Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі з тонером
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2018-10-24-002508-c 82d2aebfb92741dca0381d395a1870da
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Танц Альона Володимирівна

+380445792083 pensfond@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишгородське об'єднане управління Пенсійного фонду України Київської області
Код ЄДРПОУ: 41249250
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., місто Вишгород, вул. Межигірського Спасу, 6
Контактна особа: Танц Альона Володимирівна
+380445792083
pensfond@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2018 16:50
Початок аукціону: 31 жовтня 2018 11:03
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

В межах кошторисних призначень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
Картриджі з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 12:16
Кваліфікаційні критерії.docx
26 жовтня 2018 12:16
Оголошення.docx
24 жовтня 2018 16:46
Договір проект.docx
24 жовтня 2018 16:46
Форма пропозиції.docx
24 жовтня 2018 16:46
Вимоги.docx
26 жовтня 2018 12:16
Кваліфікаційні критерії.docx
24 жовтня 2018 16:46
Кваліфікаційні критерії.docx
26 жовтня 2018 12:16
Оголошення.docx
24 жовтня 2018 16:46
Оголошення.docx
24 жовтня 2018 16:46
Договір проект.docx
24 жовтня 2018 16:46
Форма пропозиції.docx
24 жовтня 2018 16:46
Вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:14
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 12:41
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,пропозиція буде розглядатися якщо будуть дотримані всі характеристики та мінімальні вимоги згідно Додатку 1 "Вимоги до предмету закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-24-002508-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 жовтня 2018 20:22
Дискримінаційні вимоги
Щодо проведення санітарноепідеміологічної експертизи та обов’язкової сертифікації, цим листом повідомляє, що
товари, що мають постачатися за тендером, включені до Переліку товарних груп, що не
потребують проведення державної санітарно - епідеміологічної експертизи,
затвердженого Постановою Державної санітарно - епідеміологічної служби України №25
від 26 грудня 2008р. “Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду
щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД”.
Разом з тим, відповідно до “Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в
Україні” затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного
регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 р. за №466/10746, вказаний вище
товар не включений до Переліку.
За цих обставин та згідно вимог, встановлених чинним законодавством, вказаний
товар, за відповідним кодом УКТЗЕД, проведення санітарно-епідеміологічної експертизи
та обов’язкової сертифікації не потребують. Первинний контроль за якістю витратних
матеріалів повинен здійснюватися на підставі оригінальної упаковки та відповідних
ярликів та позначок
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2018 11:05
Доброго дня , у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Постанова Державної санітарно - епідеміологічної служби України №25 від 26 грудня 2008р. “Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД” втратила чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я України №628 від 25.09.2015 року. Також звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі "Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі" вказано, що учасник, для якого законодавством не передбачено документів, що вимагає замовник, не надає їх у складі пропозиції, про що повідомляє у формі довідки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-24-002508-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 26 жовтня 2018 11:30
Дискримінаційні вимоги
А навіщо з самого початку ставити дискримінаційні вимоги?
Закон України про державні Закупівлі не передбачає надання данних документів, поясніть якими нормами чинного Законодавства Ви керувались ставлячи такі вимоги до учасників?
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2018 12:17
На вашу вимогу повідомляємо, що нами було внесено зміни до тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-24-002508-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 26 жовтня 2018 11:31
Дискримінаційні вимоги
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" в особі
президента Кальченко О.А. повідомляє, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова
сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає
чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі
сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в
Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного
регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року No 28, не підлягатиме
обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29
грудня 2017 р. No 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня
2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними
змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не
видають жодних довідок про те чи підпадає товар сертифікації, оскільки сертифікація
відсутня повністю -жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст. 16
ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у
складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з
учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів,
що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі
фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її
відхилення замовником. Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням:
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2018 12:17
На вашу вимогу повідомляємо, що нами було внесено зміни до тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-24-002508-c.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 05 листопада 2018 11:51
узгоджені антиконкурентні дії ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ та ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на те, що за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-24-002508-c в розділі Вимоги про усунення порушення наявна вимога UA-2018-10-24-002508-c.c3 (статус: Вирішена), яку висунуто Учасником: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252 (дата подання: 26 жовтня 2018 11:31). Проте з тексту вимоги вбачається, що її висунуто від імені ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" в особі президента Кальченко О.А. Наведене свідчить про те, що ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" має технічну можливість (доступ) до «кабінету на електронному торгівельному майданчику) ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ , що в свою чергу свідчить про можливість узгоджувати дії. Звертаємо Вашу увагу на те, що ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" також є учасником даної закупівлі. Таким чином в закупівлі наявні пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ та ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ", які фактично узгоджували антиконкурентні дії під час проведення електронного аукціону. Чинне законодавство забороняє узгоджені антиконкурентні дії учасників та участь таких учасників у закупівлях. Наслідком таких дій має бути дискваліфікація учасників, в діях яких наявні ознаки узгоджених антиконкурентіних дій.
Враховуючи наведене вимагаємо відмінити рішення про визнання ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ переможцем закупівлі, прийняти рішення про відхилення пропозиції ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" та направити відповідне звернення до контролюючих органів з приводу виявлених узгоджених антиконкурентних дії ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ та ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ". Також повідомляємо, що у разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені самостійно звернутися до відповідних контролюючих органі із повідомленням про факт узгоджених антиконкурентних дії ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ та ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ", а також щодо протиправної бездіяльності Замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 11 650,00
UAH з ПДВ
11 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 16 210,00
UAH з ПДВ
16 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 18 978,00
UAH з ПДВ
18 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 19 996,20
UAH з ПДВ
19 996,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2018 11:03
Договор 1.zip
29 жовтня 2018 11:03
Свідотства.rar
29 жовтня 2018 11:03
Довідка.pdf
29 жовтня 2018 11:03
Договір аренди.rar
29 жовтня 2018 11:03
Довідки.rar
29 жовтня 2018 11:03
Договор 2.rar
29 жовтня 2018 11:03
Статут 4.rar
29 жовтня 2018 11:03
Статут 1.rar
29 жовтня 2018 11:03
Статут 3.rar
29 жовтня 2018 11:03
Статут 5.rar
29 жовтня 2018 11:03
Наказ_протокол.rar
29 жовтня 2018 11:03
Перелік установ.pdf
29 жовтня 2018 11:03
2962645.pdf
29 жовтня 2018 11:03
Статут 2.rar
29 жовтня 2018 11:03
Висновок на тонер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Відхилено 11 650,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 10:33
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Переможець 16 210,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 11:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

01 листопада 2018 10:33
Рішення.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
16 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 листопада 2018 16:30
Коментар щодо відміни: Неможливо встановити факт узгоджених антиконкурентних дій між учасниками
Документи:
07 листопада 2018 16:29
Рішення