Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Палацу спорту по вул. Прибузькій, 5/1а у м. Хмельницькому
Construction of the Palace of Sports on Prybuzhska Street 5/1a in the Khmelnitskyi city
Очікувана вартість
277 031 056,00 UAH
UA-2018-10-25-001476-a baa900e78ef2448faf4127e7d9db26dc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Тетяна Миколаївна

+380382656535 ukb_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Поліщук Тетяна Миколаївна
+380382656535
ukb_1@ukr.net
Додаткові контактні особи: Нестерук Микола Петрович
+380382656535
ukb_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of the Department of Architecture, Urban Planning and Land Resources of the Executive Committee of Khmelnytskyi City Council
National ID: 02498582
Contact point:
+380382656535
ukb_1@ukr.net
Additional contacts: Nesteruk Mykola
+380382656535
ukb_1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2018 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2018 20:00
Початок аукціону: 13 грудня 2018 14:39
Очікувана вартість: 277 031 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 277 031,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 25 жовтня 2018 16:56
Enquiries until: 24 листопада 2018 20:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 277 031 056 UAH including VAT
Minimal lowering step: 277 031 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Палацу спорту по вул. Прибузькій, 5/1а у м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Прибузька, 5/1а
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Construction of the Palace of Sports on Prybuzhska Street 5/1a in the Khmelnitskyi city
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20 відсотків: 20%
Понад 250 млн. гривень: 20%
Понад 200 млн. грн. до 250 млн грн. включно: 15%
Понад 150 млн. грн. до 200 млн грн. включно: 10%
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: 5%
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: 2%
До 50 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Від 150 працівників і більше: 10%
Від 100 до 150 працівників включно: 7%
Від 75 до 100 працівників включно: 5%
Від 50 до 75 працівників включно: 3%
До 50 працівників: 0%
13 листопада 2018 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 17:43
Перелік змін 2.pdf
13 листопада 2018 17:43
ЗТД Палац спорту 2.doc
13 листопада 2018 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 17:43
Перелік змін 2.pdf
08 листопада 2018 15:41
Перелік змін.pdf
13 листопада 2018 17:43
ЗТД Палац спорту 2.doc
08 листопада 2018 15:41
ЗТД Палац спорту.doc
25 жовтня 2018 16:56
ТД Палац спорту повторно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:23
Дата відповіді: 06 листопада 2018 17:56
Відповідно до п. 3.5.5. Тендерної документації Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах), що необхідна для виконання робіт, визначених в Додатку 2 до тендерної документації, до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею. Вказуючи словосполучення «по техніці (транспортних засобах)» - Замовник має на увазі лише транспортні засоби чи техніку в тому числі транспортні засоби? Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник у складі тендерної документації щодо техніки (транспортних засобів) надасть копії документів, що підтверджують право власності або користування лише транспортними засобами? Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент зареєстрований за законодавством Польщі у складі тендерної пропозиції щодо копій документів, що підтверджують право власності надасть копії фактур придбання такої техніки (транспортних засобів) з огляду на те, що за законодавством Польщі документом що підтверджує право власності є фактура придбання техніки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що згідно умов тендерної документації від учасників закупівлі вимагається надання відповідних документів лише на транспортні засоби, які учасник планує залучити до виконання робіт.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до п.3.5.13 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа. Таким чином, учасники-нерезиденти подаються у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності, користування транспортними засобами відповідно до його країни походження. При цьому, надані документи мають бути подані із урахуванням пункту 1.7.3 Розділу І тендерної документації
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:25
Дата відповіді: 06 листопада 2018 17:57
Відповідно до п.5.1.3.2. Тендерної документації «Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики). До уваги береться лише обсяг виконаних учасником будівельно-монтажних робіт за 2015-2017 роки.» Вказуючи словосполучення «підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики).» - Замовник має на увазі лише довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики чи «інформацію, яку він подавав до органів статистики» в тому числі довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики? Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент зареєстрований за законодавством Польщі у складі тендерної пропозиції щодо Обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт надасть інформацію, яку він подавав до органів статистики, а саме звіти про господарську діяльність з інформацією про обсяг будівельних та монтажних робіт разом? Чи потрібно перераховувати обсяг будівельно-монтажних та\або будівельних та монтажних робіт нерезидента виражений у іноземній валюті – польських злотих у національну валюту України - гривню та яким курсом? У якому документі Тендерної пропозиції слід здійснювати перерахунок обсягу робіт вказаний у злотих у національну валюту України? Який курс слід застосовувати – Національного банку Укураїни чи Національного банку Польщі? На яку дату слід застосовувати курс перерахунку валюти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що згідно умов тендерної документації Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа. Таким чином, учасники-нерезиденти подаються у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують вимоги тендерної документації із урахуванням вимог країни походження. Валютою тендерної пропозиції, відповідно до положень тендерної документації є гривня. Учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, що підтверджують обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт відповідно до країни походження та переклад вказаного документа. Також Учасник повинен надати довідку в якій буде зазначено обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт в перерахунку до курсу гривні відповідно до офіційного курсу Національного банку України станом на дату звітного періоду
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:26
Дата відповіді: 06 листопада 2018 17:57
Відповідно до п.5.1.3.3. Тендерної документації «Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за 2 квартал 2018 року або Звітом із праці за останній звітний період. До уваги беруться лише працівники, що перебувавли у трудових відносинах із учасником.» Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент зареєстрований за законодавством Польщі у складі тендерної пропозиції щодо Наявності кваліфікованих працівників подасть аналог такого документу за законодавством Польщі а саме Звіт Z-05 «Дослідження ринку праці» за 2 квартал 2018р. у якому відображено наявність кваліфікованих працівників та їх кількість?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що згідно умов тендерної документації Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа. Таким чином, учасники-нерезиденти подаються у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують вимоги тендерної документації із урахуванням вимог країни походження. Отже учасник-нерезидент може подати зазначені у вашому зверненні документи із долученням офіційного перекладу відповідно до умов тендерної документації.
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:27
Дата відповіді: 06 листопада 2018 17:58
Відповідно до п. 3.5.13. Тендерної документації «Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа.» Умова вказана у вищевказаному п.3.5.13 щодо урахування особливостей законодавства країни походження нерезидента та аналогів та\або відсутності аналогів стосується всіх документів зазначених у всіх розділах Тендернеої документації чи обмеженого кола (переліку) документів вказаних наприклад у якомусь конкретному розділі Тендерної документації? Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент зареєстрований за законодавством Польщі у складі тендерної пропозиції щодо будь-якого документу що вимагається Тендерною документацією у випадку відсутності такого документу за законодавством Польщі - надасть зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження та\або аналоги зазначених документів та\або у разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент надасть замість документу (докуменнтів) лист з поясненням відсутності ненаданого документа.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що згідно умов тендерної документації Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа. Таким чином, учасники-нерезиденти подаються у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують вимоги тендерної документації із урахуванням вимог країни походження. Дана вимога стосується всіх документів, що передбачені даною тендерною документацією.
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:28
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:01
Відповідно до п. 3.5.7. Тендерної документації «Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: 2) Довідку (витяг), видану уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;» Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов якщо учасник нерезидент зареєстрований за законодавством Польщі у складі тендерної пропозиції щодо вищевказаної довідки подасть аналог такого документу за законодавством Польщі- а саме Витяг з державного реєстру Польщі у якому відображається стан судимості та несудимості фізичної особи - службової (посадової) особи учасника та\або уповноваженої особи Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що згідно умов тендерної документації Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа. Таким чином, учасники-нерезиденти подаються у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують вимоги тендерної документації із урахуванням вимог країни походження. Витяг з державного реєстру Польщі у якому відображається стан судимості та несудимості фізичної особи - службової (посадової) особи учасника та/або уповноваженої особи Учасника буде прийнятним відповідно до вимог тендерної документації та відповідатиме положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:29
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:02
Відповідно до п. 3.6.2. Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предметуа закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) наступні документи: - договірну ціну; - зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів.» Чи Замовник надасть Учаснику на його вимогу та\або прохання для підготовки вищевказаних («наступних») документів Проектну документацію в електронній формі (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) яка б забезпечила підготовку документів в програмі АВК як цього вимагає Примітка Додатку №2 вказуючи що «Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК»? Чи Замовник надасть Проектну документацію лише для читання? Якщо Замовник надасть Проектну документацію для фотографування, то яким чином Замовник забезпечить можливість якісного фотокопіювання Проектної документації Учасником з огляду на те, що друкована версія Проектної документації є зшитими аркушами та обєктивно не піддається саме фотокопіюванню фотографічним способом? З яких причин чи підстав Замовник не має змоги надати Учаснику електронної версії Проектної документації на його вимогу та\або прохання? Чи може Замовник внести до Тендерної документації зміни, які передбачають можливість для Учасника отримати електрону версію Проектної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання Договору, Учасники мають право:
- обстежити об’єкт будівництва, на якому мають бути виконані роботи;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію (проектна документація на об’єкт будівництва тощо) щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника.
Щодо умов Примітки Додатку 2 до тендерної документації про надання розрахунку у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін в даній частині Замовником для уточнення будуть внесені зміни до умов тендерної документації.
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:30
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:03
Відповідно до Примітки Додатку №2 до Тендерної документації «Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін (надається у порядку передбаченому п.п. 3.6.2-3.6.3 Розділу ІІІ ТД).» Відповідно до п.3.6.2. Тендерної документації учасники надають, документи відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші). Вказуючи словосполучення «у друкованому ….. вигляді …..» що має на увазі Замовник – чи роздруковані аркуші та\або роздруковані та скановані (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) аркуші та\або роздруковані та скановані (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) аркуші з підписами та печатками на останній сторінці та\або роздруковані та скановані (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) аркуші з підписами та печатками на кожній сторінці? Вказуючи словосполучення «у електронномі ….. вигляді …(надається у порядку передбаченому п.п. 3.6.2-3.6.3 Розділу ІІІ ТД).» що має на увазі Замовник – чи надання у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші? Чи надання «у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін»? Який саме формат можуть мати документи у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін»? У який саме розділ слід завантажувати «документи у друкованому вигляді» та «документи у електронному вигляді»? Чи документ у форматі pdf, на думку Замовника є друкованим форматом чи електронним? - Чи формат xls. є друкованим чи електронним та чи прийматиметься Замовником як оригінальний файл (не сканований) документів: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів.»? Чи повинен Учасник роздрукувати, підписати та відсканувати та завантажити у електронну систему документи: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів.»? Чи може Замовник внести до Тендерної документації зміни, які уточнюють поняття «друкованого та електронного вигляду» та уточнюють вимоги щодо формату «у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін» вказуючи на конкретні формати файлів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, щодо умов Примітки Додатку 2 до тендерної документації про надання розрахунку у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін в даній частині Замовником для уточнення будуть внесені зміни до умов тендерної документації
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:32
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:03
Чи Замовник прийме як належне виконання, якщо у складі Тендерної пропозиції, при поданні копій, копії внутрішніх документів та копії договорів Учасника нерезидента зареєстрованого за законодавством Польщі будуть посвідчені підписом та печаткою Уповноваженої особи учасника та міститимуть напис посвідчення копії документу відповідно до ДСТУ України?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що згідно умов тендерної документації Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. Подання учасником-нерезидентом посвідчених підписом та печаткою Уповноваженої особи такого учасника та які міститимуть напис посвідчення копії документу відповідно до ДСТУ України відповідатиме умовам тендерної документації та чинного законодавства
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:33
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:04
Відповідно до п. 3.5.5. Тендерної документації Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах), що необхідна для виконання робіт, визначених в Додатку 2 до тендерної документації, до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею. Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник у складі тендерної документації щодо техніки (транспортних засобів) надасть договір з субпідрядником на виконання робіт із залученням техніки (транспортних засобів)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Вважатиметься відповідністю умовам тендерної документації надання у складі тендерної пропозиції договору, що підтверджуватиме наявність правовідносин між Вами та субпідрядною організацією. При цьому, в зазначеному договорі має бути зазначено перелік техніки (транспортних засобів), що буде використовуватися на об’єкті будівництва та надано у складі тендерної пропозиції копій документів, що підтверджують право власності або користування нею субпідрядною організацією.
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:53
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:05
У п.3.2.8 Замовник визначив вимогу надати у довідці з банківської установи «з інформацією із зазначенням реквізитів такого рахунку, дати відкриття рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами». Чи у цьому випадку йдеться про інформацію із зазначенням реквізитів такого рахунку, дати відкриття рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості по такому конкретному рахунку чи по всіх наявних у цьому банку рахунках учасника? Оскільки Учасник може мати у тому самому банку кілька рахунків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Згідно із вимогами п.3.2.8. тендерної документації, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п.п. 3.2.6 п.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку, дати відкриття рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції учасником.
Роз’яснюємо, що вказана вимога стосується надання інформації про зазначення банком реквізитів усіх рахунків, дати їх відкриття та інформації про відсутність (наявність) заборгованості по конкретних рахунках, тобто по всіх наявних у банку, що видає електронну банківську гарантію, рахунках учасника. Зазначена інформація може бути надана у формі однієї або ж декількох довідок.
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:55
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:05
У п.3.2.8 Замовник визначив вимогу надати у довідці з банківської установи «інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами». Чи у цьому випадку йдеться про суму кредиту отриманого та наявного на даний час у банку чи йдеться про прострочену заборгованість по кредиту (наприклад по тілу кредиту, відсоткам, штрафам)? Чи Замовник прийме як належне виконання, якщо щодо інформації буде вказано що сума кредиту є наявною, але прострочених сум за таким кредитом немає? Чи Замовник прийме як належне виконання, якщо щодо інформації буде вказано, що прострочена заборгованість по кредиту відсутня?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Роз’яснюємо, що вказана вимога стосується надання інформації про зазначення саме наявної простроченої заборгованості, а не наявності кредитів, позик, іпотек тощо. Замовником буде прийнято, як такі, що відповідають вимогам тендерної документації довідки банку у яких буде зазначено інформацію про наявну суму кредиту, але прострочених сум за таким кредитом немає. Також, Замовник прийме як належне виконання, якщо в довідці буде вказана інформація про те, що прострочена заборгованість по кредиту/кредитах відсутня
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:56
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:06
Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент у складі тендерної документації щодо забезпечення подасть банківську гарантію українського банку забезпечену контргарантією закордонного банку у якому учасник нерезидент має банківський рахунок у своїй країні який відповідно відкрито більше як 6 місяців тому?
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Так, Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент у складі тендерної документації щодо забезпечення подасть банківську гарантію українського банку забезпечену контргарантією закордонного банку у якому учасник нерезидент має банківський рахунок у своїй країні, який відповідно відкрито більше як 6 місяців тому. Вказане відповідає вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (в чинній редакції)
тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2018 14:57
Дата відповіді: 06 листопада 2018 18:07
Замовник встановив вимогу (п.3.5.2. Тендерної документації), що учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки, рекомендаційні листи, що видані не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, що є сумнівною вимогою оскільки вимоги щодо виконання договорів стосуються періоду від 2015 до 2017 року, а вимога Замовника стосується вересня 2018 року, значно пізніше виконання договорів 2015-2017р., що може бути оскаржено, тому що це не відповідає за Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За вищевказаною упередженою логікою учасник мав би перед кожною будь-якою публічною закупівлею отримувати новий лист-відгук, рекомендаційні листи у той час коли наприклад відгук наданий у 2017 році має таку саму юридичну силу. Чи Замовник усуне вищезазначену вимогу щодо дати листів-відгуків, рекомендаційних листів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Повідомляємо, що встановлена вимога не є дискримінаційною, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється із додатковою публікацією англійською мовою і строк подачі тендерних пропозицій становить 31 календарний день, то всі потенційні учасники закупівлі мають реальну можливість отримати листи-відгуки, рекомендаційні листи тощо від контрагентів до кінцевого строку подання пропозицій.
При цьому, вказана вимога встановлена обґрунтовано, так як, у разі отримання позитивного відгуку у 2017 або 2016 році, учасник не може гарантувати відсутність зауважень упродовж поточного року. Зокрема, це можуть бути претензії до якості робіт, в тому числі дефектів виконаних робіт, які могли проявитися після отримання відгуку у 2017 або 2016 роках. Крім того, у 2017 році, а саме до отримання листа-відгуку, до учасника могли не заявлятися претензії, позовні заяви тощо, однак на даний час такі претензії можуть існувати.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні
тендерна документація
Дата подання: 09 листопада 2018 17:57
Дата відповіді: 13 листопада 2018 17:47
Відповідно до п.3.1.4. Тендерної документації: 3.1.4. Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші. Відповідно до п.6.2.5. Тендерної документації: Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа (витягу із документа), що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору. Відповідно до п. 1.7.3. Тендерної документації: 1.7.3. У разі неможливості надання документів українською та/або російською мовами, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається нотаріально посвідчений переклад на українську або російську мову. Чи прийме Замовник як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник подасть чорно-білу копію паспорту уповноваженої особи на іноземній мові посвідчену нотаріально з нотаріальним перекладом на українську мову, тобто кольоровий скан чорно білої копії паспорту та кольоровий скан кольорового перекладу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що надання учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції чорно-білої копії паспорту уповноваженої особи на іноземній мові посвідченої нотаріально з нотаріальним перекладом на українську мову (кольоровий скан чорно-білої копії паспорту та кольоровий скан кольорового перекладу) відповідатиме умовам тендерної документації.
тендерна документація
Дата подання: 12 листопада 2018 17:01
Дата відповіді: 13 листопада 2018 17:53
Відповідно до п.3.5.5. Тендерної документації: 3.5.5. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах), що необхідна для виконання робіт, визначених в Додатку 2 до тендерної документації, до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею. Чи прийме Замовник як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник-нерезидент по техніці (транспортних засобах) – самохідних машинах, що необхідні для виконання робіт, визначених в Додатку 2 до тендерної документації, до довідки подасть видрук з іноземної бухгалтерської програми про склад основних засобів з вказівкою з інвентарним номером основного засобу та короткою назвою основного засобу а також та копію документу «Прийняття основного засобу» з повною назвою такого основного засобу? Питання подається з огляду на те, що національне право нерезидента не передбачає реєстрації самохідних машин які рухаються із швидкістю до 25 км.\год., а тому на такі самохідні машини немає реєстраційних документів, що підтверджують право власності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що надання учасниками-нерезидентами закупівлі у складі тендерної пропозиції документів (витягів із документів) іноземної бухгалтерської програми про склад основних засобів з вказівкою з інвентарним номером основного засобу та короткою назвою основного засобу, а також копією документу «Прийняття основного засобу» з повною назвою такого основного засобу відповідатиме умовам тендерної документації.
Так, відповідно до п. 3.5.13 тендерної документації, учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа. У разі якщо національне право нерезидента не передбачає реєстрації самохідних машин які рухаються із швидкістю до 25 км.\год., такі учасники надають у складі пропозиції замість реєстраційних документів лист з поясненням відсутності ненаданого документа. У разі ж наявності інших документів, що у відповідності до законодавства країни-нерезидента підтверджують право власності на транспортний засіб, учасниками надаються такі документи.
тендерна документація
Дата подання: 23 листопада 2018 20:30
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:27
Відповідно до п.3.1.4. Тендерної документації: 3.1.4. Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші.. Відповідно до п.3.5.5. Тендерної документації: „По техніці (транспортних засобах), що необхідна для виконання робіт, визначених в Додатку 2 до тендерної документації, до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею. Обов’язкова наявність в учасника баштового крану, на підтвердження цього в складі пропозиції учасником надається копія технічного паспорта на нього або копія договору оренди.” Чи прийме Замовник як належне виконання Учасником п.3.5.5. Тендерної документації подання документу що підтверджують право користування технікою (транспортними засобами) та договору оренди, сканованого з оригіналу такого документу та такого договору в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що надання учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують право користування технікою (транспортними засобами) та договору оренди, сканованого з оригіналу такого документу та такого договору в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі «.pdf.» відповідатиме умовам тендерної документації.
тендерна документація
Дата подання: 24 листопада 2018 10:03
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:27
Відповідно до п.3.5.5. Тендерної документації: 3.5.5. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах), що необхідна для виконання робіт, визначених в Додатку 2 до тендерної документації, до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею. Чи прийме Замовник як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник-нерезидент по техніці (транспортних засобах) – самохідних машинах, що необхідні для виконання робіт, визначених в Додатку 2 до тендерної документації, до довідки подасть видрук з іноземної бухгалтерської програми про склад основних засобів з вказівкою з інвентарним номером основного засобу та короткою назвою основного засобу а також документ «Карта основного засобу» з повною назвою такого основного засобу? Реєстраційні документи законодавством Польщі не передбачені для такої техніки. Лист з поясненням відсутності ненаданого документа, а саме відсутності реєстраційного документа на таку техніку у Польщі також буде надано. Питання подається з огляду на те, що національне право нерезидента не передбачає реєстрації самохідних машин які рухаються із швидкістю до 25 км.\год., а тому на такі самохідні машини немає реєстраційних документів, що підтверджують право власності. Відповідь просимо надати: «ТАК» чи «НІ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити, що надання учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції документів, що Вами зазначені прийматимуться із врахуванням п.3.5.13 Розділу ІІІ тендерної документації, тобто Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження та лист з поясненням відсутності ненаданого документа.
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-25-001476-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 09 листопада 2018 10:23
термін розкриття пропозицій
Просимо перенести на 7 днів термін розкриття пропозицій у звязку з тим, що учасник потребує додаткового часу для якісної підготовки документів для участі у тендері .
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2018 17:44
За результатами розгляду Вашого звернення Замвоником продовжено строк подання тендерних пропозицій.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 грудня 2018
UA-2018-10-25-001476-abaa900e78ef2448faf4127e7d9db26dc
Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Учасник Документи Рішення
Приватне підприємство "Стандарт-Інвест" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп” Документи
Допущено до аукціону
Документи
MIRBUD S.A Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 грудня 2018 17:09
Протокол допуску
07 грудня 2018 17:13
Електронний підпис

Публічні документи

01 грудня 2018 13:35
Кваліфікація.rar
01 грудня 2018 13:35
Аналогічний досвід.rar
01 грудня 2018 13:35
Відповідність.rar

Документи

07 грудня 2018 17:10
Протокол допуску
07 грудня 2018 17:15
Електронний підпис

Публічні документи

17 грудня 2018 14:35
Довідка про несудимість
04 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:39
Guarantee_18-16GR0021.rar
03 грудня 2018 18:39
44. Проект договору.pdf
03 грудня 2018 18:39
40. Довідка про ст. 17.jpg
03 грудня 2018 18:39
37. Витяг з реєстру ПДВ.jpg
03 грудня 2018 18:39
36. Виписка.pdf
03 грудня 2018 18:38
34. Опис.pdf
03 грудня 2018 18:38
30. Відгуки.pdf
03 грудня 2018 18:38
20. Довідка про ІТР.pdf
03 грудня 2018 18:38
16. Довідка про МТБ.pdf
03 грудня 2018 18:38
1. Реєстр документів.pdf

Документи

07 грудня 2018 17:11
Протокол відхилення
07 грудня 2018 17:21
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2018 16:46
30. Counter-guarantee No.02737020000610.7z
04 грудня 2018 16:46
29. GuaranteeKredobankNo.181129_211.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Стандарт-Інвест"

Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп”

MIRBUD S.A

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп” 275 918 375,04
UAH з ПДВ
275 918 375,04
UAH з ПДВ
1.4285714286 193 142 862.52 Документи
Приватне підприємство "Стандарт-Інвест" 276 836 246,30
UAH з ПДВ
276 282 184,16
UAH з ПДВ
1.0285714286 268 607 679.04 Документи

Публічні документи

17 грудня 2018 14:35
Довідка про несудимість
04 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:39
Guarantee_18-16GR0021.rar
03 грудня 2018 18:39
44. Проект договору.pdf
03 грудня 2018 18:39
40. Довідка про ст. 17.jpg
03 грудня 2018 18:39
37. Витяг з реєстру ПДВ.jpg
03 грудня 2018 18:39
36. Виписка.pdf
03 грудня 2018 18:38
34. Опис.pdf
03 грудня 2018 18:38
30. Відгуки.pdf
03 грудня 2018 18:38
20. Довідка про ІТР.pdf
03 грудня 2018 18:38
16. Довідка про МТБ.pdf
03 грудня 2018 18:38
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

01 грудня 2018 13:35
Кваліфікація.rar
01 грудня 2018 13:35
Аналогічний досвід.rar
01 грудня 2018 13:35
Відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп”

Приватне підприємство "Стандарт-Інвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп”
#36397828
Переможець 275 918 375,04
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 19:07

Документи

13 грудня 2018 19:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 19:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп”
#36397828
275 918 375,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 19:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:09
ДУ 20 Палац.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:07
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 15:13
Додаткова угода 19.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 17:57
ДУ _ 18.PDF зміни до договору
02 вересня 2022 17:50
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 16:34
Додаткова угода 17.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 10:59
ДУ 11 від 08.02.21.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 10:54
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 10:03
ДУ _ 9 від 30.09.2020 (07-1-18).pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 10:02
ДУ _ 8_ Д 07-1-18 Палац спорту 1.pdf зміни до договору
02 липня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:10
1 ДУ7 07-1-18 Палац.pdf зміни до договору
29 січня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:35
ДУ6 07-1-18 Палац.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:29
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:44
ДУ жовтень 2019.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 16:43
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 14:14
ДУ 4 збільшення фінансування.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 13:18
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 10:34
ДУ 3 від 24.06.2019.pdf зміни до договору
24 червня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 18:04
ДУ 24.04.2019.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 17:50
Електронний підпис укладений
24 грудня 2018 15:08
ДУ на прозоро.pdf зміни до договору
24 грудня 2018 15:05
Електронний підпис укладений
24 грудня 2018 14:43
Договір про закупівлю робіт укладений
24 грудня 2018 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно п.п. 3.3, 11.2 Договору Сторони за взаємною згодою Сторін вирішили, у розділі 14 Договору виключити букви та цифри“р/р 35427179353419; ”, цифри “35426179053419 ”, замінити на цифри “35421141053419”. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення позачергової тридцять першої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік» від 14.05.2019 №1, п.п.11.1, 11.2 Договору Сторони за взаємною згодою вирішилипідпункт3.1.1. Договору викласти в нові редакції: “ Фінансування робіт у 2018 році становить 54 000 000 (п’ятдесят чотири мільйони) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 9 000 000 грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво / реконструкцію палаців спорту у 2018 році”. 2. Пункт3.1. Договору доповнити підпунктами 3.1.2., 3.1.3, а саме: - “3.1.2. У 2019 вартість робіт, що підлягає фінансуванню становить 27 449 170 ( двадцять сім мільйонів чотириста сорок дев’ять тисяч сто сімдесят) грн. 59 коп., в тому числі ПДВ 4 574 861,77 грн за рахунок коштів місцевого бюджету ” -3.1.3.“Загальна вартість виконання робіт у 2019 році становить 81 449 170(вісімдесят один мільйон чотириста сорок дев’ять тисяч сто сімдесят) грн. 59 коп., в тому числі ПДВ 13 574 861,77 грн”. 3. Пункт4 Договору доповнити пунктом 4.8. такого змісту: “У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 8 234 750 ( вісім мільйонів двісті тридцять чотири тисячі сімсот п’ятдесят) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 1 372 458,33 грн.”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 5. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 6. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 7. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України від 26.06.2019 № 475-р "Про затвердження розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення нових, будівельно-ремонтні роботи існуючих палаців спорту та завершення розпочатих у попередньому періоді робіт з будівництва / реконструкції палаців спорту у 2019 році”, протоколу № 130 засідання постійної комісії з питань планування, бюджету, фінансів та децентралізації від 12.07.2019 та п.п. 11.1, 11.2 Договору Сторони за взаємною згодою вирішили: 1.1 підпункт 3.1.2., 3.1.3. та пункт 4.8 Договору викласти в нові редакції: - "3.1.2. У 2019 вартість робіт, що підлягає фінансуванню становить 53 503169 (п’ятдесят три мільйонап’ятсот три тисячі сто шістдесят дев’ять) грн. 71коп., в тому числі ПДВ 8 917 1954 грн. 95 коп., (із них за рахунок коштів: місцевого бюджету26 503 169 грн. 71 коп. , субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення нових, будівельно-ремонтні роботи існуючих палаців спорту та завершення розпочатих у попередньому періоді робіт з будівництва / реконструкції палаців спорту у 2019 році – 27 000 000 грн. 00 коп.)." -"3.1.3.“Загальна вартість виконання робіт у 2019 році становить 107 503 169(сто сім мільйонів п’ятсот три тисячі сто шістдесят дев’ять) грн. 71 коп., в тому числі ПДВ 17 917 194,95 грн." -"4.8. такого змісту: “У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 16 050 950(шістнадцятьмільйонів п’ятдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 2 675 158,49 грн."; 1.2 розділ 14 Договору, а саме р/р, доповнити цифрами “ 35422141353419; ” 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2019 році (Кількісні показники та загальна сума договору не змінюються)
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пп.11.1., 11.2. Сторони вирішили: 1.1. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 5«Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік», вартість фінансування робіт у 2019 році, що становить 41 003 169 грн. 70 коп. збільшити на 3 726 724 грн. 00 коп. та вартість виконання робіт у 2019 році, що становить 95 003 169 грн. 70 коп. збільшити на 3 726 724 грн. 00 коп. 1.1.1. Підпункти3.1.2. та 3.1.3.Договору викласти в наступній редакції: «3.1.2. У 2019 вартість робіт, що підлягає фінансуванню становить 44 729 893 (сорок чотири мільйони сімсот двадцять дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто три) грн. 70 коп., в тому числі ПДВ 7 454 982 грн. 28 коп., (із них за рахунок коштів: місцевого бюджету 17 729 893 грн. 70 коп., субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення нових, будівельно-ремонтні роботи існуючих палаців спорту та завершення розпочатих у попередньому періоді робіт з будівництва / реконструкції палаців спорту у 2019 році – 27 000 000 грн. 00 коп.). 3.1.3. Загальна вартість виконання робіт у 2019 році становить 98 729 893 (дев’яносто вісім мільйонів сімсот двадцять дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто три) грн. 70 коп., в тому числі ПДВ16 454 982 грн. 28 коп.». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3.Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пп.11.1., 11.2. Сторони вирішили: 1.1. Підпункти3.1.1., 3.1.2. та 4.8 Договору викласти в наступній редакції: «3.1.1. Вартість виконаних робіт у 2018-2019 роках становить 97 450 098 (дев’яносто сім мільйонів чотириста п’ятдесят тисяч дев’яносто вісім) грн. 20 коп.» «3.1.2. У 2020 році вартість робіт, що підлягає фінансуванню становить 9 727 681 (дев’ять мільйонів сімсот двадцять сім тисяч шістсот вісімдесят одна)грн. 00 коп.». «4.8. У 2020 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 2 918 304 (два мільйони дев’ятсот вісімнадцять тисяч триста чотири)грн. 30коп., в тому числі ПДВ» 1.2. В Розділі 14 слова та цифри «р/р 35421141053419; 35422141353419;МФО 815013, ЄДРПОУ 02498582ГУДКСУ у Хмельницькій області» замінити на слова та цифри «р/р UA068201720344251004100053419 ДКСУ, м. Київ, ЄДРПОУ 02498582», слова та цифри «р/р26009000006400 в АТ “Укрексімбанк ” вм. ХмельницькомуМФО 322313;р/р 37129117001556 в ДКСУ у м. Київ, МФО 820172,ЄДРПОУ 36397828» замінити на слова та цифри «р/р UA603223130000026009000006400 в АТ «Укрексімбанк», ЄДРПОУ 36397828, р/р UA848201720355369107000001556 ДКСУ, м. Київ» 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3.Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пп. 3.3, 3.4, 11.1, 11.2, 11.3, 11.5, 11.8, 11.9 Договору Сторони домовились: 1.1. Вартість договору, що становить 275 790 656,80 гривень, збільшити на 7 833 584,22 гривень. 1.2. Підпункт 3.1 Договору викласти в новій редакції: «Загальна сума цього Договору становить 283 624 241 (двісті вісімдесят три мільйони шістсот двадцять чотири тисячі двісті сорок одну) гривню 02 копійки, в тому числі ПДВ, згідно договірної ціни». 1.3. Підпункт 3.1.1 викласти в новій редакції: «Вартість фінансування у 2018-2020 роках становить 119 118 972 (сто дев’ятнадцять мільйонів сто вісімнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят дві) гривні 33 копійки, з ПДВ, в тому числі: виконанні роботи 117 839 176,82 гривні, придбане обладнання 1 279 795,51 гривні». 1.4. Підпункт 3.1.2 Договору викласти в новій редакції: «У 2021 році вартість робіт, що підлягає фінансуванню, становить 16 231 675 (шістнадцять мільйонів двісті тридцять одну тисячу шістсот сімдесят п’ять) гривень 19 копійок, з ПДВ. Джерелом фінансування є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади». 1.5. В розділі 14 літери та цифри «UA068201720344251004100053419» замінити на літери і цифри «UA108201720344261010100053419» 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Ця угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коригуванням проектно-кошторисної документації, що підтверджено позитивним експертним звітом від 03.12.2021 № 23-0046/01-21 та з метою покращення якості предмета закупівлі. Рішення десятої сесії Хмельницької міської ради від 15.12.2021 № 1 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької міської територіальної громади на 2021 рік».
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторін, керуючись п.п. 1.4, 3.4, 11.1, 11.2, 11.5 Договору, Сторони домовились: 1. Внести зміни в п. 1. додаткової угоди № 17 від 22.12.2021, виклавши додаток до неї в новій редакції. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Ця угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану Указом Президентка України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» та продовженого Указом Президента України № 757/2022 від 07 листопада 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" (№ 2738-IX від 16.11.2022), що унеможливлює виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 11.1, 11.2, 11.5 договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти № 07-1-18 від 24.12.2018 (далі - Договір), пунктами 3, 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та у зв’язку із триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» та продовженого Указом Президента України № 734/2023 від 06 листопада 2023 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 08.11.2023 р. № 3429-IX, що унеможливлює виконання зобов'язань згідно Договору, Сторони уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) до Договору про таке: 1. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт та строку дії Договору: 1.1. В пункті 5.1 Договору цифри «31.12.2023» замінити на цифри «31.12.2025». 1.2. В пункті 10.1 Договору цифри «31.12.2023» замінити на цифри «31.12.2025». 2. В розділі 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у реквізитах Замовника слова та цифри: «р/р UA108201720344261010100053419 ДКСУ, м. Київ р/р UA408201720344281010122053419 ДКСУ, м. Київ р/р UA418201720344251010123053419 ДКСУ, м. Київ» замінити на слова та цифри «р/р UA918201720344291010400053419 ДКСУ, м. Київ» 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML