Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
20 200,00 UAH
UA-2018-10-24-001667-c a1caefd6a98248d2a5a1482dc2cf13e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Василенко

+380562271094 internat_256@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20220229
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Батумська, 2а
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Василенко
+380562271094
internat_256@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 02 листопада 2018 11:59
Очікувана вартість: 20 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Машини для обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Батумська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2018  —  20 листопада 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 14:50
dodatok_1_Специфікація.doc
24 жовтня 2018 14:50
УГОДА.doc
24 жовтня 2018 14:50
Технічна характеристика.xlsx
24 жовтня 2018 14:50
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:23
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 10:39
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. На торги ми допускаємо аналоги товару в разі, якщо аналог повнісю відповідає технічним характеристикам вказаним у закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-24-001667-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 05 листопада 2018 12:34
Оскарження переможця ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Замовником було призначено переможцем ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

На це заперечуємо наступне:

Згідно чинного законодавства , учасник , чия пропозиція перемогла за результатом аукціону, повинен завантажити до системи у термін 1 доби (24 години) з часу закінчення аукціону оновлену пропозицію з остаточною ціною. Також учасник не має права вносити зміни в найменування та кількість товару в тендерной пропозиції після проведення аукціону ,окрім ціни .

Дата закінчення аукціону - 02.11.2018 12:20
Учасник ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" завантажив оновлену пропозицію спочатку 2 лист. 12:24 з невідповідною моделлю ноутбука.
Потім замінив її на іншу 5 лист. 10:46. Також у складі оновленої пропозиції ним було внесено зміни , щодо товару.
Це є грубим порушенням подачі документів тендерної документації..

Згідно інформації про необхідні технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі учасник повинен запропонувати повністю ідентичний товар або не гірший за показниками аналог :

Характеристика предмету закупівель –
Ноутбук Dell Vostro 5568 ( або аналог)
ОС WINDOWS 10 PRO

Учасник ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" у сфері Допорогові закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) запропонував ноутбук Ноутбук Dell Inspiron 3576 з приміткою - безкоштовне налагодження Win 10 pro.

По перше , був запропонован не відповідний аналог.
Ноутбуки Dell Inspiron мають 12 місяців гарантії виробника, у той час як замовник вимагав та обрав у технічному завданні ноутбук серії DELL Vostro , який має 36 місяців гарантії виробника.
По друге, замість встановленої ліцензійної ОС WINDOWS 10 PRO у складі тендерної пропозиції учасник ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" пише – «безкоштовне налагодження Win 10 pro». До складу ноутбука ОС Windows 10 не входить, таким чином виникає підозра щодо ліцензійності запропонованого безкоштовного налаштування ОС Windows.
Учасник ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" не надав у складі своєї пропозиції жодного сертифікату якості та підтвердження ліцензійного походження програмного забезпечення.


Висновок:

Учасник ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" не може бути визнаний переможцем закупівлі враховуючі велику кількість порушень при подачі тендерних пропозицій та не відповідність технічних характеристик умовам закупівли.


ВИМАГАЄМО:
Скасувати призначення переможцем ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" та перейти до розгляду пропозицій інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 08:42
Шановний учасник! Не зважаючи на те що учасник ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" завантажив оновлену пропозицію від 05.11.2018 10:46, де були внесені зміни щодо товару, розгляду підлягала пропозиція від 02.11.2018 12:24, яка була визначена системою як найбільш економічно вигідна та повністю відповідає технічним вимогам. Щодо відсутності у складі пропозиції сертифікату якості та ліцензії на програмне забезпечення, просимо звернути Вашу увагу, що у вимогах до кваліфікації учасників не вимагалось надання сканкопій у складі пропозиції учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-24-001667-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 07 листопада 2018 08:52
Вимагаєм дискваліфікації ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Шановний замовник! Якщо, розгляду підлягала пропозиція від 02.11.2018 12:24, яка була визначена системою, як найбільш економічно вигідна та повністю відповідає технічним вимогам, то ви повинні розглядати саме пропозицію від 02.11.2018 12:24, але вона була змінена учасником ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" через 3 дні де позначена зовсім інша модель ноутбука і автоматично пропозиція від 02.11.2018 12:24 не є дійсною !
Це є грубим порушенням законодавства при визначенні переможця ! Вимагаєм дискваліфікації ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 11:23
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» допорогові закупівлі проводяться через систему «PROZORRO» в разі, якщо закупівля перевищує 50000,00 грн. Якщо сума закупівлі менша, то проведення її через систему здійснюється на розгляд замовника. Наша організація вирішила провести закупівлю через систему з метою економії бюджетних коштів. На нашу думку є дійсною перша пропозиція переможця, яка подана у встановлений строк, пропозиції прикріплені пізніше не є дійсними і нами не розглядаються. Рішення було прийнято у відповідності до норм чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

05 листопада 2018 12:34
Оскарження 8646523.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 19 000,00
UAH з ПДВ
18 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 19 500,00
UAH з ПДВ
18 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2018 10:46
propozitsiya ЧП Шульц 18899.pdf
02 листопада 2018 12:24
propozitsiya ЧП Шульц 18899.pdf
02 листопада 2018 12:24
Письмо_гарантия123.pdf
31 жовтня 2018 15:01
propozitsiya ЧП Шульц 19000(1).pdf
31 жовтня 2018 15:01
Документы ЧП Шульц pdf.pdf
31 жовтня 2018 15:01
Витяг з реэстру.jpg

Публічні документи

01 листопада 2018 16:31
Довідка про сервіс центри .pdf
01 листопада 2018 16:31
S_Vostro 3568_3578 (P76G_P63F).pdf
01 листопада 2018 16:31
NL_3568_5468_5568.pdf
01 листопада 2018 16:31
D_Vostro 3568_3578 (P76G_P63F).pdf
01 листопада 2018 16:31
Dell CЕС.pdf
01 листопада 2018 16:31
Істотні умови договору.pdf
01 листопада 2018 16:31
Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Переможець 18 899,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 11:24

Документи

05 листопада 2018 11:24
Електронний підпис
05 листопада 2018 11:23
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2018 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
18 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2018 11:24
Електронний підпис
05 листопада 2018 11:23
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:35
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 10:09
договір.pdf укладений
09 листопада 2018 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 18 899,00
UAH з ПДВ