Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області
Очікувана вартість
4 477 489,00 UAH
UA-2018-10-25-000836-b cbb92e4c79294caa9ba75ad730aaa6f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Золотниківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04394585
Місцезнаходження замовника: 48115, Україна, Тернопільська обл., Золотники, вул. Містечко, буд. 33
Контактна особа замовника: Паньків Василь Іванович
380977727102
zolotnikiproz@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2018 11:00
Початок аукціону: 14 листопада 2018 15:06
Очікувана вартість: 4 477 489,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22 387,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 387,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місце проведення робіт - вул. Містечко, 40, с.Золотники, Теребовлянського району, Тернопільської області.
Клас наслідків (відповідальності) - СС2
ІІІ категорія складності.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48115, Україна, Тернопільська область, Золотники, Містечко, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2018  —  30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 жовтня 2018 18:33
Електронний цифровий підпис
25 жовтня 2018 18:30
Форма пропозиції Додаток 5.doc
25 жовтня 2018 18:30
Документи для переможця Додаток 4.doc
25 жовтня 2018 18:30
Інші документи Додаток 3.doc
25 жовтня 2018 18:30
стаття 17 Додаток 2.doc
25 жовтня 2018 18:29
Додаток 6 проект договору.docx
25 жовтня 2018 18:28
Стаття 16 Додаток №1.doc
25 жовтня 2018 18:27
Додаток 7 Технічне завдання.doc
25 жовтня 2018 18:26
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-25-000836-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 23 листопада 2018 00:59
Не правильно оприділили виконавця ..
"Переможець" "Промінвестбуд-Т", в тендерній пропозиції вказує ,що ми згодні виконувати і дотримуватись умов тендерної пропозиції 90 календарних днів , а в пропозиції вимагається 120 днів .Нарушення умов пропозиції Дальше в договорі підряду вже вказує суму , яка там не потрібна , бо ще немає зниження ціни . Вдоговірній ціні вказана зворотня сума 15729 сума каміню, але його потрібно ще раз використовувати , а зворотня сума у Промінвесті-Т 49832гри . Розділ 2. ЦОКОЛЬ п.47і п.48 не потрібно красити .-оце і є зворотня сума .НО саме всі списали це все із кошториса .п.41 готування роствору 0,0613 , а не 0,0016 .По локальному кошторису заваження ; біла тонуюча грунтовка за кг =496,90гр , а це ціна за відро 15кг , зависив у 15раз ,а база штукатурна (бараник) за кг=1581,32 , а це ціна за 25кг відро -зависив у 25раз . Просимо пояснень .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2018 17:42
Відповідно до пункту 3.4.1. тендерної документації - тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 3.6.4. тендерної документації: «після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж двох робочих днів додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
2) зведений кошторисний розрахунок;
3) підсумкова відомість ресурсів
4) електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону;
5) Розрахунок середньомісячного рівня кошторисної заробітної плати відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затверджений наказом Мінрегіонбуду від 20.10.2016 №281 (зі змінами), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного робітника в режимі повної зайнятості з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих) територіальних угод та колективних договорів, яку претендент планує отримати на об’єкті будівництва та враховуючи те, що відповідно до рішення виконавчого комітету Золотниківської сільської ради від 01.03.2018 року № 16 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначення вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів спільної власності Золотниківської сільської ради встановлено розмір кошторисної заробітної плати на 2018 рік при визначенні вартості будівництва, що споруджується за рахунок коштів районного бюджету в розмірі 6100,00 грн.;
6) Розрахунок для визначення показників загальновиробничих та адміністративних витрат, на підставі обґрунтованої величини і структури, яка склалась по підприємству за попередній звітний період (20__ рік) за даними бухгалтерського обліку та згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»
7) інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі»»
Отже, враховуючи вищенаведений пункт 3.6.4. тендерної документації учасник має право вносити зміни до документів поданих на закупівлю, після проведення аукціону.
ПП «Промінвестбуд-Т» вніс зміни до поданих документів, привівши їх у відповідність поданої пропозиції.
Також, важливим під час визначення переможця було виконання аналогічних робіт з подібними будівельними характеристиками об’єкту реконструкції, так як до кінця року залишається мало часу, а роботи по даній закупівлі будуть фінансуватися за власні кошти (біля 20% від суми договору) та кошти ДФРР(біля 80% від суми договору), які повинні бути використані в 2018 році, так, які є не перехідними.
Відповідно до рішення тендерного комітету (Протокол № 53 від 27.11.2018р.) вимогу UA-2018-10-25-000836-b.c1 учасника ««Кооператив "Будівельник"» щодо закупівлі UA-2018-10-25-000836-b «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області» відхилено
Розгорнути Згорнути
Відповідно до рішення тендерного комітету (Протокол № 53 від 27.11.2018р.) вимогу UA-2018-10-25-000836-b.c1 учасника ««Кооператив "Будівельник"» щодо закупівлі UA-2018-10-25-000836-b «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області» відхилено

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-25-000836-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 23 листопада 2018 09:13
НЕ правельно оприділили переможця.
Все , що я виклав юристу ,свої зауваження щодо переможця було передано тов "Промінвестбуду -т" і він все посправляв .Но я розумію так що написав пером не висічеш топором , це вже був факт .
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 27.11.2018 № 12089.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2018 10:52
Номер скарги: UA-2018-10-25-000836-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 23 листопада 2018 01:32
Привзятість і явне підігрування .
По суті : 1. КООПЕРАТИВ "БУДІВЕЛЬНИК " дискваліфікували 20.11.2018р о 16,08 , а в 21.06 уже назначили переможця рішенням одного голови тендерного комітету , без печатки і без протоколу . Ранком 21.11 2018р я подзвонив юристу тендерного комітету , за що конкретно Кооператив дискваліфікували .Йому я прочитав всі зауваження щодо "переможця" там було куча помилок , сьогодні зайшовши на сайт всі помилки справлені , а старих кошторисів взагалі немає .Може , я що не доганяю вже прозоро це все так .що МАМА не горюй .Прошу пояснення щодо таких прозорих тендерів .
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 26.11.2018 № 12046.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2018 18:54

Документи подані скаржником

23 листопада 2018 09:12
Договір підряду
23 листопада 2018 09:13
Договір підряу
23 листопада 2018 09:13
Аналогічні договора.pdf

Документи Органу Оскарження

28 листопада 2018 10:52
рішення від 27.11.2018 № 12089.pdf

Документи Органу Оскарження

26 листопада 2018 18:54
рішення від 26.11.2018 № 12046.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИГОДА-БУД" 4 117 757,00
UAH з ПДВ
4 000 050,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив "Будівельник" 4 232 520,00
UAH з ПДВ
4 107 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Промінвестбуд-Т" 4 387 776,00
UAH з ПДВ
4 107 757,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЛКОН ПЛЮС" 4 476 345,17
UAH з ПДВ
4 476 345,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2018 18:19
sign.p7s
09 листопада 2018 17:39
321.imd
09 листопада 2018 17:39
Розрахунок зарплати.PDF
09 листопада 2018 17:39
Пояснювальна записка.PDF
09 листопада 2018 17:39
Підсумкова відомість.PDF
09 листопада 2018 17:39
Локальний кошторис.PDF
09 листопада 2018 17:39
Копія договору №3.PDF
09 листопада 2018 17:39
Копія договору №2.PDF
09 листопада 2018 17:39
Копія договору №1.PDF
09 листопада 2018 17:39
Довідка про банкрутство.PDF
09 листопада 2018 17:39
Відгук Озерна.PDF
09 листопада 2018 17:39
Тендерна пропозиція.PDF
09 листопада 2018 17:39
Договірна ціна.PDF
09 листопада 2018 17:39
Статут.PDF
09 листопада 2018 17:39
Реєстр документів.PDF
09 листопада 2018 17:39
Календарний план.PDF
09 листопада 2018 17:39
відомості про учасника.PDF
09 листопада 2018 17:39
виписка.PDF

Публічні документи

20 листопада 2018 09:10
sign.p7s
18 листопада 2018 15:45
sign.p7s
18 листопада 2018 15:42
Нова пояснюча з розрахунками
18 листопада 2018 15:42
Нова пояснюча з розрахунками
18 листопада 2018 15:42
Довідка не притягався
18 листопада 2018 15:42
Пропозиція після акціону
13 листопада 2018 10:48
Зведений з розрахунками.pdf
13 листопада 2018 10:48
Банківська гарантія.pdf
13 листопада 2018 10:48
Аналогічні договора.pdf
13 листопада 2018 10:48
Банк.pdf
13 листопада 2018 10:48
Довкілля ст.22.pdf
13 листопада 2018 10:48
Довідка гарантія.pdf
13 листопада 2018 10:48
Довідка на підписанта (2).pdf
13 листопада 2018 10:48
Договір підряду зол.pdf
13 листопада 2018 10:48
Довідка на ставку 6100.pdf
13 листопада 2018 10:48
Договірна ціна.pdf
13 листопада 2018 10:48
Істотні умови.pdf
13 листопада 2018 10:48
Календарний графік зол.pdf
13 листопада 2018 10:48
Кваліфікація.pdf
13 листопада 2018 10:48
Ліцензія.pdf
13 листопада 2018 10:48
Локальний кошторис зол.pdf
13 листопада 2018 10:48
Матеріали -механізми.pdf
13 листопада 2018 10:48
Наказ про вступ на посаду.pdf
13 листопада 2018 10:48
Персональні дані нові.pdf
13 листопада 2018 10:48
Пояснююча.pdf
13 листопада 2018 10:48
РЕЄСТР (2).pdf
13 листопада 2018 10:48
СТ-17 нова.pdf
13 листопада 2018 10:48
Технічне завдання зол.pdf
13 листопада 2018 10:48
Фінансовий графік.pdf
13 листопада 2018 10:48
Фінансовий звіт за 2017р.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 17:14
sign.p7s
22 листопада 2018 17:10
Договір.PDF
22 листопада 2018 17:04
Розрахунок прибутку.PDF
22 листопада 2018 17:04
Розрахунок адмінвитрат.PDF
22 листопада 2018 17:04
Пояснювальна записка.PDF
22 листопада 2018 17:00
Локальний кошторис.PDF
22 листопада 2018 16:59
Локальний кошторис.PDF
22 листопада 2018 16:57
333.imd
22 листопада 2018 16:57
Розрахунок зарплати.PDF
22 листопада 2018 16:56
Довідка про несудимість.PDF
22 листопада 2018 16:55
Довідка про корупцію.PDF
22 листопада 2018 16:55
Довідка про банкрутство.PDF
22 листопада 2018 16:54
Тендерна пропозиція.PDF
22 листопада 2018 16:53
Договірна ціна.PDF
12 листопада 2018 12:34
sign.p7s
12 листопада 2018 12:12
sign.p7s
12 листопада 2018 12:09
288.imd
12 листопада 2018 12:09
Фінансовий звіт.PDF
12 листопада 2018 12:09
Договір оренди 4.PDF
12 листопада 2018 12:09
Договір оренди 3.PDF
12 листопада 2018 12:09
Договір оренди 2.PDF
12 листопада 2018 12:09
Договір оренди 1.PDF
12 листопада 2018 12:09
Довідка про службову особу.PDF
12 листопада 2018 12:09
Довідка про несудимість.PDF
12 листопада 2018 12:09
Довідка про корупцію.PDF
12 листопада 2018 12:09
Довідка про банкрутство.PDF
12 листопада 2018 12:09
Банківська гарантія.PDF
12 листопада 2018 12:09
Аналогічний договір 5.PDF
12 листопада 2018 12:09
Аналогічний договір 4.PDF
12 листопада 2018 12:09
Аналогічний договір 3.PDF
12 листопада 2018 12:09
Аналогічний договір 2.PDF
12 листопада 2018 12:09
Аналогічний договір 1.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 5-2.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 5-5.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 5-4.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 5-3.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 5-1.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 4-3.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 4-2.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 4-1-1.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 4-1.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 3-5.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 3-4.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 3-3.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 3-2.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 3-1.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 2.PDF
12 листопада 2018 12:09
Акти виконаних робіт 1.PDF
12 листопада 2018 12:09
Розрахунок зарплати.PDF
12 листопада 2018 12:09
Тендерна пропозиція.PDF
12 листопада 2018 12:09
Договірна ціна.PDF
12 листопада 2018 12:09
Реєстр.PDF
12 листопада 2018 12:09
Проект договору.PDF
12 листопада 2018 12:09
Наказ про призначення.PDF
12 листопада 2018 12:09
Копія Статуту.PDF
12 листопада 2018 12:09
Копія ліцензії.PDF
12 листопада 2018 12:09
Копія дозволу.PDF
12 листопада 2018 12:09
Копія витягу.PDF
12 листопада 2018 12:09
Копія виписки з ЄДР.PDF
12 листопада 2018 12:09
Календарний план.PDF
12 листопада 2018 12:09
Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

13 листопада 2018 10:47
sign.p7s
13 листопада 2018 10:41
sign.p7s
13 листопада 2018 10:39
sign.p7s
13 листопада 2018 10:38
sign.p7s
13 листопада 2018 10:38
sign.p7s
13 листопада 2018 10:37
Баланс.PDF
13 листопада 2018 10:37
Договір.PDF
13 листопада 2018 10:37
Реєстр.PDF
13 листопада 2018 10:37
Згода.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0015.JPG
13 листопада 2018 10:37
Image0025.JPG
13 листопада 2018 10:37
Дозвіл Держгірпромнагляд.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0019.JPG
13 листопада 2018 10:37
Відгук 3.PDF
13 листопада 2018 10:37
Ст 17 Довідка.PDF
13 листопада 2018 10:37
відгук архіт.PDF
13 листопада 2018 10:37
Тендерна пропозиція.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0017.JPG
13 листопада 2018 10:37
дог_оренд_тех_засоб.PDF
13 листопада 2018 10:37
Захист довкілля.PDF
13 листопада 2018 10:37
Графік_виконання.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0020.JPG
13 листопада 2018 10:37
Image0016.JPG
13 листопада 2018 10:37
тех_паспорт_оренд.PDF
13 листопада 2018 10:37
Субпідліц2.jpg
13 листопада 2018 10:37
Договірна_ціна.PDF
13 листопада 2018 10:37
Працівники.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0021.JPG
13 листопада 2018 10:37
Image0014.JPG
13 листопада 2018 10:37
G4939.18.7z
13 листопада 2018 10:37
Наказ про призначення.JPG
13 листопада 2018 10:37
Ліцензія.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0013.JPG
13 листопада 2018 10:37
G4939.18.pdf
13 листопада 2018 10:37
Досвід.PDF
13 листопада 2018 10:37
договір_Шумськ.PDF
13 листопада 2018 10:37
довід_мат_тех_база.PDF
13 листопада 2018 10:37
Субпід ліцензія.jpg
13 листопада 2018 10:37
Ст17.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0018.JPG
13 листопада 2018 10:37
Гарантія застави.PDF
13 листопада 2018 10:37
Довідка про фірму.PDF
13 листопада 2018 10:37
Відгук 2.PDF
13 листопада 2018 10:37
Витяг.PDF
13 листопада 2018 10:37
ПДВ.PDF
13 листопада 2018 10:37
Відгук.jpg
13 листопада 2018 10:37
Посадова особа.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0022.JPG
13 листопада 2018 10:37
Договір_досвід_Ридодуби.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0023.JPG
13 листопада 2018 10:37
договір_Почаїв.PDF
13 листопада 2018 10:37
договір_МВС.PDF
13 листопада 2018 10:37
G4939.18.7z
13 листопада 2018 10:37
Договір_підряду.PDF
13 листопада 2018 10:37
Довідка про субпідряд.PDF
13 листопада 2018 10:37
Image0024.JPG
13 листопада 2018 10:37
дог_оренди_прим.PDF
13 листопада 2018 10:37
План_фінансування.PDF
13 листопада 2018 10:37
G4939.18.pdf._2_.P7S
13 листопада 2018 10:37
G4939.18.pdf._1_.P7S
13 листопада 2018 10:37
Image0026.JPG
13 листопада 2018 10:37
Договір згода.PDF
13 листопада 2018 10:37
Санкції.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИГОДА-БУД"
#41557691
Відхилено 4 000 050,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 17:10
Кооператив "Будівельник"
#19399200
Відхилено 4 107 500,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2018 16:08
Приватне підприємство "Промінвестбуд-Т"
#40526793
Переможець 4 107 757,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2018 21:06

Документи

16 листопада 2018 17:08
sign.p7s
14 листопада 2018 15:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2018 21:01
sign.p7s
20 листопада 2018 16:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2018 21:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Промінвестбуд-Т"
#40526793
4 107 757,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2018 21:01
sign.p7s
20 листопада 2018 16:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 грудня 2018 09:38
Договір - 0512 (Золотники ЗОШ).pdf укладений
05 грудня 2018 09:36
sign.p7s зміни до договору
16 квітня 2019 13:15
ДУ№2.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 13:14
sign.p7s зміни до договору
11 січня 2019 12:14
ДУ№1.jpg зміни до договору
11 січня 2019 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з отриманням коштів, на фінансування проекту ,,Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області”, з спеціального та загального фондів бюджету Державного фонду регіонального розвитку та коштів місцевого бюджету, Сторони домовились внести зміни в розділ 3 договору № 05/12 від 05.12.2018 року. та викласти п.п. 3.1. в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення договору є динамічною і становить: 4107757,00 грн. (Чотири мільйони сто сім тисяч сімсот п’ятдесят сім гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 821551,40 гривень (вісімсот двадцять одна тисяча п’ятсот п’ятдесят одна гривня 40 коп.), з них: кошти загального фонду ДФРР – 1370000,00 грн. (Один мільйон триста сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 274000,00 грн. (Двісті сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок); кошти спеціального фонду ДФРР – 1931098,00 грн. (Один мільйон дев’ятсот тридцять одна тисяча дев’яносто вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 386219,60 грн.(Триста вісімдесят шість тисяч двісті дев’ятнадцять гривень 60 копійок); кошти місцевого бюджету – 806659,00 грн. (Вісімсот шість тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 161331,80 грн.(Сто шістдесят одна тисяча триста тридцять одна гривня 80 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 05/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з недоотриманням коштів, на фінансування проекту ,,Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області”, з спеціального фонду бюджету Державного фонду регіонального розвитку, у зв’язку з цим, зміщенням графіку виконання робіт, Сторони домовились внести наступні зміни: В розділі 3 договору № 05/12 від 05.12.2018 року, п.п. 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення договору є динамічною і становить: 4107757,00 грн. (Чотири мільйони сто сім тисяч сімсот п’ятдесят сім гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 684626,17 гривень (шістсот вісімдесят чотири тисячі шістсот двадцять шість гривень 17 коп.). Фінансування у 2018 році становить 2176659,00 грн. (Два мільйони сто сімдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 362776,50 гривень (триста шістдесят дві тисячі сімсот сімдесят шість гривень 50 коп.), з них: кошти загального фонду ДФРР – 1370000,00 грн. (Один мільйон триста сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 228333,33 грн. (Двісті двадцять вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 копійок); кошти місцевого бюджету – 806659,00 грн. (Вісімсот шість тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 134443,17 грн.(сто тридцять чотири тисячі чотириста сорок три гривні 17 копійок). Фінансування у 2019 році становить 1931098,00 грн. (Один мільйон дев’ятсот тридцять одна тисяча дев’яносто вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 321849,67 грн.(триста двадцять одна тисяча вісімсот сорок дев’ять гривень 67 копійок), з них: кошти спеціального фонду ДФРР – 1737988,20 грн. (Один мільйон сімсот тридцять сім тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 20 копійок), в тому числі ПДВ 289664,70 грн.(двісті вісімдесят дев’ять тисяч шістсот шістдесят чотири гривні 70 копійок); кошти місцевого бюджету – 193109,80 грн. (Сто дев’яносто три тисячі сто дев’ять гривень 80 копійок), в тому числі ПДВ 32184,97 грн.(тридцять дві тисячі сто вісімдесят чотири гривні 97 копійок).» Реквізити Підрядника прописати в новій редакції: « Підрядник: Приватне підприємство «Промінвестбуд-Т» 47708, Тернопільська обл., с.Довжанка, вул. Містечко,41 р/р 26005924445351_____________________ в _АБ «Укргазбанк»_____________________ МФО 320478___________________________ р/р 37127117000485_____________________ в ГУ ДКСУ у Тернопільській області______ МФО 838012___________________________ код ЄДРПОУ __40526793________________ ІПН № 405267919158___________________ Свідоцтво № 1819154500013_____________ Тел./факс. (0352)43-10-70________________ e-mail: prominvestbud-T@ukr.net__________ Директор Судомир Н.М.» В розділі 14 договору № 05/12 від 05.12.2018 року, п.п. 14.1. «14.1. До договору додаються і є невід’ємною частиною Договору: - Розрахунок договірної ціни (Додаток 1); - Графік виконання робіт (Додаток 2); - План фінансування робіт (Додаток 3); - Графік виконання робіт у 2019 році (Додаток 4).» В додатку №3 до договору № 05/12 від 05.12.2018 року в таблиці Плану фінансування робіт по проекту “Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області” в графі фінансування за 2018 рік суму «3657757 грн.» замінити сумою «2176659,00 грн.» в графі фінансування за 2019 рік суму «450000грн.» замінити сумою «1931098,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 05/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку