Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги (будинок села-ДНЗ-ФАП) с.Ворочово
Очікувана вартість
1 804 994,00 UAH
UA-2018-10-24-000808-b 90ad4cc36a9c49118941eb3e79d0aa4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крижановська Любов Юріївна

+380314521955 prozorro-miskarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перечинська міська рада Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351274
Місцезнаходження: 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16
Контактна особа: Крижановська Любов Юріївна
+380314521955
prozorro-miskarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2018 17:44
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2018 17:44
Початок аукціону: 12 листопада 2018 15:10
Очікувана вартість: 1 804 994,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 024,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги (будинок села-ДНЗ-ФАП) с.Ворочово
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89220, Україна, Закарпатська область, с.Ворочово, Ворочово
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-24-000808-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ СЕМ Білдінг, Код ЄДРПОУ:38977207
Дата подання: 27 жовтня 2018 15:19
зміни до тендерної документації
вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Скасована
Дата: 29 жовтня 2018 08:50
Причина: не завантажені всі документи
Номер вимоги: UA-2018-10-24-000808-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СЕМ Білдінг, Код ЄДРПОУ:38977207
Дата подання: 29 жовтня 2018 08:49
зміни до ТД
Голові тендерного комітету
Перечинської міської ради
Закарпатської області
Л.Ю.Крижановська


Лист-вимога
щодо внесення змін до умов тендерної документації на проведення закупівлі: Капітальний ремонт дороги (будинок села-ДНЗ-ФАП) с.Ворочово (код за ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг)

Просимо внести зміни до умов тендерної документації на проведення закупівлі: Капітальний ремонт дороги (будинок села-ДНЗ-ФАП) с.Ворочово (код за ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг), у зв’язку з умовами деяких пунктів тендерної документації, що не дають можливості рівноправної участі всіх підрядних організацій у торгах, а саме:
- Виключити п.2.2 та п.2.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», щодо надання копій трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України та додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних, що є конфіденційною інформацію;
- Внести зміни у п.3.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», щодо наданя копії документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, що є предметом наданого аналогічного договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, що є дискримінацією учасників ;
- виключити п.2.6 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання копії сертифіката або свідоцтва про повірку дозатора вагового для приготування асфальто-бетонної суміш;
- Внести зміни у п. 2.7 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання довідки наявність АБЗ або про придбання асфальтобетону та копію (ї) атестату (ів) виробництва;
- виключити п.2.9 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання копії дозволу органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, видану учаснику та/або субпідряднику, який фактично по договору з учасником буде виконувати відповідні роботи (надавати послуги), з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку), оскільки предмет закупівлі не є об’єктом підвищеної небезпеки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2018 17:11
відповідь надано в форматі PDF

Документи

29 жовтня 2018 17:11
Перелік змін

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЕМ Білдінг 1 758 859,20
UAH з ПДВ
1 748 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58" 1 792 538,40
UAH з ПДВ
1 755 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2018 11:29
Електронний підпис
09 листопада 2018 11:19
18 Проект договору.PDF
09 листопада 2018 11:19
10 Повноваження директора.pdf
09 листопада 2018 11:19
9 Установчі документи.pdf
09 листопада 2018 11:19
16 Тендерна пропозиція.PDF
09 листопада 2018 11:19
15 Технічне завдання.PDF
09 листопада 2018 11:19
14 Застосування санкцій.PDF
09 листопада 2018 11:19
8 Відомості про учасника.PDF
09 листопада 2018 11:19
5 Довідка по працівниках.PDF
09 листопада 2018 11:19
4 Копія Балансу.pdf
09 листопада 2018 11:19
3 Лабораторія.pdf
09 листопада 2018 11:18
2 АБЗ.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 13:20
Електронний підпис
09 листопада 2018 13:14
копія паспорта директора.PDF
09 листопада 2018 13:14
статут.PDF
09 листопада 2018 13:14
інформаційна довідка ст 17.PDF
09 листопада 2018 13:14
витяг платника ПДВ.PDF
09 листопада 2018 13:14
довідка про субпідрядника.PDF
09 листопада 2018 13:14
тендерна пропозиція.PDF
09 листопада 2018 13:14
відомості про учасника.PDF
09 листопада 2018 13:14
заходи із захисту довкілля.PDF
09 листопада 2018 13:14
лист-згода.PDF
09 листопада 2018 13:14
кошторис.PDF
09 листопада 2018 13:14
проект договора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЕМ Білдінг

ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЕМ Білдінг
#38977207
Переможець 1 748 400,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 16:25

Документи

13 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
13 листопада 2018 16:20
протокол
12 листопада 2018 17:08
протокол
12 листопада 2018 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЕМ Білдінг
#38977207
1 748 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
13 листопада 2018 16:20
протокол
12 листопада 2018 17:08
протокол
12 листопада 2018 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 22:54
підписаний договір укладений
05 листопада 2019 12:45
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 12:44
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 10:45
SCAN0108.PDF зміни до договору
05 листопада 2019 10:39
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 14:37
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 14:34
SCAN0000.PDF зміни до договору
27 березня 2019 14:19
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 16:23
SCAN0244.PDF зміни до договору
29 листопада 2018 16:21
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 10:28
підписаний договір укладений
26 листопада 2018 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка, скан календарного графіку робіт та уточнення
Номер договору про закупівлю: 373
Договір:
Номер додаткової угоди: 373
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 373
Договір:
Номер додаткової угоди: 373
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.3,1. ст.3
Номер договору про закупівлю: 373
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 ст.3
Номер договору про закупівлю: 373
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 655 739,60
UAH (в тому числі ПДВ 275 956,60 UAH)