Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс
Очікувана вартість
140 164 403,60 UAH
UA-2018-10-26-001929-c 42828033efc843a2a46d3aff0765d873
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Джеріхов

+380676684019 ecodneprdmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Еко Дніпро" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34985811
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Будівельників, 23, офіс 510
Контактна особа: Валерій Джеріхов
+380676684019
ecodneprdmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 13 листопада 2018 12:37
Очікувана вартість: 140 164 403,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700 822,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, Новоолександрівська сільська рада, Комплекс будівель та споруд №11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 15:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 15:16
Тендерна Документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000023 ● 5e0751aecc974c848b3de2cd0837e006
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

08.10.2019 № 176

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2018-10-26-001929-с

26.10.2018
Комунальне підприємство «Еко Дніпро» Дніпровської міської ради (34985811)
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-18 17:00:14

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів» (Будівництво «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 2 черга будівництва. 1 пусковий комплекс) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-26-001929-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, на виконання вимог тендерної документації (п. 3 Додатку 1) Замовника щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання договору з робіт, аналогічних предмету закупівлі, укладений у період 2017-2018 роках, підтверджений копією такого договору) Учасником ТОВ «Дніпроековтор» опубліковано інформацію про виконання двох договорів з робіт, аналогічних предмету закупівлі, укладених у 2017 році, які підтверджено копіями таких договорів. В розділі ХІІ «Додатки до договору» зазначено, що до договору додаються матеріали, що є його невід’ємною частиною. Проте, копії календарних графіків робіт (додаток №2), плани фінансування робіт, кошторисна документація до обох аналогічних договорів відсутні.
Крім того, в опублікованих Учасником ТОВ «Дніпроековтор» копіях договорів за 2017 рік предметами закупівлі є роботи за кодом ДК 021:2015: 45110000-7 – «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» та роботи за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 «ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ", тоді як у вищевказаній закупівлі предметом є роботи за кодом ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів».
Відповідно до абз. 2 ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТ України від 17.03.2019 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом МЕРТ України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином, предмет закупівлі в оприлюднених переможцем аналогічних договорах не може бути аналогічним предмету закупівлі, отже, переможцем не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, чим тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації.
В порушення статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

Пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дніпроековтор» як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення порядку планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП "Еко Дніпро" звернулось із позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку про результат моніторингу закупівлі до Дніпропетровського окружного адміністративного суду. Вх. № 13.11.2019р.
Дата публікації: 13 листопада 2019

Документи:

13 листопада 2019 21:06
Електронний підпис
13 листопада 2019 18:06
документ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКОВТОР" 140 164 403,60
UAH з ПДВ
138 050 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ендіміон" 140 164 403,60
UAH з ПДВ
140 164 403,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 21:32
Електронний підпис
15 листопада 2018 21:28
Договірна ціна.pdf
15 листопада 2018 21:28
Форма тендерної пропозиції.pdf
08 листопада 2018 10:23
Електронний підпис
07 листопада 2018 18:21
Статут.pdf
07 листопада 2018 18:21
інше.pdf
07 листопада 2018 18:21
Дозвіл на виконання робіт.pdf
07 листопада 2018 18:21
Договірна ціна.pdf
07 листопада 2018 18:21
Довідки.pdf

Публічні документи

10 листопада 2018 09:47
Електронний підпис
10 листопада 2018 09:45
Договор аренды техпаспорт.pdf
10 листопада 2018 09:45
проект договору.pdf
10 листопада 2018 09:45
Статут ЕНДІМІОН.pdf
10 листопада 2018 09:45
Аналогічні договори.pdf
10 листопада 2018 09:45
згода с договором.pdf
10 листопада 2018 09:45
приказ и протокол.PDF
10 листопада 2018 09:45
ст17 ЄДРО корупція.pdf
10 листопада 2018 09:45
ст50 ЗУ.pdf
10 листопада 2018 09:45
Графік робіт.pdf
10 листопада 2018 09:45
Свідоцтво ПДВ ЕНДІМІОН.pdf
10 листопада 2018 09:45
про кінцевого бенефіціара.pdf
10 листопада 2018 09:45
ліцензія.PDF
10 листопада 2018 09:45
згода на обробку.pdf
10 листопада 2018 09:45
Баланс 2017 2018.pdf
10 листопада 2018 09:45
заходи.pdf
10 листопада 2018 09:45
Договір риштування.pdf
10 листопада 2018 09:45
звітність по формі3.pdf
10 листопада 2018 09:45
Довідка про МТБ.pdf
10 листопада 2018 09:45
Довідка про персонал.pdf
10 листопада 2018 09:45
Довідка договори.pdf
10 листопада 2018 09:45
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 листопада 2018 09:45
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОЕКОВТОР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ендіміон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОЕКОВТОР"
#40933661
Переможець 138 050 900,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 16:48

Документи

16 листопада 2018 16:48
Електронний підпис
16 листопада 2018 16:32
Протокол рішення.pdf
13 листопада 2018 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКОВТОР"
#40933661
138 050 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2018 16:48
Електронний підпис
16 листопада 2018 16:32
Протокол рішення.pdf
13 листопада 2018 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 15:25
Додатков угод №6.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 15:24
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 17:19
Додатк.угода №5 до дог.№8.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 17:11
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
29 березня 2019 17:10
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 17:07
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
25 березня 2019 17:06
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 15:47
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
19 березня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 12:17
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 12:15
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 16:31
Договір.pdf укладений
06 грудня 2018 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування на 2019 рік за рахунок коштів місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо внесення змін до пункту 14 та пп.1.п.13.1 розділу 13 Договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розподілу бюджетного фінансування
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 302 163,62
UAH (в тому числі ПДВ 2 717 027,27 UAH)