Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шліфувальні машини, електролобзики, електроножиці, пили торцеві, повітродувки, електрошуруповерти
Очікувана вартість
2 211 114,43 UAH
UA-2018-10-24-002697-c 11a9c85f365b4c59bd0d047d1d6281f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 22 листопада 2018 14:26
Очікувана вартість: 2 211 114,43 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 шт
Машина шліфувальна кутова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
24 шт
Шліфмашинка плоскошліфувальна площадка (орбітальний рубанок) 70х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
26 шт
Шліфувальна машинка плоска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
40 шт
Лобзик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
34 шт
Електороножиці листові по металу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
11 шт
Пила торцювальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
7 шт
Шуруповерт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
3 шт
Фен для склеювання лінолеуму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 11:24
ТД_633_нова редакція.doc
14 листопада 2018 11:24
Перелік змін.docx
14 листопада 2018 11:24
ТД_633_з закр.даними.doc
24 жовтня 2018 17:26
Проект договір.docx
24 жовтня 2018 17:26
оголошення.docx
14 листопада 2018 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 11:24
ТД_633_нова редакція.doc
14 листопада 2018 11:24
Перелік змін.docx
14 листопада 2018 11:24
ТД_633_з закр.даними.doc
24 жовтня 2018 17:26
ТД_633_Шліфувальні машини,електролобзики,електроножиці, пили торцеві,повітродувки, електрошуруповерти.doc
24 жовтня 2018 17:26
Проект договір.docx
24 жовтня 2018 17:26
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техничні характеристики по продукції по якій не має альтернативи
Дата подання: 30 жовтня 2018 10:59
Дата відповіді: 14 листопада 2018 11:26
Компанія ТОВ "Аквілон дістрібьюшн" звертає Вашу увагу , що згідно процедури закупівлі "Шліфувальні машини, електролобзики, електроножиці, пили торцеві, повітродувки, електрошуруповерти" за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-10-24-002697-c прописані характеристики товару який не має аналогів. Відповідно друга позиція - професійний орбітальний шліфувальний рубанок з пиловідводом за рахунок критерію "підошва 400х70 мм гумова з зажимами" не дозволяє запропонувати альтернативні позиції, що унеможлив-лює конкурентну пропозицію від інших виробників. Крім того, по данній позиції не вказана гарантія 3 роки , як у всіх інших позиціях. В переліку позицій п.5 Електороножиці листові по металу прописані техничні характеристики, які відповідають тільки Metabo Ku 6870. доводимо до Вашого відома, що ця продукція знята з виробництва и не можлива для постачання офіційним виробником. В зв'язку з виявленними невідповідностями які потребують уточнень просимо Вас перенести дату торгів на період преведення технічної специфікації в тендерній документації. З повагою, Аквілон Дістрібьюшн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні параметри та характеристики в тендерній документації відповідають характеристикам інструмента; гарантійний термін: не менше 3 років (на машини шліфувальні плоскі та кутові, лобзики, ножиці по металу, пили торцювальні, шуруповерти) та 1 рік (для шліфувального орбітального рубанку і фену для склеювання лінолеуму) від дати поставки. Умови зберігання, транспортування, пакування – відповідно до нормативного документу постачальника (згідно п. 2.1. тендерної документації); технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації, або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-15-000532 ● 7e2b2c14010848e1be636a7d061ef3e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.01.2019 № 2

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 09.01.2019 № 2


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-10-24-002697-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вирішили: І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, а саме: «За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація філії «Пасажирська компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону. Отже, зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону – «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.» П. 5 «Примірної тендерної документації» затвердженої Наказом № 680 від 13.04.2016 – «Замовник зазначає вимоги, установлені ст.. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством.» Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону, Наказом, тендерна документація містить: А) п. 3.6 ТД - «Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника … вимогам відповідно до … ст. 17 Закону, зазначені в Додатку №2 ТД; Б) п. 3 Додатку 2 ТД «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 5 ТД.»; В) Додаток 5 - орієнтовний зразок надання інформації про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону; В свою чергу п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 5 ТД є інформацією про спосіб надання (підтвердження) учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону відповідно п. 2 ч. 2 ст. 22, Ч. 3 ст. 17, Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону, Наказу та чинного законодавства України. Чим повною мірою виконано вимоги Закону, зокрема ст.. 17, 22 Закону. Висновок про те що Додаток 5 ТД не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону є хибним та суперечить реченню 2 . 2 ч. 2 ст. 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» та реченню 3 Ч. 3 ст. 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» з огляду на наступне, а саме: Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону – «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.» Відповідно оприлюдненої інформації, лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 на веб-порталі Уповноваженого органу інформація про відсутність підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний державний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті 17 Закону, надається в довільній формі»; Ч. 1 ст. 14 Закону – «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель»; Абз.3 ч. 3 ст. 12 Закону – «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"; Абз.4 ст. 1 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг" - дані - інформація, яка подана у формі, придатній для її оброблення електронними засобами; Абз.1 ст. 5 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг" - Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа; Абз. 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію» - «інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді» Абз. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію» - документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі; Відтак для виконання вимоги ч. 3 ст. 17 Закону в частині надання учасником інформація, в довільній формі про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті 17 Закону, враховуючи положення Ч. 1 ст. 14, Абз.3 ч. 3 ст. 12 Закону, Абз.4 ст. 1, Абз.1 ст. 5 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг", Абз. 2, 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію», учасник повинен надати в складі пропозиції виключно документ (електронний документ) в довільній формі, що й вимагають умови п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 5 ТД. Враховуючи вище зазначене, виконуючи вимогу п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», положення п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 5 ТД не містять вимоги до учасника про надання інформації (документ (електронний документ тобто документального підтвердження інформації)) в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону оскільки така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на викладене: - Тендерна документація повною мірою відповідає умовам Закону, зокрема нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону. - Висновок про результати моніторингу закупівлі 31.01.2019 є хибним та аргументовано заперечений замовником. - Замовником усунуті порушення зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі 31.01.2019 в частині не відповідності тендерної документації пункту 2 частини другої статті 22 Закону під час оголошення відкритих торгів UA-2018-10-24-002697-c та оприлюднення тендерної документації. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації.)». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2018-10-24-002697-c, учасниками було поставлено запитання від 30.10.2018. На дане запитання замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол № 77-8/11/18 від 14.11.2018та оприлюднив прийняті рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 14.11.2018, стосовно даного повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено –«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на запитання від 30.10.2018 вніс зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «21.11.2018 15:00», що відповідає ч. 2 ст. 23 Закону. Враховуючи викладене прийнявши рішення про надання роз’яснень протокол № 77-8/11/18 від 14.11.2018 на запитання від 30.10.2018 та внісши зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «21.11.2018 15:00» протокол № 77-8/11/18 від 14.11.2018, та оприлюднивши прийняті рішення (роз’яснення) та зміни до тендерної документації в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 14.11.2018, замовник повною мірою виконав умови ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема скористався правом передбаченим абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» з власної ініціативи усунути порушення допущені в частині порушення ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропущення строку оприлюднення роз’яснень на запитання від 30.10.2018. Відтак замовник керувався положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повною мірою використав передбачений механізм для усунення вищевикладеного порушення. Дії замовника повною мірою відповідають ч. 1, 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення відсутні в цій частині. Додатково до вищевикладених аргументованих заперечень до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: протокол № 77-8/11/18 від 14.11.2018, тендерна документація від 14.11.2018 (нова редакція) зміни 1 оприлюднена під оголошенням UA-2018-10-24-002697-c. З огляду на викладене: - Висновок про результати моніторингу закупівлі 31.01.2019 є хибним та аргументовано заперечений замовником. - Замовником усунуті порушення зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі 31.01.2019 в частині порушення ч.1 ст. 23 Закону 14.11.2018.

2019-02-05 10:33:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 31.01.2019 про порушення законодавства у сфері державних закупівель по об’яві UA-2018-10-24-002697-с
Дата публікації: 15 лютого 2019

Документи:

15 лютого 2019 10:13
Електронний підпис
15 лютого 2019 10:10
Позов до ДАСУ по торгам 002697-с.doc
15 лютого 2019 10:10
Скан.jpeg

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2018 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ 2 164 680,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЛАНЕТА ІНСТРУМЕНТ" 2 114 452,56
UAH з ПДВ
2 114 452,56
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Золоте січення - 2008" 2 200 005,00
UAH з ПДВ
2 200 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2018 14:15
Сертификаты2.pdf
09 листопада 2018 14:15
Сертификаты.pdf
09 листопада 2018 14:15
Представитель.PDF
09 листопада 2018 14:15
Паспорт.pdf
09 листопада 2018 14:15
Дистрибутор Бош.pdf
09 листопада 2018 14:15
Декларации.pdf
09 листопада 2018 14:15
Додаток 5 щодо статті 17.pdf
09 листопада 2018 14:15
Додаток 4 Дані про товар.pdf
09 листопада 2018 14:15
Додаток 3 Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2018 14:15
Витяг з ЄДР.pdf
09 листопада 2018 14:15
Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2018 14:15
СТАТУТ.pdf

Публічні документи

01 грудня 2018 11:09
Електронний підпис
01 грудня 2018 10:37
Цінова пропозиція.docx
21 листопада 2018 14:49
Електронний підпис
21 листопада 2018 14:48
Сертификат дилера BOSCH1.pdf
21 листопада 2018 14:28
Електронний підпис
21 листопада 2018 14:24
Цінова пропозиція 21.11.2018.pdf
21 листопада 2018 14:24
Лицензия банку.pdf
21 листопада 2018 14:24
Доручення Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
21 листопада 2018 14:24
Порiвнял_на_таблиця.pdf
21 листопада 2018 14:24
Дані на товар.pdf
21 листопада 2018 14:24
сертифікат LEISTER 20.11.2018.pdf
21 листопада 2018 14:24
сертифікат дилера LEISTER.pdf
21 листопада 2018 14:24
Сертифікат_дилера DeWalt.pdf
21 листопада 2018 14:24
Сертифікат дилера METABO.pdf
21 листопада 2018 14:24
Паспорт_на_лобзик_STEB140Plus.pdf
21 листопада 2018 14:24
Паспорт_на_шурупокрут_DW263K.pdf

Публічні документи

20 листопада 2018 15:38
Статут.PDF
20 листопада 2018 15:38
Наказ_протокол.pdf
20 листопада 2018 15:38
Девольт.pdf
20 листопада 2018 15:38
Шлифмашины.pdf
20 листопада 2018 15:38
ВытягПДВ.pdf
20 листопада 2018 15:38
Лобзик.pdf
20 листопада 2018 15:38
Пилы торцов.pdf
20 листопада 2018 15:38
Порівняльна таблиця.pdf
20 листопада 2018 15:38
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2018 15:38
Довідка_мат-техн._базу.pdf
20 листопада 2018 15:38
Довідка_персонал.pdf
20 листопада 2018 15:38
Дані на товар.pdf
20 листопада 2018 15:38
Право_підпису.pdf
20 листопада 2018 15:38
Довідка щодо права підпису.pdf
20 листопада 2018 15:38
Відсутн_підстав.pdf
20 листопада 2018 15:38
відомості_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ

ТОВ "ПЛАНЕТА ІНСТРУМЕНТ"

товариство з обмеженою відповідальністю "Золоте січення - 2008"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ
#39188812
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2018 15:58
ТОВ "ПЛАНЕТА ІНСТРУМЕНТ"
#40712323
Переможець 2 114 452,56
UAH з ПДВ
27 листопада 2018 16:00

Документи

27 листопада 2018 15:58
Електронний підпис
27 листопада 2018 15:58
Протокол 1.docx
27 листопада 2018 15:58
відхилення 1.docx
23 листопада 2018 17:25
Електронний підпис
23 листопада 2018 17:25
Протокол перенос.docx
22 листопада 2018 14:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2018 16:00
Електронний підпис
27 листопада 2018 15:59
Намір.docx
27 листопада 2018 15:59
Протокол.docx
27 листопада 2018 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2018 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТА ІНСТРУМЕНТ"
#40712323
2 114 452,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2018 16:00
Електронний підпис
27 листопада 2018 15:59
Намір.docx
27 листопада 2018 15:59
Протокол.docx
27 листопада 2018 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 16:58
ЗВІТ по шіф.маш. планета інструм_633!.docx укладений
11 січня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 17:23
УЗ-ЦЛ-18735-Ю.pdf укладений
12 грудня 2018 17:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 114 452,56
UAH (в тому числі ПДВ 352 408,76 UAH)