Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
"Passenger cars" (Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)
"Passenger cars" (Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)
Очікувана вартість
11 500 000,00 UAH
UA-2018-10-24-002574-c ● 5f41e810fb994678bc9aa0a3bdb01d7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012556 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Богдана Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Стельмашонок Алла Георгіївна +380669122257 tndzdrav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Care Department of Donetsk Oblast State Administration |
National ID: | 02012556 |
Contact point: |
Stelmashonok Alla Georgievna +380669122257 tndzdrav@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2018 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 340000 UAH |
Publication date: | 24 жовтня 2018 16:59 |
Enquiries until: | 15 листопада 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 57 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Детальна інформація про найменування предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до Документації
The detailed information about the name of the article of purchase is marked in Addition 3 to Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт.
«Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84500, Україна, Донецька область, ОПИТНЕ, зазначено у Додатку 4
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
"Passenger cars"
(Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)
(Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 20 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2018 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2018 16:57 |
ТД службові авто 2018.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-24-002574-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІНГЛ-МОТОР", Код ЄДРПОУ:35807622
Дата подання: 29 листопада 2018 17:50
Дисквалификация участника. Возможность принять возражения
Добрый день, уважаемые члены тендерного комитета.
Просим Вас рассмотреть наши возражения к Вашему протоколу перед-кваліфікації тендерних пропозицій:
абзац 1: Учасником в порушення п. п. 3.5.3 п. 3.5. розділу 3 документації не надано інформації про наявність/відсутність у Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми
ответ: согласно ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" антикоррупционная программа требуется в случае "закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт, що дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень". Т.к. ожидаемая стоимость закупки в проводимом тендере составляет 11 500 000 грн, считаем непредоставление данной информации "несущественной ошибкой";
абзац 2: не надано інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі за формою, що наведена Замовником в документації
ответ: справка не надана, однако предоставлены копии аналогичных договоров, акты приема-передачи, расходные накладные и письма отзывы контрагентов. В справке необходимо было указать: "Замовник, код ЄДРПОУ, адреса,телефон, контактна особа, № та дата договору, Предмет договору, Сума договору, Рік виконання робіт." Вся требуемая информация присутствует в предоставленных копиях. В соответствии с п. 3.1.7 (стр 11,абзац 3) тендерной документации "зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної документації Учасника.
абзац 3:документ, що підтверджує реєстрацію юридичної особи, або фізичної особи - підприємця (копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, або фізичної особи - підприємця, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців)
абзац 4: копія повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі;
абзац 5: cвідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
абзац 6: cвідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.
ответ: все документы, указанные в абзацах 3,4,5 и 6 являются уставными. Подготовка указанных документов не требует большого количества времени, т.к. они по сути "присутствуют" на предприятии. Непредоставление указанных документов стало следствием ошибки, возможно невнимательности.
Просим Вас по возможности принять указанные документы (прилагаются к данному письму).
Также сообщаю Вам, что аналогичные документы нами были загружены в других тендерах, которые проводились в этот же период:
UA-2018-11-08-000702-c
UA-2018-11-07-002773-c
Благодарим за внимание.
Розгорнути
Згорнути
Просим Вас рассмотреть наши возражения к Вашему протоколу перед-кваліфікації тендерних пропозицій:
абзац 1: Учасником в порушення п. п. 3.5.3 п. 3.5. розділу 3 документації не надано інформації про наявність/відсутність у Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми
ответ: согласно ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" антикоррупционная программа требуется в случае "закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт, що дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень". Т.к. ожидаемая стоимость закупки в проводимом тендере составляет 11 500 000 грн, считаем непредоставление данной информации "несущественной ошибкой";
абзац 2: не надано інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі за формою, що наведена Замовником в документації
ответ: справка не надана, однако предоставлены копии аналогичных договоров, акты приема-передачи, расходные накладные и письма отзывы контрагентов. В справке необходимо было указать: "Замовник, код ЄДРПОУ, адреса,телефон, контактна особа, № та дата договору, Предмет договору, Сума договору, Рік виконання робіт." Вся требуемая информация присутствует в предоставленных копиях. В соответствии с п. 3.1.7 (стр 11,абзац 3) тендерной документации "зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної документації Учасника.
абзац 3:документ, що підтверджує реєстрацію юридичної особи, або фізичної особи - підприємця (копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, або фізичної особи - підприємця, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців)
абзац 4: копія повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі;
абзац 5: cвідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
абзац 6: cвідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.
ответ: все документы, указанные в абзацах 3,4,5 и 6 являются уставными. Подготовка указанных документов не требует большого количества времени, т.к. они по сути "присутствуют" на предприятии. Непредоставление указанных документов стало следствием ошибки, возможно невнимательности.
Просим Вас по возможности принять указанные документы (прилагаются к данному письму).
Также сообщаю Вам, что аналогичные документы нами были загружены в других тендерах, которые проводились в этот же период:
UA-2018-11-08-000702-c
UA-2018-11-07-002773-c
Благодарим за внимание.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2018 17:07
Доброго дня!
Розглянувши Ваші заперечення відносно протоколу перед-кваліфікації тендерних пропозицій та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" (код ЄДРПОУ 35807622), повідомляємо наступне:
По-перше:
Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати гарантійний лист, з викладенням в ньому інформації про наявність чи відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з відокремленням кожної підстави визначеної у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником в порушення п.п. 3.5.3 п. 3.5. розділу 3 документації не надано інформації а ні про наявність, а ні про відсутність у Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми
Ненадання у складі тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, розглядається Замовником, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
По-друге:
Підпунктом 3.1.7 пункту 3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції також, передбачено: «В тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.»
Ненадання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі за формою, що наведена Замовником, розглядається, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
По-трете:
Частиною 2 статті 21 Закону про публічні закупівлі передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково потрібно зазначати кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Порядок подання тендерних пропозицій, визначений статтею 25 Закону про публічні закупівлі, частина 3 цієї статті містить норму щодо заборони приймати тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання.
Також частиною 5 статті 25 Закону передбачено, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції беруть до уваги в разі, якщо електронна система закупівель отримала їх до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Підпунктом 3.1.4 пункту 3.1. розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції також, передбачено: Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, будь-які зміни до тендерної пропозиції (у тому числі завантаження (розміщення) документів, що вимагаються тендерною документацією у складі тендерної пропозиції та мають відношення саме до тендерної пропозиції) можна вносити лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а відповідно і замовники такі зміни беруть до уваги (розгляду) в разі, якщо їх подано до закінчення даного строку.
У разі, якщо учасник підвантажує документи, що мають відношення саме до тендерної пропозиції після закінчення строку подання тендерних пропозицій замовник такі документи не розглядає.
Ненадання до кінцевого строку подання тендерних пропозицій усіх необхідних документів що, мають відношення саме до тендерної пропозиції розглядається Замовником, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
Розглянувши Ваші заперечення відносно протоколу перед-кваліфікації тендерних пропозицій та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" (код ЄДРПОУ 35807622), повідомляємо наступне:
По-перше:
Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати гарантійний лист, з викладенням в ньому інформації про наявність чи відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з відокремленням кожної підстави визначеної у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником в порушення п.п. 3.5.3 п. 3.5. розділу 3 документації не надано інформації а ні про наявність, а ні про відсутність у Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми
Ненадання у складі тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, розглядається Замовником, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
По-друге:
Підпунктом 3.1.7 пункту 3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції також, передбачено: «В тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.»
Ненадання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі за формою, що наведена Замовником, розглядається, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
По-трете:
Частиною 2 статті 21 Закону про публічні закупівлі передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково потрібно зазначати кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Порядок подання тендерних пропозицій, визначений статтею 25 Закону про публічні закупівлі, частина 3 цієї статті містить норму щодо заборони приймати тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання.
Також частиною 5 статті 25 Закону передбачено, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції беруть до уваги в разі, якщо електронна система закупівель отримала їх до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Підпунктом 3.1.4 пункту 3.1. розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції також, передбачено: Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, будь-які зміни до тендерної пропозиції (у тому числі завантаження (розміщення) документів, що вимагаються тендерною документацією у складі тендерної пропозиції та мають відношення саме до тендерної пропозиції) можна вносити лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а відповідно і замовники такі зміни беруть до уваги (розгляду) в разі, якщо їх подано до закінчення даного строку.
У разі, якщо учасник підвантажує документи, що мають відношення саме до тендерної пропозиції після закінчення строку подання тендерних пропозицій замовник такі документи не розглядає.
Ненадання до кінцевого строку подання тендерних пропозицій усіх необхідних документів що, мають відношення саме до тендерної пропозиції розглядається Замовником, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 листопада 2018
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012556 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Богдана Хмельницького, 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 листопада 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій