Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вулиці Горького в с.Зарічево
Очікувана вартість
3 639 295,00 UAH
UA-2018-10-24-000515-b ● e8dcd111864e49558029ffc26db19a0d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Перечинська міська рада Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04351274 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16 |
Контактна особа: |
Крижановська Любов Юріївна +380314521955 prozorro-miskarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2018 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2018 15:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2018 15:08 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2018 13:33 |
Очікувана вартість: | 3 639 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 196,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вулиці Горького в с.Зарічево
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89212, Україна, Закарпатська область, с.Зарічево, вул.Горького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2018 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2018 17:16 |
SCAN0207.PDF | |
29 жовтня 2018 17:15 |
ТД Капітальний ремонт вул.Горького в с.Зарічево Нова редакція.docx | |
24 жовтня 2018 15:05 |
ТД Капітальний ремонт вул.Горького в с.Зарічево.docx |
29 жовтня 2018 17:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2018 17:16 |
SCAN0207.PDF
|
|||
29 жовтня 2018 17:15 |
ТД Капітальний ремонт вул.Горького в с.Зарічево Нова редакція.docx
|
|||
24 жовтня 2018 15:05 |
ТД Капітальний ремонт вул.Горького в с.Зарічево.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-24-000515-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ СЕМ Білдінг, Код ЄДРПОУ:38977207
Дата подання: 27 жовтня 2018 15:23
вимога щодо внесення змін в ТД
ВИМОГА ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скасована
Дата: 29 жовтня 2018 08:50
Причина: не завантажені всі документи
Номер вимоги: UA-2018-10-24-000515-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СЕМ Білдінг, Код ЄДРПОУ:38977207
Дата подання: 29 жовтня 2018 08:47
внесення змін до ТД
Голові тендерного комітету
Перечинської міської ради
Закарпатської області
Л.Ю.Крижановська
Лист-вимога
щодо внесення змін до умов тендерної документації на проведення закупівлі: Капітальний ремонт вул. Горького в с.Зарічево (код за ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг)
Просимо внести зміни до умов тендерної документації на проведення закупівлі: Капітальний ремонт вул. Горького в с.Зарічево (код за ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг), у зв’язку з умовами деяких пунктів тендерної документації, що не дають можливості рівноправної участі всіх підрядних організацій у торгах, а саме:
- Виключити п.2.2 та п.2.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», щодо надання копій трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України та додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних, що є конфіденційною інформацію;
- Внести зміни у п.3.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», щодо наданя копії документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, що є предметом наданого аналогічного договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, що є дискримінацією учасників ;
- виключити п.2.6 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання копії сертифіката або свідоцтва про повірку дозатора вагового для приготування асфальто-бетонної суміш;
- Внести зміни у п. 2.7 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання довідки наявність АБЗ або про придбання асфальтобетону та копію (ї) атестату (ів) виробництва;
- виключити п.2.9 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання копії дозволу органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, видану учаснику та/або субпідряднику, який фактично по договору з учасником буде виконувати відповідні роботи (надавати послуги), з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку), оскільки предмет закупівлі не є об’єктом підвищеної небезпеки.
Розгорнути
Згорнути
Перечинської міської ради
Закарпатської області
Л.Ю.Крижановська
Лист-вимога
щодо внесення змін до умов тендерної документації на проведення закупівлі: Капітальний ремонт вул. Горького в с.Зарічево (код за ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг)
Просимо внести зміни до умов тендерної документації на проведення закупівлі: Капітальний ремонт вул. Горького в с.Зарічево (код за ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг), у зв’язку з умовами деяких пунктів тендерної документації, що не дають можливості рівноправної участі всіх підрядних організацій у торгах, а саме:
- Виключити п.2.2 та п.2.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», щодо надання копій трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України та додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних, що є конфіденційною інформацію;
- Внести зміни у п.3.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», щодо наданя копії документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, що є предметом наданого аналогічного договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, що є дискримінацією учасників ;
- виключити п.2.6 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання копії сертифіката або свідоцтва про повірку дозатора вагового для приготування асфальто-бетонної суміш;
- Внести зміни у п. 2.7 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання довідки наявність АБЗ або про придбання асфальтобетону та копію (ї) атестату (ів) виробництва;
- виключити п.2.9 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання копії дозволу органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, видану учаснику та/або субпідряднику, який фактично по договору з учасником буде виконувати відповідні роботи (надавати послуги), з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку), оскільки предмет закупівлі не є об’єктом підвищеної небезпеки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2018 17:05
відповідь надано в форматі PDF
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СЕМ Білдінг |
3 529 510,80
UAH з ПДВ
|
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58" |
3 591 784,80
UAH з ПДВ
|
3 525 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СЕМ Білдінг #38977207 |
Переможець |
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2018 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 16:31
|
SCAN горького.PDF | укладений |
02 січня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 11:28
|
SCAN0114.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2019 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2018 17:25
|
SCAN0246.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2018 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2018 16:29
|
SCAN0245.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2018 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2018 19:37
|
SCAN0004.PDF | укладений |
23 листопада 2018 19:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка, скан календпрного графіку робіт |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 372 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка,проставлено дату на додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 372 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1 фінансування на 2019 рік складає 307564,00 |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |