Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Щитки захисту від імпульсних перенапруг)
Очікувана вартість
811 840,00 UAH
UA-2018-10-24-000795-c aaacd718d706458f946817fd9c20e1b6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних

+380444654907 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних
+380444654907
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 29 листопада 2018 12:13
Очікувана вартість: 811 840,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 118,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24355 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис зазначено у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Щитки захисту від імпульсних перенапруг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 16:42
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
21 листопада 2018 16:42
1_ТД щитки 14.11.doc
14 листопада 2018 13:05
ЦЕ-0029.rar
14 листопада 2018 13:05
ТР.01 ВАТСОН 2014.vsd
14 листопада 2018 13:05
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
21 листопада 2018 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 16:42
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
21 листопада 2018 16:42
1_ТД щитки 14.11.doc
14 листопада 2018 13:05
ТД щитки 14.11.doc
24 жовтня 2018 11:39
ТД щиток 22.10..doc
14 листопада 2018 13:05
ЦЕ-0029.rar
14 листопада 2018 13:05
ТР.01 ВАТСОН 2014.vsd
14 листопада 2018 13:05
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення щодо Додатку №3
Дата подання: 01 листопада 2018 16:41
Дата відповіді: 07 листопада 2018 13:14
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо Додатку №3 до Тендерної документації: «…Повинні мати погоджені технічні рішення (дозвільні документи для використання на об’єктах Укрзалізниці) для включення в кабельному ящику ПЛ СЦБ, низьковольтних шафах ДПР та релейних шафах пристроїв кодового автоблокування (КАБ), автоблокування з тональними рейковими колами типу АБТ, а також переїзної автоматики». Повинні мати погоджені та затверджені схеми включення: - у кабельних ящиках трансформаторів ОМ-0,63 (1,25), встановлених на ПЛ з напругою 10 (6) кВ; - НВШ КТПО, встановлених на ПЛ з напругою 27,5 кВ (ДПР); - захисту електричних кіл живлення напругою 230 В сигнальної установки (переїзної автоматики); - генераторів ГКШ ЧДК перегінного контролера ПК2202 (ПК2408) МСДЦ «КАСКАД», а саме: 1. Чому в Тендерній документації відсутня процедура погодження технічних рішень (дозвільних документів для використання на об’єктах Укрзалізниці)?; 2. Яким чином учасник закупівлі, при наявності в нього досвіду виконання аналогічних договорів з іншими контрагентами, але при відсутності співпраці з Замовником, має надати погоджені технічні рішення (дозвільні документи для використання на об’єктах Укрзалізниці) та погоджені та затверджені схеми включення?; 3. На якій підставі (в супереч чинному законодавству України!!!), Замовник вимагає від учасників надання погоджених технічних рішень, погоджених та затверджених схем включення (дозвільних документів для використання на об’єктах Укрзалізниці)? Крім того, частиною 4 ст. 22 Закону передбачається: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”. Однак, Замовник, ігноруючи вказану норму, усвідомлюючи неможливість перемоги учасниками, які не мали досвіду співпраці з Замовником за предметом закупівлі «31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Щитки захисту від імпульсних перенапруг)» все одно вимагає надання погоджених технічних рішень (дозвільних документів для використання на об’єктах Укрзалізниці) та погоджених та затверджених схем включення… Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон): “Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників”. Частиною 4 статті 16 Закону передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Зокрема, пунктом 3 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити: “інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля”. Відповідно до всього вищенаведеного, просимо: 1. надати чіткі та обґрунтовані відповіді на поставлені питання з обов’язковим посиланням на норми діючого законодавства України; 2. Прибрати дискримінаційну та необґрунтовану вимогу щодо надання учасниками погоджених технічних рішень (дозвільних документів для використання на об’єктах Укрзалізниці) та погоджених та затверджених схем включення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000024 ● bd01da08856448bbbacad3910e48df63
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.05.2019 № 132

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-10-24-000795-c 24.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-15 17:06:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі щитків захисту від імпульсних перенапруг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-24-000795-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Вказати ID номера, присвоєного електронною системою закупівель в річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
2. Чи укладався договір із переможцем торгів – товариством з обмеженою відповідальністю «ЕФ ЕР ТІ – ГРУП»?
3. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні документи про рішення тендерного комітету щодо закупівлі щитків захисту від імпульсних перенапруг після оприлюднення 13.12.2018 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що у річному плані закупівель на 2018 рік, додатку до річного плану закупівель, оприлюднених в електронній системі закупівель відсутня інформація про закупівлю щитків захисту від імпульсних перенапруг. Отже, Замовник провів зазначену закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель на 2018 рік, додатку до річного плану закупівель, чим порушив вимоги статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕФ ЕР ТІ - ГРУП 748 200,00
UAH
599 999,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАТОМІНСТРУМЕНТ" 811 840,00
UAH
600 000,00
UAH
Документи
ФОП ГУРДУЗ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ 786 900,00
UAH
698 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТСОН-ЕНЕРГО" 773 570,00
UAH
773 570,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 грудня 2018 19:40
ТП переможця
28 листопада 2018 14:15
Паспорт щита LPDSVG250R2... Citel.pdf
28 листопада 2018 14:15
Договір Сител.pdf
28 листопада 2018 14:15
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2018 14:15
Відгук.pdf
28 листопада 2018 14:15
FRT Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2018 14:15
180205. Статут.pdf.pdf

Публічні документи

08 листопада 2018 13:51
Техническое описание.pdf
08 листопада 2018 13:51
Тендерное предложение.pdf
08 листопада 2018 13:51
Сравнительная таблица.pdf
08 листопада 2018 13:51
Справка ст 17.pdf
08 листопада 2018 13:51
Полномочия директора.pdf
08 листопада 2018 13:51
Паспорт.pdf
08 листопада 2018 13:51
Опыт работы Прил.1.pdf
08 листопада 2018 13:51
Лист виробника.pdf
08 листопада 2018 13:51
Информация про участника.pdf
08 листопада 2018 13:51
Декларация.pdf

Публічні документи

21 листопада 2018 11:42
21.11.2018 ТП Гурдуз - 786 900.pdf

Публічні документи

12 листопада 2018 09:17
Довідка екологія.pdf
12 листопада 2018 09:17
9 Проект договору Додаток 6.pdf
12 листопада 2018 09:17
3 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕФ ЕР ТІ - ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАТОМІНСТРУМЕНТ"

ФОП ГУРДУЗ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТСОН-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕФ ЕР ТІ - ГРУП
#36259073
Переможець 599 999,00
UAH
13 грудня 2018 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕФ ЕР ТІ - ГРУП
#36259073
599 999,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 березня 2020 14:19
Коментар щодо відміни: Відповідно до ст. 31 закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.