Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (гінекологічне крісло, ліжко функціональне, стоматологічна установка, сухожарова шафа, гематологічний аналізатор, біохімічний аналізатор)
Medical equipment and medical products are different (gynecological chair, functional bed, dental unit, dry chamber, centrifuge, hematological analyzer, biochemical analyzer, refrigerator for storage of medicinal products)
Очікувана вартість
21 719 709,00 UAH
UA-2018-10-23-003207-b 59b1181629fb4b1da3316dd494bd3bc5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будиліна Ірина Михайлівна

+380442073455 tenderdkvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81
Контактна особа: Будиліна Ірина Михайлівна
+380442073455
tenderdkvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine"
National ID: 41713679
Contact point: Budylina Iryna
+380442073455
tenderdkvs@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 20:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 23:55
Початок аукціону: 29 листопада 2018 13:51
Очікувана вартість: 21 719 709,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 650000 UAH
Publication date: 23 жовтня 2018 20:34
Enquiries until: 12 листопада 2018 23:55
Complaints submission until: до 18 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2018 23:55

Information

Estimated total value: 21 719 709 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
гінекологічне крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

gynecological chair
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 26 грудня 2018
100 шт
ліжко функціональне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

functional bed
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 26 грудня 2018
14 шт
стоматологічна установка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

dental unit
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 26 грудня 2018
98 шт
сухожарова шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

dry chamber
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 26 грудня 2018
59 шт
гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

hematological analyzer
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 26 грудня 2018
7 шт
біохімічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

biochemical analyzer
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 26 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 19:13
Перелік змін 12.11.18.docx
12 листопада 2018 19:13
Додаток 3_характеристики із змінами.docx
12 листопада 2018 19:13
ТД обладнання із змінами 12.11.18.docx
02 листопада 2018 15:33
Перелік змін.docx
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 6 (гарантійний лист).doc
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 5 проект договору (3319).docx
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 4 Переможець.docx
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 2_кваліфікація.doc
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 1 відомості.docx
12 листопада 2018 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 20:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 19:13
Перелік змін 12.11.18.docx
12 листопада 2018 19:13
Додаток 3_характеристики із змінами.docx
02 листопада 2018 15:33
Додаток 3_характеристики із змінами.docx
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 3_характеристики.docx
12 листопада 2018 19:13
ТД обладнання із змінами 12.11.18.docx
02 листопада 2018 15:33
ТД обладнання 3319 із змінами.docx
23 жовтня 2018 20:34
ТД обладнання 3319.docx
02 листопада 2018 15:33
Перелік змін.docx
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 6 (гарантійний лист).doc
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 5 проект договору (3319).docx
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 4 Переможець.docx
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 2_кваліфікація.doc
23 жовтня 2018 20:34
Додаток 1 відомості.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліжка функціональні
Дата подання: 24 жовтня 2018 16:59
Дата відповіді: 29 жовтня 2018 12:28
Добрий день, хочемо прийняти участь у ваших торгах по функціональних ліжках, можливо лі ці ліжка винести окремим лотом?
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерним комітетом ЦОЗ ДКВС України визначено предмет закупівлі ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (гінекологічне крісло, ліжко функціональне, стоматологічна установка, сухожарова шафа, центрифуга, гематологічний аналізатор, біохімічний аналізатор, холодильник для зберігання лікарських засобів) відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Визначення окремих частин вказаного предмету закупівлі не передбачається.
Розділення закупівлі на лоти
Дата подання: 25 жовтня 2018 11:24
Дата відповіді: 29 жовтня 2018 12:30
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації Ви бажаєте придбати медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код ДК 021:2015 – 33190000-8), а саме: гінекологічне крісло, ліжко функціональне, стоматологічна установка, сухожарова шафа, центрифуга, гематологічний аналізатор, біохімічний аналізатор, холодильник для зберігання лікарських засобів. Весь перелік планується закуповувати в одному лоті. З цього приводу хочу зазначити, що не існує жодної компанії, яка б виготовляла повний перелік товару або займалася реалізацією за повним переліком товару. Таким чином, щоб сформувати пропозицію по всьому переліку товарів, потенційному постачальнику доведеться купувати більшість позицій у інших компаній (постачальників), що може призвести до збільшення ціни одиниці товару. А також, потенційний постачальник не зможе забезпечити якісну сервісну, технічну та інформаційну підтримку на товар, який перекуповує. Прошу Вас розглянути можливість розділення даної закупівлі на Лоти, що дасть змогу пропонувати кожну з позицій від виробника та/або прямого постачальника, що в свою чергу призведе до здорової конкуренції та дозволить зменшити витрати бюджетних коштів та забезпечить дотримання принципів здійснення закупівель, дотримання яких вимагає стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок). Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку, та є правом, а не обов’язком замовника. Враховуючи викладене, визначення предмета закупівлі здійснено тендерним комітетом з дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит
Дата подання: 02 листопада 2018 10:01
Дата відповіді: 02 листопада 2018 14:48
Відповідно до п. 3 додатку 3 ТД «Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (надається Учасником), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника». Оскільки наша компанія є офіційним дистриб’ютором виробника даної продукції, яка офіційно уповноважена представляти інтереси виробника на ринку України, просимо Вас розглянути можливість внести зміни до ТД, та доповнити п.3 додатку 3, а саме: «Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого звернення прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Виокремлення холодильників окремим лотом
Дата подання: 02 листопада 2018 10:29
Дата відповіді: 02 листопада 2018 14:50
Доброго дня. Наша компанія спеціалізується на холодильному медичному обладнанні, має великий досвід постачання відповідного обладнання на території Україні, тому маємо можливість прийняти участь у торгах та поставити тільки одну позицію, а саме: холодильник для зберігання лікарських засобів, у кількості 133 штуки. Оскільки ми не можемо одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позиції «холодильник для зберігання лікарських засобів» в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерним комітетом ЦОЗ ДКВС України визначено предмет закупівлі ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (гінекологічне крісло, ліжко функціональне, стоматологічна установка, сухожарова шафа, центрифуга, гематологічний аналізатор, біохімічний аналізатор, холодильник для зберігання лікарських засобів) відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Визначення окремих частин вказаного предмету закупівлі не передбачається.
Розділення позицій на окремі лоти
Дата подання: 02 листопада 2018 16:47
Дата відповіді: 06 листопада 2018 16:42
Шановний замовник! Оскільки "холодильник для зберігання лікарських засобів", згідно коду класифікатора ДК 021:2015 (CPV) відноситься до коду 39711130-9 Холодильники, просимо вас внести зміни до тендерної документації та виділити цю позицію в окремий лот закупівлі, що дозволить розширити коло потенційних учасників, та поліпшити конкурентні умови.
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України розглянув ваше звернення та повідомляє наступне. До тендерної документації найближчим часом буде внесено відповідні зміни щодо холодильників для зберігання лікарських засобів.
терміни поставки
Дата подання: 06 листопада 2018 10:04
Дата відповіді: 06 листопада 2018 17:57
Добрий день! Прошу уточнити терміни поставки продукції? В тендерній документації вказана дата поставки до 26 грудня 2018 року, а дата аукціону 28 грудня 2018 року. Чи вірна дана інформація?
Відповідь: Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. На даний час в системі зазначена дата, яка буде змінюватись після завершення замовником розгляду отриманих пропозицій. Терміни поставки в тендерній документації (26.12.2018) не є помилкові.
ротор
Дата подання: 06 листопада 2018 13:51
Дата відповіді: 07 листопада 2018 12:14
В тех. задании для центрифуги указано в комплекте поставки центрифуга -1 шт. и Ротор - 1 шт. Но есть пункт: "можливість вибору кутового ротору", в котором указано 5 видов роторов. Для подбора наиболее подходящей центрифуги с ротором, прошу уточнить какой из 5 ротор все же необходим?
Відповідь: Кутовий ротор під пробірки об'ємом 15 мл, кількість одночасно завантажених пробірок - не менше 8 шт.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-23-003207-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 07 листопада 2018 17:25
Звернення щодо змін до Тендерної документації
23.10.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (гінекологічне крісло, ліжко функціональне, стоматологічна установка, сухожарова шафа, центрифуга, гематологічний аналізатор, біохімічний аналізатор, холодильник для зберігання лікарських засобів)”.
Згідно Тендерної документації, предмет закупівлі не поділений на лоти та складається з:
гінекологічне крісло – 21 шт.;
ліжко функціональне – 100 шт.;
стоматологічна установка – 14шт.;
сухожарова шафа – 98 шт.;
центрифуга – 64 шт.;
гематологічний аналізатор – 59 шт.;
біохімічний аналізатор – 7 шт.;
холодильник для зберігання лікарських засобів – 133шт.
за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.

Згідно Порядку визначення предмету закупівлі (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 ): “Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.”
Звертаємо Вашу вагу, що:
-холодильник для зберігання лікарських засобів за кодом ДК 021:2015 має код “39711130-9 Холодильники”.
-центрифуга за кодом ДК 021:2015 має код “42931000-1 Центрифуги”.
Враховуючи вищезазначене, просимо виокремити “холодильник для зберігання лікарських засобів 133шт.” та “центрифуга” в окремі лоти предмету закупівлі.
Крім цього, враховуючи, що жоден виробник не виробляє весь перелік продукції згідно Тендерної документації, виокремлення в окремі лоти центрифуги та холодильники для зберігання лікарських засобів, дозволить збільшити конкуренцію на закупівлі цих товарів, що призведе до закупівлі за нижчою ціною. Як це передбачено преамбулою до ЗУ “Про публічні закупівлі”: Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Згідно п.4.4 Розділу І Тендерної документації та п.5.1 Проекту договору про закупівлі - Строк поставки Товару – до 26.12. 2018 року.
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля оголошена — 23.10.2018р.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 22.11.2018р.
Згідно ч.5 ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів...”
Згідно ч.5 ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “...Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.”
Згідно ч.2 ст. 32 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “...З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.”
Таким чином, навіть враховуючи мінімальні строки на виконання обов'язкових дій, передбачених чинним законодавством України, договір може бути підписаний не раніше 11.12.2018року.
Враховуючи великий обсяг закупівлі, виконати поставку в такий короткий строк неможливо.
Крім цього, згідно Розділу 4 проекту договору: “4.1. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару на підставі належним чином оформлених видаткових накладних.
4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.”
Тобто, здійснення попередньої оплати не передбачається. Враховуючи, що договір укласти раніше 11.12.2018 року неможливо та враховуючи великий обсяг закупівлі, то через 10 банківських днів з дати поставки Товару закінчиться 2018 бюджетний рік, і оплата товару буде неможлива.
Звертаємо Вашу увагу, що чинне бюджетне законодавство України передбачає вирішення таких ситуацій:
Згідно ст.49 Бюджетного кодексу України: “1. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Відповідно до ст. 4 Бюджетного кодексу України: “1. Бюджетне законодавство складається з:
...
5) нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, прийнятих на підставі і на виконання цього Кодексу та інших законів України, передбачених пунктами 3 та 4 цієї частини статті;...”
на виконання положень ст. 49 та ст. 4 Бюджетного кодексу України, Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 117 від від 23 квітня 2014р. “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”.
Відповідно до ч.1 вищезазначеної Постанови: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі:
...
4) на строк не більше шести місяців:
...
лікарських засобів і виробів медичного призначення;...”
У частині 2 цієї ж Постанови зазначено: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів здійснюють попередню оплату тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім ... товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл, а саме: вакцин для профілактичних щеплень людей і тварин, лікарських засобів і виробів медичного призначення...”
Враховуючи вищезазначене, спираючись на положення Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р., просимо: передбачити здійснення попередньої оплати у проекті договору про закупівлю та подовження строку поставки на строк, відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р.

Спираючись на ч.1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” проcимо:
виокремити центрифуги та холодильники для зберігання лікарських засобів в окремі лоти предмету закупівлі;
передбачити у проекті договору здійснення попередньої оплати та подовження строку поставки на строк, відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2018 17:39
Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого звернення прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 листопада 2018
UA-2018-10-23-003207-b59b1181629fb4b1da3316dd494bd3bc5
Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна, м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ МЕДХОЛДІНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 листопада 2018 23:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2018 18:34
протокол розгляду
23 листопада 2018 18:36
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2018 14:18
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:18
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:11
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:11
Електронний підпис
22 листопада 2018 13:53
3_Стерелизатор.pdf
22 листопада 2018 13:53
1_Аналізатор біохім_.pdf
22 листопада 2018 13:53
6_Стомат установка.pdf
22 листопада 2018 13:53
4_Ліжко функціональне.pdf
22 листопада 2018 13:53
5_Кресло генек.pdf
22 листопада 2018 13:53
2_Аналізатор гем_.pdf
22 листопада 2018 13:53
Кваліфікаційні документи.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ" #40199288

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

22 листопада 2018 23:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2018 18:35
протокол розгляду
23 листопада 2018 18:36
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2018 19:03
Електронний підпис
22 листопада 2018 19:03
Електронний підпис
22 листопада 2018 18:59
Технічна частина 3.pdf
22 листопада 2018 18:57
Кваліфікаційна частина 1.pdf
22 листопада 2018 18:57
Кваліфікаційна частина 2.pdf
22 листопада 2018 18:57
БГ.zip
22 листопада 2018 18:57
Технічна частина 1.pdf
22 листопада 2018 18:57
Технічна частина 2.pdf

Документи

22 листопада 2018 23:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2018 18:36
протокол розгляду
23 листопада 2018 18:37
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2018 17:16
Електронний підпис
30 листопада 2018 10:14
Електронний підпис
22 листопада 2018 19:01
Електронний підпис
22 листопада 2018 19:01
Електронний підпис
22 листопада 2018 19:00
Гарантия_7347.zip
22 листопада 2018 19:00
Licence.zip
22 листопада 2018 19:00
Dovirenist_Pustovit.zip
22 листопада 2018 19:00
9 Інші документи.pdf
22 листопада 2018 19:00
5 Істотні умови.pdf
22 листопада 2018 19:00
3 Повноваження щодо підпису.pdf
22 листопада 2018 19:00
2 Кваліфікаційні критерії.pdf
22 листопада 2018 19:00
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"

ТОВ МЕДХОЛДІНГ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ 21 679 163,00
UAH з ПДВ
21 679 163,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ" 21 698 430,00
UAH з ПДВ
21 698 430,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” 21 711 800,00
UAH з ПДВ
21 711 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 17:16
Електронний підпис
30 листопада 2018 10:14
Електронний підпис
22 листопада 2018 19:01
Електронний підпис
22 листопада 2018 19:01
Електронний підпис
22 листопада 2018 19:00
Гарантия_7347.zip
22 листопада 2018 19:00
Licence.zip
22 листопада 2018 19:00
Dovirenist_Pustovit.zip
22 листопада 2018 19:00
9 Інші документи.pdf
22 листопада 2018 19:00
5 Істотні умови.pdf
22 листопада 2018 19:00
3 Повноваження щодо підпису.pdf
22 листопада 2018 19:00
2 Кваліфікаційні критерії.pdf
22 листопада 2018 19:00
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 19:03
Електронний підпис
22 листопада 2018 19:03
Електронний підпис
22 листопада 2018 18:59
Технічна частина 3.pdf
22 листопада 2018 18:57
Кваліфікаційна частина 1.pdf
22 листопада 2018 18:57
Кваліфікаційна частина 2.pdf
22 листопада 2018 18:57
БГ.zip
22 листопада 2018 18:57
Технічна частина 1.pdf
22 листопада 2018 18:57
Технічна частина 2.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 14:18
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:18
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:11
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:11
Електронний підпис
22 листопада 2018 13:53
3_Стерелизатор.pdf
22 листопада 2018 13:53
1_Аналізатор біохім_.pdf
22 листопада 2018 13:53
6_Стомат установка.pdf
22 листопада 2018 13:53
4_Ліжко функціональне.pdf
22 листопада 2018 13:53
5_Кресло генек.pdf
22 листопада 2018 13:53
2_Аналізатор гем_.pdf
22 листопада 2018 13:53
Кваліфікаційні документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДХОЛДІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДХОЛДІНГ
#38406011
Переможець 21 679 163,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 17:36

Документи

29 листопада 2018 17:36
Електронний підпис
29 листопада 2018 14:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ
#38406011
21 679 163,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 17:36
Електронний підпис
29 листопада 2018 14:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:24
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 17:24
Договір укладений
10 грудня 2018 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 21 679 163,00
UAH з ПДВ