Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
345 880,00 UAH
UA-2018-10-26-001019-b ● 51a2f4fc83f0433bb55498ffd22b0c83
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Вебсайт: | http://telemed.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Рак Христина Зіновіївна 380686992757 lvivemdmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2018 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 345 880,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
02 листопада 2018 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2018 11:40 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації зміни 1.docx | |
02 листопада 2018 11:40 |
Тендерна документація.doc | |
26 жовтня 2018 14:40 |
Медико-технічні вимоги.doc | |
26 жовтня 2018 14:40 |
Проект договору.docx |
02 листопада 2018 11:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2018 11:40 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації зміни 1.docx
|
|||
02 листопада 2018 11:40 |
Тендерна документація.doc
|
|||
26 жовтня 2018 14:40 |
Медико-технічні вимоги.doc
|
|||
26 жовтня 2018 14:40 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-26-001019-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕПІЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:41951000
Дата подання: 31 жовтня 2018 10:52
Просимо внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю товару 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) містить наступні дискримінаційні вимоги:
По п.1.1. вимагається Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства, та подається інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару, із дотриманням норм чинного законодавства, та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та незаконною, оскільки дана вимога звужує конкуренцію та можливість взяти участь у даній закупівлі інших учасників у яких відсутні аптечні склади.
Більше того, умови зберігання товару що є предметом закупівлі не передбачають наявність аптечних складів в Учасника та не є обов’язковими.
Наявність аптечного складу обов’язкова для суб'єктів оптової або роздрібної торгівлі, закладів охорони здоров'я та виробників лікарських засобів відповідно до Постанови КМУ від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)».
Наше ТОВ не є суб'єктом оптової або роздрібної торгівлі, закладом охорони здоров'я та виробником лікарських засобів. Відповідно, наявність аптечного складу не є обов’язковою умовою для здійснення господарської діяльності та продажу товару що є предметом закупівлі.
Для закупівлі товару, що є предметом даної закупівлі не потрібно відповідного дозволу чи ліцензії та діяльність щодо продажу даного товару не підлягає ліцензуванню згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Тобто, вимога щодо надання учасником довідки з відомостями про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу є незаконною.
Таким чином можна дійти висновку, що викладені Вами кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі порушують приписи ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1, 2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) внести зміни до Додатку №2 тендерної документації, змінивши формулювання «та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу» на «та відомості про склади із зазначенням місця розташування складу».
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю товару 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) містить наступні дискримінаційні вимоги:
По п.1.1. вимагається Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства, та подається інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару, із дотриманням норм чинного законодавства, та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та незаконною, оскільки дана вимога звужує конкуренцію та можливість взяти участь у даній закупівлі інших учасників у яких відсутні аптечні склади.
Більше того, умови зберігання товару що є предметом закупівлі не передбачають наявність аптечних складів в Учасника та не є обов’язковими.
Наявність аптечного складу обов’язкова для суб'єктів оптової або роздрібної торгівлі, закладів охорони здоров'я та виробників лікарських засобів відповідно до Постанови КМУ від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)».
Наше ТОВ не є суб'єктом оптової або роздрібної торгівлі, закладом охорони здоров'я та виробником лікарських засобів. Відповідно, наявність аптечного складу не є обов’язковою умовою для здійснення господарської діяльності та продажу товару що є предметом закупівлі.
Для закупівлі товару, що є предметом даної закупівлі не потрібно відповідного дозволу чи ліцензії та діяльність щодо продажу даного товару не підлягає ліцензуванню згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Тобто, вимога щодо надання учасником довідки з відомостями про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу є незаконною.
Таким чином можна дійти висновку, що викладені Вами кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі порушують приписи ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1, 2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) внести зміни до Додатку №2 тендерної документації, змінивши формулювання «та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу» на «та відомості про склади із зазначенням місця розташування складу».
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2018 11:39
Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження прийняті до уваги і буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь на вимогу учасника
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Засоби для дезінфекції поверхонь |
Опис предмету закупівлі: |
Під кількістю 3 штуки слід розуміти 3 найменування згідно технічних вимог
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 121 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 608,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3 шт
Лот 1 Засоби для дезінфекції поверхонь
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СаноМарк" #33213544 |
Переможець |
121 400,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2019 15:47
|
Договір про закупівлю №19.pdf | зміни до договору |
19 березня 2019 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:33
|
Сано Марк - 19.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 16:09
|
Договір про закупівлю №19.pdf | укладений |
30 листопада 2018 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | Договір |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти збільшення суми договору відповідно до додаткової угоди про продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | Договір |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |