Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних +380444654907 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2018 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2018 12:13 |
Очікувана вартість: | 811 840,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 118,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24355 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2018 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2018 16:42 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc | |
21 листопада 2018 16:42 |
1_ТД щитки 14.11.doc | |
14 листопада 2018 13:05 |
ЦЕ-0029.rar | |
14 листопада 2018 13:05 |
ТР.01 ВАТСОН 2014.vsd | |
14 листопада 2018 13:05 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc |
21 листопада 2018 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 листопада 2018 16:42 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
|
|||||||||
21 листопада 2018 16:42 |
1_ТД щитки 14.11.doc
|
|||||||||
14 листопада 2018 13:05 |
ЦЕ-0029.rar
|
|||||||||
14 листопада 2018 13:05 |
ТР.01 ВАТСОН 2014.vsd
|
|||||||||
14 листопада 2018 13:05 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000024 ● bd01da08856448bbbacad3910e48df63
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.05.2019 № 132
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-10-24-000795-c 24.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-15 17:06:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі щитків захисту від імпульсних перенапруг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-24-000795-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Вказати ID номера, присвоєного електронною системою закупівель в річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
2. Чи укладався договір із переможцем торгів – товариством з обмеженою відповідальністю «ЕФ ЕР ТІ – ГРУП»?
3. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні документи про рішення тендерного комітету щодо закупівлі щитків захисту від імпульсних перенапруг після оприлюднення 13.12.2018 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що у річному плані закупівель на 2018 рік, додатку до річного плану закупівель, оприлюднених в електронній системі закупівель відсутня інформація про закупівлю щитків захисту від імпульсних перенапруг. Отже, Замовник провів зазначену закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель на 2018 рік, додатку до річного плану закупівель, чим порушив вимоги статті 4 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕФ ЕР ТІ - ГРУП |
748 200,00
UAH
|
599 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАТОМІНСТРУМЕНТ" |
811 840,00
UAH
|
600 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП ГУРДУЗ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ |
786 900,00
UAH
|
698 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТСОН-ЕНЕРГО" |
773 570,00
UAH
|
773 570,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕФ ЕР ТІ - ГРУП #36259073 |
Переможець |
599 999,00
UAH
|
13 грудня 2018 16:11
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 березня 2020 14:19 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ст. 31 закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
18 березня 2020 14:19
|
Протокол відміни Щитки захисту від імпульсних перенапруг.pdf |