Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт лінійного обладнання
Очікувана вартість
3 195 000,00 UAH
UA-2018-10-26-001341-c 299dd7ba5f8c4f459a06710d79ffc08c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 13 листопада 2018 12:02
Очікувана вартість: 3 195 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт лінійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 13:39
ТД_Поточний_ремонт_лінійного_обл.doc
26 жовтня 2018 13:39
Додаток_7.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-26-001341-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 02 листопада 2018 16:19
Вимога внести зміни.
Наше планує прийняти участь в даній закупівлі, я як компанія яка представляє закордонного виконавця, просимо Вас додати до тенденої документації пункт у якому передбачається можливість надавати відгуки на виконанні роботи в яких зазначається кінцевий виконавець, а не компанія, яка представляє його у торгах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2018 09:21
Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо, що запропоновані Вами зміни в тендерну документацію вноситись не будуть!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000018 ● a07421505a6142a6a3fa918d5dcbaf40
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


16.04.2019 № 82
Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-26-001341-с 26.10.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-17 10:52:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу поточного ремонту лінійного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-26-001341-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 30.12.2018 №ПЗ/НРП-18159/НЮ додатковою угодою від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-18159/НЮ/Д1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-22 18:28:16

Пояснення Замовника до Запиту Державної аудиторської служби України

Договір на поточний ремонт лінійного обладнання №ПЗ/НРП-181959/НЮ було укладено 30.12.2018 року. Згідно умов договору строк надання послуг до 31.12.2018 року. 30 грудня 2018 року на адресу Замовника надійшов лист №192 від ТОВ «РВЗ Україна» (Виконавець по договору), в якому останній зазначав, що ним вже виконано розбирання отриманого в ремонт обладнання. Також ТОВ «РВЗ Україна» зазначило, що в ході розбирання переданого обладнання було встановлено, що попередньо зазначений в договорі обсяг ремонту не відповідає фактично необхідному в зв’язку зі зношеністю більшої частини деталей, яка не була вказана в наданих Замовником актах. Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги гостру потребу в ремонті обладнання було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання ремонту обладнання зі збільшеними обсягами робіт без зміни вартості ремонту до 30.06.2019 року». Копія листа та дефектні акти додаються на 2-х аркушах.
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані пояснення.
Замовником продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань до 30.06.2019 на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «РВЗ Україна» документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 30.06.2019 Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України від 25.04.2019 Щодо можливого порушення ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, Замовником прийнято рішення про розірвання договору від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-181959/НЮ. На даний момент відповідна додаткова угода знаходиться на реєстрації та в обов’язковому порядку буде опублікована у визначені Законом України «Про публічні закупівлі» строки. Враховуючи вищевикладене, Замовником повністю усунене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України від 25.04.2019 по закупівлі «Поточний ремонт лінійного обладнання» номер ID оголошення: UA-2018-10-26-001341-c.

2019-05-07 17:03:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі 25 квітня 2019 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт лінійного обладнання» номер ID оголошення: UA-2018-10-26-001341-c (далі ‒ Висновок). Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку в частині «внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)» з огляду на наступне. Замовником продовжено строк дії договору до 30.06.2019 на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». Потрібно зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, а тому твердження Державної аудиторської служби України про те, що «лист Переможця, на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору» на думку Замовника є необґрунтованим. Лист від ТОВ «РВЗ Україна»» є документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 30.06.2019 Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Дата публікації: 07 травня 2019

Документи:

07 травня 2019 17:02
Електронний підпис
07 травня 2019 17:00
Заперечення скан.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РВЗ Україна 3 192 000,00
UAH
3 192 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЮМСЬКИЙ ЗАВОД КОМПЛЕКТУЮЧИХ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ" 3 195 000,00
UAH
3 195 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 14:29
Довідка ДФС
12 грудня 2018 14:29
Довідка МВС
12 листопада 2018 16:33
Гарантія РВЗ Україна.zip
12 листопада 2018 16:33
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2018 16:33
Статут.pdf
12 листопада 2018 16:33
Лист-згода.PDF
12 листопада 2018 16:33
Лист про партнерство.PDF
12 листопада 2018 16:33
Лист - відгук.pdf
12 листопада 2018 16:33
Лист - відгук 2.pdf

Публічні документи

12 листопада 2018 15:50
Електронний підпис
12 листопада 2018 15:48
виписка 24.09.2018.pdf
12 листопада 2018 15:48
статут.pdf
12 листопада 2018 15:48
свідоцтво ПДВ.pdf
12 листопада 2018 15:48
наказ на директора.pdf
12 листопада 2018 15:48
Технічна характеристика.pdf
12 листопада 2018 15:48
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2018 15:48
Лист згода.pdf
12 листопада 2018 15:48
Довідка про обладнання.pdf
12 листопада 2018 15:47
Довідка про банкрудство.pdf
12 листопада 2018 15:47
банк гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РВЗ Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЮМСЬКИЙ ЗАВОД КОМПЛЕКТУЮЧИХ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РВЗ Україна
#40602601
Переможець 3 192 000,00
UAH
11 грудня 2018 17:11

Документи

11 грудня 2018 17:11
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:03
ПР_ТОВ_РВЗ_УКРАЇНА.pdf
20 листопада 2018 16:20
Електронний підпис
13 листопада 2018 12:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РВЗ Україна
#40602601
3 192 000,00
UAH
Документи

Документи

11 грудня 2018 17:11
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:03
ПР_ТОВ_РВЗ_УКРАЇНА.pdf
20 листопада 2018 16:20
Електронний підпис
13 листопада 2018 12:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 14:22
Scan10261.pdf укладений
19 лютого 2019 14:20
Scan10260.pdf укладений
19 лютого 2019 14:20
Scan10259.pdf укладений
19 лютого 2019 14:20
Scan10258.pdf укладений
19 лютого 2019 14:20
Scan10258.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 14:19
Scan10259.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 14:19
Scan10260.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 14:18
Scan10261.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 14:59
НРП_РВЗ.pdf зміни до договору
30 грудня 2018 14:58
Електронний підпис укладений
30 грудня 2018 12:58
нрп.pdf укладений
30 грудня 2018 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НРП181959/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НРП181959/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додатки до договору
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НРП181959/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НРП181959/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML