Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140616 Любеля – Крехів на ділянці км 0+000 – км 18+300 Жовківського району Львівської області
Очікувана вартість
3 789 829,75 UAH
UA-2018-10-25-000091-b 98123244fac44208a3a08113788fb9a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2018 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 13 листопада 2018 14:12
Очікувана вартість: 3 789 829,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 949,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140616 Любеля – Крехів на ділянці км 0+000 – км 18+300 Жовківського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 10:02
ПД Любеля-Крехів.pdf
25 жовтня 2018 10:02
ТД Любеля-Крехів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000056 ● 0daec4caad9345c8893d16a85605d043
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 11:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-25-000091-b 25.10.2018. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У Замовника немає можливості усунути порушення, оскільки Договір № 57-12/18 від 10.12.2018р. розірвано 25.10.2019р. Звіт про виконання договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 28.10.2019 р.

2019-10-29 17:39:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Рома 3 500 000,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 3 769 830,00
UAH з ПДВ
3 769 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 16:33
Гарантійні листи довідки
09 листопада 2018 13:57
Статут.pdf
09 листопада 2018 13:57
Додаток 5.Проект договору.pdf
09 листопада 2018 13:57
Лист-відгук служба.pdf
09 листопада 2018 13:57
КБ 3.pdf
09 листопада 2018 13:57
КБ 2.pdf
09 листопада 2018 13:57
Аналогічні договора.pdf
09 листопада 2018 13:57
Лабораторія.pdf
09 листопада 2018 13:57
Лист-підтвердження Балтум.pdf
09 листопада 2018 13:57
Лист-підтвердження Демчина.pdf
09 листопада 2018 13:57
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
09 листопада 2018 13:57
Додаток 1.2.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 16:36
Ліцензія 2017.pdf
09 листопада 2018 16:36
Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2018 16:36
Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2018 16:36
Досвід.rar
09 листопада 2018 16:36
Відповідність вимогам ст. 17.pdf
09 листопада 2018 16:36
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 3 500 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 16:39

Документи

19 листопада 2018 16:37
Електронний підпис
13 листопада 2018 14:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 16:37
Електронний підпис
13 листопада 2018 14:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 18:31
Угода про розірвання укладений
28 жовтня 2019 18:25
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 18:19
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 17:07
Додаткова угода 1 Любеля-Крехів.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 17:05
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 18:57
Договір про закупівлю укладений
11 грудня 2018 18:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми зобов'язань замовника
Номер договору про закупівлю: 57-12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 57-12/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 145 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 524 166,67 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін