Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2018-10-26-001864-c ● f77bc8591eed4cd9906d6ca697d790da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Ірина Валеріївна Фузік +380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2018 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2018 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2018 17:30 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2018 13:38 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо сторожування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2018 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2018 13:48 |
ТД сторожування 2019 зі змінами.doc | |
09 листопада 2018 13:48 |
Перелік змін до ТД сторожування.docx | |
26 жовтня 2018 15:07 |
Проект договору сторожування 2019.doc |
09 листопада 2018 14:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2018 13:48 |
ТД сторожування 2019 зі змінами.doc
|
|||
09 листопада 2018 13:48 |
Перелік змін до ТД сторожування.docx
|
|||
26 жовтня 2018 15:07 |
Проект договору сторожування 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
знання Англійської мови
Дата подання: 01 листопада 2018 11:56
Дата відповіді: 06 листопада 2018 16:42
Тендерною документацією визначено вимогу про наявність у штаті Учасника не менше 5-ти сторожів зі знанням англійської мови, що підтверджується наданням копій документів про проходження відповідного навчання!!!
Запитання – яким нормативним документом Ви керувалися під час підготовки тендерної документації та встановлення такої вимоги?
Ми вважаємо, що така вимога дискримінаційною!
Просимо привести у відповідність тендерну документацію, прибравши вимогу щодо наявності 5-ти сторожів зі знанням англійської мови. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо виключення зазначеної вимоги
диспетчерська служба в містах надання послуг
Дата подання: 02 листопада 2018 11:38
Дата відповіді: 06 листопада 2018 16:42
У Додатку 2 документації зазначено вимогу п.2.6: «Інформаційна довідка про наявність розвинутої внутрішньої організаційної системи сторожування (охорони) для забезпечення якісного надання послуг, а саме: наявність цілодобових диспетчерських служб Учасника в містах надання послуг сторожування (згідно із Технічним завданням), із наданням копій договорів оренди приміщень, права власності на них тощо, для їх розташування та налагодженої ситсеми контролю керівництвом несення служби, ефективної системи заходів щодо недопущення порушень несення служби сторожами. У разі надання договору, укладеного з іншим підприємством, про реагування на сигнали тривоги, також надати договір оренди приміщень, права власності на них тощо, укладеного цим підприємством з орендарем/власником тощо.
Дана вимога сформульована так, що утворює подвійний зміст, тому просимо пояснити, що Ви мали на увазі:
1) якщо у місці надання послуг, Учасник є власником приміщення, то потрібно надати документи щодо власності на дане приміщення? І документи, що підтверджують наявність власного транспорту?
2) якщо у місці надання послуг, Учасник орендує приміщення, то потрібно:
а) надати договір тільки оренди учасником на приміщення ?
б) надавати договір на оренду приміщення учасником ТА договір на реагування з іншим суб’єктом господарювання (третя особа)?
в) надати договір на реагування між учасником та іншим суб’єктом господарювання (третьою особою) та документи, що підтверджують право власності чи оренди на приміщення за яким знаходиться даний суб’єкт господарювання (тобто третя особа)?
Прохання надати чітку і детальну відповідь, щоб уникнути неправильного трактування вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо уточнення зазначеної вимоги
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-26-001864-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 02 листопада 2018 12:42
Щодо надання ліцензій навчальних закладів
Згідно документації торгів Додаток 2 "Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям ", у пункті 3 " Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід." Замовник торгів зазначив, що для підтвердження кваліфікації охоронників Учасники повинні надати пункт 3.4 "3.4. Свідоцтва про проходження працівниками, які будуть зазначені в довідці про наявність працівників, навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) відповідної робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду. Ліцензія з додатком навчального закладу про надання освітніх послуг."
Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів та має змогу їх надати.
Текст повної вимоги в прикріпленому файлі
Розгорнути
Згорнути
Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів та має змогу їх надати.
Текст повної вимоги в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2018 16:45
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо виключення зазначеної вимоги
Номер вимоги: UA-2018-10-26-001864-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 02 листопада 2018 16:14
Вимога
Дискримінаційні вимоги (Іноземна (Англійська) мова) прикріплений файл
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2018 16:45
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо виключення зазначеної вимоги
Номер вимоги: UA-2018-10-26-001864-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 07 грудня 2018 17:31
Вимога про скасування незаконного рішення
04 грудня 2018 року Тендерним комітетом Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» прийнято рішення про визначення переможцем (протокол № 534)
ПП «ОХОРОНА-006».
Пунктом 2 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема з:
«Ліцензією на здійснення охоронної діяльності Учасника, чинної на весь період надання послуг».
В порушення вищезазначених вимог, ПП «ОХОРОНА-006» (учасник-переможець) не завантажив Ліцензії на охоронну діяльність, чим порушив умови тендерної документації.
Частиною 2 Розділу V Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Також, відповідні вимоги кореспондуються із п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, пропозиція ПП «ОХОРОНА-006» не відповідала умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником.
Не відхиливши пропозицію ПП «ОХОРОНА-006», Ви (Замовник) порушили вимоги
ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможця від 04.12.2018р. № 534.
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ОХОРОНА-006».
3. Перейти до розгляду тендерних пропозицій наступного Учасника.
Розгорнути
Згорнути
ПП «ОХОРОНА-006».
Пунктом 2 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема з:
«Ліцензією на здійснення охоронної діяльності Учасника, чинної на весь період надання послуг».
В порушення вищезазначених вимог, ПП «ОХОРОНА-006» (учасник-переможець) не завантажив Ліцензії на охоронну діяльність, чим порушив умови тендерної документації.
Частиною 2 Розділу V Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Також, відповідні вимоги кореспондуються із п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, пропозиція ПП «ОХОРОНА-006» не відповідала умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником.
Не відхиливши пропозицію ПП «ОХОРОНА-006», Ви (Замовник) порушили вимоги
ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможця від 04.12.2018р. № 534.
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ОХОРОНА-006».
3. Перейти до розгляду тендерних пропозицій наступного Учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2018 12:07
В складі тендерної пропозиції приватного підприємства «ОХОРОНА-006» надано лист-пояснення від 19.11.2018 № 55. При цьому, лист-пояснення містить посилання на реквізити Наказу МВС України від 30.11.2017 № 975, яким приватному підприємству «ОХОРОНА-006» видано ліцензію на здійснення охоронної діяльності, витяг з якого надано у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «ОХОРОНА-006».
Так, відповідно до ч. 11 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді.
Таким чином, тендерна пропозиція приватного підприємства «ОХОРОНА-006» відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до ч. 11 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді.
Таким чином, тендерна пропозиція приватного підприємства «ОХОРОНА-006» відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-10-26-001864-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 28 січня 2019 10:35
Вимога нане законне рішення Замовника № 40
детальний опис вимоги у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2019 15:11
Пунктом 2.6. додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції надає зокрема інформаційну довідку про наявність розвинутої внутрішньої організаційної системи сторожування (охорони) для забезпечення якісного надання послуг, а саме: про наявність цілодобових диспетчерських служб Учасника в містах надання послуг сторожування (згідно з Технічним завданням) та документи, що підтверджують наявність таких служб, а саме: договори оренди приміщень або документи на право власності такого приміщення (якщо в учасника власні групи мобільного реагування у містах надання послуг), або договір реагування на сигнали тривоги з іншим охоронним підприємством з наданням договорів оренди приміщень або документи на право власності на таке приміщення цього охоронного підприємства (якщо в учасника не власні мобільні групи реагування, а договір з іншим охоронним підприємством).
Відповідно до інформаційної довідки від 08.11.2018 № 075/18, що була надана у складі тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ», учасником зазначено, що цілодобове реагування на сигнали тривоги в місцях надання послуг (згідно із технічним завданням) буде забезпечуватись сторонніми організаціями, з якими укладені відповідні договори.
Разом із цим, у складі тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ» не надано договорів реагування на сигнали тривоги по об’єктах, що охороняються ПП «Консалт СВ» з іншим охоронним підприємством у містах Кропивницький та Дніпро.
Крім того тендерна пропозиція ПП «Консалт СВ» не містить документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази у м. Запоріжжя, м. Дніпро (договорів оренди приміщень або документів на право власності на таке приміщення цього охоронного підприємства або іншого охоронного підприємства), як це вимагалось пунктом 2.6. додатку № 2 до тендерної документації.
У довідці ПП «Консалт СВ» від 08.11.2018 № 069/18 про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не вказано про те, що Учасник не є пов’язаною особою з уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до інформаційної довідки від 08.11.2018 № 075/18, що була надана у складі тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ», учасником зазначено, що цілодобове реагування на сигнали тривоги в місцях надання послуг (згідно із технічним завданням) буде забезпечуватись сторонніми організаціями, з якими укладені відповідні договори.
Разом із цим, у складі тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ» не надано договорів реагування на сигнали тривоги по об’єктах, що охороняються ПП «Консалт СВ» з іншим охоронним підприємством у містах Кропивницький та Дніпро.
Крім того тендерна пропозиція ПП «Консалт СВ» не містить документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази у м. Запоріжжя, м. Дніпро (договорів оренди приміщень або документів на право власності на таке приміщення цього охоронного підприємства або іншого охоронного підприємства), як це вимагалось пунктом 2.6. додатку № 2 до тендерної документації.
У довідці ПП «Консалт СВ» від 08.11.2018 № 069/18 про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не вказано про те, що Учасник не є пов’язаною особою з уповноваженою особою (особами) замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-26-001864-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157267
Дата подання: 14 грудня 2018 21:43
Дата подання: 14 грудня 2018 21:43
Скарга
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця при проведенні закупівлі «Послуги щодо сторожування ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2018 20:13
Рішення від 19.12.2018 № 12943 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 20:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2018 № 84.pdf
Дата публікації: 08 січня 2019 18:35
Рішення від 04.01.2019 № 84.pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішили:
Відповідно до ч. 12 ст. 18 Закону України «Про здійснення публічні закупівлі» виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від від 04.01.2019 року № 84-р/пк-пз шляхом:
1. Відмінити протокол розгляду поданої тендерної пропозиції і визначення переможця торгів на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету „79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)” № 534 від «04» грудня 2018 року.
2. Через невідповідність кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ, керуючись п.1 ч. 1 ст. 30 цього Закону відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Охорона-006».
Дата виконання рішення замовником: 11 січня 2019 13:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-006" |
2 496 600,00
UAH з ПДВ
|
2 463 312,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Мегазахист Плюс |
2 987 160,00
UAH з ПДВ
|
2 478 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
3 083 520,00
UAH з ПДВ
|
3 067 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ" |
3 153 600,00
UAH з ПДВ
|
3 082 644,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-006" #41149311 |
Рішення скасоване |
2 463 312,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 13:39
|
|
ПП "ОХОРОНА-006" #41149311 |
Відхилено |
2 463 312,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 13:41
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Мегазахист Плюс #35417125 |
Відхилено |
2 478 500,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 14:09
|
|
ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229 |
Відхилено |
3 067 520,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 13:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ" #41157267 |
Переможець |
3 082 644,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 16:07
|
Звіт про виконання договору сторожування2019.pdf | укладений |
12 березня 2020 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2019 16:21
|
ДУ№3_Дог№1689_ГАРАНТ_БЕЗПЕКИ_ШЕРИФ.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2019 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:52
|
ДУ№2_Дог№1689_ГАРАНТ_БЕЗПЕКИ_ШЕРИФ.PDF | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2019 17:25
|
ДУ№1_Дог№1689_ГарантБезпекиШериф.PDF | зміни до договору |
26 лютого 2019 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 11:54
|
Дог№1689_ГарантБезпекиШериф (2).PDF | укладений |
20 лютого 2019 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити суму Договору у відповідності до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 2. Внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість договору розраховується відповідно до кількості та ціни фактично відпрацьованого Виконавцем часу і становить: 2 576 752,56 грн. (два мільйони п’ятсот сімдесят шість тисяч сімсот п’ятдесят дві гривні 56 копійок) без ПДВ.». 3. Внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Строк надання послуг: Адреса Об’єкта охорони Строк надання послуг м. Київ, пр-т Перемоги, 151 З 02.03.2019 року по 31.12.2019 року м. Дніпро, пр-т Сергія Нігояна, 41 З 02.03.2019 року по 31.12.2019 року м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48 З 02.03.2019 року по 31.12.2019 року м. Кропивницький, вул. Зої Космодем’янської, 5 З 02.03.2019 року по 31.12.2019 року м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 55-В З 01.03.2019 року по 31.12.2019 року » |
Номер договору про закупівлю: | 1689 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до договору №1689 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до абзацу 1 п. 4.3 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.3. Послуги щодо сторожування надаються за адресами: м. Київ, пр-т. Перемоги, 151, територія Державного підприємства «Український державний центр радіочастот»; приміщення Центральної філії УДЦР за адресами: м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, 41, м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48, м. Кропивницький, вул. Зої Космодем'янської, 5; приміщення Південної філії УДЦР за адресою: м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20 (далі – Об`єкти).» 2. Пункт 1.3 Додатку № 1 (Технічне завдання) до Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Об’єкт Південної філії УДЦР за адресою: м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20. Склад чергової зміни сторожування – 1 людина. Режим охорони (сторожування) цілодобовий, з 8-00 до 8-00 наступного дня (допустимий режим роботи сторожів доба через три). Вахтовий метод сторожування розгляду не підлягає.» 3. Внести зміни до Додатку № 2 (Дислокація постів охорони) до Договору та викласти його у наступній редакції: «Додаток 2 до Договору № 1689 від 19.02.2019 Адреса Об’єкта охорони Кількість постів Режим охорони м. Київ, пр-т Перемоги, 151 сторож старший зміни оператор системи відеонагляду 4 1 1 08:00 – 08:00 м. Дніпро, вул. Сергія Нігояна, 41 1 08:00 – 08:00 м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48 1 08:00 – 08:00 м. Кропивницький, вул. Зої Космодем’янської, 5 1 08:00 – 08:00 м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20 1 08:00 – 08:00 » |
Номер договору про закупівлю: | 1689 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 до договору №1689 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9.5 Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору на термін достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищуватиме 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, а саме до 01.03.2020. Сторони досягли згоди про наступне: 1.1. Ціна послуг з 01.01.2020 до 01.03.2020 становить 515 328,00 грн. (п’ятсот п'ятнадцять тисяч триста двадцять вісім гривень 00 коп.) без ПДВ. 1.2. Пункт 3.1 Договору викласти у такій редакції: «3.1. Загальна вартість договору розраховується відповідно до кількості та ціни фактично відпрацьованого Виконавцем часу і становить: 3 092 080,56 (три мільйони дев’яносто дві тисячі вісімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ». 1.3. Пункт 4.1 Договору викласти у такій редакції: «4.1. Строк надання послуг: Адреса Об’єкта охорони Строк надання послуг м. Київ, пр-т Перемоги, 151 3 02.03.2019 року по 01.03.2020 року м. Дніпро, пр-т Сергія Нігояна, 41 3 02.03.2019 року по 01.03.2020 року м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48 3 02.03.2019 року по 01.03.2020 року м. Кропивницький, вул. Зої Космодем’янської, 5 3 02.03.2019 року по 01.03.2020 року м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20 3 01.03.2019 року по 01.03.2020 року 1.4. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності та діє з дня його підписання Сторонами до 01 березня 2020 року включно, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» |
Номер договору про закупівлю: | 1689 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №3 до договору №1689 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |