Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-10-25-001492-a 13d24f5de5a64a78ab1fe671a9cc2fdf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старенченко Сергій

+380525121493 STARENHENKOS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОУКРАЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36734786
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, ПРОВУЛОК ЛІКАРНЯНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Старенченко Сергій
+380525121493
STARENHENKOS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2018 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2018 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2018 13:34
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 34110000-1 Легкові автомобілі (Легковий автомобіль)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, пров. Лікарняний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність технічних вимог предмету закупівлі законодавству України
Дата подання: 26 жовтня 2018 09:33
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 16:56
Шановний Замовнику. Згідно оголошення та умов тендерної документації - Ви хочете закупити "ДК 021:2015, код 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціальний санітарний типу В)", і відповідно до Додатку 3 " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" тендерної документації зазначаєте, що якість Товару повинна відповідати вимогам ДСТУ. АЛЕ в тендерній документації не зазначено яким саме ДСТУ має відповідати автомобіль, що буде поставлятися до Вашої установи згідно вимог Вашої технічної специфікації. В той же час Вимоги, що прописані Вами в тендерній документації закупівлю товару "ДК 021:2015, код 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціальний санітарний типу В)" (затверджено рішенням Тендерного комітету - “25” жовтня 2018 року) - зовсім не передбачають відповідність стандартам та вимогам Законодавства України, які стосуються виробів медичного призначення, а саме стандартів, що передбачені для "автомобілів спеціальні санітарні типу В" (предмету вашої закупівлі): 1) автомобілі спеціальні санітарні типу В (що закуповуються Вашою установою), згідно діючого в Україні законодавства повинні відповідати національному стандарту України "Колісні транспортні засоби. Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування (ЕN 1789:2007, МОD)" ДСТУ 7032:2009. 2) автомобілі спеціальні санітарні типу В (що закуповуються Вашою установою), згідно діючого в Україні законодавства повинні відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів (додаток 8), що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року №753. До того ж автомобілі спеціальні санітарні типу В мають містити відповідне обладнання (згідно вимог ДСТУ 7032:2009). В Вашому ж технічному завданню перелік такого обладнання відсутній. Згідно зазначених вище ДСТУ та Технічного регламенту - Ваша документація не є технічно та законодавчо вірною. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) встановлено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.». Відтак, відповідь на залишену звернення в електронній системі закупівель надаємо на перший робочий день (26.10.2018 року) від моменту його подання.
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті Вашого звернення інформуємо про наступне:
Згідно розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації Кіровоградської області №327-р від 23 жовтня 2018 року «Про розподіл обсягу субвенцій з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоровя у сільській місцевості за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету», зокрема встановлено: «Делегувати одержувачу бюджетних коштів - Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоукраїнської районної ради повноваження щодо використання субвенцій з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоровя у сільській місцевості за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, а саме: на забезпечення службовим автотранспортом медичних працівників комунальних закладів охорони здоровя, що працюють в сільській місцевості».
Тому, з метою усунення можливих непорозумінь, тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації та її додатків, в частині зміни конкретної назви предмета закупівлі з «ДК 021:2015, код 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціальний санітарний типу В)» на «ДК 021:2015, код 34110000-1 Легкові автомобілі (Легковий автомобіль типу В)».
Відтак, дотримання згаданих за Вашим зверненням посилань на державний стандарт України 7032:2009 "Колісні транспортні засоби. Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування (ЕN 1789:2007, МОО)", є неактуальним, позаяк предмет закупівлі не являється транспортним засобом спеціального призначення - автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТО ГРУП + 499 944,00
UAH з ПДВ
499 944,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2018 15:35
довідка ДФС
15 листопада 2018 09:59
довідка за ст 17
14 листопада 2018 16:46
довідка МВС
14 листопада 2018 16:45
довідка про корупцію
09 листопада 2018 15:51
договір ГУНП.pdf
09 листопада 2018 15:51
копія паспорту 1 (5).pdf
09 листопада 2018 15:51
довідка про рахунок.pdf
09 листопада 2018 15:51
інструкція.pdf
09 листопада 2018 15:51
Duster брошюра.pdf
09 листопада 2018 15:51
довідка банк.pdf
09 листопада 2018 15:51
сертифікат типу.pdf
09 листопада 2018 15:51
сертифікат.pdf
09 листопада 2018 15:51
дилерський договір.pdf
09 листопада 2018 15:51
Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2018 15:51
Виписка.pdf
09 листопада 2018 15:51
Статут.pdf
09 листопада 2018 15:51
довідка про оподаткування.pdf
09 листопада 2018 15:51
видаткові накладні УКБ.pdf
09 листопада 2018 15:51
видаткова накладна ГУНП.pdf
09 листопада 2018 15:51
згода на обробку даних.pdf
09 листопада 2018 15:51
зображення авто.pdf
09 листопада 2018 15:51
проект договору.pdf
09 листопада 2018 15:51
протокол на участь.pdf
09 листопада 2018 15:51
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2018 17:19
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:51
технические х-ки.pdf
08 листопада 2018 16:51
дилерское соглашение.pdf
08 листопада 2018 16:51
ст.17.pdf
08 листопада 2018 16:51
участник.pdf
08 листопада 2018 16:51
директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТО ГРУП +

ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТО ГРУП +
#35880173
Переможець 499 944,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 16:36

Документи

14 листопада 2018 16:36
Електронний підпис
12 листопада 2018 13:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТО ГРУП +
#35880173
499 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2018 16:36
Електронний підпис
12 листопада 2018 13:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 09:17
Договір №444 від 29.11.2018 року.pdf укладений
29 листопада 2018 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 499 944,00
UAH з ПДВ