Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування онкогематологічних хворих, 4 лота
Medicines for the treatment of oncohematological patients, 4 lots
Очікувана вартість
15 454 499,10 UAH
UA-2018-10-24-002678-c 848f1e74de4e4cbaaf76bd1136095331
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 15 454 499,10 UAH з ПДВ
Publication date: 24 жовтня 2018 17:21
Enquiries until: 16 листопада 2018 18:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2018 18:00

Information

Estimated total value: 15 454 499 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

13 листопада 2018 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 14:29
Внесення_змін_1.PDF
13 листопада 2018 14:29
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
24 жовтня 2018 17:21
ТД_онкогематологія_4.PDF
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
13 листопада 2018 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 14:29
Внесення_змін_1.PDF
13 листопада 2018 14:29
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
24 жовтня 2018 17:21
ТД_онкогематологія_4.PDF
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
24 жовтня 2018 17:21
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товару
Дата подання: 25 жовтня 2018 14:18
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 14:01
Доброго дня, шановний Замовник. Просимо дати роз’яснення щодо вимоги ТД а саме: поставка товару протягом 2018 року. Наголошуємо на тому що період аукціону очікується 02.01.2019 року. Дякуємо!
Відповідь: Дату аукціону система електронних закупівель встановлює автоматично. Після проведення прекваліфікації дата автоматично буде змінена на більш ранню.
Термін придатності товару
Дата подання: 30 жовтня 2018 12:07
Дата відповіді: 01 листопада 2018 17:13
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що в п.3 Додатку 2 (Технічні умови), до тендерної документації, указано наступне: «Термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності.» Враховуючи, що закупівля повинна бути здійснена у досить короткий термін, а саме до кінця 2018 року, а процес виробництва, та первинний контроль якості імпортованих лікарських засобів займає тривалий період часу, вказані в п.3 умови можуть не дозволити деяким учасникам здійснити постачання своєчасно і в повному обсязі. Таким чином, ці умови звужують коло можливих учасників торгів, що не сприяє принципам конкуренції, та досягненню максимальної ефективності закупівлі. Враховуючи наведене, звертаємось з проханням о внесенні змін до тендерної документації, а саме п.3 Додатку2 викласти в наступній редакції: «Термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності, та/або 15 місяців, а з іншим строком придатності- за згодою Сторін.» Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні умови тендерної документації на закупівлю без змін, оскільки, враховуючи закінчення бюджетного року, товар на закупівлю буде замовлено одноразово, тому потрібен максимальний термін придатності медичних препаратів для подальшого їх використання.
Термін придатності
Дата подання: 07 листопада 2018 10:53
Дата відповіді: 12 листопада 2018 10:53
«Доброго дня! Для забезпечення залучення максимальної кількості учасників торгів звертаємось до Вас з проханням про внесення змін до тендерної документації, а саме п.3 Додатку 2 викласти в наступній редакції: «Термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності, та/або не менше15 місяців». В цьому випадку, в разі постачання лікарських засобів протягом грудня 2018 року, їх кінцевий термін придатності буде не раніше ніж березень 2020 року. А враховуючи те, що потреба у препаратах була розрахована строком на календарний рік, кінцевий термін придатності дозволить використати ці препарати вчасно. В той же час, внесені зміни будуть максимально сприяти принципам конкуренції, та досягненню суттєвї економії бюджетних коштів. Прикладом цього є закупівлі МОЗ України через міжнародні організації, де застосування такого терміну придатності дало можливість залучити максимальну кількість учасників та дозволило зекономити бюджетні кошти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З врахуванням Вашого питання буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Іматиніб, 100 мг, табл., капс., драже - 117120 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 446 841,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 234,21 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103400 UAH


Title: lot 1 - Imatinib, 100 mg, tablets, capsules., pills - 117120 units
Current status: Complete
Estimated total value: 3 446 841,60 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 234,21 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 05 грудня 2018 13:13
Auction planned date: 05 грудня 2018 13:13
Закінчення: 05 грудня 2018 13:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

117120 од
лот 1 - Іматиніб, 100 мг, табл., капс., драже - 117120 од.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Imatinib
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

lot 1 - Imatinib, 100 mg, tablets, capsules., pills - 117120 units
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 листопада 2018
UA-2018-10-24-002678-c848f1e74de4e4cbaaf76bd1136095331
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фармпротект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 17:21
Акцепт UA-2018-10-24-002678-c.pdf
26 листопада 2018 09:49
ТЧ.pdf
26 листопада 2018 09:49
КЧ_p076-150.pdf
26 листопада 2018 09:49
КЧ_p001-075.pdf
26 листопада 2018 09:49
Гарантия 1910-185.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Публічні документи

10 грудня 2018 12:51
1. Довідки переможця.pdf
26 листопада 2018 14:33
5 Проект договору.pdf
26 листопада 2018 14:33
4 Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

ТОВ "Фармпротект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2018 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" 1 945 125,00
UAH з ПДВ
1 540 128,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 2 901 062,40
UAH з ПДВ
1 542 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 3 439 814,40
UAH з ПДВ
3 439 814,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 3 408 192,00
UAH з ПДВ
3 408 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 12:51
1. Довідки переможця.pdf
26 листопада 2018 14:33
5 Проект договору.pdf
26 листопада 2018 14:33
4 Гарантія.rar

Публічні документи

11 грудня 2018 17:21
Акцепт UA-2018-10-24-002678-c.pdf
26 листопада 2018 09:49
ТЧ.pdf
26 листопада 2018 09:49
КЧ_p076-150.pdf
26 листопада 2018 09:49
КЧ_p001-075.pdf
26 листопада 2018 09:49
Гарантия 1910-185.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"

ТОВ "Фармпротект"

ТОВ "БАДМ-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
#39204954
Переможець 1 540 128,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 19:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 19:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
#39204954
1 540 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 19:08
Договір 196.pdf укладений
17 грудня 2018 19:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 540 128,00
UAH з ПДВ