Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації закупівель +380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910 sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2018 14:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 листопада 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
26 жовтня 2018 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Скарги до процедури
Дата подання: 05 листопада 2018 17:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-20-000001 ● 4321412e57da434289460ed3f2738901
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2018 18:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2018 № 299
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 18.12.2018 № 299
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-10-26-001603-c 26.10.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-26 14:02:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – міжнародний аеропорт «Бориспіль». Спеціалізована пасажирська інформаційна система з оформлення квитків за маршрутом Київ-Пасажирський – Бориспіль – Аеропорт засобами АСК ПП УЗ, у тому числі через ЕКО, з використанням довідкового серверу (включаючи розробку необхідної НДІ та інших АРМів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-26-001603-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
На підставі якого договору регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» закуповувала у товариства з обмеженою відповідальністю «Віртуальні технології і системи» товари, роботи чи послуги, що стало підставою для застосування переговорної процедури при проведенні зазначеної закупівлі відповідно до пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону?
У відповіді просимо зазначити реквізити договору, предмет закупівлі, номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель або на офіційному загальнодержавному веб-порталі «Державні закупівлі».
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з посиланням на зміст відповідних документів) щодо необхідності виконання робіт саме ТОВ «Віртуальні технології і системи» та, що заміна виконавця робіт, які закуповуються, може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-29 13:37:17
Відповідь на звернення
Згідно пункту 1 Статуту акціонерного товариства “Українська залізниця”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 938, Акціонерне товариство “Українська залізниця” (далі - Товариство) є юридичною особою, що утворене відповідно до Закону України “Про особливості утворення акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування”, постанови Кабінету Міністрів України від 25 червня 2014 р. № 200 “Про утворення публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 53, ст. 1402). Пунктом 18Статуту передбачено, що Товариство в установленому порядку має право бути засновником, співзасновником та учасником інших юридичних осіб. Товариство утворює філії, представництва, інші відокремлені підрозділи без статусу юридичної особи як на території України, так і за її межами, які діють на підставі положень.
Відповідно з пунктом 2.1. розділу 2 Положення про регіональну філію «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі Філія), затвердженого наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 19.02.2018 року № 108 «Про введення в дію Положення про регіональну філію «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного Товариства «Українська залізниця»» Філія є відокремленим підрозділом Товариства, який не має статусу юридичної особи.
Філія діє від імені Товариства та в його інтересах, здійснює делеговані Товариством функції у визначеному регіоні транспортної мережі, відповідно до мети, завдань та предмету діяльності Товариства.
Таким чином, під час проведення процедур всіх закупівель та укладання договорів в інтересах АТ «Укрзалізниця» Замовником виступає саме ПАТ «Укрзалізниця» в особі певної регіональної філії якій делеговано вказані повноваження (в тому числі – філії «Південно-Західна залізниця»).
Роботи із створення «Спеціалізованої пасажирської інформаційної системи з оформлення квитків за маршрутом Київ-Пасажирський - Бориспіль-Аеропорт, засобами АСК ПП УЗ, у тому числі через ЕКО, з використанням довідкового серверу (включаючи розробку необхідної НДІ та інших АРМІВ)» (далі Система) проводяться АТ «Укрзалізниця (в особі філії «Південно-Західна залізниця») в рамках реалізації проекту «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – міжнародний аеропорт «Бориспіль», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України № 618-р від 04.07.2018 р.
Закупівлю вищезазначених робіт проведено АТ «Укрзалізниця» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), шляхом використання електронної системи закупівель (оголошення №UA-2018-10-26-001603-c), із застосуванням однієї з процедур, визначених ч.1 ст.12 Закону.
При виборі процедури закупівлі тендерний комітет регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції», «ремонти» та «інші» скористався нормами Закону, а саме вимогами пункту 5 частини другої статті 35 Закону, в якому передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
«5) потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням».
Безпосередньо роботи з створення Системи здійснюються на підставі Технічних вимог №050ТВ та згідно розробленої Проектно-вишукувальним інститутом залізничного транспорту проектної документації "Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль". Робоча документація. Спеціалізована пасажирська інформаційна система з оформлення квитків. 6РД/2018-С3-1.
