Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи (послуги з інженерного проектування (Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція гідротехнічних споруд з відновленням екологічного та санітарно-гігієнічного стану р. Либідь в м. Києві», в т. ч.: лот 1 - 1-а черга довжиною 1950 м; лот 2 - 2-а черга довжиною 864 м))
Очікувана вартість
4 677 000,00 UAH
UA-2018-10-24-002893-c 88dc0cb2cb42408390535840f7500b4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 20:15
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2018 22:00
Очікувана вартість: 4 677 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Проектні роботи

Тендерна документація

01 листопада 2018 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 19:25
Нова редакція.pdf
01 листопада 2018 19:25
Зміни.pdf
01 листопада 2018 15:31
Нова редакція.docx
01 листопада 2018 15:31
зміни.docx
24 жовтня 2018 20:24
ДКТ_Либідь_2 лоти_проектування.docx
24 жовтня 2018 20:24
Договір_2 лоти_Либідь.doc
01 листопада 2018 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 19:25
Нова редакція.pdf
01 листопада 2018 19:25
Зміни.pdf
01 листопада 2018 15:31
Нова редакція.docx
01 листопада 2018 15:31
зміни.docx
24 жовтня 2018 20:24
ДКТ_Либідь_2 лоти_проектування.docx
24 жовтня 2018 20:24
Договір_2 лоти_Либідь.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000545 ● 4e8f7fd3f8334229b206852635b00a5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.02.2019 № 31

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 06.02.2019 № 31


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-10-24-002893-c 24.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: У відповідності до вимог частини 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником подано позов до суду
Дата публікації: 19 березня 2019

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-2_1

RISK1-3_1

RISK1-5_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція гідротехнічних споруд з відновленням екологічного та санітарно-гігієнічного стану р. Либідь в м. Києві», в т. ч.: лот 1 - 1-а черга довжиною 1950 м
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 742 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 27 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Аукціон

Початок: 09 листопада 2018 12:26
Закінчення: 09 листопада 2018 12:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

роб
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція гідротехнічних споруд з відновленням екологічного та санітарно-гігієнічного стану р. Либідь в м. Києві», в т. ч.: лот 1 - 1-а черга довжиною 1950 м
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київ, м. Київ, Микільсько-Слобідська, 7
Дата доставки: 19 листопада 2018  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
90-99 днів: 30%
100-109 днів: 20%
110-119 днів: 10%
120 і більше днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ РІАЛЬТО 2 719 756,51
UAH з ПДВ
2 719 756,51
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 903 829.56 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ТА КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ РІЧКОВОГО ТРАНСПОРТУ "УКРРІЧТРАНСПРОЕКТ" 2 741 146,55
UAH з ПДВ
2 741 146,55
UAH з ПДВ
1 2 741 146.55 Документи
ТОВ КИЇВІНЖПРОЕКТ 2 741 868,66
UAH з ПДВ
2 741 868,66
UAH з ПДВ
1 2 741 868.66 Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 18:10
Електронний підпис
12 листопада 2018 18:00
Електронний підпис
12 листопада 2018 17:57
Документи переможця Лот 1
12 листопада 2018 17:57
Довідка МВС
08 листопада 2018 17:45
Електронний підпис
08 листопада 2018 17:43
Гарантія Ріальто 5976.zip
08 листопада 2018 17:43
Тендерна прпозиція ЛОТ 1.pdf
08 листопада 2018 17:43
Тендерна документація .pdf
08 листопада 2018 17:43
Матеріально технічна база.pdf
08 листопада 2018 17:43
Досвід виконання робіт.pdf
08 листопада 2018 17:43
Довідка МВС.pdf

Публічні документи

08 листопада 2018 19:13
Сертифікат Старостачев.pdf
08 листопада 2018 19:13
Сертифікат Савчук.pdf
08 листопада 2018 19:13
Сертифікат Лавренюк.PDF
08 листопада 2018 19:13
Сертифікат Каліченко.pdf
08 листопада 2018 19:13
Сертифікат Засуха.pdf
08 листопада 2018 19:13
Протокол зборів_директор.pdf
08 листопада 2018 19:13
Наказ_директор.pdf
08 листопада 2018 19:13
Довідки.PDF
08 листопада 2018 19:13
Довідка-платник податків.PDF
08 листопада 2018 19:13
Дипломи.PDF
08 листопада 2018 19:13
Витяг ПДВ.pdf
08 листопада 2018 19:13
Баланс і Ф2 9 міс. 2018.PDF
08 листопада 2018 19:13
Аналогічний договір 4.PDF
08 листопада 2018 19:13
Аналогічний договір 3.PDF
08 листопада 2018 19:13
Аналогічний договір 2.PDF
08 листопада 2018 19:13
Аналогічний договір 1.PDF
08 листопада 2018 19:00
Електронний підпис
08 листопада 2018 18:58
G4920.18.rar
08 листопада 2018 18:58
Сертифікат Старостачев.pdf
08 листопада 2018 18:58
Сертифікат Савчук.pdf
08 листопада 2018 18:58
Сертифікат Лавренюк.PDF
08 листопада 2018 18:58
Сертифікат Каліченко.pdf
08 листопада 2018 18:58
Сертифікат Засуха.pdf
08 листопада 2018 18:58
Протокол зборів_директор.pdf
08 листопада 2018 18:58
Наказ_директор.pdf
08 листопада 2018 18:58
Довідки.PDF
08 листопада 2018 18:58
Довідка-платник податків.PDF
08 листопада 2018 18:58
Дипломи.PDF
08 листопада 2018 18:58
Витяг ПДВ.pdf
08 листопада 2018 18:58
Баланс і Ф2 9 міс. 2018.PDF
08 листопада 2018 18:58
Аналогічний договір 4.PDF
08 листопада 2018 18:58
Аналогічний договір 3.PDF
08 листопада 2018 18:58
Аналогічний договір 2.PDF
08 листопада 2018 18:58
Аналогічний договір 1.PDF

Публічні документи

02 листопада 2018 20:16
Електронний підпис
02 листопада 2018 20:14
Тендерна пропозиція лот1.pdf
02 листопада 2018 20:14
Проект Договору лот 1.pdf
02 листопада 2018 20:14
Копія баланс.pdf
02 листопада 2018 20:14
Захист довкілля.pdf
02 листопада 2018 20:14
4-ОПП.pdf
02 листопада 2018 20:14
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
02 листопада 2018 20:14
Загальні відомості.pdf
02 листопада 2018 20:14
Інформація про субпідряд.pdf
02 листопада 2018 20:14
Повноваження особи.pdf
02 листопада 2018 20:14
Тех вимоги кошторис лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РІАЛЬТО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ТА КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ РІЧКОВОГО ТРАНСПОРТУ "УКРРІЧТРАНСПРОЕКТ"

ТОВ КИЇВІНЖПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РІАЛЬТО
#32733616
Переможець 2 719 756,51
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 16:56

Документи

09 листопада 2018 16:56
Електронний підпис
09 листопада 2018 16:51
Протокол 425.pdf
09 листопада 2018 16:51
Повідомлення лот 1.pdf
09 листопада 2018 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РІАЛЬТО
#32733616
2 719 756,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 16:56
Електронний підпис
09 листопада 2018 16:51
Протокол 425.pdf
09 листопада 2018 16:51
Повідомлення лот 1.pdf
09 листопада 2018 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 20:10
ДУ №2 від 01.07.19 до дог 642(1).pdf укладений
02 липня 2019 20:09
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 08:58
ДУ № 1 від 03.06.19 до дог 642.pdf зміни до договору
04 червня 2019 08:58
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 17:24
Дог № 642 від 27.11.18 ПВР р.Либідь 1-а черга 1950м.pdf укладений
28 листопада 2018 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 2.4, 2.5, 2.6, 12.1 Договору від 27.11.2018 №642 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною i становить 2 719 756,51 грн. з ПДВ. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) вiд 25.04.2019 №765 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) від 09 січня 2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2019 році» у зв’язку із наявністю бюджетних призначень по КПКВ 2818311, КЕКВ 3210 по об’єкту «Реконструкція гідротехнічних споруд з відновленням екологічного та санітарно-гігієнічного стану р. Либідь в м. Києві» 1-а черга довжиною 1950 м, оплата буде здійснена в 2019 році у сумі 2 719 756,51 грн. з ПДВ за рахунок коштiв спецiального фонду мiського бюджетy по КПКВ 2818311, КЕКВ 3210 3. Додаток №3 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викладено у новій редакції. 4. В розділі 14 Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін» реквізити Замовника та Виконавця викладено в новій редакції. 5. Bci iншi умови Договору, не змiненi цiєю Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 642
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору від 27.11.2018 №642
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість здійснення оплати за договором з господарського рахунку замовника