Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з будівництва басейну в ФОК місто Івано-Франківськ, вул. Симоненка, 13
Очікувана вартість
91 115 000,00 UAH
UA-2018-10-25-001223-a c9a1cd5ae6744fe9a1110dc94ece3088
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паньо Ігор Ярославович

380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2018 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2018 21:00
Початок аукціону: 12 листопада 2018 11:36
Очікувана вартість: 91 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Загальна площа (басейн) – 3200 кв. м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з будівництва басейну в ФОК місто Івано-Франківськ, вул. Симоненка, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Симоненка, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2018 15:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 15:53
Додаток 4.doc
25 жовтня 2018 15:53
Додаток 3 (ФОК).xls
25 жовтня 2018 15:53
ДОДАТОК 2.doc
25 жовтня 2018 15:53
Додаток 1.doc
25 жовтня 2018 15:53
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-10-000035 ● 8171eedd57074172b0b012695555f22b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.05.2019 № 24

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.05.2019 №24

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-10-25-001223-a 25.10.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником розглянуто, в межах компетенції, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2018-10-25-001223-a Роботи з будівництва басейну в ФОК місто Івано-Франківськ, вул. Симоненка, 13 (ДК021:2015-код 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Положенням абзацу 4 частини 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон) встановлено, що Мінекономрозвитку, як Уповноважений орган, щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У листі Мінекономрозвитку від 30.03.2018р №3304-04/14048-06 міститься інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Положенням ч.3 ст.17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. З системного аналізу вищезазначених норм вбачається, що Учасниками закупівель інформація про відсутність підстав, визначених в частинах 1 і 2 ст.17 Закону, надається в довільній формі, проте, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовником не вимагається, тому, відповідно Учасники не зобов’язані подавати довідки в довільній формі, що містять інформацію про відсутність підстав, передбачених пп.3, 8 ч.1 ст.17 Закону. Таким чином, Закон чітко встановлює обов’язок Замовника не вимагати підтвердження інформації наявної у відкритих єдиних державних реєстрах. Зрештою, відсутній сенс вимагати інформацію в довільній формі, яка наявна у таких реєстрах, адже, тендерний комітет в будь-якому разі перевірятиме необхідні дані у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах. Відсутність вимоги в тендерній документації надавати довідки у довільній формі, з інформацією, яка міститься в офіційних реєстрах, жодним чином не впливає на законність проведеної закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Укладений між Сторонами Договір про закупівлю №88-18 від 04.12.2018р. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ч.1 ст.10 Закону, якою передбачено, що договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Замовником оприлюднено додатки до договору про закупівлю робіт №88-18 від 04.12.2018р. в окремому файлі (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»). Отже, відсутні порушення Замовником законодавства в частині: - складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; - неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-05-20 15:09:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-07-12-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.07.2019_ № 189-К_ 318
Івано-Франківськ

Про призначення перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 12.07.2019 по 25.07.2019 перевірку закупівель, здійсненх Управлінням капітального будівництва міськвиконкому за період з 01.08.2018 по 30.06.2019 по процедурах закупівель UA-2018-10-23-001104-b, UA-2018-11-28-001538-b, UA-2018-08-21-002733-с, UA-2018-10-25-001223-а, UA-2019-02-04-000636-b, UA-2019-03-05-001243-b, UA-2019-04-01-001209-а.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.





Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

2019-07-12 11:34:59


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ 87 512 872,00
UAH з ПДВ
87 492 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ" 89 850 000,00
UAH з ПДВ
87 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 11:00
Довідка ДПІ.pdf
22 листопада 2018 17:40
Довідка МВС.pdf
09 листопада 2018 17:10
Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2018 17:10
субпідрядники.pdf
09 листопада 2018 17:10
Статут.pdf
09 листопада 2018 17:10
Рішення учасника.pdf
09 листопада 2018 17:10
Проект договору.pdf
09 листопада 2018 17:10
наказ директора.pdf
09 листопада 2018 17:10
Наказ ап.pdf
09 листопада 2018 17:10
Кошторисна документація.zip
09 листопада 2018 17:10
Кінцевий бенефіціар.pdf
09 листопада 2018 17:10
Інформаційна довідка.pdf
09 листопада 2018 17:10
довідка.pdf
09 листопада 2018 17:10
Довідка служ. особа.pdf
09 листопада 2018 17:10
Довідка працівники.pdf
09 листопада 2018 17:10
довідка не внесено в єдр.pdf
09 листопада 2018 17:10
довідка захист довкілля.pdf
09 листопада 2018 17:10
Довідка досвід.pdf
09 листопада 2018 17:10
довідка ап.pdf
09 листопада 2018 17:10
Графік.pdf
09 листопада 2018 17:10
Витяг.pdf
09 листопада 2018 17:10
Виписка.pdf
09 листопада 2018 17:10
Антикорупційна програма.pdf
09 листопада 2018 17:10
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 18:41
Договір_Басейн.pdf
09 листопада 2018 18:41
Довідка 26-10-8.pdf
09 листопада 2018 18:41
графік_БАСЕЙН.pdf
09 листопада 2018 18:41
Тендерна пропозиція_Басейн.pdf
09 листопада 2018 18:41
Довідка 26-10-11.pdf
09 листопада 2018 18:41
Кошторис_Басейн.rar
09 листопада 2018 18:41
Довідка про заборгованість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ
#38497837
Переможець 87 492 872,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 15:44

Документи

19 листопада 2018 15:43
Електронний підпис
19 листопада 2018 15:38
Протокол на переможця.pdf
12 листопада 2018 11:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ
#38497837
87 492 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 15:43
Електронний підпис
19 листопада 2018 15:38
Протокол на переможця.pdf
12 листопада 2018 11:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 08:58
ДУ 4 88-18.pdf укладений
23 вересня 2022 08:54
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:02
ДУ3 88-18.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 15:12
88-18.pdf укладений
04 грудня 2018 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 88-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 215 901,60
UAH (в тому числі ПДВ 35 983,60 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін