Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Послуги зі створення єдиної державної інформаційної системи трансплантації)
DK 021:2015:72230000-6 Software development provider (development of the unified state information system on transplantation)
Очікувана вартість
26 378 000,00 UAH
UA-2018-10-26-001604-b 15960cde68ad4ba7a355a69b3271d623
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляш Олена Миколаївна

380442000847 tenderia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство охорони здоров'я України
Код ЄДРПОУ: 00012925
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київ обл., Київ, М. Грушевського,7
Контактна особа: Ляш Олена Миколаївна
380442000847
tenderia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministry of Health of Ukraine
National ID: 00012925
Contact point: Liash Olena
380442000847
tenderia@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2018 11:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 12:58
Очікувана вартість: 26 378 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 790000 UAH
Publication date: 26 жовтня 2018 19:44
Enquiries until: 24 листопада 2018 11:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 26 378 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,08 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обсяг надання послуг наведено в Додатку 3 Тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Грушевського, 7, 01601, Міністерство охорони здоров'я України
outputs of services is described in the Annex 3 of tender documentation
Delivery of goods or the provision of services: 7, Hrushevskogo street, 01601, Ministry of Health of Ukraine
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення єдиної державної інформаційної системи трансплантації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул.Грушевського, 7
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

development of the unified state information system on transplantation
CPV: 72230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 10:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ЄДІСТ_зміни.doc
27 листопада 2018 10:11
Зміни до ТД_ЄДІСТ.doc
27 листопада 2018 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 10:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ЄДІСТ_зміни.doc
26 листопада 2018 21:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ЄДІСТ_зміни.doc
26 листопада 2018 19:53
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ЄДІСТ_зміни.doc
26 жовтня 2018 19:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ЄДІСТ.doc
27 листопада 2018 10:11
Зміни до ТД_ЄДІСТ.doc
26 листопада 2018 21:59
Зміни до ТД_ЄДІСТ.doc
26 листопада 2018 19:55
Зміни до ТД_ЄДІСТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо термінів
Дата подання: 30 жовтня 2018 18:42
Дата відповіді: 01 листопада 2018 18:10
У документації зазначений строк надання послуг до 31.12.2018 року. В той же час на прозорро дата аукціону призначена на 2 січня 2019 року. Навіть, якщо аукціон буде перенесено на початок грудня 2018 і додавши термін узгодження договорів, то згідно з планом запропонованим Замовником, а це 3 місяці - вже неможливо виконати умови. Фактично при найліпшому варіанті у виконавця буде 2-3 тижні на все 2-3 тижні це не реалістичні строки виконання для будь-якого проекту національного рівня. Питання: 1. Чи може бути термін виконання перенесено згідно запропонованого Замовником графіка мінімум на 3 місяці з дати підписання договору (березень-квітень 2019 року). 2. Якщо термін не може бути перенесено, то чи є бачення Замовника, виходячи з його внутрішніх процесів, яким чином за потенційні 2 тижні грудня 2018 року можливо організаційно реалізувати цей проект. Чи бачить Замовник можливість реалізації проекту за 2 тижні. 3. Чи зможе за термін 2 тижні Замовник провести всі зустрічі, узгодження, інфраструктурні заходи, налаштування, випробування, навчання персоналу, введення в експлуатацію. Приблизне бачення Замовника по кожному з етапів є важливим для Виконавця для усвідомлення що, навіть якщо Виконавець розробить та підготовить своє рішення згідно вимог документації до початку аукціону, то замовник зможе організаційно забезпечити можливість виконання та своєчасного прийняття послуг без наслідків для Виконавця. Скільки часу замовнику треба на кожен етап при терміні виконання проекту 2 тижні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Розглянуто Ваше питання та повідомляється.
З приводу дати проведення аукціону зазначаємо наступне:
Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів, який є максимальним. Замовник має право розглянути тендерні пропозиції з мінімальним строком, необхідним для прийняття рішення.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Таким чином дата проведення аукціону визначається електронною системою автоматично і буде чітко визначена не раніше ніж буде оприлюднено замовником протокол розгляду тендерних пропозицій.

