Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2018-10-24-000909-a 6ce11c1a08db44ab8fcc0a64941e8ae8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубаневич Олександр Сергійович

380965393151 rubanevich-aleks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36290160
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Льва Толстого, 7
Контактна особа: Рубаневич Олександр Сергійович
380965393151
rubanevich-aleks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2018 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2018 19:30
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

24 жовтня 2018 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 14:27
Тендерна документація Мережеве обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-24-000909-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3441704621
Дата подання: 15 листопада 2018 18:14
оскарження Протоколу №29/2 засідання тендерного комітету департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 14 листопада 2018 року
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тенденої пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Іванової Тетяни Ігорівни.
1. У протоколі засідання зазначено, що "учасник не надав у складі тендерної пропозиції інших документів, які підтверджують факт виконання договорів (договору) (Додаток №2 до тендерної документації)".
Ми звертаємо Вашу увагу, що ФОП Іванова Т.І. надала в своїй тендерній документації наступні документи: "Досвід виконання аналогічних договорів", із зазначенням інформації про аналогічні договори (найменування замовника, код ЄДРПОУ та ФОП, номер, дата укладання договорів (договору). Також надано оригінали двох аналогічних договорів з накладними та листи-відгуки: "Договір_190909", "Договір_110", "Лист-відгук", "Лист-відгук-2".
2. У протоколі засідання зазначено, що "учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції копій сертифікатів якості та / або декларацій виробника на запропонований товар (Додаток №10 до тендерної документації").
Ми звертаємо Вашу увагу, що ФОП Іванова Т.І. надала в своїй тендерній документації декларацію виробника на запропонований товар: "Декларація_MikroTik", "додаток до декларації".
3. У протоколі засідання зазначено, що "учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції оригінал довідки у довільній формі із зазначенням типу, марки, назви виробу, відомостей про виробника та інших технічних характеристик запропонованого товару (Додаток №10 до тендерної документації").
Ми звертаємо Вашу увагу, що ФОП Іванова Т.І. надала в своїй тендерній документації документ "Технічні вимоги_лот_2" - Додаток 10, в якому зазначені тип, марка, назва виробу, відомості про виробника та інші технічні характеристики запропонованого товару

Тож Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Ігорівна вимагає відмінити Протокол №29/2 засідання тендерного комітету департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 14 листопада 2018 року та прийняти рішення щодо визнання переможцем торгів учасника, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав всі вимоги тендерної документації замовника, а саме - Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Ігорівна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2018 10:01
1. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, за зразком, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (договору) за предметом закупівлі «Мережеве обладнання» (обов’язково зазначити – найменування замовника, код ЄДРПОУ та ФОП, номер, дату укладання договорів(договору) з доданням скан-копій позитивних листів-відгуків від цих замовників з посиланням на конкретні договори (договір), що зазначені в даній довідці, а також інших документів, які підтверджують факт виконання договорів(договору).
Документом, що підтверджує факт виконання договору можуть бути видаткова накладна, акт виконаних робіт, акт наданих послуг, тощо.

2. Відповідно до п. 2 Додатку 10 тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції лист виробника/офіційного представника виробника про авторизацію (учасник є авторизованим партнером виробника/офіційного представника виробника, товари якого він пропонує).
ФОП Іванова Т.І. надано лист виробника про авторизацію, а саме від компанії MikroTik компанії DC Link LTD, який викладено англійською мовою і не має перекладу на українську мову.
Відповідно до п. 7 розділу І тендерної документації усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо Учасником, складаються українською мовою. У разі подання учасниками документів, що складені іншою мовою, до них додаються автентичні переклади українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

3. ФОП Іванова Т.І. надано таблицю відповідності, згідно вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (лотів), а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) у вигляді сканованої копії, підписаної з боку Учасника за формою згідно Додатку 10 до тендерної документації
Але ФОП Іванова Т.І. не надано у складі своєї пропозиції оригінал довідки у довільній формі із зазначенням типу, марки, моделі, назви виробу, відомостей про виробника та інших технічних характеристик, відповідно до вимог п. 1 Додатку 10 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-10-24-000909-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3441704621
Дата подання: 16 листопада 2018 13:47
оскарження Протоколу №29/5 засідання тендерного комітету департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 15 листопада 2018 року
По Лоту №2
Вивчивши детально документи Товариства з обмеженою відповідальністю «Геоком», Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Ігорівна вимагає скасувати рішення засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ «Геоком», оскільки ТОВ «Геоком» не виконав всі вимоги тендерної документації замовника, а саме:
1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів (договору) ТОВ «Геоком» у складі своєї тендерної документації надав договір за предметом закупівлі «Постачання компютерної та офісної техніка». Однак Замовник вимагав наявність аналогічного договору за предметом закупівлі «Мережеве обладнання».
2. ТОВ «Геоком» у складі своєї тендерної документації надав гарантійний лист, в якому гарантує поставити товар протягом вересня-жовтня 2018 року. Однак в тендерній документації Замовником зазначено термін поставки - «грудень 2018 року».

