Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18Т-718 - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус туристичний)/Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (Tourist bus)
Очікувана вартість
192 000 000,00 UAH
UA-2018-10-25-002236-c 90f96f168e344e77bed65467dfc7fd9a
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Євген Бойко

+380444612557 boykoe@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Євген Бойко
+380444612557
boykoe@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2018 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 13:00
Початок аукціону: 16 листопада 2018 15:23
Очікувана вартість: 192 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3840000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус туристичний)/Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (Tourist bus)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус туристичний)/Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (Tourist bus)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-25-002236-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки", Код ЄДРПОУ:36085246
Дата подання: 30 жовтня 2018 17:59
щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю: «34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус туристичний)» (Номер процедури закупівлі: 18Т-718), а саме з Додатком 2 до документації щодо технічних вимог і якісних характеристик автобусів туристичних, зазначаємо наступне: для створення більш конкурентного середовища і розширення потенційного кола учасників, а також асортименту пропонуємого товару вимагаємо внести наступні доповнення до технічних характеристик автобусів туристичних і викласти пункт: «коробка передач – автоматична» у наступній редакції: «коробка передач – автоматична або механічна».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2018 09:19
Доброго дня Шановний Учасник!
Відповідь: Зміна технічних характеристик є недоцільним, так як зазначені технічні характеристики у документації процедури закупівлі затвердженні Технічним комітетом Товариства. Також, звертаємо Вашу увагу на те що, Учасник може запропонувати кращі технічні характеристики але не гірше тих що зазначені у технічних вимогах документації процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-25-002236-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 01 листопада 2018 13:36
Вимога щодо банківської гарантії
Доброго дня!
Наша компанія планує прийняти участь в торгах №UA-2018-10-25-002236-c. Ми є торгівельною компанією, маємо великий штат працівників та орієнтовані на участь в якомога більшій кількості закупівель.
Як відомо, для участі в торгах, багатьма замовниками, від учасників вимагається надання банківських гарантій. При участі у великій кількості закупівель, нами витрачається велика кількість часу та велика сума коштів на оформлення банківських гарантій, при цьому наша перемога в цих торгах не гарантована. Нами проведено переговори з банками, з рекомендованого на сайті Замовника переліку, та знайдено схему мінімізації наших витрат. При умові укладання відповідного договору з банком, та розміщенню не великої суми коштів на нашому допозитному рахунку, в якості фінансового забезпечення, банком гарантовано надання нам тендерного забезпечення протягом 30 хв. після звернення. Це дасть нам можливість отримувати банківські гарантії в день аукціону, але вже після його закінчення. В такому випадку, після аукціону ми будемо розуміти чи будуть в нас шанси виграти торги і чи потрібно витрачатись на банківську гарантію. В зв’язку з тим, що АТ «Укргазвидобування» здійснює закупівлі у відповідності до власного Порядку, а не у відповідності до Закону про публічні закупівлі, вимагаємо надати нам право дозавантажувати банківські гарантії після проведення аукціону. Гарантуємо, що дозавантажені банківські гарантії будуть оформлені тією ж датою, що і аукціон.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2018 14:51
Доброго дня, Шановний Учасник!
Відповідь: Насамперед зазначаємо, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Згідно п.1 розділу ІІ Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження, ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ УЧАСНИК ПОВИНЕН ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАВАНТАЖИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ (СКАНОВАНОМУ) ВИГЛЯДІ У СИСТЕМУ: Забезпечення пропозиції процедури закупівлі:
- для Учасника нерезидента – копія відповідного СВІФТ;
- для Учасника резидента – Електронна банківська гарантія;
Банківська гарантія повинна забезпечувати наступні випадки:
- відкликання пропозиції процедури закупівлі учасником після закінчення строку її подання (у тому числі після проведення аукціону та/або під час кваліфікації учасника), але до того, як сплинув строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними;
- не підписання Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю;
- не надання Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю до укладання договору.
Таким чином, усі вимоги, які заначені у документації процедури закупівлі, є обов'язкові до виконання усіма Учасниками.
Номер вимоги: UA-2018-10-25-002236-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 02 листопада 2018 17:04
Доброго дня!
1) З метою участі у процедурі закупівлі, Учасник надає Забезпечення виконання договору не пізніше дати укладання договору у формі грошових коштів або Банківської гарантії згідно Додатку «Типова форма банківської гарантії виконання зобов'язань Виконавцем» до проекту договору.
Сума банківської гарантії: 5% від вартості договору – ким саме подається Учасником чи Учасником-Переможцем?