Відповідно до вищезазначених документів Система створюється як цілісний апаратно - програмний комплекс у складі вже існуючої в АТ «Укрзалізниця» системи АСК ПП УЗ. При цьому, з метою скорочення витрат на створення, впровадження та подальшу експлуатацію Система створюється шляхом модернізації наявного програмного забезпечення АСК ПП УЗ та має максимально використовувати наявні технічні та технологічні рішення, зокрема створені (розроблені) ТОВ "Віртуальні технології і системи" (далі ТОВ «ВІТЕС») на замовлення АТ «Укрзалізниця» протягом 2015-2018 року, а саме:
• створені ТОВ «ВІТЕС» згідно договорів № 02/11/15 від 02.11.2015 р. та № 30-4/05/16 від 30.05.2016 р. сервер довідкової інформації та довідкову підсистему АСК ПП УЗ;
• створений ТОВ «ВІТЕС» в рамках договору № 22/10/15 від 22.10.2015 р технологічний Web-портал АСК ПП УЗ для ведення інформації у АРМ НДІ (формування фінансової та статистичної звітності пасажирських перевезень);
• створене ТОВ «ВІТЕС» в рамках договору № 30-5/05/16 від 30.05.2016 р. програмне забезпечення фінансової та статистичної звітності щодо оформлення проїзних/перевізних документів;
• інше існуюче програмне та апаратне забезпеченням АСК ПП УЗ, що знаходиться у промисловій експлуатації.
ТОВ «ВІТЕС» протягом тривалого часу, а саме з 2015 по 2018 роки, за окремими договорами з АТ «Укрзалізниця» здійснює розробку та впровадження модулів системи АСК ПП УЗ і безперервно забезпечує технічну підтримку вказаної системи, що передбачає необхідний доступ до інфраструктури Укрзалізниці (з урахуванням застережень про конфіденційність).
За участю ТОВ «ВІТЕС» було реалізовано зокрема наступні договори:
- у 2015 році
Дата Номер Предмет № оголошення
27.05.2015 27/05/15 Супровід прикладного ПЗ АСК ПП УЗ
27.05.2015 27-3/05/15 Супровід спеціалізованого програмного забезпечення - модуль взаємодії ПАК ЕПД ПП з іншими компонентами АСК ПП УЗ
27.05.2015 27-2/05/15 Супровід загальносистемного програмного забезпечення АСК ПП УЗ
22.10.2015 22/10/15 Розробка спеціалізованого програмного забезпечення - модулі ПЗ АСК ПП УЗ формування фінансової та статистичної звітності пас.перевезень на тех. Web-порталі UA-2015-09-25-000251
02.11.2015 02/11/15 Розробка спеціалізованого програмного забезпечення серверу довідкової інформації про поїзди, можливість проїзду, наявність вільних місць
02.11.2015 02-2/11/15 Розробка спеціалізованого програмного забезпечення залізничного транспорту - модулі ПЗ АСК ПП УЗ UA-2015-10-06-000126
17.11.2015 17/11/15 Супровід спеціалізованого програмного забезпечення - модуль взаємодії ПАК ЕПД ПП з інш. компонентами АСК ПП УЗ
- у 2016 році
Дата Номер Предмет № оголошення
30.05.16 30/05/16 Супровід прикладного ПЗ АСК ПП УЗ UA-2016-05-17-000377-c
30.05.16 30-3/05/16 Супровід спеціалізованого програмного забезпечення - модуль взаємодії ПАК ЕПД ПП з інш. компонентами АСК ПП УЗ UA-2016-05-17-000120-a
30.05.16 30-2/05/16 Супровід загальносистемного програмного забезпечення АСК ПП УЗ UA-2016-05-17-000119-a
30.05. 16 30-4/05/16 Розробка спеціалізованого програмного забезпечення модулю програмного забезпечення АСК ПП УЗ UA-2016-05-17-000417-b
30.05.16 30/05/16 Супровід прикладного програмного забезпечення АСК ПП УЗ UA-2016-05-17-000349-b
- у 2017 році
Дата Номер Предмет № оголошення
20.06.17 028/0617/т Супровід прикладного програмного забезпечення АСК ПП УЗ UA-2017-05-11-000421-a
20.06.17 027/0617/т
Супровід спеціалізованого програмного забезпечення - модуль взаємодії ПАК ЕПД ПП з інш. компонентами АСК ПП УЗ UA-2017-05-11-000399-c
26.06.17. 026/0617/т Супровід загальносистемного програмного забезпечення АСК ПП УЗ UA-2017-05-11-001806-b
- у 2018 році
Дата Номер Предмет № оголошення
11.03.18 11/0318/т Супровід спеціалізованого програмного забезпечення ПАК ЕПД ПП UA-2018-02-06-000432-b
12.03.18 12/0318/т Супровід прикладного програмного забезпечення АСК ПП УЗ UA-2018-02-06-000430-b
13.03.18 13/0318/т. Супровід загальносистемного програмного забезпечення АСК ПП УЗ UA-2018-02-06-000429-b
Слід окремо наголосити, що, з метою оперативного реагування на потреби користувачів та зміну технологій, значна частина змін та доопрацювань АСК ПП УЗ здійснювалась фахівцями ТОВ «ВІТЕС» за завданнями Замовника в рамках виконання договорів із технічної підтримки функціонування системи.
Вищевказані договори між АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «ВІТЕС» є беззаперечною підставою для застосування переговорної процедури при проведенні закупівлі робіт із створення Системи відповідно до пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону, як такої, що є додатковою закупівлею в того самого постачальника, що дозволить забезпечити вирішення питань створення Системи в складі вже існуючої АСК ПП УЗ та забезпечити повну сумісність із вже наявними компонентами, модулями, технологіями.
Окрім зазначеного вище, під час визначення потенційного виконавця робіт також було враховано наступне.
Згідно Технічних вимог №050ТВ, Система має бути повністю технологічно та технічно узгоджена з існуючим програмним та апаратним забезпеченням АСК ПП УЗ, що знаходиться у промисловій експлуатації.
Система має використовувати наявні в Замовника апаратні та програмні засоби.
Існуюче спеціалізоване програмне забезпечення АСК ПП УЗ має продовжувати функціонувати на центральному сервері АСК ПП УЗ, що працює на технічних засобах ЕОМ IBM z/9 класу мейнфрейм (mainframe) та використовує загальносистемні програмні засоби компанії IBM:
- програмне забезпечення розроблене в середовищі Enterprise COBOL for z/OS;
- операційна система IBM z/OS;
- база даних IBM DB2 для z/OS;
- сервер транзакцій IBM CICS TS;
- програмні засоби телеобробки даних IBM MQ, VTAM, TCP/IP в операційному середовищі IBM z/OS;
- Replication Server (Q Replication);
- забезпечення безпеки за допомогою IBM RACF.
В ході виконання робіт, Виконавцем мали бути вирішені завдання:
- забезпечення повної сумісності створеної Систем з вже працюючими складовими АСК ПП УЗ;
- недопущення зупинки діючої АСК ПП УЗ чи збоїв в її роботі,
- недопущення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
З урахуванням вказаного, Виконавець робіт повинен мати значний практичний досвід із розробки, впровадження, модернізації існуючої АСК ПП УЗ, а також практичний досвід щодо технічного супроводу та забезпечення функціонування АСК ПП УЗ.
Виконавець повинен мати кваліфікованих фахівців, які:
1) мають практичний досвід роботи:
- з інсталяції, конфігуруванні, налаштуванні операційної системи IBM z/OS на платформі IBM z/Series;
- з інсталяції, конфігуруванні, налаштуванні операційної системи Linux на платформі Intel;
- з інсталяції, конфігуруванні, налаштуванні програмних засобів СУБД IBM DB2 в операційному середовищі IBM z/OS та Linux
- з інсталяції, конфігуруванні, налаштуванні програмних засобів серверу транзакцій CICS.
- з інсталяції, конфігуруванні, налаштуванні програмних засобів IBM WebSphere MQ, VTAM, TCP/IP в операційному середовищі IBM z/OS;
- з інсталяції, конфігуруванні, налаштуванні програмних засобів WebSphere Portal та WebSphere Application Server;
- у написанні прикладного програмного забезпечення в операційній системі z/OS на платформі IBM z/Series для роботи з СУБД IBM DB2, сервером транзакцій CICS, засобами телеобробки даних IBM WebSphere MQ, VTAM, TCP/IP;
- у написанні збережених процедур в операційній системі Linux на платформі Intel для роботи з СУБД IBM DB2.
2) мають глибокі знання наявного прикладного програмного забезпечення АСК ПП УЗ;
В іншому випадку, «модернізація» може призвести до не передбачуваних наслідків, аж до зупинення діючої АСК ПП УЗ та її руйнування.
Як вже відзначалось, починаючи з 2015 року ТОВ «ВІТЕС», за окремими договорами, системно та послідовно здійснює розробку та впровадження модулів системи АСК ПП УЗ, а також безперервно забезпечує технічну підтримку функціонування вказаної системи, що передбачає необхідний доступ до інфраструктури Укрзалізниці (з урахуванням застережень про конфіденційність).
Наявні модулі спеціалізованого програмного забезпечення, що згідно Технічних вимог є обов’язковими до використання під час створення Системи розроблено фахівцями ТОВ «ВІТЕС».
Таким чином, при прийнятті рішення щодо вибору контрагента було враховане також, що ТОВ «ВІТЕС» володіє необхідними практичними навичками та глибокими знаннями в технологіях впровадження та функціонування існуючої АСК ПП УЗ, має необхідну кількість кваліфікованого персоналу за вказаними напрямками, має унікальні знання щодо розроблених ним модулів АСК ПП УЗ та внесених в неї змін протягом тривалого часу експлуатації, та повною мірою відповідає вимогам до Виконавця робіт по створенню Системи.
Враховуючи вказане, а також з урахуванням експертного висновку Торгово-промислової палати України від 22.10.2018 року № 61-АИ (додається), переговорна процедура закупівлі з ТОВ «ВІТЕС» була застосована АТ «Укрзалізниця» (в особі філії «Південно-Західна залізниця») як виняток у разі «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-01-24 11:42:59
Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі
17.01.2019 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі («Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – міжнародний аеропорт «Бориспіль». Спеціалізована пасажирська інформаційна система з оформлення квитків за маршрутом Київ-Пасажирський – Бориспіль – Аеропорт засобами АСК ПП УЗ, у тому числі через ЕКО, з використанням довідкового серверу (включаючи розробку необхідної НДІ та інших АРМів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-26-001603-c) (далі ‒ Висновок).
Інформуємо, що в господарському суді м. Києва за позовом ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі ‒ ТОВ «Уніт») розглядається господарська справа № 910/16280/18 про визнання недійсним договору про закупівлю і рішення тендерного комітету про намір його укласти. В межах зазначеної справи, ухвалою суду від 06.12.2018 накладено заборону вчинення Замовником будь-яких дій за договором від 26.11.2018 № ПЗ-ДН-6-1841 до вирішення справи по суті.
Таким чином, на сьогодні в Замовника відсутня можливість виконання зобов’язань згідно з вимогами Висновку, за виключенням усунення порушення в частині «неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу», яке на даний час усунено.
Крім цього, керуючись положеннями п.8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку в частині, «що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умов, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону» з огляду на наступне.
1. Законом не визначено які саме обґрунтування та документальні підтвердження є достатніми для ствердження про наявність чи відсутність умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону.
Рішення про застосування такої процедури приймається Замовником як виняток, за умови, що в нього є достатні підстави вважати, що зміна виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
2. З урахуванням специфіки предмету закупівлі, великий обсяг технічної інформації та стислі терміни, під час моніторингу Державною аудиторською службою України було проведено аналіз лише частини наявних в Замовника документальних матеріалів, на підставі яких приймалось обґрунтоване рішення про застосування переговорної процедури.
Надання всіх матеріалів, які брались до уваги Замовником при обранні процедури закупівлі, через систему електронних закупівель технічно не можливе з огляду на великі обсяги, різні формати оформлення, використання в промисловій експлуатації, необхідність забезпечення безперервності технологічного процесу пасажирських перевезень тощо.
На переконання Замовника, сукупність вказаних матеріалів містить належне та достатнє обґрунтування правомірності застосування ним переговорної процедури при проведенні закупівлі робіт із створення Системи в складі вже існуючої АСК ПП УЗ відповідно до пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону.
3. Звертаємо окрему увагу, що в межах закупівлі, передбачається придбання робіт із створення не окремої (нової) системи, а складової частини вже наявної Автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями (АСК ПП УЗ), спрямованої на розширення функціональних можливостей.
Зазначена складова частина має бути повністю технологічно та технічно узгоджена з існуючим програмним та апаратним забезпеченням, що знаходиться у промисловій експлуатації, та використовувати наявні в Замовника апаратні та програмні засоби.
Особливістю наявної АСК ПП УЗ є перш за все те, що вона була створена та функціонує на технічних засобах ЕОМ IBM z/9 класу мейнфрейм (mainframe) та використовує загальносистемні програмні засоби компанії IBM:
програмне забезпечення розроблене в середовищі Enterprise COBOL for z/OS;
операційна система IBM z/OS;
база даних IBM DB2 для z/OS;
сервер транзакцій IBM CICS TS;
програмні засоби телеобробки даних IBM MQ, VTAM, TCP/IP в операційному середовищі IBM z/OS;
Replication Server (Q Replication);
забезпечення безпеки за допомогою IBM RACF.
Будь-які операції із замовлення, бронювання, продажу, повернення, використання, розрахунку тарифів, розподілу місць, складу вагонів та поїздів, розкладу руху, фінансового обліку та звітності проводиться засобами АСК ПП УЗ. При цьому, «звичайні» залізничні квитки діють на конкретну дату та час конкретного поїзду від станції «А» до станції «B».
При впровадженні залізничного сполучення рейкового автобусу за маршрутом «Київ ‒ аеропорт Бориспіль» була поставлена мета щодо спрощення використання послуги для пасажирів без ускладнення в частині проведення технологічних операцій щодо забезпечення руху поїзду (планування, розклад, тарифи та інше). З урахуванням вказаного, в даному випадку застосовуються особливі правила, а саме:
1. Квиток має дозволяти проїзд по всьому маршруту (між будь-якими зупинками, не залежно від станції посадки/висадки);
2. Квиток має продаватись на конкретну дату та час, але діяти протягом 24 годин.
3. Той самий квиток може бути використаний для проїзду в будь-якому з напрямків.
4. Квиток повинен бути одноразовим.
5. Квиток має продаватись без зазначення місця.
6. Вартість квитка є фіксованою та не залежить від номера поїзду, часу відправлення, маршруту, станцій відправлення та призначення.
Зазначені властивості дозволяють зручно використовувати новий сервіс для пасажирів та надають можливість придбання квитків заздалегідь, без остраху запізнитися на поїзд, в разі затримки авіарейсу або інших обставин.
Натомість, зміна властивостей квитків, окрім впровадження додаткового програмного забезпечення, вимагає одночасного корегування в наявному спеціалізованому програмному забезпеченні АСК ПП УЗ, зокрема, в наступних АРМах (автоматизовані робочі місця):
1. АРМ «Тарифи» ‒ в частині реалізації нових схем тарифоутворення;
2. АРМ «Місця» ‒ в частині зміни технології наявності, розподілу, резервування та використання місць;
3. АРМ «Поїзда» ‒ в частині принципів формування еталонів, робочих макетів та введення в дію поїздів;
4. АРМ «Розклад руху» ‒ в частині створення більш гнучкого опису розкладу руху;
5. «Модуль розрахунку вартості» ‒ в частині використання нових принципів формування ціни та використання оновленої схеми тарифоутворення, використання інформації щодо пільгового проїзду враховуючи особливості опису поїздів що курсує за маршрутом «Київ‒аеропорт Бориспіль»;
6. Створення додаткових функцій АРМу «введення інформації з документів оформлених за ручною технологією» що повинен врахувати особливості проїзду за маршрутом «Київ-аеропорт Бориспіль»;
7. Створення та доопрацювання форм звітності, аналізу населеності та доходності, що мають використовувати наявні алгоритми АСК ПП УЗ.
Зазначені корегування не є вичерпними, вони актуалізуються в процесі впровадження та тестування, а реалізація додаткових елементів, вимагає одночасного корегування комплексу АСК ПП УЗ в цілому.
Водночас, всі вказані заходи мають бути виконані в реальному часі таким чином, аби не допустити збоїв чи перерви в роботі діючої АСК ПП УЗ чи її зупинки.
За таких умов, Виконавець робіт повинен мати глибокі знання існуючого програмного забезпечення АСК ПП УЗ, значний практичний досвід із її розробки, впровадження та модернізації, а також практичний досвід щодо супроводу та забезпечення функціонування АСК ПП УЗ.
Сукупність наведених технічних та технологічних причин є достатньою для Замовника підставою вважати, що зміна виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-02-11-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
витяг з НАКАЗУ
08.02.2019 № 36
Київ
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 12 лютого 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-10-26-001603-c, здійсненої Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця».
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
2019-02-11 11:02:49
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ І СИСТЕМИ" #39618325 |
Переможець |
21 431 550,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 17:01
|
File0002.PDF | зміни до договору |
28 березня 2019 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2019 13:05
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(4 арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(5 арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(9 арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6-2018 РД -ЗК.pdf | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(1 арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(2 арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(1-8 арк).pdf | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(11 арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(10 арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(12 арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(3арк).jpg | укладений |
21 січня 2019 11:04
|
ПКД 6-2018 РД -ЗК.pdf | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(1-8 арк).pdf | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(9 арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(10 арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(11 арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-(12 арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(1 арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(2 арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(3арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(4 арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
ПКД 6РД-2018-СЗ-1-СО(5 арк).jpg | зміни до договору |
21 січня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2018 12:09
|
File0003.PDF | укладений |
26 листопада 2018 11:57
|
File0002.PDF | укладений |
26 листопада 2018 11:56
|
File0001.PDF | укладений |
26 листопада 2018 11:56
|
File.PDF | укладений |
26 листопада 2018 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №4 до Договору № ПЗ/ДН-6-1841/НЮ не був завантажений одним файлом в електронну систему закупівель з технічних причин, через великий об’єм файлів. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-1841/НЮ |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | ПЗ/ДН-6-1841/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-1841/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/ДН-6-1841/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |