Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
271 960,60 UAH
UA-2018-10-26-001476-c 51827ba29e4e4501b50a5c25329a71f4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Скворцова

+380976126411 skvort.tv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Тетяна Скворцова
+380976126411
skvort.tv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 09:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 12:13
Очікувана вартість: 271 960,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 719,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Конкретний перелік, вид та розміри меблів, зазначені в документації електронних торгів допорогової закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 штука
Офісні меблі (Конкретний перелік, вид та розміри меблів, зазначені в документації електронних торгів допорогової закупівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-26-001476-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Біда Олена Борисівна, Код ЄДРПОУ:3088823784
Дата подання: 12 листопада 2018 16:33
У жодного виробника не має сертифікату на стінку вбудовану!
У жодного виробника не має сертифікату на стінку вбудовану!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2018 15:50
«Шановний Учаснику!
В Додатку 2 документації допорогових закупівель зазначено: «•Товар, який учасник планує постачати, повинен відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено паспортом або сертифікатом відповідності, або іншим нормативним документом, який регламентує виробництво та відпуск даної продукції, та повинен бути завантажений Учасником у складі тендерної пропозиції».
Учасники повинні були підтвердити будь-яким нормативним документом, який регламентує виробництво та відпуск даної продукції, що товар який планується до постачання відповідає встановленим діючим законодавством України вимогам якості, (звертаємо увагу, що в даній закупівлі Учаснику надане право самому вирішити, яким нормативним документом підтвердити якість Товару.)
В складі своєї пропозиції Ви, як Учасник, надали скан-копії з оригіналів сертифікатів відповідності на плити деревостружкові ламіновані (ЛДСП) класу емісії формальдегіду Е1 і на плити деревоволокнисті ламіновані (ЛМДФ) ласу емісії формальдегіду Е1, також висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України, видані на матеріали, а саме: на кромку меблеву та на фурнітуру і аксесуари.
Якісні матеріали не є гарантією якісного Товару. В документах на плити і фурнітуру не вказано, користуючись якими стандартами і за якою технологією виготовляються меблі, що мають служити довгі роки.
Ви зазначаєте, що ця технічна вимога є виключною або особистою. Аналізуючи аналогічні закупівлі в системі Prozzoro, вбачається, що більшість Замовників вимагають від Учасників підтвердження якості саме товару, наприклад в закупівлі UA-2018-10-30-000944-b, де Ви приймали Участь і надали сертифікати відповідності.
Щодо сертифікатів відповідності. В Україні сертифікація меблів не є обов'язковою, проте сертифікат може бути отриманий на добровільних засадах.
Проведенням добровільної сертифікації може займатися як державна, так і приватна організація, акредитована в якості органу з сертифікації. Сертифікат відповідності, це документ, який підтверджує відповідність певного продукту або послуги вимогам встановленим у нормативних документах, сертифікація проводиться як для того, щоб убезпечити внутрішній ринок України від неякісної продукції так і для того, щоб убезпечити кінцевого споживача від недобросовісних і не надійних виробників і продавців.
Отримати сертифікат відповідності можна, як на серійний випуск, так і на певну партію товарів.
До того ж, наявність сертифікату підвищує кредит довіри покупців, так що, для збільшення клієнтської бази, це також незамінна річ. Термін дії сертифіката може варіюватися в межах від одного до трьох років.


Даним рішенням повідомляємо, що дану вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

12 листопада 2018 16:33
пояснення

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Біда Олена Борисівна 257 290,00
UAH з ПДВ
249 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТП "ВІНПАК" 271 960,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2018 15:42
пропозиція.pdf
04 листопада 2018 15:42
погоджені тех вимоги.pdf
04 листопада 2018 15:42
погоджений договір.pdf
04 листопада 2018 15:42
гарантія строку поставки.pdf
04 листопада 2018 15:42
Скан_Висновок_СЭС_Linken System.PDF
04 листопада 2018 15:42
сертификаты Кроношпан.pdf
04 листопада 2018 15:42
СЕС кромка.pdf
04 листопада 2018 15:42
БОБ.pdf
04 листопада 2018 15:42
уставні Біда О.Б. завірені.pdf
04 листопада 2018 15:42
гарантійний лист.pdf
04 листопада 2018 15:42
відомості про учасника.pdf
04 листопада 2018 15:42
лист охорона прац.pdf
04 листопада 2018 15:42
згода-пояснення.pdf
04 листопада 2018 15:42
довідка підпис.pdf
04 листопада 2018 15:42
довідка про обладнання.pdf
04 листопада 2018 15:42
банк.pdf
04 листопада 2018 15:42
Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 17:29
Цінова пропозиція-.pdf
02 листопада 2018 17:29
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2018 17:29
Технічна специфікація4.pdf
02 листопада 2018 17:29
Технічна специфікація3.pdf
02 листопада 2018 17:29
Технічна специфікація2.pdf
02 листопада 2018 17:29
Технічна специфікація.pdf
02 листопада 2018 17:29
Статут6.pdf
02 листопада 2018 17:29
Статут5.pdf
02 листопада 2018 17:29
Статут4.pdf
02 листопада 2018 17:29
Статут3.pdf
02 листопада 2018 17:29
Статут2.pdf
02 листопада 2018 17:29
Статут1.pdf
02 листопада 2018 17:29
Специфікація4.pdf
02 листопада 2018 17:29
Специфікація3.pdf
02 листопада 2018 17:29
Специфікація2.pdf
02 листопада 2018 17:29
Специфікація1.pdf
02 листопада 2018 17:29
Сертифікат відповідності.pdf
02 листопада 2018 17:29
Свідоцтво реєстрації.pdf
02 листопада 2018 17:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 листопада 2018 17:29
Протокол зборів2.pdf
02 листопада 2018 17:29
Протокол зборів1.pdf
02 листопада 2018 17:29
Проект договору5.pdf
02 листопада 2018 17:29
Проект договору4.pdf
02 листопада 2018 17:29
Проект договору3.pdf
02 листопада 2018 17:29
Проект договору2.pdf
02 листопада 2018 17:29
Проект договору1.pdf
02 листопада 2018 17:29
Довідка про підприємство.pdf
02 листопада 2018 17:29
Довідка про досвід роботи.pdf
02 листопада 2018 17:29
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Біда Олена Борисівна

ТОВ "ВТП "ВІНПАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Біда Олена Борисівна
#3088823784
Відхилено 249 990,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 14:13
ТОВ "ВТП "ВІНПАК"
#23106793
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВТП "ВІНПАК"
#23106793
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог.№1116-18_33_від03.12.18_оф.меблі_Вінпак.pdf укладений
03 грудня 2018 16:31