З приводу строку надання послуг зазначаємо наступне:
Відповідно до пункту 5.3 Додатку 4 до Тендерної документації (проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти) Замовник має право здійснити попередню оплату, відповідно до встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 умов. У разі здійснення попередньої оплати строк надання послуг продовжується відповідно до встановлених постановою Кабінету Міністрів України строків.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, попередню оплату лише у разі закупівлі: на строк не більше трьох місяців: програмного забезпечення (програмних продуктів, зокрема ліцензійних примірників комп'ютерних програм, інформаційних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних) та робіт з його створення.
Таким чином замовник має право здійснити попередню оплату наданих послуг за предметом закупівлі та продовжити строк надання послуг не більше як на 3 місяці з моменту здійснення такої передоплати.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2018 11:26
Дата відповіді: 26 листопада 2018 21:54
Доброго дня! 1.у тендерній документації вказана одна із вимог до керівника проекту: "досвід успішної реалізації ІТ проектів аналогічного масштабу не менше ніж трьох проекті в ролі керівника -- з обовязковим наданням прикладів". Що у даному випадку,нам, як потенційному учаснику тенедру, необхідно розуміти під словопсполученням "успішна реалізація ІТ проекту" та "аналогічний масштаб"? які критерії будуть Вами застосовуватися до оцінки дотримання цих вимог? 2. у тендерній документації вказана вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді інформаційної довідки у довільній формі, що містить інформацію, щодо раніше укладеного (них) договору (ів) на постачання аналогічних послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) із заначенням предметів договорів, замовників та їх місцезнаходження". Що у даному випадку, нам, як потенційному учаснику тенедру, слід розуміти під словосполученням "аналогічні договори" та "аналогічні послуги"? 3. у тендерній документації зазначена вимога до керівника проекту: "досвід роботи керівником проектів не менше ніж 3-х років". якими конкретними документами учасник тендеру може підтвердити досвід роботи особи керівником проекту? 4.у тендерній документації зазначена вимога до інших спеціалістів: "не менше 5 років досвіду у сфері розробки та впровадження інформаційних систем". якими конкретними документами учасник тендеру може підтвердити досвід роботи своїх спеціалістів у сфері розробки та впровадження інформаційних систем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до статті 16 Закону Замовником установлено такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Загальноприйнятним є те що під аналогічними договорами у тендерній документації розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товарів, надання послуг, виконання робіт того ж виду товару, роботи чи послуги, який є предметом закупівлі для торгів, якщо інше не передбачене тендерною документацією.
З самої назви предмету закупівлі вбачається яка послуга замовляється замовником - ДК 021:2015:72230000-6: Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення.