Тож Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Ігорівна вимагає відмінити Протокол №29/5 засідання тендерного комітету департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 15 листопада 2018 року щодо визнання переможцем торгів учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Геоком» по Лоту №2 (Точка доступу), який надав найменш економічно вигідну пропозицію та не виконав всі вимоги тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2018 10:12
Звертаємо вашу увагу, що відповідно по п. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.Але, незважаючи, що Ваша вимога UA-2018-10-24-000909-a.b3 стосується іншого Учасника, Тендерний комітет надає наступну інформацію.

Відповідно до п. 1 розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, за зразком, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (договору) за предметом закупівлі «Мережеве обладнання» (обов’язково зазначити – найменування замовника, код ЄДРПОУ та ФОП, номер, дату укладання договорів(договору) з доданням скан-копій позитивних листів-відгуків від цих замовників з посиланням на конкретні договори (договір), що зазначені в даній довідці, а також інших документів, які підтверджують факт виконання договорів(договору). У складі своєї пропозиції ТОВ «Геоком» надав договір від 02.03.2017 року № 193 за предметом закупівлі комп’ютери, комп’ютерна периферія, принтери, оргтехніка, копіювальна техніка, витратні матеріали, запчастини та комплектуючі, картриджі принтерів і копіювальних апаратів, відповідно до специфікації (без зазначення коду ЄЗС ДК 021:2015).В специфікації до даного договору п. 6 передбачено придбання маршрутизатору, п.7 передбачено придбання комутатору та п.8 передбачено придбання точки доступу. Дане обладнання відноситься до мережевого обладнання.

ТОВ «Геоком» у складі своєї пропозиції надав гарантій лист в якому зазначив термін поставки вересень – жовтень 2018 року. Тендерний комітет вважає це формальною (несуттєвою) помилкою, бо відповідно до умов п 4.1 договору, з якими погодився Учасник, Продавець постачає Товар власними силами, протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати укладання Договору, у кількості та по цінах, встановлених цим Договором, тобто протягом грудня 2018 року. Виходячи з наведеного та у відповідності до п.1 розділу ІІІ тендерної документації формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника/
Номер вимоги: UA-2018-10-24-000909-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3441704621
Дата подання: 15 листопада 2018 18:42
оскарження Протоколу №29/3 засідання тендерного комітету департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 14 листопада 2018 року
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тенденої пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Іванової Тетяни Ігорівни.
1. У протоколі засідання зазначено, що "учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції оригінал довідки у довільній формі із зазначенням типу, марки, назви виробу, відомостей про виробника та інших технічних характеристик запропонованого товару (Додаток №10 до тендерної документації").
Ми звертаємо Вашу увагу, що ФОП Іванова Т.І. надала в своїй тендерній документації документ "Технічні вимоги_лот_3" - Додаток 10, в якому зазначені тип, марка, назва виробу, відомості про виробника та інші технічні характеристики запропонованого товару.
2. У протоколі засідання зазначено, що "учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції листа виробника / офіційного представника виробника, товари якого він пропонує (Додаток №10 до тендерної документації").
Ми звертаємо Вашу увагу, що ФОП Іванова Т.І. надала в своїй тендерній документації документ «Лист-гарантія», в якому гарантуємо, що лист, який підтверджує, що ФОП Іванова Тетяна Ігорівна є авторизованим партнером офіційного представника виробника, товари якого пропонуються буде дозавантажено за результатами аукціону або надано в паперовому вигляді на вимогу Замовника.

Тож Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Ігорівна вимагає відмінити Протокол №29/3 засідання тендерного комітету департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 14 листопада 2018 року та прийняти рішення щодо визнання переможцем торгів учасника - Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Ігорівна, так як він виконав всі вимоги тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2018 10:02
1. ФОП Іванова Т.І. надано таблицю відповідності, згідно вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (лотів), а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) у вигляді сканованої копії, підписаної з боку Учасника за формою згідно Додатку 10 до тендерної документації
Але ФОП Іванова Т.І. не надано у складі своєї пропозиції оригінал довідки у довільній формі із зазначенням типу, марки, моделі, назви виробу, відомостей про виробника та інших технічних характеристик, відповідно до вимог п. 1 Додатку 10 тендерної документації.

2. Відповідно до п. 2 Додатку 10 тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції лист виробника/офіційного представника виробника про авторизацію (учасник є авторизованим партнером виробника/офіційного представника виробника, товари якого він пропонує), а не «Листи-гарантії про дозавантаження за результатами аукціону»
Відповідно до п. 1 Розділу IV тендерної документації завантаження документів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій або завантаження не в повному обсязі вважається невідповідністю умовам тендерної документації (замовник залишає за собою право не розглядати такі документи).
Вказаний документ ФОП Іванова Т.І. завантажено не було

3. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, за зразком, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (договору) за предметом закупівлі «Мережеве обладнання» (обов’язково зазначити – найменування замовника, код ЄДРПОУ та ФОП, номер, дату укладання договорів(договору) з доданням скан-копій позитивних листів-відгуків від цих замовників з посиланням на конкретні договори (договір), що зазначені в даній довідці, а також інших документів, які підтверджують факт виконання договорів(договору).
Документом, що підтверджує факт виконання договору можуть бути видаткова накладна, акт виконаних робіт, акт наданих послуг, тощо.
Номер вимоги: UA-2018-10-24-000909-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3441704621
Дата подання: 16 листопада 2018 13:50
оскарження Протоколу №29/5 засідання тендерного комітету департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 15 листопада 2018 року
Вивчивши детально документи Товариства з обмеженою відповідальністю «Геоком», Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Ігорівна вимагає скасувати рішення засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ «Геоком», оскільки ТОВ «Геоком» не виконав всі вимоги тендерної документації замовника, а саме:
1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів (договору) ТОВ «Геоком» у складі своєї тендерної документації надав лише видаткову накладну від 10 вересня 2018 року № 397 без відповідного договору за предметом закупівлі «Мережеве обладнання» та листа-відгука від замовника. Єдиний лист-відгук, який надало ТОВ «Геоком» по Лоту №3 (Патч-корди) датується 24.11.2017 р., що є значно раніше від дати накладної (від 10 вересня 2018 року № 397). Єдиний наданий договір №193 від 2 березня 2018 р. у складі своєї специфікації не містить товари, зазначені в накладній від 10 вересня 2018 року № 397), тому він не може відноситися до Лоту №3 (Патч-корди).
2. ТОВ «Геоком» у складі своєї тендерної документації надав гарантійний лист, в якому гарантує поставити товар протягом вересня-жовтня 2018 року. Однак в тендерній документації Замовником зазначено термін поставки - «грудень 2018 року»

Тож Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Ігорівна вимагає відмінити Протокол №29/5 засідання тендерного комітету департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 15 листопада 2018 року щодо визнання переможцем торгів учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Геоком» по Лоту №3 (Патч-корди), який надав найменш економічно вигідну пропозицію та не виконав всі вимоги тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2018 10:13
Звертаємо вашу увагу, що відповідно по п. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.Але, незважаючи, що Ваша вимога UA-2018-10-24-000909-a.b4 стосується іншого Учасника, Тендерний комітет надає наступну інформацію.

Відповідно до п. 1 розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, за зразком, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (договору) за предметом закупівлі «Мережеве обладнання» (обов’язково зазначити – найменування замовника, код ЄДРПОУ та ФОП, номер, дату укладання договорів(договору) з доданням скан-копій позитивних листів-відгуків від цих замовників з посиланням на конкретні договори (договір), що зазначені в даній довідці, а також інших документів, які підтверджують факт виконання договорів(договору). У складі своєї пропозиції ТОВ «Геоком» надав договір від 02.03.2017 року № 193 за предметом закупівлі комп’ютери, комп’ютерна периферія, принтери, оргтехніка, копіювальна техніка, витратні матеріали, запчастини та комплектуючі, картриджі принтерів і копіювальних апаратів, відповідно до специфікації (без зазначення коду ЄЗС ДК 021:2015).В специфікації до даного договору п. 6 передбачено придбання маршрутизатору, п.7 передбачено придбання комутатору та п.8 передбачено придбання точки доступу. Дане обладнання відноситься до мережевого обладнання.

ТОВ «Геоком» у складі своєї пропозиції надав гарантій лист в якому зазначив термін поставки вересень – жовтень 2018 року. Тендерний комітет вважає це формальною (несуттєвою) помилкою, бо відповідно до умов п 4.1 договору, з якими погодився Учасник, Продавець постачає Товар власними силами, протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати укладання Договору, у кількості та по цінах, встановлених цим Договором, тобто протягом грудня 2018 року. Виходячи з наведеного та у відповідності до п.1 розділу ІІІ тендерної документації формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника/

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Мережеве обладнання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 листопада 2018 12:39
Закінчення: 09 листопада 2018 13:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11 шт
Комутатори
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 21 листопада 2018  —  20 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Геоком" 513 711,00
UAH з ПДВ
508 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИМОФЕЄВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ 524 920,00
UAH з ПДВ
509 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 10:15
Геоком комутатор патч.pdf
08 листопада 2018 15:49
Геоком комутатор.pdf

Публічні документи

08 листопада 2018 16:38
Мережеве обладнання.pdf
08 листопада 2018 16:38
Мережеве обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Геоком"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИМОФЕЄВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Геоком"
#32217218
Переможець 508 002,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Геоком"
#32217218
508 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 14:08
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 14:50
ДОГОВОР ПРО ЗАКУПІВЛЮ Комутатори.pdf укладений
27 листопада 2018 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 508 002,00
UAH з ПДВ