Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво технологічної лінії утилізації шламів (осадів) від очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд (IV черга)» коригування
Очікувана вартість
31 212 093,40 UAH
UA-2018-10-26-001550-c ● 9350ad7883a64351a8cc9d2df6d20e0c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Червоноградська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26269722 |
Вебсайт: | http://www.chervonograd-city.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект ШЕВЧЕНКА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Залівський Андрій Іванович +380324932346 radachervonograd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2018 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2018 11:36 |
Очікувана вартість: | 31 212 093,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156 060,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Проект фінансується з Європейського Союзу через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.01.02.00-06-0302/17-00 згідно проекту Поліпшення системи транскордонного захисту навколишнього середовища в мерії Ксєнжполь у Польщі та в м. Червоноград в Україні — через розвиток каналізаційної інфраструктури
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво технологічної лінії утилізації шламів (осадів) від очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд (IV черга)» коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, за адресою визначеною Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Найновіші сучасні машин: | 10% |
вік основних механізмів не перевищує 5 років: | 10% |
ік основних механізмів перевищує 5 років: | 0% |
Найкращий досвід роботи з замовниками: | 10% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що вдвічі перевищує очікувану вартість закупівлі: | 10% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що перевищує очікувану вартість але не перевищує вдвічі більшу очікувану вартість: | 5% |
Інші учасника: | 0% |
Кваліфікація виконавців: | 10% |
Учасники, які нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем праці головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці. На підтвердження учасники повинні подати копії дипломів, документів, що підтверджують підвищення кваліфікації (для інженера з охорони праці), та сканкопії трудових книжок: | 10% |
Інші учасника: | 0% |
26 жовтня 2018 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2018 14:20 |
Тендерна документація.doc | |
26 жовтня 2018 14:20 |
Додаток 6.docx | |
26 жовтня 2018 14:20 |
Додаток 5_Проект договору.docx | |
26 жовтня 2018 14:20 |
Додаток 4.docx | |
26 жовтня 2018 14:20 |
Додаток 3.docx | |
26 жовтня 2018 14:20 |
Додаток 2_Технічне завдання.doc | |
26 жовтня 2018 14:20 |
Додаток 1.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-26-001550-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МП Сантехмонтаж", Код ЄДРПОУ:30297532
Дата подання: 23 листопада 2018 18:25
Дата подання: 23 листопада 2018 18:25
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулись після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 14 частини 1 статті 1 Закону визначено, що органі оскарження – Антимонопольний комітет України. Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону – суб’єкт оскарження в органі оскарження – фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Червоноградська міська рада (надалі – Замовник) оголосила відкриті торги по предмету закупівлі «Будівництво технологічної лінії утилізації шламів (осадів) від очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд (IV черга)» коригування, згідно оголошення – ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-26-001550-c.
ПП «МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО САНТЕХМОНТАЖ» взяло участь у даній процедурі закупівлі подавши свою тендерну пропозицію вартістю за результатом аукціону – 24 937 500 грн.
14.11.2018 року Замовником оприлюднено на веб-порталі prozorro.gov.ua повідомлення про намір укласти договір, визначивши переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» (ЄДРПОУ 20794249).
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник визнає переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» незважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає в повній мірі вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника, а саме:
Згідно п. 2 Розділу 3. Тендерної документації Замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Червоноградської міської ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р 25425301529606 МФО 325796 в ТВБВ 10013/0138 ЄДРПОУ 26269722, а саме, встановлено чіткі вимоги щодо оформлення гарантії:
«2.2. Гарантія має містити такі реквізити:
назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення виконання договору);
номер, дату та місце складання;
повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою,
яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки
[для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ,
що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце
проживання)], його місцезнаходження;
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів)
договору або іншого документа, який згідно із законодавством
України має силу договору (за наявності), або посилання на
тендерну документацію про проведення тендера, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії – “Тендерна документація на закупівлю робіт по об’єкту «Будівництво технологічної лінії утилізації шламів (осадів) від очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд (IV черга)» коригування» (45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) назву бенефіціара, його місцезнаходження.
назву банку бенефіціара – його назву та адресу
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк
дії гарантії вважається закінченим – «строк дії банківської гарантії до «___» _________ 201__ р. включно»;
умови, за яких надається право вимагати платіж: «викласти обставини, передбачені підпунктом 3.2 пунктом 3 цього розділу»;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби) – «сума гарантії залишається незмінною»;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії
принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – «вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється»;
підпис і відбиток печатки банку-гаранта (у разі оформлення та
надання гарантії на паперовому носії) або електронні цифрові
підписи (у разі надання гарантії за допомогою систем «клієнт -
банк», «клієнт - Інтернет – банк», «телефонний банкінг»).
Перевірка електронно-цифрового підпису (ЕЦП), накладеного на банківську гарантію здійснюється онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
2.3. Розмір забезпечення цінової пропозиції: 100 000,00 (сто тисяч гривень 00 копійок).
3. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття.
4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90-то календарних днів, з дати кінцевого терміну подання пропозицій.
5. Разом із банківською гарантією надається:
- копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком.
- документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія договору про надання банківської гарантії з грошовим покриттям або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника.
6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.»
Однак, учасником ТОВ «ХоСаРо» надано гарантію, умови якої не відповідають вимогам зазначеним у тендерній документації,
а саме: замість вказівки в тексті гарантії: «умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – «вносити зміни до тексту гарантії недозволяється»,
у гарантії наданій учасникам зазначено: «Зміни до умов Гарантії можуть бути внесені лише до часу закінчення строку дії гарантії за взаємною згодою сторін.»
Таким чином, сторонами згідно умов наданої гарантії можуть бути внесенні зміни до її змісту. А відтак, умови гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно з п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Постійно-діючої адміністративної колегії АМКУ №1405-р/пк-пз від 16.02.2018 року, яка підтверджує неправомірність акцепту Замовником пропозиції учасника, гарантія якого не відповідала умовам тендерної документації.
Враховуючи наведене, ПП «МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО САНТЕХМОНТАЖ» стверджує, що рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХОСАРО» прийняте з порушення вимог Закону без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 8, 18, 28, 30 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення при призупинення процедури закупівлі на строк винесення рішення за скаргою.
3. Визнати протиправним рішення про визначення переможця та зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХоСаРо».
Додатки:
1. Копія платіжного доручення про сплату коштів за розгляд скарги №1224 від 23.11.2018р.
2. Копія банківської гарантії №6863 -18Г від 08 листопада 2018 р.
3. Копія Рішення Постійно-діючої адміністративної колегії АМКУ №1405-р/пк-пз від 16.02.2018 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2018 20:01
рішення від 27.11.2018 № 12081+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2018 20:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2018 № 12681.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2018 16:27
Рішення від 12.12.2018 № 12681.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2018 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: взято до виконання
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2018 11:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПП "МП Сантехмонтаж" |
29 790 888,00
UAH з ПДВ
|
28 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 24 937 500 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" |
31 165 963,46
UAH з ПДВ
|
30 278 821,42
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 24 935 499.99 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМ Комфорт" |
31 205 591,05
UAH з ПДВ
|
31 205 591,05
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 25 698 722.04 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" #20794249 |
Рішення скасоване |
30 278 821,42
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 11:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" #20794249 |
Відхилено |
30 278 821,42
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 11:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "МП Сантехмонтаж" #30297532 |
Відхилено |
28 500 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 12:26
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМ Комфорт" #39234025 |
Відхилено |
31 205 591,05
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 14:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 грудня 2018 14:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі