Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Structural materials" code 44110000-4 for DK 021: 2015 (sleepers with reinforced concrete with elastic bezdoltovym fastening type IMET for rail and tram rails)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2018 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2018 14:04 |
Очікувана вартість: | 7 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Publication date: | 24 жовтня 2018 16:48 |
Enquiries until: | 13 листопада 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 19 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 листопада 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 7 250 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,99 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2018 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2018 16:49 |
ТД ШПАЛИ залізобетонні типу ІМЕТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-31-000543 ● 7322aee7fa60485b9a45c5a7ba252b2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-10-24-002534-c 24.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку
2019-03-14 11:56:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-10-07-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.09.2019 № 279
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);
БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.09.2019 № 279
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);
БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
2019-10-07 12:15:09
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
RISK1-3_1
RISK1-5_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВЕРС-ТЕХНО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" #42035120 |
Переможець |
7 160 340,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 13:22
|
повідомлення ДУ2 52.19-6 ТОВ ТД МЕХАНІКА АТ ч 5 ст 36.docx | зміни до договору |
21 грудня 2019 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 16:07
|
Контракт | зміни до договору |
04 січня 2019 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 52.19-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |