Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Конструкційні матеріали» код 44110000-4 за ДК 021:2015 (шпали залізобетонні з пружним безболтовим скріпленням типу ІМЕТ для залізничних і трамвайних рейок)
"Structural materials" code 44110000-4 for DK 021: 2015 (sleepers with reinforced concrete with elastic bezdoltovym fastening type IMET for rail and tram rails)
Очікувана вартість
7 250 000,00 UAH
UA-2018-10-24-002534-c f470ea5b6a314d67a0100bf27b0003c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 14:04
Очікувана вартість: 7 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Publication date: 24 жовтня 2018 16:48
Enquiries until: 13 листопада 2018 17:00
Complaints submission until: до 19 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2018 17:00

Information

Estimated total value: 7 250 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
«Конструкційні матеріали» код 44110000-4 за ДК 021:2015 (шпали залізобетонні з пружним безболтовим скріпленням типу ІМЕТ для залізничних і трамвайних рейок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, Служба колії КП «Київпастранс», вул. Павла Усенка, 7/9
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

"Structural materials" code 44110000-4 for DK 021: 2015 (sleepers with reinforced concrete with elastic bezdoltovym fastening type IMET for rail and tram rails)
CPV: 44110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 16:49
ТД ШПАЛИ залізобетонні типу ІМЕТ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000543 ● 7322aee7fa60485b9a45c5a7ba252b2e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.02.2019 № 34

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-10-24-002534-c 24.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-03-14 11:56:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-10-07-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.09.2019 № 279

Київ


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);

БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.09.2019 № 279

Київ


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);

БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

2019-10-07 12:15:09


Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-3_1

RISK1-5_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 грудня 2018
UA-2018-10-24-002534-cf470ea5b6a314d67a0100bf27b0003c4
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВЕРС-ТЕХНО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 листопада 2018 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 грудня 2018 17:43
Електронний підпис

Публічні документи

19 грудня 2018 12:54
Комерційна пропозиція.pdf
21 листопада 2018 14:16
Статут з кодом доступу.pdf
21 листопада 2018 14:16
Протокол на право підпису.pdf
21 листопада 2018 14:16
Перелік уповноважених осіб.pdf
21 листопада 2018 14:16
Наказ на керівника.pdf
21 листопада 2018 14:16
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2018 14:16
Комерційна пропозиція.pdf
21 листопада 2018 14:16
Технічна специфікація.pdf

Документи

23 листопада 2018 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 грудня 2018 17:45
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2018 11:30
устав_пiдприeмства.pdf
22 листопада 2018 11:30
Комерційна пропозиція.pdf
22 листопада 2018 11:30
Технічна специфікація.pdf
22 листопада 2018 11:30
свiдоцтво_платника_ПДВ.pdf
22 листопада 2018 11:30
наказ_на_керiвника.pdf
22 листопада 2018 11:30
перелік уповноважених осіб.pdf
22 листопада 2018 11:30
Протокол_право_пiдпису5.pdf
22 листопада 2018 11:30
Довідка про ліквідацію.pdf
22 листопада 2018 11:30
Антикорупційна довідка.pdf
22 листопада 2018 11:30
Довідка про наявність в ЕР.pdf
22 листопада 2018 11:30
Двідка про не судимість.pdf
22 листопада 2018 11:30
Двідка про сплату податків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕХАНІКА АТ"

ТОВ "АВЕРС-ТЕХНО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" 7 160 340,00
UAH з ПДВ
7 160 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС-ТЕХНО" 7 210 350,00
UAH з ПДВ
7 210 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 12:54
Комерційна пропозиція.pdf
21 листопада 2018 14:16
Статут з кодом доступу.pdf
21 листопада 2018 14:16
Протокол на право підпису.pdf
21 листопада 2018 14:16
Перелік уповноважених осіб.pdf
21 листопада 2018 14:16
Наказ на керівника.pdf
21 листопада 2018 14:16
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2018 14:16
Комерційна пропозиція.pdf
21 листопада 2018 14:16
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 11:30
устав_пiдприeмства.pdf
22 листопада 2018 11:30
Комерційна пропозиція.pdf
22 листопада 2018 11:30
Технічна специфікація.pdf
22 листопада 2018 11:30
свiдоцтво_платника_ПДВ.pdf
22 листопада 2018 11:30
наказ_на_керiвника.pdf
22 листопада 2018 11:30
перелік уповноважених осіб.pdf
22 листопада 2018 11:30
Протокол_право_пiдпису5.pdf
22 листопада 2018 11:30
Довідка про ліквідацію.pdf
22 листопада 2018 11:30
Антикорупційна довідка.pdf
22 листопада 2018 11:30
Довідка про наявність в ЕР.pdf
22 листопада 2018 11:30
Двідка про не судимість.pdf
22 листопада 2018 11:30
Двідка про сплату податків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕХАНІКА АТ"

ТОВ "АВЕРС-ТЕХНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕХАНІКА АТ"
#42035120
Переможець 7 160 340,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 18:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 18:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕХАНІКА АТ"
#42035120
7 160 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:22
повідомлення ДУ2 52.19-6 ТОВ ТД МЕХАНІКА АТ ч 5 ст 36.docx зміни до договору
21 грудня 2019 13:21
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:19
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 16:07
Контракт зміни до договору
04 січня 2019 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 52.19-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML