Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
345 880,00 UAH
UA-2018-10-26-001019-b 51a2f4fc83f0433bb55498ffd22b0c83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рак Христина Зіновіївна

380686992757 lvivemdmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Вебсайт: http://telemed.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Рак Христина Зіновіївна
380686992757
lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2018 14:00
Очікувана вартість: 345 880,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

02 листопада 2018 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 11:40
Рішення про внесення змін до тендерної документації зміни 1.docx
02 листопада 2018 11:40
Тендерна документація.doc
26 жовтня 2018 14:40
Медико-технічні вимоги.doc
26 жовтня 2018 14:40
Проект договору.docx
02 листопада 2018 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 11:40
Рішення про внесення змін до тендерної документації зміни 1.docx
02 листопада 2018 11:40
Тендерна документація.doc
26 жовтня 2018 14:40
Тендерна документація.doc
26 жовтня 2018 14:40
Медико-технічні вимоги.doc
26 жовтня 2018 14:40
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-26-001019-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕПІЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:41951000
Дата подання: 31 жовтня 2018 10:52
Просимо внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю товару 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) містить наступні дискримінаційні вимоги:
По п.1.1. вимагається Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства, та подається інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару, із дотриманням норм чинного законодавства, та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та незаконною, оскільки дана вимога звужує конкуренцію та можливість взяти участь у даній закупівлі інших учасників у яких відсутні аптечні склади.
Більше того, умови зберігання товару що є предметом закупівлі не передбачають наявність аптечних складів в Учасника та не є обов’язковими.
Наявність аптечного складу обов’язкова для суб'єктів оптової або роздрібної торгівлі, закладів охорони здоров'я та виробників лікарських засобів відповідно до Постанови КМУ від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)».
Наше ТОВ не є суб'єктом оптової або роздрібної торгівлі, закладом охорони здоров'я та виробником лікарських засобів. Відповідно, наявність аптечного складу не є обов’язковою умовою для здійснення господарської діяльності та продажу товару що є предметом закупівлі.
Для закупівлі товару, що є предметом даної закупівлі не потрібно відповідного дозволу чи ліцензії та діяльність щодо продажу даного товару не підлягає ліцензуванню згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Тобто, вимога щодо надання учасником довідки з відомостями про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу є незаконною.
Таким чином можна дійти висновку, що викладені Вами кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі порушують приписи ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1, 2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,

ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) внести зміни до Додатку №2 тендерної документації, змінивши формулювання «та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу» на «та відомості про склади із зазначенням місця розташування складу».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2018 11:39
Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження прийняті до уваги і буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь на вимогу учасника

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Засоби для дезінфекції поверхонь
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю 3 штуки слід розуміти 3 найменування згідно технічних вимог
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 121 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 608,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 листопада 2018 15:00
Закінчення: 13 листопада 2018 15:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
Лот 1 Засоби для дезінфекції поверхонь
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк" 121 400,00
UAH з ПДВ
121 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олач Олеся Олексіївна 121 600,00
UAH з ПДВ
121 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2018 10:37
Електронний підпис
12 листопада 2018 11:51
Електронний підпис
12 листопада 2018 11:48
документація_товар.pdf
12 листопада 2018 11:48
документація_кваліфікація.pdf
12 листопада 2018 11:48
проект_договору.pdf
12 листопада 2018 11:48
цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 13:58
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СаноМарк"

ФОП Олач Олеся Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
Переможець 121 400,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 17:53

Документи

19 листопада 2018 17:51
Електронний підпис
19 листопада 2018 17:48
повідомлення№1 №2.pdf
13 листопада 2018 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
121 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 17:51
Електронний підпис
19 листопада 2018 17:48
повідомлення№1 №2.pdf
13 листопада 2018 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 15:25
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 15:47
Договір про закупівлю №19.pdf зміни до договору
19 березня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:33
Сано Марк - 19.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:32
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 16:09
Договір про закупівлю №19.pdf укладений
30 листопада 2018 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: Договір
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти збільшення суми договору відповідно до додаткової угоди про продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: Договір
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 145 664,00
UAH