Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015- 80520000-5 Навчальні засоби (наочно-дидактичний матеріал з української мови на магнітах «Абетка українська» (демонстраційний); наочно-дидактичний матеріал з англійської мови на магнітах «Абетка англійської мови»; демонстраційний набір моделей геометричних тіл та фігур; танграм дерево Головоломка; танграм магнітний; магнітний прилад «частки та дроби»; набір лічильного матеріалу з рахункових паличок Кюізенера та блоків Дьенеша; абакус Рахівничка; модель механічного годинника, настінна (демонстраційна); набір годинників пісочних; глобус-модель «Будова Землі»; мікроскоп дитячій; дошка мобільна, обертова; фліпчарт; крісло мішок «Груша»; крісло мішок «Інжир»; танграм; набір «Муляжі овочів»; набір «Муляжі фруктів»)
Очікувана вартість
167 770,00 UAH
UA-2018-10-26-001526-b ● 0f4d88dab3a84b298dfaba86f8e0af7d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20520150 |
Вебсайт: | http://enuo.osvita.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21 |
Контактна особа: |
Попкова Євгенія Анатоліївна +380613931432 en.uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2018 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2018 17:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2018 17:36 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2018 15:28 |
Очікувана вартість: | 167 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 839,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 шт
(наочно-дидактичний матеріал з української мови на магнітах «Абетка українська» (демонстраційний)- 5 шт.; наочно-дидактичний матеріал з англійської мови на магнітах «Абетка англійської мови»-5 шт.; демонстраційний набір моделей геометричних тіл та фігур-5 шт.; танграм дерево Головоломка-15 шт.; танграм магнітний-6 шт.; магнітний прилад «частки та дроби»-2 шт.; набір лічильного матеріалу з рахункових паличок Кюізенера та блоків Дьенеша-5 шт.; абакус Рахівничка-35 шт.; модель механічного годинника, настінна (демонстраційна)-5 шт.; глобус-модель «Будова Землі»-6 шт.; мікроскоп дитячій-5 шт.; дошка мобільна, обертова-5 шт.; фліпчарт-1 шт.; крісло мішок «Груша»-5 шт.; крісло мішок «Інжир»-5 шт.; танграм-20 шт.; набір «Муляжі овочів»-15 шт.; набір «Муляжі фруктів»-15 шт.; набір годинників пісочних-5 шт.) всього 165 шт.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади загальної середньої освіти Енергодарської міської ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2018
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2018 17:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2018 17:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc | |
26 жовтня 2018 17:32 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 31 жовтня 2018 11:43
Дата відповіді: 02 листопада 2018 10:41
Питання: На пiдставi якого документа?
замовник вимагає тим самим обмежує кількість учасників в закупівлі у складі своєї пропозиції документ:
- якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, на підставі вищенаведеного, замовником в тендерній документації встановлена вимога: «якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання». Тобто, якщо учасник є виробником товару, то йому не потрібно надавати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, а якщо учасник не є виробником товару, то для підтвердження статусу офіційного представника виробника учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, на підставі вищенаведеного, замовником в тендерній документації встановлена вимога: «якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання». Тобто, якщо учасник є виробником товару, то йому не потрібно надавати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, а якщо учасник не є виробником товару, то для підтвердження статусу офіційного представника виробника учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 31 жовтня 2018 11:54
Дата відповіді: 02 листопада 2018 10:42
Замовник вимагає документ(у складі своєї пропозиції ) та тим самим обмежує кількість учасників в закупівлі:
- якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання
Питання: ЯКЩО У виробника не має представников !!! Можливо не надавати лист авторизації виробника (або його офіційного представника)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, на підставі вищенаведеного, замовником в тендерній документації встановлена вимога: «якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання». Тобто, якщо учасник є виробником товару, то йому не потрібно надавати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, а якщо учасник не є виробником товару, то для підтвердження статусу офіційного представника виробника учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, на підставі вищенаведеного, замовником в тендерній документації встановлена вимога: «якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання». Тобто, якщо учасник є виробником товару, то йому не потрібно надавати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, а якщо учасник не є виробником товару, то для підтвердження статусу офіційного представника виробника учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 31 жовтня 2018 12:01
Дата відповіді: 02 листопада 2018 10:43
Замовник вимагає документ(у складі своєї пропозиції ) та тим самим обмежує кількість учасників в закупівлі:
- Відгук повинен бути не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою..........................................
Питання: ЯКЩО Участник надає Відгук 6-70денної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою? Тендерна пропозиція участника буде відхилина?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Таким чином, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, ураховуючи, що закупівля товару здійснюється для діток з особливими освітніми потребами, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, в достатньо великому обсязі, а також те, що процедура закупівлі проводиться наприкінці поточного року, і як наслідок, в учасника обмежений термін поставки якісного товару, тому замовнику необхідно документальне підтвердження, що учасник є сумлінним та відповідальним, який може в обмежений термін здійснити поставку якісного товару без затримок та перешкод. Таким чином, надання відгуку не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою обумовлено, необхідністю підтвердження Контрагентами якості поставлених (проданих) товарів та факт позитивного виконання умов договору саме на час проведення процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Таким чином, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, ураховуючи, що закупівля товару здійснюється для діток з особливими освітніми потребами, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, в достатньо великому обсязі, а також те, що процедура закупівлі проводиться наприкінці поточного року, і як наслідок, в учасника обмежений термін поставки якісного товару, тому замовнику необхідно документальне підтвердження, що учасник є сумлінним та відповідальним, який може в обмежений термін здійснити поставку якісного товару без затримок та перешкод. Таким чином, надання відгуку не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою обумовлено, необхідністю підтвердження Контрагентами якості поставлених (проданих) товарів та факт позитивного виконання умов договору саме на час проведення процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
167 592,00
UAH з ПДВ
|
166 752,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОКАРЕВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА |
167 000,00
UAH з ПДВ
|
167 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ #13566542 |
Переможець |
166 752,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2018 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 14:51
|
Договір | укладений |
30 листопада 2018 14:43
|