Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2018-10-26-001864-c f77bc8591eed4cd9906d6ca697d790da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валеріївна Фузік

+380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Ірина Валеріївна Фузік
+380444228278
fuzik@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 17:30
Початок аукціону: 20 листопада 2018 13:38
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо сторожування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2018 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 13:48
ТД сторожування 2019 зі змінами.doc
09 листопада 2018 13:48
Перелік змін до ТД сторожування.docx
26 жовтня 2018 15:07
Проект договору сторожування 2019.doc
09 листопада 2018 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 13:48
ТД сторожування 2019 зі змінами.doc
26 жовтня 2018 15:07
ТД сторожування 2019.doc
09 листопада 2018 13:48
Перелік змін до ТД сторожування.docx
26 жовтня 2018 15:07
Проект договору сторожування 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

знання Англійської мови
Дата подання: 01 листопада 2018 11:56
Дата відповіді: 06 листопада 2018 16:42
Тендерною документацією визначено вимогу про наявність у штаті Учасника не менше 5-ти сторожів зі знанням англійської мови, що підтверджується наданням копій документів про проходження відповідного навчання!!! Запитання – яким нормативним документом Ви керувалися під час підготовки тендерної документації та встановлення такої вимоги? Ми вважаємо, що така вимога дискримінаційною! Просимо привести у відповідність тендерну документацію, прибравши вимогу щодо наявності 5-ти сторожів зі знанням англійської мови. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо виключення зазначеної вимоги
диспетчерська служба в містах надання послуг
Дата подання: 02 листопада 2018 11:38
Дата відповіді: 06 листопада 2018 16:42
У Додатку 2 документації зазначено вимогу п.2.6: «Інформаційна довідка про наявність розвинутої внутрішньої організаційної системи сторожування (охорони) для забезпечення якісного надання послуг, а саме: наявність цілодобових диспетчерських служб Учасника в містах надання послуг сторожування (згідно із Технічним завданням), із наданням копій договорів оренди приміщень, права власності на них тощо, для їх розташування та налагодженої ситсеми контролю керівництвом несення служби, ефективної системи заходів щодо недопущення порушень несення служби сторожами. У разі надання договору, укладеного з іншим підприємством, про реагування на сигнали тривоги, також надати договір оренди приміщень, права власності на них тощо, укладеного цим підприємством з орендарем/власником тощо. Дана вимога сформульована так, що утворює подвійний зміст, тому просимо пояснити, що Ви мали на увазі: 1) якщо у місці надання послуг, Учасник є власником приміщення, то потрібно надати документи щодо власності на дане приміщення? І документи, що підтверджують наявність власного транспорту? 2) якщо у місці надання послуг, Учасник орендує приміщення, то потрібно: а) надати договір тільки оренди учасником на приміщення ? б) надавати договір на оренду приміщення учасником ТА договір на реагування з іншим суб’єктом господарювання (третя особа)? в) надати договір на реагування між учасником та іншим суб’єктом господарювання (третьою особою) та документи, що підтверджують право власності чи оренди на приміщення за яким знаходиться даний суб’єкт господарювання (тобто третя особа)? Прохання надати чітку і детальну відповідь, щоб уникнути неправильного трактування вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо уточнення зазначеної вимоги

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-26-001864-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 02 листопада 2018 12:42
Щодо надання ліцензій навчальних закладів
Згідно документації торгів Додаток 2 "Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям ", у пункті 3 " Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід." Замовник торгів зазначив, що для підтвердження кваліфікації охоронників Учасники повинні надати пункт 3.4 "3.4. Свідоцтва про проходження працівниками, які будуть зазначені в довідці про наявність працівників, навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) відповідної робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду. Ліцензія з додатком навчального закладу про надання освітніх послуг."
Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів та має змогу їх надати.

Текст повної вимоги в прикріпленому файлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2018 16:45
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо виключення зазначеної вимоги
Номер вимоги: UA-2018-10-26-001864-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 02 листопада 2018 16:14
Вимога
Дискримінаційні вимоги (Іноземна (Англійська) мова) прикріплений файл
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2018 16:45
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо виключення зазначеної вимоги
Номер вимоги: UA-2018-10-26-001864-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 07 грудня 2018 17:31
Вимога про скасування незаконного рішення
04 грудня 2018 року Тендерним комітетом Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» прийнято рішення про визначення переможцем (протокол № 534)
ПП «ОХОРОНА-006».
Пунктом 2 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема з:
«Ліцензією на здійснення охоронної діяльності Учасника, чинної на весь період надання послуг».
В порушення вищезазначених вимог, ПП «ОХОРОНА-006» (учасник-переможець) не завантажив Ліцензії на охоронну діяльність, чим порушив умови тендерної документації.
Частиною 2 Розділу V Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Також, відповідні вимоги кореспондуються із п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, пропозиція ПП «ОХОРОНА-006» не відповідала умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником.
Не відхиливши пропозицію ПП «ОХОРОНА-006», Ви (Замовник) порушили вимоги
ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможця від 04.12.2018р. № 534.
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ОХОРОНА-006».
3. Перейти до розгляду тендерних пропозицій наступного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2018 12:07
В складі тендерної пропозиції приватного підприємства «ОХОРОНА-006» надано лист-пояснення від 19.11.2018 № 55. При цьому, лист-пояснення містить посилання на реквізити Наказу МВС України від 30.11.2017 № 975, яким приватному підприємству «ОХОРОНА-006» видано ліцензію на здійснення охоронної діяльності, витяг з якого надано у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «ОХОРОНА-006».
Так, відповідно до ч. 11 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді.
Таким чином, тендерна пропозиція приватного підприємства «ОХОРОНА-006» відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-10-26-001864-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 28 січня 2019 10:35
Вимога нане законне рішення Замовника № 40
детальний опис вимоги у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2019 15:11
Пунктом 2.6. додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції надає зокрема інформаційну довідку про наявність розвинутої внутрішньої організаційної системи сторожування (охорони) для забезпечення якісного надання послуг, а саме: про наявність цілодобових диспетчерських служб Учасника в містах надання послуг сторожування (згідно з Технічним завданням) та документи, що підтверджують наявність таких служб, а саме: договори оренди приміщень або документи на право власності такого приміщення (якщо в учасника власні групи мобільного реагування у містах надання послуг), або договір реагування на сигнали тривоги з іншим охоронним підприємством з наданням договорів оренди приміщень або документи на право власності на таке приміщення цього охоронного підприємства (якщо в учасника не власні мобільні групи реагування, а договір з іншим охоронним підприємством).
Відповідно до інформаційної довідки від 08.11.2018 № 075/18, що була надана у складі тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ», учасником зазначено, що цілодобове реагування на сигнали тривоги в місцях надання послуг (згідно із технічним завданням) буде забезпечуватись сторонніми організаціями, з якими укладені відповідні договори.
Разом із цим, у складі тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ» не надано договорів реагування на сигнали тривоги по об’єктах, що охороняються ПП «Консалт СВ» з іншим охоронним підприємством у містах Кропивницький та Дніпро.
Крім того тендерна пропозиція ПП «Консалт СВ» не містить документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази у м. Запоріжжя, м. Дніпро (договорів оренди приміщень або документів на право власності на таке приміщення цього охоронного підприємства або іншого охоронного підприємства), як це вимагалось пунктом 2.6. додатку № 2 до тендерної документації.
У довідці ПП «Консалт СВ» від 08.11.2018 № 069/18 про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не вказано про те, що Учасник не є пов’язаною особою з уповноваженою особою (особами) замовника.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

02 листопада 2018 16:14
Вимога Радіочастоти.docx

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-26-001864-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157267
Дата подання: 14 грудня 2018 21:43
Скарга
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця при проведенні закупівлі «Послуги щодо сторожування ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2018 20:13
Рішення від 19.12.2018 № 12943 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 20:13
Рішення від 04.01.2019 № 84.pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішили: Відповідно до ч. 12 ст. 18 Закону України «Про здійснення публічні закупівлі» виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від від 04.01.2019 року № 84-р/пк-пз шляхом: 1. Відмінити протокол розгляду поданої тендерної пропозиції і визначення переможця торгів на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету „79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)” № 534 від «04» грудня 2018 року. 2. Через невідповідність кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ, керуючись п.1 ч. 1 ст. 30 цього Закону відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Охорона-006».
Дата виконання рішення замовником: 11 січня 2019 13:43

Документи подані скаржником

14 грудня 2018 21:43
Скарга.pdf
14 грудня 2018 21:43
Платіжка до скарги.pdf

Документи подані замовником

03 січня 2019 10:19
Лист 80_18.2_15715.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-006" 2 496 600,00
UAH з ПДВ
2 463 312,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Мегазахист Плюс 2 987 160,00
UAH з ПДВ
2 478 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 3 083 520,00
UAH з ПДВ
3 067 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ" 3 153 600,00
UAH з ПДВ
3 082 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 20:43
Електронний підпис
20 листопада 2018 17:21
Електронний підпис
19 листопада 2018 17:20
Електронний підпис
19 листопада 2018 17:19
фото спецодягу.pdf
19 листопада 2018 17:19
фото автомобілів.pdf
19 листопада 2018 17:19
технічне.pdf
19 листопада 2018 17:19
Тех.паспорта автомобілів.pdf
19 листопада 2018 17:19
ст.17.pdf
19 листопада 2018 17:19
проект договору.pdf
19 листопада 2018 17:19
про цілодобове реагування.pdf
19 листопада 2018 17:19
про ліцензію.pdf
19 листопада 2018 17:19
про GPS -трекери.pdf
19 листопада 2018 17:19
ліцензія 004.pdf
19 листопада 2018 17:19
Згода до проекту.pdf
19 листопада 2018 17:19
Договір №1451.pdf
19 листопада 2018 17:19
довідка про обладнання.pdf
19 листопада 2018 17:19
відгук2.PDF
19 листопада 2018 17:19
Вартість люд-години.pdf
19 листопада 2018 17:19
Акт до договору.pdf
19 листопада 2018 17:19
Трудові книжки.pdf
19 листопада 2018 17:19
скан 6367+документи.zip
19 листопада 2018 17:19
ОХОРОНА-006 6367_.pdf
19 листопада 2018 17:19
ОХОРОНА-006 6367.pdf (1).p7s
19 листопада 2018 17:19
ОХОРОНА-006 6367.pdf
19 листопада 2018 17:19
Люди част.2.pdf
19 листопада 2018 17:19
Люди част.1.pdf
19 листопада 2018 17:19
Лист про прод.дії договору.pdf
19 листопада 2018 17:19
лист про офіс.pdf
19 листопада 2018 17:19
з ДФС про прийняття.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 16:13
довідка про досвід.pdf
16 листопада 2018 16:13
довідка про обладнання.pdf
16 листопада 2018 16:13
лист пояснення пдв.pdf
16 листопада 2018 16:13
довідка ст 17.pdf
16 листопада 2018 16:13
протокол.PDF
16 листопада 2018 16:13
реагування.pdf
16 листопада 2018 16:13
ліцензія.PDF
16 листопада 2018 16:13
система контролю.pdf
16 листопада 2018 16:13
Аналогічний договір.pdf
16 листопада 2018 16:13
Статут мегазахист.pdf

Публічні документи

19 листопада 2018 17:13
ТР АТЛАНТ.pdf
19 листопада 2018 17:13
Договір оренди Левіт-А.pdf
19 листопада 2018 17:13
договір оренди приміщення.pdf
19 листопада 2018 17:13
Лист для клієнтів.7z
19 листопада 2018 17:13
Довіреність.7z
19 листопада 2018 17:13
Банківська ліцензія.7z
19 листопада 2018 17:13
7210-18.7z
19 листопада 2018 17:13
Яцко.pdf
19 листопада 2018 17:13
Янова.pdf
19 листопада 2018 17:13
Яненко.pdf
19 листопада 2018 17:13
Токар.pdf
19 листопада 2018 17:13
Тобілевич.pdf
19 листопада 2018 17:13
Слюсар.pdf
19 листопада 2018 17:13
Родіонов.pdf
19 листопада 2018 17:13
Пянищук.pdf
19 листопада 2018 17:13
Перістий.pdf
19 листопада 2018 17:13
Онисенко.pdf
19 листопада 2018 17:13
Музика.pdf
19 листопада 2018 17:13
Мельниченко.pdf
19 листопада 2018 17:13
Лобань.pdf
19 листопада 2018 17:13
Кучинський.pdf
19 листопада 2018 17:13
Кріпак.pdf
19 листопада 2018 17:13
Копа.pdf
19 листопада 2018 17:13
Климов.pdf
19 листопада 2018 17:13
Жернокльов.pdf
19 листопада 2018 17:13
Єрмоленко.pdf
19 листопада 2018 17:13
Дерунець.pdf
19 листопада 2018 17:13
Демяненко.pdf
19 листопада 2018 17:13
Данілов.pdf
19 листопада 2018 17:13
Грушко.pdf
19 листопада 2018 17:13
Воронцов.pdf
19 листопада 2018 17:13
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2018 17:13
Технічне завдання.pdf
19 листопада 2018 17:13
протокол 1-19.pdf
19 листопада 2018 17:13
наказ Оксанич.pdf
19 листопада 2018 17:13
згода та проект договору.pdf
19 листопада 2018 17:13
Довідка ст.17.pdf
19 листопада 2018 17:13
довідка GPS трекери.pdf
19 листопада 2018 17:13
Відгук.pdf
19 листопада 2018 17:13
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 14:48
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:47
корупц.pdf
06 лютого 2019 12:16
Електронний підпис
06 лютого 2019 12:15
Довідка.zip
06 лютого 2019 12:15
МВС.pdf
19 листопада 2018 17:12
Електронний підпис
19 листопада 2018 17:10
Шпунтов.pdf
19 листопада 2018 17:10
Трудові книжки.pdf
19 листопада 2018 17:10
Трудова ТАратаковського.pdf
19 листопада 2018 17:10
Трофименко.pdf
19 листопада 2018 17:10
Топіха.pdf
19 листопада 2018 17:10
Тартаковський.pdf
19 листопада 2018 17:10
Сідорський.pdf
19 листопада 2018 17:10
Проценко.pdf
19 листопада 2018 17:10
Протокол РБ.pdf.p7s
19 листопада 2018 17:10
Протокол РБ.pdf (1).p7s
19 листопада 2018 17:10
Протокол РБ.pdf
19 листопада 2018 17:10
Проект і згода.pdf
19 листопада 2018 17:10
Працівники.pdf
19 листопада 2018 17:10
Подлужний.pdf
19 листопада 2018 17:10
повідомлення з ДФС.pdf
19 листопада 2018 17:10
пилипчук.pdf
19 листопада 2018 17:10
Опанасюк.pdf
19 листопада 2018 17:10
Наказ.pdf.p7s
19 листопада 2018 17:10
Наказ.pdf (1).p7s
19 листопада 2018 17:10
Наказ.pdf
19 листопада 2018 17:10
Наказ та рішення.pdf
19 листопада 2018 17:10
Меркулов.pdf
19 листопада 2018 17:10
Мандзеула.pdf
19 листопада 2018 17:10
Лиходід.pdf
19 листопада 2018 17:10
Лист.pdf.p7s
19 листопада 2018 17:10
Лист.pdf (1).p7s
19 листопада 2018 17:10
Лист.pdf
19 листопада 2018 17:10
Кузнєцов.pdf
19 листопада 2018 17:10
Кравченко.pdf
19 листопада 2018 17:10
Котловський.pdf
19 листопада 2018 17:10
Животовський.pdf
19 листопада 2018 17:10
Дяченко.pdf
19 листопада 2018 17:10
Договори оренди приміщень.pdf
19 листопада 2018 17:10
Договір оренди Київ.pdf
19 листопада 2018 17:10
Договір на приміщення.pdf
19 листопада 2018 17:10
Довідка про вартість.pdf
19 листопада 2018 17:10
ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ 6365.pdf.p7s
19 листопада 2018 17:10
ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ 6365.pdf
19 листопада 2018 17:10
Воробйов.pdf
19 листопада 2018 17:10
Вовна.pdf
19 листопада 2018 17:10
Виписка.pdf.p7s
19 листопада 2018 17:10
Виписка.pdf (1).p7s
19 листопада 2018 17:10
Виписка.pdf
19 листопада 2018 17:10
Булига.pdf
19 листопада 2018 17:10
Банківська Ліцензія.pdf.p7s
19 листопада 2018 17:10
Банківська Ліцензія.pdf (1).p7s
19 листопада 2018 17:10
Банківська Ліцензія.pdf
19 листопада 2018 17:10
Бадай.pdf
19 листопада 2018 17:10
Бабінецв.pdf
19 листопада 2018 17:10
Астраханцев.pdf
19 листопада 2018 17:10
аналогічний досвід.pdf
19 листопада 2018 17:10
Адаменко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-006"

Товариство з обмеженою відповідальністю Мегазахист Плюс

ПП "КОНСАЛТ СВ"

ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОНА-006"
#41149311
Рішення скасоване 2 463 312,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 13:39
ПП "ОХОРОНА-006"
#41149311
Відхилено 2 463 312,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 13:41
Товариство з обмеженою відповідальністю Мегазахист Плюс
#35417125
Відхилено 2 478 500,00
UAH з ПДВ
18 січня 2019 14:09
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Відхилено 3 067 520,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 13:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ"
#41157267
Переможець 3 082 644,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 13:56

Документи

05 грудня 2018 16:09
Електронний підпис
28 листопада 2018 13:21
Електронний підпис
20 листопада 2018 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

01 лютого 2019 13:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ"
#41157267
3 082 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 13:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 16:07
Звіт про виконання договору сторожування2019.pdf укладений
12 березня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 16:21
ДУ№3_Дог№1689_ГАРАНТ_БЕЗПЕКИ_ШЕРИФ.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 15:52
ДУ№2_Дог№1689_ГАРАНТ_БЕЗПЕКИ_ШЕРИФ.PDF зміни до договору
11 вересня 2019 15:50
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2019 17:25
ДУ№1_Дог№1689_ГарантБезпекиШериф.PDF зміни до договору
26 лютого 2019 17:24
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 11:54
Дог№1689_ГарантБезпекиШериф (2).PDF укладений
20 лютого 2019 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору у відповідності до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 2. Внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість договору розраховується відповідно до кількості та ціни фактично відпрацьованого Виконавцем часу і становить: 2 576 752,56 грн. (два мільйони п’ятсот сімдесят шість тисяч сімсот п’ятдесят дві гривні 56 копійок) без ПДВ.». 3. Внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Строк надання послуг: Адреса Об’єкта охорони Строк надання послуг м. Київ, пр-т Перемоги, 151 З 02.03.2019 року по 31.12.2019 року м. Дніпро, пр-т Сергія Нігояна, 41 З 02.03.2019 року по 31.12.2019 року м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48 З 02.03.2019 року по 31.12.2019 року м. Кропивницький, вул. Зої Космодем’янської, 5 З 02.03.2019 року по 31.12.2019 року м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 55-В З 01.03.2019 року по 31.12.2019 року »
Номер договору про закупівлю: 1689
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до договору №1689
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до абзацу 1 п. 4.3 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.3. Послуги щодо сторожування надаються за адресами: м. Київ, пр-т. Перемоги, 151, територія Державного підприємства «Український державний центр радіочастот»; приміщення Центральної філії УДЦР за адресами: м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, 41, м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48, м. Кропивницький, вул. Зої Космодем'янської, 5; приміщення Південної філії УДЦР за адресою: м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20 (далі – Об`єкти).» 2. Пункт 1.3 Додатку № 1 (Технічне завдання) до Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Об’єкт Південної філії УДЦР за адресою: м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20. Склад чергової зміни сторожування – 1 людина. Режим охорони (сторожування) цілодобовий, з 8-00 до 8-00 наступного дня (допустимий режим роботи сторожів доба через три). Вахтовий метод сторожування розгляду не підлягає.» 3. Внести зміни до Додатку № 2 (Дислокація постів охорони) до Договору та викласти його у наступній редакції: «Додаток 2 до Договору № 1689 від 19.02.2019 Адреса Об’єкта охорони Кількість постів Режим охорони м. Київ, пр-т Перемоги, 151 сторож старший зміни оператор системи відеонагляду 4 1 1 08:00 – 08:00 м. Дніпро, вул. Сергія Нігояна, 41 1 08:00 – 08:00 м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48 1 08:00 – 08:00 м. Кропивницький, вул. Зої Космодем’янської, 5 1 08:00 – 08:00 м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20 1 08:00 – 08:00 »
Номер договору про закупівлю: 1689
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору №1689
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9.5 Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору на термін достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищуватиме 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, а саме до 01.03.2020. Сторони досягли згоди про наступне: 1.1. Ціна послуг з 01.01.2020 до 01.03.2020 становить 515 328,00 грн. (п’ятсот п'ятнадцять тисяч триста двадцять вісім гривень 00 коп.) без ПДВ. 1.2. Пункт 3.1 Договору викласти у такій редакції: «3.1. Загальна вартість договору розраховується відповідно до кількості та ціни фактично відпрацьованого Виконавцем часу і становить: 3 092 080,56 (три мільйони дев’яносто дві тисячі вісімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ». 1.3. Пункт 4.1 Договору викласти у такій редакції: «4.1. Строк надання послуг: Адреса Об’єкта охорони Строк надання послуг м. Київ, пр-т Перемоги, 151 3 02.03.2019 року по 01.03.2020 року м. Дніпро, пр-т Сергія Нігояна, 41 3 02.03.2019 року по 01.03.2020 року м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48 3 02.03.2019 року по 01.03.2020 року м. Кропивницький, вул. Зої Космодем’янської, 5 3 02.03.2019 року по 01.03.2020 року м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20 3 01.03.2019 року по 01.03.2020 року 1.4. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності та діє з дня його підписання Сторонами до 01 березня 2020 року включно, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 1689
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №1689
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 082 644,00
UAH з ПДВ