2) Початкову цінову пропозицію, з якою учасник розпочинав участь у закупівлі та аукціоні (Додаток 3) (Додаток 3а та Таблиці 6.1 та 6.2 Додатку 6 для нерезидентів та для резидентів при рекомендованих умовах оплати

До початку аукціону Учасник повинен розмістити/завантажити усі документи, визначені/передбачені цією документацією (крім цінової пропозиції, що була запропонована за результатами аукціону)
Так потрібно завантажувати чи ні цінову пропозицію, так як Учасник ще тільки подає тендерну пропозицію???

3) установчий договір про діяльність засновників по створенню підприємства, установи (якщо в статуті не зазначено засновників і їх частка в уставному фонді) – а якщо в Статуті зазначено засновників як «Учасники» з їх частками в уставному фонді?

4) копія паспорту керівника (стор.1-3) – А якщо це резидент з посвідкою на постійне проживання, копії яких сторінок та яких документів потрібно надати (тільки посвідки чи і закордонного паспорту)?

5) - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено/внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення – в якій формі надавати – довільній; якщо юр.ос. – лист пояснення, а ФОП Витяг ???

6) Розшифровки показників звітності за запитом – за чиїм саме запитом?

7) Копія уповноважуючого документу від вказаного в ціновій пропозиції виробника МТР – що саме: лист в довільній формі, довідка з ЄДРПОУ з КВЕД чи витяг з КВЕД…?

8) - Підтверджуючий документ від Виробника або імпортера з зазначенням всіх технічних характеристик на товар, який є предметом закупівлі.
- Підтверджуючий документ щодо наявності авторизованого сервісного центру на території України – які саме: лист в довільній формі чи якийсь інший документ..?

9) Надається підписаний документ, де описується досвід постачання МТР за останній рік, надаються відгуки (не менше двох крім УГВ) від Замовників/кінцевого споживача за останній рік (Наявність в Учасника досвіду постачання аналогічних МТР не менше 1 року при обов’язковій умові державної реєстрації Постачальника не менше року на момент проведення аукціону, у разі застосування допорогової закупівлі, або на момент розкриття пропозицій, у разі застосування процедури редукціону) – який саме документ (довідка, договір чи ін..) та за який період: 2016, 2017 чи кінець 2017-2018, чи тільки 2018р.?

10) Перелік претензії або листів звернень до якості (комплектності) в результаті постачання МТР структурним підрозділам АТ "Укргазвидобування" за останні 12 місяців, підписаний уповноваженим керівником – це має бути довідка в довільній формі: були чи ні??

11) Чи потрібно в складі тендерної пропозиції надавати завірений учасником проект договору? Якщо так, то тільки на укр..мові чи у тому вигляді, який надає Замовник? Чи буде достатньо надати лист щодо ознайомлення з умовами проекту договору?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2018 17:35
Доброго дня, Шановний Учасник!
Відповіді: Перед тим як звертатись з вимогою, просимо Вас уважно читати документацію процедури допорогової закупівлі, також будь ласка ознайомитись з правилами проведення процедур закупівлі, установленими АТ «Укргазвидобування» на сайті http://ugv.com.ua/tenders/required-documents де Ви можете ознайомиться з Нормативними документами Товариства.
Номер вимоги: UA-2018-10-25-002236-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 02 листопада 2018 17:25
Доброго дня!
Для сертифікації, автобус проходить тести на відповідність Переліку Правил ЄЕК ООН і серій поправок до них, які застосовуються в Порядку, та Директиви (регламенти) ЄС, затвердження типу за якими визначають зазначені Правила ЄЕК ООН, технічний огляд автобусу за Віденською Угодою 1997 року та багато інших. Відповідно до п.1.4. Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання (далі -Порядок), індивідуальному затвердженню підлягає кожен КТЗ: в) КТЗ категорій M2 та M3, конструкцію якого змінено під час переобладнання. Відповідно до Порядку затвердження типу КТЗ здійснюють відповідно до вимог пунктів 3.5 - 3.17, 3.22, 3.23 цього розділу, а обладнання - пунктів 3.18 – 3.26 цього розділу. Сертифікати КТЗ видають на підставі отримання сертифікатів типу. Тобто, щоб виконати Вашу вимогу, щодо надання сертифікатів, в тому числі КТЗ, потрібно для початку зробити автобуси під Ваше замовлення до укладення угоди. З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни до ТД, шляхом вимагання сертифікаційних документів при поставці товару, а не під час надання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2018 15:11
Добрий день, Шановний учасник!
Відповідь: Відповідно документації процедури закупівлі, Замовник просить надати Учасником Копію сертифікату якості та/або відповідності, на товар, який є предметом закупівлі, завіреної Учасником процедури закупівлі, що дасть можливість на стадії кваліфікації Учасника бути впевненим що предмет закупівлі вже виготовляється і відповідає критеріям Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-10-25-002236-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АВАНТІ Груп, Код ЄДРПОУ:30440060
Дата подання: 06 листопада 2018 10:05
Вимога
Доброго дня!
З метою усунення подвійних трактувань, а також для покращення можливостей та конкуренції, просимо внести зміни в Додаток 2 «Технічні вимоги та якісні характеристики»
«Вентиляція природна через люки в даху та штучна індивідуальна над сидіннями;
Внутрішнє освітлення загальне, індивідуальне - для пасажирів та робочого місця водія;» , та викласти в наступній редакції:
«Вентиляція природна через люки в даху або кватирки, та штучна над сидіннями пасажирів;
Внутрішнє освітлення загальне для пасажирів та окремо для робочого місця водія»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 листопада 2018 10:35
Доброго дня Шановний Учасник!
Просимо Вас звернути увагу на порядок звернення згідно документації процедури закупівлі, п.6 Порядок звернень щодо уточнення технічних вимог до предмета закупівель та/або вимог до кваліфікації Учасників (Учасники процедур закупівель можуть звернутися до Замовника не пізніше ніж за два робочих дні до завершення періоду уточнень ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ закупівель за роз’ясненнями щодо документації процедури закупівлі, з уточненнями технічних вимог до предмета закупівлі та/або вимог до кваліфікації Учасників. Тобто, Учасник звертається за роз’ясненнями щодо документації процедури закупівлі, з уточненнями технічних вимог до предмета закупівлі та/або вимог до кваліфікації інших Учасників - за два робочих дні до завершення періоду уточнень) Ваша вимога надійшла 06.11.18, 10:05.
Також, ознайомитись будь ласка, з правилами проведення процедур закупівлі, установленими АТ «Укргазвидобування» на сайті http://ugv.com.ua/tenders/required-documents там же Ви можете ознайомиться з Нормативними документами Товариства.

Номер вимоги: UA-2018-10-25-002236-c.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СІТІ ТРАНСПОРТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:39497314
Дата подання: 03 грудня 2018 13:59
Скарга щодо дискваліфікації
У скаргі надані роз'яснення щодо неправомірної дискваліфікації
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 грудня 2018 13:59
Скарга UA-2018-10-25-002236-c.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ ТРАНСПОРТ ГРУПП" 183 600 000,00
UAH з ПДВ
167 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 186 048 000,00
UAH з ПДВ
177 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" 191 952 000,00
UAH з ПДВ
191 952 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "КОНКОРД" 191 999 952,00
UAH з ПДВ
191 999 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2018 17:31
Електронний підпис
16 листопада 2018 17:06
Електронний підпис
15 листопада 2018 12:58
Електронний підпис
15 листопада 2018 12:41
Банковская гарантия.zip
15 листопада 2018 12:41
3.2-3.3.2 Висновок ДСЕЕ.pdf
15 листопада 2018 12:41
3.2-3.3.1 Зразки сертифікатів.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.18.4 Лист-відгук_УкрФестина.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.14.2 Висновок ДСЕЕ.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.14.1 Зразки сертифікатів.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.13.4 Сертифікат ISO 9001_2015__Lviv.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.13.3 Сертифікат ISO 9001_2015__Kyiv.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.13.2 Сертифікат ISO 9001_2015__Kyiv_1.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.13 Відомості про виробника.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.9.2 Витяг про банкрутство.pdf
15 листопада 2018 12:41
2.7.3 Паспорт_Чуркін І.А..pdf
15 листопада 2018 12:41
2.7.2 ІПН_Чуркін І.А..pdf
15 листопада 2018 12:41
2.4 Витяг з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 16:11
Електронний підпис
15 листопада 2018 12:38
Електронний підпис
15 листопада 2018 12:37
досвід постачання.pdf
15 листопада 2018 12:37
цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2018 12:37
Лицензия.zip
15 листопада 2018 12:37
Григорчук Довереность.zip
15 листопада 2018 12:37
БГ 7197.zip
15 листопада 2018 12:37
документ від імпортера.pdf
15 листопада 2018 12:37
фін. звітність.pdf
15 листопада 2018 12:37
технічні вимоги.pdf
15 листопада 2018 12:37
сертификат качества.pdf
15 листопада 2018 12:37
свідоцтво та договір.pdf
15 листопада 2018 12:37
свидетельство дилера МАЗ.pdf
15 листопада 2018 12:37
протокол+наказ+паспорт.pdf
15 листопада 2018 12:37
опитувальник + структура.pdf
15 листопада 2018 12:37
Лист+ Опис+Статут.pdf
15 листопада 2018 12:37
довідка_банкрутство.pdf
15 листопада 2018 12:37
довідка з податкової.pdf
15 листопада 2018 12:37
декларація.pdf
15 листопада 2018 12:37
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 листопада 2018 12:37
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 січня 2019 14:06
Електронний підпис
08 січня 2019 14:05
Технічні вимоги.pdf
02 січня 2019 16:10
Електронний підпис
02 січня 2019 16:07
Лист-роз'яснення.pdf
15 листопада 2018 12:48
Електронний підпис
15 листопада 2018 12:47
7 Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2018 12:47
5 Опитувальник.pdf
15 листопада 2018 12:47
4 Декларація.pdf
15 листопада 2018 12:47
3 Технічні вимоги.pdf
15 листопада 2018 12:47
1 Забезпечення пропозиції.7z

Публічні документи

15 листопада 2018 12:42
Електронний підпис
15 листопада 2018 12:36
22.Додаток 3.PDF
15 листопада 2018 12:36
20.Додаток 7.PDF
15 листопада 2018 12:36
19.Додаток 5 Декларація.PDF
15 листопада 2018 12:36
18.Додаток 2.PDF
15 листопада 2018 12:36
16. Сертифікат.PDF
15 листопада 2018 12:36
13.2.Відгук 2.PDF
15 листопада 2018 12:36
13.1.Відгук 1.PDF
15 листопада 2018 12:36
11.2 Звіт 2018.PDF
15 листопада 2018 12:36
11.1 2017 рік.PDF
15 листопада 2018 12:36
11. Баланс ф №1,ф№2 2016 рік.PDF
15 листопада 2018 12:36
6.Паспорт директора.PDF
15 листопада 2018 12:36
1.Статут.PDF
15 листопада 2018 12:36
11883-1 КОНКОРД p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТІ ТРАНСПОРТ ГРУПП"

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"

ТДВ "КОНКОРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІТІ ТРАНСПОРТ ГРУПП"
#39497314
Відхилено 167 770 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 15:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"
#21665011
Очікує рішення 191 952 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 16:22
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
Відхилено 177 600 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 16:22

Документи

29 листопада 2018 15:40
Пр відхилення 18Т-718.xlsx

Документи

18 грудня 2018 16:20
Пр відхилення 18Т-718.xlsx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 квітня 2019 12:46
Коментар щодо відміни: Відсутнє фінансування
Документи:
23 квітня 2019 12:46
Пр відміни 18Т-718.xlsx