Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Горького в с.Зарічево
Очікувана вартість
3 639 295,00 UAH
UA-2018-10-24-000515-b e8dcd111864e49558029ffc26db19a0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крижановська Любов Юріївна

+380314521955 prozorro-miskarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перечинська міська рада Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351274
Місцезнаходження: 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16
Контактна особа: Крижановська Любов Юріївна
+380314521955
prozorro-miskarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2018 15:08
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2018 15:08
Початок аукціону: 12 листопада 2018 13:33
Очікувана вартість: 3 639 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 196,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вулиці Горького в с.Зарічево
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89212, Україна, Закарпатська область, с.Зарічево, вул.Горького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-24-000515-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ СЕМ Білдінг, Код ЄДРПОУ:38977207
Дата подання: 27 жовтня 2018 15:23
вимога щодо внесення змін в ТД
ВИМОГА ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скасована
Дата: 29 жовтня 2018 08:50
Причина: не завантажені всі документи
Номер вимоги: UA-2018-10-24-000515-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СЕМ Білдінг, Код ЄДРПОУ:38977207
Дата подання: 29 жовтня 2018 08:47
внесення змін до ТД
Голові тендерного комітету
Перечинської міської ради
Закарпатської області
Л.Ю.Крижановська


Лист-вимога
щодо внесення змін до умов тендерної документації на проведення закупівлі: Капітальний ремонт вул. Горького в с.Зарічево (код за ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг)

Просимо внести зміни до умов тендерної документації на проведення закупівлі: Капітальний ремонт вул. Горького в с.Зарічево (код за ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг), у зв’язку з умовами деяких пунктів тендерної документації, що не дають можливості рівноправної участі всіх підрядних організацій у торгах, а саме:
- Виключити п.2.2 та п.2.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», щодо надання копій трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України та додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних, що є конфіденційною інформацію;
- Внести зміни у п.3.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», щодо наданя копії документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, що є предметом наданого аналогічного договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, що є дискримінацією учасників ;
- виключити п.2.6 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання копії сертифіката або свідоцтва про повірку дозатора вагового для приготування асфальто-бетонної суміш;
- Внести зміни у п. 2.7 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання довідки наявність АБЗ або про придбання асфальтобетону та копію (ї) атестату (ів) виробництва;
- виключити п.2.9 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:», Додатку 2, щодо надання копії дозволу органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, видану учаснику та/або субпідряднику, який фактично по договору з учасником буде виконувати відповідні роботи (надавати послуги), з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку), оскільки предмет закупівлі не є об’єктом підвищеної небезпеки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2018 17:05
відповідь надано в форматі PDF

Документи

29 жовтня 2018 17:05
Перелік змін

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЕМ Білдінг 3 529 510,80
UAH з ПДВ
3 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58" 3 591 784,80
UAH з ПДВ
3 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2018 11:30
Електронний підпис
09 листопада 2018 11:28
18 Проект договору.PDF
09 листопада 2018 11:28
16 Тендерна пропозиція.PDF
09 листопада 2018 11:28
15 Технічне завдання.PDF
09 листопада 2018 11:28
14 Застосування санкцій.PDF
09 листопада 2018 11:28
10 Повноваження директора.pdf
09 листопада 2018 11:28
9 Установчі документи.pdf
09 листопада 2018 11:28
8 Відомості про учасника.PDF
09 листопада 2018 11:28
5 Довідка по працівниках.PDF
09 листопада 2018 11:28
4 Копія Балансу.pdf
09 листопада 2018 11:28
3 Лабораторія.pdf
09 листопада 2018 11:28
2 АБЗ.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 13:11
Електронний підпис
09 листопада 2018 13:05
копія паспорта директора.PDF
09 листопада 2018 13:05
статут.PDF
09 листопада 2018 13:05
витяг платника ПДВ.PDF
09 листопада 2018 13:05
кошторис.PDF
09 листопада 2018 13:05
проект договору.PDF
09 листопада 2018 13:05
інформаційна довідка ст 17.PDF
09 листопада 2018 13:05
довідка про субпідрядника.PDF
09 листопада 2018 13:05
тендерна пропозиція.PDF
09 листопада 2018 13:05
відомості про учасника.PDF
09 листопада 2018 13:05
заходи із захисту довкілля.PDF
09 листопада 2018 13:05
лист-згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЕМ Білдінг

ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЕМ Білдінг
#38977207
Переможець 3 510 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 17:14

Документи

12 листопада 2018 17:14
Електронний підпис
12 листопада 2018 17:12
протокол
12 листопада 2018 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2018 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЕМ Білдінг
#38977207
3 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2018 17:14
Електронний підпис
12 листопада 2018 17:12
протокол
12 листопада 2018 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 16:31
SCAN горького.PDF укладений
02 січня 2023 11:38
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 11:36
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:28
SCAN0114.PDF зміни до договору
26 листопада 2019 11:26
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 09:58
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 17:25
SCAN0246.PDF зміни до договору
29 листопада 2018 17:23
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 16:29
SCAN0245.PDF зміни до договору
29 листопада 2018 16:27
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 19:37
SCAN0004.PDF укладений
23 листопада 2018 19:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка, скан календпрного графіку робіт
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 372
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка,проставлено дату на додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 372
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 фінансування на 2019 рік складає 307564,00
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 372
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 129 064,00
UAH (в тому числі ПДВ 354 844,00 UAH)