Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2018 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2018 15:08 |
Очікувана вартість: | 11 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2018 11:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2018 11:29 |
Додаток №3 нова редакція.docx | |
09 листопада 2018 11:29 |
ТД нова редакція.doc | |
24 жовтня 2018 15:22 |
ТД.doc | |
24 жовтня 2018 15:22 |
Додаток №3.docx |
09 листопада 2018 11:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2018 11:29 |
Додаток №3 нова редакція.docx
|
|||
09 листопада 2018 11:29 |
ТД нова редакція.doc
|
|||
24 жовтня 2018 15:22 |
ТД.doc
|
|||
24 жовтня 2018 15:22 |
Додаток №3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-19-000045 ● 88e8e751a5bf4509b610a484ab90421c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-24-001883-c 24.10.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-02 18:06:23
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі “Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Львівська, 27а в с. Червоне Золочівського району Львівської області” (ID: UA-2018-10-24-001883-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі – «5.4.7 Довідка у довільній формі про те, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах (надається виключно учасниками нерезидентами)».
Проте стаття 17 Закону № 922 не передбачає вищезазначеної вимоги.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація містить вимогу, яка не передбачена статтею 17 Закону № 922 ?
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukbloda@ukr.net) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1 завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* та документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону.
У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.
Також, у тендерній документації в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» » розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» міститься вимога «5.1.1. Довідка, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, із зазначенням інформації про право власності або користування. (На вимогу замовника наявність обладнання, будівельних машин і механізмів додатково може підтверджуватися копіями технічних паспортів на автомобільний транспорт та/або інших документів, які підтверджують право власності або користування підчас здійснення оцінки тендерних пропозицій.)».
Статтею 25 Закону № 922 (та тендерною документацією) визначено, що учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація містить вимоги, які порушують вищезазначені норми статті 25 Закону № 922?
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГРИФОН ГРУП |
10 900 382,65
UAH з ПДВ
|
10 900 382,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Підприємство "Турист" |
11 345 303,94
UAH з ПДВ
|
11 289 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" |
11 349 000,00
UAH з ПДВ
|
11 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРИФОН ГРУП #39519966 |
Переможець |
10 900 382,65
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2018 17:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 17:56
|
лист щодо розірвання договору.pdf | укладений |
12 липня 2021 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2020 12:45
|
дод.уг.1 .pdf | зміни до договору |
09 квітня 2020 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 18:06
|
дод.уг.5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 18:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2019 11:59
|
дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:55
|
дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 15:02
|
дод. уг.2.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2019 15:44
|
дод.уг.1 до дог.22.pdf | зміни до договору |
27 березня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 16:57
|
договір 22.pdf | укладений |
13 грудня 2018 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів і продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Уточнення договірної ціни на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 грудня 2018 — 30 вересня 2020 |
Сума оплати за договором: |
7 581 313,44
UAH (в тому числі ПДВ 1 243 597,24 UAH)
|
Причини розірвання договору: | п.6.2.10 , п.6.2.10.3, п.6.2.11 Договору, ст.849 ЦК України. |