“Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Львівська, 27а в с. Червоне Золочівського району Львівської області”
Очікувана вартість
11 350 000,00 UAH
UA-2018-10-24-001883-c 4a40667ef6f4480e8234455701e03217
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа замовника: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 15:08
Очікувана вартість: 11 350 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Львівська, 27а в с. Червоне Золочівського району Львівської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, с.Червоне Золочівський район, вул. Львівська, 27а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 листопада 2018 11:30
Електронний цифровий підпис
09 листопада 2018 11:29
Додаток №3 нова редакція.docx
09 листопада 2018 11:29
ТД нова редакція.doc
24 жовтня 2018 15:22
ТД.doc
24 жовтня 2018 15:22
Додаток №3.docx
09 листопада 2018 11:30
Електронний цифровий підпис
24 жовтня 2018 15:25
Електронний цифровий підпис
09 листопада 2018 11:29
Додаток №3 нова редакція.docx
09 листопада 2018 11:29
ТД нова редакція.doc
24 жовтня 2018 15:22
ТД.doc
24 жовтня 2018 15:22
Додаток №3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000045 ● 88e8e751a5bf4509b610a484ab90421c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-19 17:35:35
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-24-001883-c 24.10.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 18:06:23

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі “Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Львівська, 27а в с. Червоне Золочівського району Львівської області” (ID: UA-2018-10-24-001883-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі – «5.4.7 Довідка у довільній формі про те, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах (надається виключно учасниками нерезидентами)».
Проте стаття 17 Закону № 922 не передбачає вищезазначеної вимоги.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація містить вимогу, яка не передбачена статтею 17 Закону № 922 ?
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukbloda@ukr.net) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1 завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* та документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону.
У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.
Також, у тендерній документації в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» » розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» міститься вимога «5.1.1. Довідка, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, із зазначенням інформації про право власності або користування. (На вимогу замовника наявність обладнання, будівельних машин і механізмів додатково може підтверджуватися копіями технічних паспортів на автомобільний транспорт та/або інших документів, які підтверджують право власності або користування підчас здійснення оцінки тендерних пропозицій.)».
Статтею 25 Закону № 922 (та тендерною документацією) визначено, що учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація містить вимоги, які порушують вищезазначені норми статті 25 Закону № 922?

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації, 23948842, Україна, м. Львів, вул. Чайковського, 17
  2. Інформація про предмет закупівлі: “Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Львівська, 27а в с. Червоне Золочівського району Львівської області” , 11350000UAH, 45200000-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 4a40667ef6f4480e8234455701e03217, 2018-10-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 19 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час формування тендерної документації, дотримання законодавства підчас розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Грифон Груп», дотримання законодавства при укладенні договору закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 09.11.2018, повідомлення про намір укласти договір; договір закупівлі від 13.12.2018 № 22; додаткова угода від 27.03.2019 № 1/19. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. В порушення частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання інформації в довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Подання вказаної інформації Замовник вимагає виключно від учасників нерезидентів. Також, відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі – «5.4.7 Довідка у довільній формі про те, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах (надається виключно учасниками нерезидентами)». Проте стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає вищезазначеної вимоги. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону № 922, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Виходячи із змісту статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. В порушення частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» вимагається подання учасником тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukbloda@ukr.net) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1 завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* та документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію. Слід зазначити, що положеннями статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено підстав відхилення тендерної пропозиції учасника у разі відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів. Також, в порушення частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» » розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» міститься вимога «5.1.1. Довідка, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, із зазначенням інформації про право власності або користування. (На вимогу замовника наявність обладнання, будівельних машин і механізмів додатково може підтверджуватися копіями технічних паспортів на автомобільний транспорт та/або інших документів, які підтверджують право власності або користування під час здійснення оцінки тендерних пропозицій)», 08 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання складання та внесення змін до тендерної документації встановлено порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо : визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання законодавства підчас розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника-переможця, дотримання законодавства при укладенні договору закупівлі – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 10 900 382,65
UAH з ПДВ
10 900 382,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Підприємство "Турист" 11 345 303,94
UAH з ПДВ
11 289 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 11 349 000,00
UAH з ПДВ
11 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2018 13:33
sign.p7s
27 листопада 2018 13:31
Довідки у строк 5 днів
17 листопада 2018 15:35
sign.p7s
17 листопада 2018 15:32
Банківська гарантія.rar
17 листопада 2018 15:32
161.imd
17 листопада 2018 15:32
9.10. Ліцензія та Дозвіл.pdf
17 листопада 2018 15:32
8. субпідрядник.pdf
17 листопада 2018 15:32
7. Кошторис 2.pdf
17 листопада 2018 15:32
7. Кошторис 1.pdf
17 листопада 2018 15:32
7. Календарний графік.pdf
17 листопада 2018 15:32
7. Довідки.pdf
17 листопада 2018 15:32
6. Згода з проектом договору.pdf
17 листопада 2018 15:32
5. Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2018 15:32
3. Витяг з ПДВ.pdf
17 листопада 2018 15:32
2. Статут.pdf
17 листопада 2018 15:32
1. Повноваження на підпис.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 14:35
Зведений кошторис.pdf
16 листопада 2018 14:35
Довідка механізми.pdf
16 листопада 2018 14:35
Договірна ціна.pdf
16 листопада 2018 14:35
довідка про працівників.pdf
16 листопада 2018 14:35
відгук Буд дит буд Золочів.pdf
16 листопада 2018 14:35
додаток 2 проект договору.pdf
16 листопада 2018 14:35
Ліцензія.pdf
16 листопада 2018 14:35
svidoctvo pro derz reestraciju.pdf
16 листопада 2018 14:35
23959053_svidoctvo_PDV.pdf
16 листопада 2018 14:34
23959053_ statut.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Переможець 10 900 382,65
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 17:55

Документи

23 листопада 2018 17:55
sign.p7s
23 листопада 2018 17:54
протокол розгляду2.pdf
23 листопада 2018 17:54
протокол розгляду1.pdf
23 листопада 2018 17:54
намір укласти договір.pdf
19 листопада 2018 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
10 900 382,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2018 17:55
sign.p7s
23 листопада 2018 17:54
протокол розгляду2.pdf
23 листопада 2018 17:54
протокол розгляду1.pdf
23 листопада 2018 17:54
намір укласти договір.pdf
19 листопада 2018 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2018 16:57
договір 22.pdf укладений
13 грудня 2018 14:38
sign.p7s зміни до договору
10 грудня 2019 11:59
дод.уг.4.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 11:55
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2019 14:55
дод.уг.3.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 14:54
sign.p7s зміни до договору
05 липня 2019 15:02
дод. уг.2.pdf зміни до договору
05 липня 2019 15:01
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2019 15:44
дод.уг.1 до дог.22.pdf зміни до договору
27 березня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів і продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку