Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт будівлі Пирятинської ЦРЛ за адресою: м. Пирятин, вул. Соборна, 29 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 183 026,00 UAH
UA-2018-10-24-002612-c a4d28486c423415a89b7fbb5d85c3efb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Буряк

+380936618023 anatoliyburyak1990@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пирятинська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01999460
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Визволення, буд. 54
Контактна особа: Анатолій Буряк
+380936618023
anatoliyburyak1990@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2018 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2018 15:30
Початок аукціону: 12 листопада 2018 15:26
Очікувана вартість: 6 183 026,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 830,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Пирятинської ЦРЛ за адресою: м. Пирятин, вул. Соборна, 29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, вул. Соборна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2018 08:42
Електронний підпис
29 жовтня 2018 08:42
Додатки 1-4 29.10.doc
29 жовтня 2018 08:42
Додатки 5-9 29.10.doc
29 жовтня 2018 08:42
ТД_кап рем 29.10.doc
29 жовтня 2018 08:42
Перелік змін 29.10.doc
29 жовтня 2018 08:42
Електронний підпис
24 жовтня 2018 17:05
Електронний підпис
29 жовтня 2018 08:42
Додатки 1-4 29.10.doc
24 жовтня 2018 17:05
Додатки 1-4.doc
29 жовтня 2018 08:42
Додатки 5-9 29.10.doc
24 жовтня 2018 17:05
Додатки 5-9.doc
29 жовтня 2018 08:42
ТД_кап рем 29.10.doc
24 жовтня 2018 17:05
ТД_кап рем.doc
29 жовтня 2018 08:42
Перелік змін 29.10.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-24-002612-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33107738
Дата подання: 14 листопада 2018 10:52
Щодо підробки документів ТОВ "ТРІВОЛ"
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Наше підприємство уважно ознайомилось з пропозицією ТОВ "ТРІВОЛ". Під час ознайомлення нами було виявлено факт можливої підробки документів тендерної документації, а саме листів - відгуків по аналогічним договорам ТОВ "ТРІВОЛ".
З метою недопущення порушення чинного законодавства, заподіяння вчиненню кримінального правопорушення та великої соціальної важливості виконання робіт, що є предметом закупівлі, ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕТ" звернулося до замовників, які начебто надавали листи-відгуки по аналогічним договорам ТОВ "ТРІВОЛ" та до ГУ НП в Полтавській області з заявою про вчинення злочину.
Звертаємо увагу Замовника,що у відповідності до п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника".
Також інформуємо, що використання завідомо підробленого документа є кваліфікуючою ознакою ст.358 КК України.
З метою недопущення порушення чинного законодавства та заподіяння вчиненню кримінального правопорушення вимагає негайної дискваліфікації ТОВ "ТРІВОЛ" та звернення Замовника до правоохоронних органів, щодо вчиненого кримінального правопорушення.
За результатами розгляду цієї вимоги просимо повідомити ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕКТ" та всіх учасників цієї процедури закупівлі про вжиті заходи в строки відповідно до чинного законодавства шляхом розміщення цієї інформації в системі електронних торгів по цій закупівлі.
Копії звернень додаються.


Директор
ТОВ "Буд інвестпроект"
Бадєєва О.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2018 13:53
На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п.5 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати оригінал (-и) або нотаріально завірена (-і) копія (-ї) позитивного (-них) відгуку (-ів) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору. ТОВ "ТРІВОЛ" надав у складі тендерної пропозиції відгук про виконання аналогічного договору. У відгуку зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору. На підставі вищезазначеного, учасник виконав умови тендерної документації у повному обсязі, причини для відхилення пропозиції відсутні.
Слід зазначити, що Замовник не є компетентним органом, який наділений повноваженнями перевіряти справжність документів, наданих учасниками торгів.
З огляду на вищенаведене, у Замовника не має правових підстав для задоволення вимоги ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕКТ" та відміни рішення про визначення переможця відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2018-10-24-002612-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33107738
Дата подання: 14 листопада 2018 12:49
Продовження по вимозі щодо підробки документів ТОВ "ТРІВОЛ"
В підтвердження факту підробки листів-відгуків учасником-переможцем ТОВ "ТРІВОЛ", ТОВ "Буд інвестпроект" отримало відповідь від начальника вiддiлу освiти молодi та спортy Великобагачанської PДA Кушнерика Сергія Валентиновича за вих. № 1229 від 14.11.2018. В цьому листі вiддiл освiти молодi та спортy Великобагачанської PДA спросовує факт надання документів про підтвердження співпраці та виконання договорів.
Лист-відповідь від начальника вiддiлу освiти молодi та спортy Великобагачанської PДA Кушнерика Сергія Валентиновича за вих.№ 1229 від 14.11.2018 додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2018 13:54
На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п.5 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати оригінал (-и) або нотаріально завірена (-і) копія (-ї) позитивного (-них) відгуку (-ів) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору. ТОВ "ТРІВОЛ" надав у складі тендерної пропозиції відгук про виконання аналогічного договору. У відгуку зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору. На підставі вищезазначеного, учасник виконав умови тендерної документації у повному обсязі, причини для відхилення пропозиції відсутні.
Слід зазначити, що Замовник не є компетентним органом, який наділений повноваженнями перевіряти справжність документів, наданих учасниками торгів.
З огляду на вищенаведене, у Замовника не має правових підстав для задоволення вимоги ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕКТ" та відміни рішення про визначення переможця відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2018-10-24-002612-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33107738
Дата подання: 15 листопада 2018 17:48
Продовження по вимозі щодо підробки документів ТОВ "ТРІВОЛ"
Також, в підтвердження факту підробки листів-відгуків учасником-переможцем ТОВ "ТРІВОЛ", ТОВ "Буд інвестпроект" отримало відповідь від комунального підприємства «Полтавський районний клінічний центр первинної медичної допомоги» Полтавської районної ради за вих. № 01-08/896 від 14.11.2018. В цьому листі в.о. головного лікаря В.А. Лобанова повідомила, що "рекомендаційного листа комунальне підприємство «Полтавський районний клінічний центр первинної медичної допомоги» Полтавської районної ради для ТОВ «ТРИВОЛ» не надавало".
Долучені документи лист вих. № 01-08/896 від 14.11.2018.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2018 13:55
На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п.5 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати оригінал (-и) або нотаріально завірена (-і) копія (-ї) позитивного (-них) відгуку (-ів) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору. ТОВ "ТРІВОЛ" надав у складі тендерної пропозиції відгук про виконання аналогічного договору. У відгуку зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору. На підставі вищезазначеного, учасник виконав умови тендерної документації у повному обсязі, причини для відхилення пропозиції відсутні.
Слід зазначити, що Замовник не є компетентним органом, який наділений повноваженнями перевіряти справжність документів, наданих учасниками торгів.
З огляду на вищенаведене, у Замовника не має правових підстав для задоволення вимоги ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕКТ" та відміни рішення про визначення переможця відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2018-10-24-002612-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33107738
Дата подання: 17 листопада 2018 14:01
Ігнорування замовником надання підроблених документів ТОВ "ТРІВОЛ"
Шановний Замовник!
Попередніми листами наше підприємство повідомляло про надання підроблених відгуків переможцем торгів ТОВ "Трівол". Окрім цього, в підтвердження були прікріплені відповіді двох організацій, які спрстували факт надання листів-відповідей.
Тож вкотре звертаємо увагу Замовника, що у відповідності до п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника".
Підтвердження надання недостовірної інформації Вам надано. Таким чином, у Вас є правові підстави та Ви зобов'язані відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Трівол".
А подальшим розглядом протиправних дій ТОВ "Трівол" буде займатися відповідні компетентні органи.
Сподіваємось на порозуміння та те, що Ваша бездіяльність в цьому питанні не є "прикриттям" необхідного підрядника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 07:28
На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п.5 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати оригінал (-и) або нотаріально завірена (-і) копія (-ї) позитивного (-них) відгуку (-ів) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору. ТОВ "ТРІВОЛ" надав у складі тендерної пропозиції відгук про виконання аналогічного договору. У відгуку зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору. На підставі вищезазначеного, учасник виконав умови тендерної документації у повному обсязі, причини для відхилення пропозиції відсутні.
Відповідно до ч.7 ст 28 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На момент перевірки тендерної пропозиції у замовника не було сумнівів у справжності виконання аналогічних договорів, адже, учасник надав у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів, а також актів здачі-прийняття виконаних робіт.
Слід зазначити, що Замовник не є компетентним органом, який наділений повноваженнями перевіряти справжність документів, наданих учасниками торгів. З огляду на вищенаведене, у Замовника не має правових підстав для задоволення вимоги ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕКТ" та відміни рішення про визначення переможця відкритих торгів.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

15 листопада 2018 17:48
Щодо листа рекомендації.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРІВОЛ" 5 497 929,60
UAH з ПДВ
5 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ 5 728 839,11
UAH з ПДВ
5 249 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "СПЕЦМАШ" 5 997 873,17
UAH з ПДВ
5 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа Яковцов Руслан Олексійович 6 183 026,00
UAH з ПДВ
6 183 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 14:33
Довіка про несудимість.pdf
19 листопада 2018 14:33
Довідки_20181119_0001.pdf
16 листопада 2018 10:02
Полтавський РКЦ_20181116_0001.pdf
16 листопада 2018 10:01
Калашники_20181116_0001.pdf
13 листопада 2018 20:15
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:03
ДЦ_ДЦ.pdf
13 листопада 2018 15:01
Пропозиція згідно аукціону.pdf
09 листопада 2018 11:40
Електронний підпис
09 листопада 2018 11:40
КБ 3.pdf
09 листопада 2018 11:40
Проект договору пирятин.pdf
09 листопада 2018 11:40
Реэстр.pdf
09 листопада 2018 11:40
Перелік робіт.pdf
09 листопада 2018 11:40
Довідки пирятин.pdf
09 листопада 2018 11:40
ЗП 5500.pdf
09 листопада 2018 11:40
Кошторисна документація.pdf
09 листопада 2018 11:40
Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2018 11:39
Досвід виконання робіт.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 15:15
Електронний підпис
09 листопада 2018 12:55
Електронний підпис
09 листопада 2018 12:55
27 інші документи - ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
09 листопада 2018 12:55
26 інші документи - ДОЗВIЛ.pdf
09 листопада 2018 12:55
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 14:39
Електронний підпис
09 листопада 2018 14:38
Електронний підпис
09 листопада 2018 14:22
тендерная пропоз.pdf
09 листопада 2018 14:22
Статут.pdf
09 листопада 2018 14:22
справка по аналог дог.pdf
09 листопада 2018 14:22
Приказ на директора.pdf
09 листопада 2018 14:22
персонал.pdf
09 листопада 2018 14:22
Паспорт код директора.pdf
09 листопада 2018 14:22
Зведений розрахунок.pdf
09 листопада 2018 14:22
Договор подтверждение.pdf
09 листопада 2018 14:22
Договірна ціна.pdf
09 листопада 2018 14:22
Дог аналог работ.pdf
09 листопада 2018 14:22
Довідки та гарант листи.pdf
09 листопада 2018 14:22
Довідка обладнання.pdf
09 листопада 2018 14:21
Відомость ресурсів.pdf
09 листопада 2018 14:21
витяг.pdf
09 листопада 2018 14:21
2-1-2Локальний кошторис.pdf
09 листопада 2018 14:21
2-1-1Локальний кошторис.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 14:57
Проект договору.pdf
09 листопада 2018 14:57
Гарантійні листи.pdf
09 листопада 2018 14:57
Довідки-1.pdf
09 листопада 2018 14:56
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРІВОЛ"

ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "СПЕЦМАШ"

Яковцов Р.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРІВОЛ"
#36600891
Переможець 5 240 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 15:54

Документи

13 листопада 2018 15:54
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:53
протокол.pdf
12 листопада 2018 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРІВОЛ"
#36600891
5 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2018 15:54
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:53
протокол.pdf
12 листопада 2018 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 16:17
Календарний_графiк.PDF укладений
26 листопада 2018 16:09
Договiрна_цiна.PDF укладений
26 листопада 2018 16:09
Договiр.PDF укладений
26 листопада 2018 16:09
Дефектний_акт.PDF укладений
26 листопада 2018 16:09
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 10:29
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
11 жовтня 2019 10:25
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 15:37
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 15:36
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 15:33
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 10:29
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2018 17:53
Дод.угода 27.11.PDF зміни до договору
27 листопада 2018 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 173
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 000,00 UAH)