Відповідно до вимог статті 16 Закону Замовником установлено один з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до цього критерію Замовником вимагається довідка в довільній формі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-26-001604-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КІНБУРНСЬКИЙ", Код ЄДРПОУ:38110787
Дата подання: 15 листопада 2018 17:17
Вимога щодо зміни дискримінаційних умов частини вимог п.2.1., п.2.2., п. 2.3., п. 3 «Кваліфікаційної частини» (Додаток 2, таблиця № 1) тендерної документації № UA-2018-10-26-001604-b.
1. Відповідно до п. 2.3. «Кваліфікаційної частини» (Додаток 2, таблиця № 1) тендерної документації № UA-2018-10-26-001604-b встановлена вимога щодо керівника проекту «щонайменше 3 роки досвіду у сфері розробки інформаційних систем з високим навантаженням, рішень у сфері електронного врядування, рішень у сфері відкритих даних (включно з АРІ), рішення з використанням цифрового підпису\банк ID чи інших систем аутентифікації».
Згідно з Концепцією розвитку електронного урядування в Україні, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 р. № 649-р, під «електронним урядуванням» необхідно розуміти форму організації державного управління, яка сприяє підвищенню ефективності, відкритості та прозорості діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій для формування нового типу держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян. Виходячи з цієї дефініції доходимо висновку, що взяти участь у тендері № UA-2018-10-26-001604-b фактично зможе тільки той учасник, керівник проекту якого вже раніше мав досвід участі та роботи у проектах на замовлення органів державної влади.
Що стосується вимоги п. 2.3. «Кваліфікаційної частини» (Додаток 2, таблиця № 1) тендерної документації № UA-2018-10-26-001604-b про досвід «рішень у сфері відкритих даних (включно з АРІ)», вона також значно звужує можливості для учасника тендеру, оскільки сфера відкритих даних (включно в АРІ) використовується, як правило, з базами даних, що містять публічну інформацію – Публічна кадастрова карта, Державний реєстр прав на нерухоме майно тощо. Тобто, знову вимога тендерної документації пов’язує учасника тендеру з обов’язковим попереднім досвідом участі у державних закупівля та надання послуг з постачання програмного забезпечення органу державної влади.
З вищезазначеного можна зробити висновок, що частина умови тендерної документації є дискримінаційною та такою, що безпосередньо обмежує право участі у тендері, оскільки невиконання (не підтвердження) її учасником тендеру автоматично тягне відхилення нашої тендерної пропозиції як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.

2. Відповідно до п. 2.3. «Кваліфікаційної частини» (Додаток 2, таблиця № 1) тендерної документації № UA-2018-10-26-001604-b встановлена вимога щодо керівника проекту «досвід успішної реалізації ІТ проектів аналогічного масштабу не менш ніж трьох проектів в ролі керівника – з обов’язковим наданням прикладів».
По-перше, фраза «успішна реалізація» носить досить суб’єктивний характер, і може кожним окремим членом тендерної комісії, а також самим, власне, учасником тендеру, тлумачитися різним чином. У такому випадку, досвід керівника в успішній реалізації проекту може з упереджених (суб’єктивних) причин бути не доведеним взагалі або неповною мірою, що стане підставою недотримання нами вимог тендерної документації, а відтак – відхилення нашої тендерної пропозиції як учасника.
По-друге, під «аналогічним масштабом» Замовник має на увазі участь у ІТ проектах щодо розробки програмного забезпечення на замовлення органу державної влади, оскільки такого роду реєстри національного (державного) рівня і значення є предметом публічних закупівель, а відтак це означає, що вимога є дискримінаційною та такою, що безпосередньо обмежує право участі у тендері, оскільки невиконання (не підтвердження) учасником тендеру цієї вимоги автоматично тягне за собою відхилення нашої тендерної пропозиції як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
Оскільки технічне завдання тендерної документації № UA-2018-10-26-001604-b (додаток 4) чітко встановлює технічні параметри та вимоги до функціонування Єдиної державної інформаційної системи трансплантації як до програмного забезпечення, то не має жодної різниці чи має керівник проекту досвід роботи у сфері електронного врядування або досвід роботи з відкритими даними, оскільки переважна більшість програмного забезпечення – це ті самі об’ємні масиви бази даних безвідносно до того, хто ними оперує чи хто їх використовує. Завдання керівника проекту на кожному етапі проконтролювати розробку і забезпечити належну роботу програмного забезпечення незалежно від того, чи замовником виступає держава в особі відповідно органу, чи замовником є суб’єкт приватного сектору економіки.
Просимо третій абзац пункту 2.3. Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації викласти в наступній редакції, що буде враховувати об’єктивний та неупереджений підхід до участі в закупівлі якомога більше учасників та добросовісну конкуренцію серед них:
«- Досвід успішної реалізації ІТ проектів аналогічного масштабу (в тому числі з розробки програмного забезпечення та/або реєстру/бази даних, до якого одночасно має право доступу та підтримки одночасно не менше 1 000 осіб) не менш ніж трьох проектів в ролі керівника - з обов'язковим наданням прикладів. На підтвердження успішної реалізації ІТ проектів можуть бути надані: позитивні листи-відгуки або рекомендаційні лист клієнтів, тощо;»

3.Відповідно до п. 3 «Кваліфікаційної частини» (Додаток 2, таблиця № 1) тендерної документації встановлена вимога про «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» шляхом надання інформаційної довідки у довільній формі, що містить інформацію щодо раніше укладеного (них) договору (ів) на постачання аналогічних послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) із зазначенням предметів договорів, замовників та їх місцезнаходження.
Вимоги п. 3 «Кваліфікаційної частини» (Додаток 2, таблиця № 1) тендерної документації № UA-2018-10-26-001604-b Замовника значно звужують за суб’єктним складом коло учасників, тендерні пропозиції яких потенційно можуть бути прийняті та розглянуті тендерної комісією, оскільки кожного разу потрібно підтверджувати набути досвід участі в тендері на державні закупівлі/роботу з відкритими даними/досвід електронного врядування/доказувати аналогічний масштаб проекту, при цьому Замовник нехтує іншими об’єктивними професійними критеріями, які можуть бути застосовані як кваліфікаційні умови до учасника. Як наслідок, перевага віддається досвіду роботи з надання послуг саме на замовлення державного сектору, а значення досвіду роботи у приватному секторі взагалі нівелюється, оскільки пріоритет мають «аналогічні договори» і «аналогічні послуги». Зокрема, учасник те6ндеру може надати інформацію про розробку програмного забезпечення на функціонування реєстру (бази даних) для замовника компанії-нерезидента.
Відсутні чіткі вимоги до «аналогічного (их) договору (ів) на постачання аналогічних послуг. Пропонуємо конкретизувати, яким параметрам має відповідати аналогічний договір, розширивши межі надання послуг з розробки програмного забезпечення, в тому числі і на замовлення суб’єктів господарювання приватного сектору економіки.

4. Відповідно до п. 2.1., п. 2.2. «Кваліфікаційної частини» (Додаток 2, таблиця № 1) тендерної документації № UA-2018-10-26-001604-b встановлена вимога щодо надання інформаційної довідки щодо фахівців у кількості не менше 12 осіб, які будуть реалізовувати проект розробки Єдиної державної інформаційної системи трансплантації та керівника групи фахівців (керівник проекту). Особи, що здійснюватимуть роботу над розробкою ЄДІСТ мають буду спеціалістами у наступних напрямах:
- Фронтенд розробка з досвідом адаптивної верстки, сучасних JS фрейморків, протокол REST;
- Бекенд розробка з досвідом розробки з використанням технологій типу Java, C# під сучасні промислові бази данних типу Oracle, Microsoft Sql;
- АРІ - UI/UX інженер;
- Системний архітектор;
- Бізнес аналітик;
- Консультант з впровадження прикладного програмного забезпечення;
- QA інженер;
- DevOps інженер;
- DB адміністратор - Технічний письменник
Ввважаємо, що мінімальна кількість фахівців, а саме 12 осіб, яка вказана у пункті 2.1 тендерної документації № UA-2018-10-26-001604-b є дискримінаційним критерієм, оскільки відсутня пряма залежність між роботою зазначеної кількості задіяних осіб на проекті та досягнення якісних, кількісних характеристик проекту протягом строку його виконання. Справедливо, якщо кількісний склад команди буде запропонований згідно оцінки об’єму робіт, яка буде наданою учасником тендеру.
Спеціалізацію (напрямки), зазначені у пункті 2.2 не доцільно трактувати як окрема спеціалізація на одного фахівця. Зазвичай один фахівець суміщує дві або три напрямки, при цьому це не впливає на якість та строки виконання роботи (проекту). Наприклад, DevOps може бути одночасно розробником і адміністратором інфраструктури, або адміністратор DB одночасно може виконувати роль DevOps, або технічний письменник суміщує виконання функцій бізнес-аналітика або фронтенд/бекенд розробки. На наш погляд, необхідно змінити цю вимогу з розуміння «одна людина – один напрямок» на набір спеціалізацій, який може мати команда в цілому, і професійність команди підтверджуватиметься вчасно та якісно виконаним проектом, який належним чином функціонуватиме.
Пропонуємо п.2.1., п. 2.2. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації викласти у наступній редакції: «2.1. Довідка з інформацією щодо фахівців, які будуть реалізовувати проект розробки Єдиної державної інформаційної системи трансплантації та керівника групи фахівців (керівник проекту).
2.2. Фахівці, що здійснюватимуть роботу над розробкою ЄДІСТ можуть бути спеціалістами у наступних напрямках:
- Фронтенд розробка з досвідом адаптивної верстки, сучасних JS фрейморків, протокол REST;
- Бекенд розробка з досвідом розробки з використанням технологій типу Java, C# під сучасні промислові бази данних типу Oracle, Microsoft Sql;
- Розробка REST АРІ
- Дизайн UI/UX;
- Системна архітектура;
- Бізнес аналітика;
- Технічне письменництво
- Консультант з впровадження прикладного програмного забезпечення;
- QA інженерія;
- DevOps інженерія;
- DB адміністрування».

Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника усунути наведені вище на нашу думку дискримінаційні вимоги тендерної документації, виклавши відповідні пункти таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації в наступній редакції:

1. Пункти 2.1., 2.2. викласти у наступній редакції:
«2.1. Довідка з інформацією щодо фахівців, які будуть реалізовувати проект розробки Єдиної державної інформаційної системи трансплантації та керівника групи фахівців (керівник проекту).
2.2. Фахівці, що здійснюватимуть роботу над розробкою ЄДІСТ можуть бути спеціалістами у наступних напрямках:
- Фронтенд розробка з досвідом адаптивної верстки, сучасних JS фрейморків, протокол REST;
- Бекенд розробка з досвідом розробки з використанням технологій типу Java, C# під сучасні промислові бази данних типу Oracle, Microsoft Sql;
- Розробка REST АРІ
- Дизайн UI/UX;
- Системна архітектура;
- Бізнес аналітика;
- Технічне письменництво
- Консультант з впровадження прикладного програмного забезпечення;
- QA інженерія;
- DevOps інженерія;
- DB адміністрування».
2. Абзац 5 пункту 2.3.:
«- щонайменше 3 роки досвіду у сфері розробки інформаційних систем з високим навантаженням, рішень у сфері електронного врядування, рішень у сфері відкритих даних (включно з API), або досвіду у сфері розробки програмного забезпечення та/або реєстру/бази даних, до якого одночасно мають право доступу та підтримки одночасно не менше 1000 осіб, рішення з використанням цифрового підпису\банк ID чи інших систем аутентифікації»
3. Абзац 2 пункту 2.3.:
«- Досвід успішної реалізації ІТ проектів аналогічного масштабу (в тому числі з розробки програмного забезпечення та/або реєстру/бази даних, до якого одночасно має право доступу не менше 1000 осіб) не менш ніж трьох проектів в ролі керівника - з обов'язковим наданням прикладів. На підтвердження успішної реалізації ІТ проектів можуть бути надані: позитивні листи-відгуки або рекомендаційні листи Клієнтів, тощо;»
4. Пункт 3.1.:
«3.1. Інформаційна довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо раніше укладеного (них) договору (ів) на постачання аналогічних послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) із зазначенням предметів договорів, замовників та їх місцезнаходження. Під постачанням аналогічних послуг слід розуміти послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення суб’єктів господарювання як державного, так і приватного секторів економіки».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2018 10:06
Замовником надано відповідь на вимогу
Замовником розглянуто вимогу. Відповідь надано у завантажених нижче файлах

Документи

26 листопада 2018 21:34
відповідь на вимогу.doc
26 листопада 2018 21:34
Витяг з ПРОТОКОЛУ_27_р.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-26-001604-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КІНБУРНСЬКИЙ", Код ЄДРПОУ:38110787
Дата подання: 16 листопада 2018 15:48
Скарга щодо порушення законодавства України Замовником під час підготовки тендерної документації
обгрунтування скарги та додатки до неї знайдіть, будь ласка, у вкладеннях
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2018 12:18
рішення від 20.11.2018 №11836+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 12:17
рішення від 03.12.2018 №12317.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2018 20:43

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 15:48
квитанція за подання скарги
16 листопада 2018 15:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ЄДІСТ_
16 листопада 2018 15:48
Скарга АМКУ_скан

Документи подані замовником

22 листопада 2018 17:38
Лист_пояснення.PDF
22 листопада 2018 17:38
Технічне завдання ЄДІСТ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2018
UA-2018-10-26-001604-b15960cde68ad4ba7a355a69b3271d623
Найменування: Міністерство охорони здоров'я України
Код ЄДРПОУ: 00012925
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київ обл., Київ, М. Грушевського,7
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКЕ ТА КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ БЮРО АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ" Документи
Відхилено
Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 грудня 2018 19:44
Електронний підпис

Публічні документи

26 листопада 2018 10:17
8. Довідка-гарантія ТЗ.pdf

Документи

11 грудня 2018 19:40
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2018 10:46
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:46
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:16
Фінансова звітність.pdf
04 грудня 2018 10:16
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2018 10:16
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2018 10:16
Рішення.pdf
04 грудня 2018 10:16
Наказ.pdf
04 грудня 2018 10:16
Свідоцтво БІЗ.PDF
04 грудня 2018 10:16
Рейтинг_завірений.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" #36676955

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Публічні документи

18 грудня 2018 15:32
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:40
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:40
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:38
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2018 10:38
Статут з описом.pdf
04 грудня 2018 10:37
Свідоцтво БІЗ.PDF
04 грудня 2018 10:37
Довідка Ст.17.pdf
04 грудня 2018 10:37
Довідка досвід.pdf
04 грудня 2018 10:37
Довідка мат-тех. база.pdf
04 грудня 2018 10:37
АПК_наказ_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКЕ ТА КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ БЮРО АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ"

Приватне Підприємство "ЛанТек"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" 26 289 600,00
UAH з ПДВ
26 226 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 26 364 000,00
UAH з ПДВ
26 229 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2018 15:32
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:40
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:40
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:38
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2018 10:38
Статут з описом.pdf
04 грудня 2018 10:37
Свідоцтво БІЗ.PDF
04 грудня 2018 10:37
Довідка Ст.17.pdf
04 грудня 2018 10:37
Довідка досвід.pdf
04 грудня 2018 10:37
Довідка мат-тех. база.pdf
04 грудня 2018 10:37
АПК_наказ_.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 10:46
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:46
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:16
Фінансова звітність.pdf
04 грудня 2018 10:16
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2018 10:16
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2018 10:16
Рішення.pdf
04 грудня 2018 10:16
Наказ.pdf
04 грудня 2018 10:16
Свідоцтво БІЗ.PDF
04 грудня 2018 10:16
Рейтинг_завірений.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"

Приватне Підприємство "ЛанТек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"
#36676955
Переможець 26 226 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 18:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" #36676955

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

17 грудня 2018 18:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"
#36676955
26 226 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 18:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 08:45
Додаток_Договір_192_28.12.2018.pdf укладений
28 грудня 2018 08:43
Договір_192_28.12.2018.pdf укладений
28 грудня 2018 08:43