Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Львівська, 27а в с. Червоне Золочівського району Львівської області”
Очікувана вартість
11 350 000,00 UAH
UA-2018-10-24-001883-c 4a40667ef6f4480e8234455701e03217
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 15:08
Очікувана вартість: 11 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Львівська, 27а в с. Червоне Золочівського району Львівської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, с.Червоне Золочівський район, вул. Львівська, 27а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2018 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 11:29
Додаток №3 нова редакція.docx
09 листопада 2018 11:29
ТД нова редакція.doc
24 жовтня 2018 15:22
ТД.doc
24 жовтня 2018 15:22
Додаток №3.docx
09 листопада 2018 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 11:29
Додаток №3 нова редакція.docx
09 листопада 2018 11:29
ТД нова редакція.doc
24 жовтня 2018 15:22
ТД.doc
24 жовтня 2018 15:22
Додаток №3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000045 ● 88e8e751a5bf4509b610a484ab90421c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-24-001883-c 24.10.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 18:06:23

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі “Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Львівська, 27а в с. Червоне Золочівського району Львівської області” (ID: UA-2018-10-24-001883-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі – «5.4.7 Довідка у довільній формі про те, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах (надається виключно учасниками нерезидентами)».
Проте стаття 17 Закону № 922 не передбачає вищезазначеної вимоги.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація містить вимогу, яка не передбачена статтею 17 Закону № 922 ?
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukbloda@ukr.net) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1 завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* та документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону.
У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.
Також, у тендерній документації в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» » розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» міститься вимога «5.1.1. Довідка, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, із зазначенням інформації про право власності або користування. (На вимогу замовника наявність обладнання, будівельних машин і механізмів додатково може підтверджуватися копіями технічних паспортів на автомобільний транспорт та/або інших документів, які підтверджують право власності або користування підчас здійснення оцінки тендерних пропозицій.)».
Статтею 25 Закону № 922 (та тендерною документацією) визначено, що учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація містить вимоги, які порушують вищезазначені норми статті 25 Закону № 922?

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 10 900 382,65
UAH з ПДВ
10 900 382,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Підприємство "Турист" 11 345 303,94
UAH з ПДВ
11 289 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 11 349 000,00
UAH з ПДВ
11 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2018 13:33
Електронний підпис
27 листопада 2018 13:31
Довідки у строк 5 днів
17 листопада 2018 15:35
Електронний підпис
17 листопада 2018 15:32
Банківська гарантія.rar
17 листопада 2018 15:32
161.imd
17 листопада 2018 15:32
9.10. Ліцензія та Дозвіл.pdf
17 листопада 2018 15:32
8. субпідрядник.pdf
17 листопада 2018 15:32
7. Кошторис 2.pdf
17 листопада 2018 15:32
7. Кошторис 1.pdf
17 листопада 2018 15:32
7. Календарний графік.pdf
17 листопада 2018 15:32
7. Довідки.pdf
17 листопада 2018 15:32
6. Згода з проектом договору.pdf
17 листопада 2018 15:32
5. Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2018 15:32
3. Витяг з ПДВ.pdf
17 листопада 2018 15:32
2. Статут.pdf
17 листопада 2018 15:32
1. Повноваження на підпис.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 14:35
Зведений кошторис.pdf
16 листопада 2018 14:35
Довідка механізми.pdf
16 листопада 2018 14:35
Договірна ціна.pdf
16 листопада 2018 14:35
довідка про працівників.pdf
16 листопада 2018 14:35
відгук Буд дит буд Золочів.pdf
16 листопада 2018 14:35
додаток 2 проект договору.pdf
16 листопада 2018 14:35
Ліцензія.pdf
16 листопада 2018 14:35
svidoctvo pro derz reestraciju.pdf
16 листопада 2018 14:35
23959053_svidoctvo_PDV.pdf
16 листопада 2018 14:34
23959053_ statut.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВ "Підприємство "Турист"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Переможець 10 900 382,65
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 17:55

Документи

23 листопада 2018 17:55
Електронний підпис
23 листопада 2018 17:54
протокол розгляду2.pdf
23 листопада 2018 17:54
протокол розгляду1.pdf
23 листопада 2018 17:54
намір укласти договір.pdf
19 листопада 2018 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
10 900 382,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2018 17:55
Електронний підпис
23 листопада 2018 17:54
протокол розгляду2.pdf
23 листопада 2018 17:54
протокол розгляду1.pdf
23 листопада 2018 17:54
намір укласти договір.pdf
19 листопада 2018 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 17:56
лист щодо розірвання договору.pdf укладений
12 липня 2021 17:55
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 12:45
дод.уг.1 .pdf зміни до договору
09 квітня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 18:06
дод.уг.5.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 18:05
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 11:59
дод.уг.4.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 11:55
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 14:55
дод.уг.3.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 15:02
дод. уг.2.pdf зміни до договору
05 липня 2019 15:01
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 15:44
дод.уг.1 до дог.22.pdf зміни до договору
27 березня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 16:57
договір 22.pdf укладений
13 грудня 2018 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів і продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Уточнення договірної ціни на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2018 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 7 581 313,44
UAH (в тому числі ПДВ 1 243 597,24 UAH)
Причини розірвання договору: п.6.2.10 , п.6.2.10.3, п.6.2.11 Договору, ст.849 ЦК України.