 – «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (договір від 04.12.2017 №00015) та роботи за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 «ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (договір від 04.12.2017 №00014), тоді як у вищевказаній закупівлі предметом є роботи за кодом ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів». Відповідно до абз. 2 ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТ України від 17.03.2019 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом МЕРТ України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, предмет закупівлі в оприлюднених переможцем аналогічних договорах не може бути аналогічним предмету закупівлі, отже, переможцем не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, чим тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації замовником тендерна пропозиція відхиляється у разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В порушення статті 30 Закону та п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником річний план оприлюднено 09.10.2018 за номером ID:UA-P-2018-10-09-003014-с, згідно з яким заплановано закупівлю робіт «Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс» у жовтні 2018 року очікуваною вартістю 145 296 116,00 грн. Замовником 26.10.2018 оголошено закупівлю робіт «Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс» за процедурою відкриті торги очікуваною вартістю 140 164 403,60 грн, яка не передбачена у річному плані закупівлі, однак зміни до річного плану стосовно даної закупівлі не внесено, чим не дотримано порядок планування закупівель., 30 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю виявлено порушення порядку планування закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій виявлено порушення вимог статті 30 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення порядку планування закупівель.)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

КП "Еко Дніпро" звернулось із позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку про результат моніторингу закупівлі до Дніпропетровського окружного адміністративного суду. Вх. № 13.11.2019р.

2019-11-13 18:06:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКОВТОР" 140 164 403,60
UAH з ПДВ
138 050 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ендіміон" 140 164 403,60
UAH з ПДВ
140 164 403,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 21:32
sign.p7s
15 листопада 2018 21:28
Договірна ціна.pdf
15 листопада 2018 21:28
Форма тендерної пропозиції.pdf
08 листопада 2018 10:23
sign.p7s
07 листопада 2018 18:21
Статут.pdf
07 листопада 2018 18:21
інше.pdf
07 листопада 2018 18:21
Дозвіл на виконання робіт.pdf
07 листопада 2018 18:21
Договірна ціна.pdf
07 листопада 2018 18:21
Довідки.pdf

Публічні документи

10 листопада 2018 09:47
sign.p7s
10 листопада 2018 09:45
Договор аренды техпаспорт.pdf
10 листопада 2018 09:45
проект договору.pdf
10 листопада 2018 09:45
Статут ЕНДІМІОН.pdf
10 листопада 2018 09:45
Аналогічні договори.pdf
10 листопада 2018 09:45
згода с договором.pdf
10 листопада 2018 09:45
приказ и протокол.PDF
10 листопада 2018 09:45
ст17 ЄДРО корупція.pdf
10 листопада 2018 09:45
ст50 ЗУ.pdf
10 листопада 2018 09:45
Графік робіт.pdf
10 листопада 2018 09:45
Свідоцтво ПДВ ЕНДІМІОН.pdf
10 листопада 2018 09:45
про кінцевого бенефіціара.pdf
10 листопада 2018 09:45
ліцензія.PDF
10 листопада 2018 09:45
згода на обробку.pdf
10 листопада 2018 09:45
Баланс 2017 2018.pdf
10 листопада 2018 09:45
заходи.pdf
10 листопада 2018 09:45
Договір риштування.pdf
10 листопада 2018 09:45
звітність по формі3.pdf
10 листопада 2018 09:45
Довідка про МТБ.pdf
10 листопада 2018 09:45
Довідка про персонал.pdf
10 листопада 2018 09:45
Довідка договори.pdf
10 листопада 2018 09:45
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 листопада 2018 09:45
пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОЕКОВТОР"
#40933661
Переможець 138 050 900,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 16:48

Документи

16 листопада 2018 16:48
sign.p7s
16 листопада 2018 16:32
Протокол рішення.pdf
13 листопада 2018 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКОВТОР"
#40933661
138 050 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2018 16:48
sign.p7s
16 листопада 2018 16:32
Протокол рішення.pdf
13 листопада 2018 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2018 16:31
Договір.pdf укладений
06 грудня 2018 16:29
sign.p7s зміни до договору
29 березня 2019 17:11
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
29 березня 2019 17:10
sign.p7s зміни до договору
25 березня 2019 17:07
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
25 березня 2019 17:06
sign.p7s зміни до договору
19 березня 2019 15:47
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
19 березня 2019 15:46
sign.p7s зміни до договору
22 лютого 2019 12:17
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування на 2019 рік за рахунок коштів місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо внесення змін до пункту 14 та пп.1.п.13.1 розділу 13 Договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку