Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2018 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2018 14:26 |
Очікувана вартість: | 2 211 114,43 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 66300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2018 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2018 11:24 |
ТД_633_нова редакція.doc | |
14 листопада 2018 11:24 |
Перелік змін.docx | |
14 листопада 2018 11:24 |
ТД_633_з закр.даними.doc | |
24 жовтня 2018 17:26 |
Проект договір.docx | |
24 жовтня 2018 17:26 |
оголошення.docx |
14 листопада 2018 11:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2018 11:24 |
ТД_633_нова редакція.doc
|
|||
14 листопада 2018 11:24 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 листопада 2018 11:24 |
ТД_633_з закр.даними.doc
|
|||
24 жовтня 2018 17:26 |
Проект договір.docx
|
|||
24 жовтня 2018 17:26 |
оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-15-000532 ● 7e2b2c14010848e1be636a7d061ef3e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2019 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.01.2019 № 2
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 09.01.2019 № 2
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-10-24-002697-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вирішили: І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, а саме: «За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація філії «Пасажирська компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону. Отже, зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону – «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.» П. 5 «Примірної тендерної документації» затвердженої Наказом № 680 від 13.04.2016 – «Замовник зазначає вимоги, установлені ст.. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством.» Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону, Наказом, тендерна документація містить: А) п. 3.6 ТД - «Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника … вимогам відповідно до … ст. 17 Закону, зазначені в Додатку №2 ТД; Б) п. 3 Додатку 2 ТД «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 5 ТД.»; В) Додаток 5 - орієнтовний зразок надання інформації про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону; В свою чергу п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 5 ТД є інформацією про спосіб надання (підтвердження) учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону відповідно п. 2 ч. 2 ст. 22, Ч. 3 ст. 17, Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону, Наказу та чинного законодавства України. Чим повною мірою виконано вимоги Закону, зокрема ст.. 17, 22 Закону. Висновок про те що Додаток 5 ТД не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону є хибним та суперечить реченню 2 . 2 ч. 2 ст. 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» та реченню 3 Ч. 3 ст. 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» з огляду на наступне, а саме: Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону – «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.» Відповідно оприлюдненої інформації, лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 на веб-порталі Уповноваженого органу інформація про відсутність підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний державний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті 17 Закону, надається в довільній формі»; Ч. 1 ст. 14 Закону – «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель»; Абз.3 ч. 3 ст. 12 Закону – «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"; Абз.4 ст. 1 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг" - дані - інформація, яка подана у формі, придатній для її оброблення електронними засобами; Абз.1 ст. 5 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг" - Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа; Абз. 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію» - «інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді» Абз. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію» - документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі; Відтак для виконання вимоги ч. 3 ст. 17 Закону в частині надання учасником інформація, в довільній формі про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті 17 Закону, враховуючи положення Ч. 1 ст. 14, Абз.3 ч. 3 ст. 12 Закону, Абз.4 ст. 1, Абз.1 ст. 5 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг", Абз. 2, 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію», учасник повинен надати в складі пропозиції виключно документ (електронний документ) в довільній формі, що й вимагають умови п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 5 ТД. Враховуючи вище зазначене, виконуючи вимогу п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», положення п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 5 ТД не містять вимоги до учасника про надання інформації (документ (електронний документ тобто документального підтвердження інформації)) в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону оскільки така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на викладене: - Тендерна документація повною мірою відповідає умовам Закону, зокрема нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону. - Висновок про результати моніторингу закупівлі 31.01.2019 є хибним та аргументовано заперечений замовником. - Замовником усунуті порушення зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі 31.01.2019 в частині не відповідності тендерної документації пункту 2 частини другої статті 22 Закону під час оголошення відкритих торгів UA-2018-10-24-002697-c та оприлюднення тендерної документації. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації.)». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2018-10-24-002697-c, учасниками було поставлено запитання від 30.10.2018. На дане запитання замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол № 77-8/11/18 від 14.11.2018та оприлюднив прийняті рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 14.11.2018, стосовно даного повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено –«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на запитання від 30.10.2018 вніс зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «21.11.2018 15:00», що відповідає ч. 2 ст. 23 Закону. Враховуючи викладене прийнявши рішення про надання роз’яснень протокол № 77-8/11/18 від 14.11.2018 на запитання від 30.10.2018 та внісши зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «21.11.2018 15:00» протокол № 77-8/11/18 від 14.11.2018, та оприлюднивши прийняті рішення (роз’яснення) та зміни до тендерної документації в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 14.11.2018, замовник повною мірою виконав умови ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема скористався правом передбаченим абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» з власної ініціативи усунути порушення допущені в частині порушення ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропущення строку оприлюднення роз’яснень на запитання від 30.10.2018. Відтак замовник керувався положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повною мірою використав передбачений механізм для усунення вищевикладеного порушення. Дії замовника повною мірою відповідають ч. 1, 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення відсутні в цій частині. Додатково до вищевикладених аргументованих заперечень до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: протокол № 77-8/11/18 від 14.11.2018, тендерна документація від 14.11.2018 (нова редакція) зміни 1 оприлюднена під оголошенням UA-2018-10-24-002697-c. З огляду на викладене: - Висновок про результати моніторингу закупівлі 31.01.2019 є хибним та аргументовано заперечений замовником. - Замовником усунуті порушення зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі 31.01.2019 в частині порушення ч.1 ст. 23 Закону 14.11.2018.
2019-02-05 10:33:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації.)
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 31.01.2019 про порушення законодавства у сфері державних закупівель по об’яві UA-2018-10-24-002697-с |
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Документи:
15 лютого 2019 10:13
|
Електронний підпис |
15 лютого 2019 10:10
|
Позов до ДАСУ по торгам 002697-с.doc |
15 лютого 2019 10:10
|
Скан.jpeg |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2018 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ |
2 164 680,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЛАНЕТА ІНСТРУМЕНТ" |
2 114 452,56
UAH з ПДВ
|
2 114 452,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "Золоте січення - 2008" |
2 200 005,00
UAH з ПДВ
|
2 200 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ #39188812 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 15:58
|
ТОВ "ПЛАНЕТА ІНСТРУМЕНТ" #40712323 |
Переможець |
2 114 452,56
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 16:58
|
ЗВІТ по шіф.маш. планета інструм_633!.docx | укладений |
11 січня 2020 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2018 17:23
|
УЗ-ЦЛ-18735-Ю.pdf | укладений |
12 грудня 2018 17:23
|