Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво технологічної лінії утилізації шламів (осадів) від очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд (IV черга)» коригування
Очікувана вартість
31 212 093,40 UAH
UA-2018-10-26-001550-c 9350ad7883a64351a8cc9d2df6d20e0c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залівський Андрій Іванович

+380324932346 radachervonograd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Червоноградська міська рада
Код ЄДРПОУ: 26269722
Вебсайт: http://www.chervonograd-city.gov.ua/
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект ШЕВЧЕНКА, будинок 19
Контактна особа: Залівський Андрій Іванович
+380324932346
radachervonograd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 13 листопада 2018 11:36
Очікувана вартість: 31 212 093,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156 060,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Проект фінансується з Європейського Союзу через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.01.02.00-06-0302/17-00 згідно проекту Поліпшення системи транскордонного захисту навколишнього середовища в мерії Ксєнжполь у Польщі та в м. Червоноград в Україні — через розвиток каналізаційної інфраструктури
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво технологічної лінії утилізації шламів (осадів) від очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд (IV черга)» коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, за адресою визначеною Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Найновіші сучасні машин: 10%
вік основних механізмів не перевищує 5 років: 10%
ік основних механізмів перевищує 5 років: 0%
Найкращий досвід роботи з замовниками: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що вдвічі перевищує очікувану вартість закупівлі: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що перевищує очікувану вартість але не перевищує вдвічі більшу очікувану вартість: 5%
Інші учасника: 0%
Кваліфікація виконавців: 10%
Учасники, які нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем праці головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці. На підтвердження учасники повинні подати копії дипломів, документів, що підтверджують підвищення кваліфікації (для інженера з охорони праці), та сканкопії трудових книжок: 10%
Інші учасника: 0%
26 жовтня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 14:20
Тендерна документація.doc
26 жовтня 2018 14:20
Додаток 6.docx
26 жовтня 2018 14:20
Додаток 5_Проект договору.docx
26 жовтня 2018 14:20
Додаток 4.docx
26 жовтня 2018 14:20
Додаток 3.docx
26 жовтня 2018 14:20
Додаток 2_Технічне завдання.doc
26 жовтня 2018 14:20
Додаток 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-26-001550-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МП Сантехмонтаж", Код ЄДРПОУ:30297532
Дата подання: 23 листопада 2018 18:25
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулись після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 14 частини 1 статті 1 Закону визначено, що органі оскарження – Антимонопольний комітет України. Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону – суб’єкт оскарження в органі оскарження – фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Червоноградська міська рада (надалі – Замовник) оголосила відкриті торги по предмету закупівлі «Будівництво технологічної лінії утилізації шламів (осадів) від очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд (IV черга)» коригування, згідно оголошення – ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-26-001550-c. ПП «МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО САНТЕХМОНТАЖ» взяло участь у даній процедурі закупівлі подавши свою тендерну пропозицію вартістю за результатом аукціону – 24 937 500 грн. 14.11.2018 року Замовником оприлюднено на веб-порталі prozorro.gov.ua повідомлення про намір укласти договір, визначивши переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» (ЄДРПОУ 20794249). Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник визнає переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» незважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає в повній мірі вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника, а саме: Згідно п. 2 Розділу 3. Тендерної документації Замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Червоноградської міської ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р 25425301529606 МФО 325796 в ТВБВ 10013/0138 ЄДРПОУ 26269722, а саме, встановлено чіткі вимоги щодо оформлення гарантії: «2.2. Гарантія має містити такі реквізити: назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення виконання договору); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки [для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на тендерну документацію про проведення тендера, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії – “Тендерна документація на закупівлю робіт по об’єкту «Будівництво технологічної лінії утилізації шламів (осадів) від очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд (IV черга)» коригування» (45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) назву бенефіціара, його місцезнаходження. назву банку бенефіціара – його назву та адресу назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – «строк дії банківської гарантії до «___» _________ 201__ р. включно»; умови, за яких надається право вимагати платіж: «викласти обставини, передбачені підпунктом 3.2 пунктом 3 цього розділу»; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби) – «сума гарантії залишається незмінною»; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – «вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється»; підпис і відбиток печатки банку-гаранта (у разі оформлення та надання гарантії на паперовому носії) або електронні цифрові підписи (у разі надання гарантії за допомогою систем «клієнт - банк», «клієнт - Інтернет – банк», «телефонний банкінг»). Перевірка електронно-цифрового підпису (ЕЦП), накладеного на банківську гарантію здійснюється онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. 2.3. Розмір забезпечення цінової пропозиції: 100 000,00 (сто тисяч гривень 00 копійок). 3. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90-то календарних днів, з дати кінцевого терміну подання пропозицій. 5. Разом із банківською гарантією надається: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія договору про надання банківської гарантії з грошовим покриттям або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника. 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.» Однак, учасником ТОВ «ХоСаРо» надано гарантію, умови якої не відповідають вимогам зазначеним у тендерній документації, а саме: замість вказівки в тексті гарантії: «умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – «вносити зміни до тексту гарантії недозволяється», у гарантії наданій учасникам зазначено: «Зміни до умов Гарантії можуть бути внесені лише до часу закінчення строку дії гарантії за взаємною згодою сторін.» Таким чином, сторонами згідно умов наданої гарантії можуть бути внесенні зміни до її змісту. А відтак, умови гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно з п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ « Про публічні закупівлі». Аналогічна позиція викладена у Рішенні Постійно-діючої адміністративної колегії АМКУ №1405-р/пк-пз від 16.02.2018 року, яка підтверджує неправомірність акцепту Замовником пропозиції учасника, гарантія якого не відповідала умовам тендерної документації. Враховуючи наведене, ПП «МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО САНТЕХМОНТАЖ» стверджує, що рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХОСАРО» прийняте з порушення вимог Закону без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 8, 18, 28, 30 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення при призупинення процедури закупівлі на строк винесення рішення за скаргою. 3. Визнати протиправним рішення про визначення переможця та зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХоСаРо». Додатки: 1. Копія платіжного доручення про сплату коштів за розгляд скарги №1224 від 23.11.2018р. 2. Копія банківської гарантії №6863 -18Г від 08 листопада 2018 р. 3. Копія Рішення Постійно-діючої адміністративної колегії АМКУ №1405-р/пк-пз від 16.02.2018 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2018 20:01
рішення від 27.11.2018 № 12081+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2018 20:01
Рішення від 12.12.2018 № 12681.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2018 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: взято до виконання
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2018 11:43

Документи подані скаржником

23 листопада 2018 18:25
скарга
23 листопада 2018 18:25
додаток до скарги №2
23 листопада 2018 18:25
додаток до скарги №1
23 листопада 2018 18:25
додаток до скарги №3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 29 790 888,00
UAH з ПДВ
28 500 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 24 937 500 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" 31 165 963,46
UAH з ПДВ
30 278 821,42
UAH з ПДВ
1.2142857143 24 935 499.99 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМ Комфорт" 31 205 591,05
UAH з ПДВ
31 205 591,05
UAH з ПДВ
1.2142857143 25 698 722.04 Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 14:56
Електронний підпис
12 листопада 2018 14:52
технічна частина.pdf
12 листопада 2018 14:52
кваліфікаційні критерії1.pdf
12 листопада 2018 14:52
реєстр документів.pdf
12 листопада 2018 12:57
інші документи.pdf
12 листопада 2018 12:18
якість кваліфікація.pdf
12 листопада 2018 12:18
якість досвід.pdf
12 листопада 2018 12:18
якість машини.pdf
12 листопада 2018 12:18
інші документи.pdf
12 листопада 2018 12:18
технічна частина.pdf
12 листопада 2018 12:18
банківська гарантія.rar
12 листопада 2018 12:18
довідка.ВПВ17.pdf
12 листопада 2018 12:18
проект договору.pdf
12 листопада 2018 12:18
кваліфікаційні критерії2.pdf
12 листопада 2018 12:18
кваліфікаційні критерії1.pdf
12 листопада 2018 12:18
цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2018 12:18
реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 листопада 2018 11:01
ДОГОВІРНА ЦІНА .pdf
19 листопада 2018 10:47
СУПРОВІДНИЙ ЛИСТ.pdf
19 листопада 2018 10:45
ОРИГІНАЛИ ДОВІДОК.pdf
12 листопада 2018 16:02
копії трудових книжок 2.pdf
12 листопада 2018 16:02
план гріфк.pdf
12 листопада 2018 16:01
копії трудових книжокpdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
довідка критерію.pdf
12 листопада 2018 16:01
наявність працівниківpdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
наказ на сумісників.pdf
12 листопада 2018 16:01
цінова пропозиціяpdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
договір 33pdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
Договір №5 .pdf
12 листопада 2018 16:01
додаткова угода 211 до 5.pdf
12 листопада 2018 16:01
додаткова угода №2 за 13 рік.pdf
12 листопада 2018 16:01
Договір оренди технікиpdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
IMG_5845[1].JPG
12 листопада 2018 16:01
IMG_5850[1].JPG
12 листопада 2018 16:01
IMG_5851[1].JPG
12 листопада 2018 16:01
IMG_5847[1].JPG
12 листопада 2018 16:01
IMG_5838.JPG
12 листопада 2018 16:01
IMG_5841.JPG
12 листопада 2018 16:01
IMG_5837.JPG
12 листопада 2018 16:01
IMG_5839.JPG
12 листопада 2018 16:01
фото школи.jpg
12 листопада 2018 16:01
IMG_5832.JPG
12 листопада 2018 16:01
Сертификаты 2018.rar
12 листопада 2018 16:01
лист-гарантія.pdf
12 листопада 2018 16:01
Гарантійний лист мул аер.pdf
12 листопада 2018 16:01
IQNET GD srl Divisione Robuschi capofila.pdf
12 листопада 2018 16:01
Повидомлення.jpg
12 листопада 2018 16:01
ICIM Divisione Robuschi.pdf
12 листопада 2018 16:01
ICIM GD srl Divisione Robuschi capofila_.pdf
12 листопада 2018 16:01
IQNET Divisione Robuschi.pdf
12 листопада 2018 16:01
dealer authorzation .pdf
12 листопада 2018 16:01
дц.pdf
12 листопада 2018 16:01
Наявність обладнання.pdf
12 листопада 2018 16:01
статутні документи.pdf
12 листопада 2018 16:01
Антикорупційна програма.pdf
12 листопада 2018 16:01
кваліфікаційні критерії 2pdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
Аналогічні договора.pdf
12 листопада 2018 16:01
фінансова звітністьpdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
витягpdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
персональні дані.pdf
12 листопада 2018 16:01
кваліфікаційні критеріїpdf.pdf
12 листопада 2018 16:01
Відгук.pdf
12 листопада 2018 16:01
звіт праці.pdf
12 листопада 2018 16:01
Реєстр.pdf
12 листопада 2018 16:01
Довідка, завірені док.zip
12 листопада 2018 16:01
Л_ценз_я.zip
12 листопада 2018 16:01
Довідка.PDF
12 листопада 2018 16:01
довідка_хосаро.pdf
12 листопада 2018 16:01
Довереность Рыжий.zip
12 листопада 2018 16:01
Гарантия_6863.zip

Публічні документи

12 листопада 2018 16:31
17. технічні вимоги.pdf
12 листопада 2018 16:31
15. проект договору.pdf
12 листопада 2018 16:31
9. ст 17.pdf
12 листопада 2018 16:31
5. обладнання мтб.pdf
12 листопада 2018 16:31
1. реєстр.pdf
12 листопада 2018 16:31
6. основні спеціалістти.pdf
12 листопада 2018 16:31
12. відомості про учасника.pdf
12 листопада 2018 16:31
7. робітники.pdf
12 листопада 2018 16:31
8. аналогічні договори.pdf
12 листопада 2018 16:31
21. гарантійний термін.pdf
12 листопада 2018 16:31
2 цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2018 16:31
18. Договірна ціна ч.1.pdf
12 листопада 2018 16:31
18. Договірна ціна ч.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МП Сантехмонтаж"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМ Комфорт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо"
#20794249
Рішення скасоване 30 278 821,42
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 11:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо"
#20794249
Відхилено 30 278 821,42
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 11:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
Відхилено 28 500 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 12:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМ Комфорт"
#39234025
Відхилено 31 205 591,05
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 14:34

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" #20794249

№ рішення у справі

63/118-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

14 листопада 2018 18:03
Електронний підпис
14 листопада 2018 17:55
protokol.pdf
13 листопада 2018 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" #20794249

№ рішення у справі

63/118-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

18 грудня 2018 11:48
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2018 12:26
Електронний підпис
19 грудня 2018 07:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

21 грудня 2018 14:33
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
21 грудня 2018 14:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі