Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Акумуляторні батареї
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2018-10-23-003175-b ● c2cd2c900f9b4cde8d9ccc84afd80502
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Держгідрографія" |
Код ЄДРПОУ: | 21720000 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Контактна особа: |
Ольга Целінська +380442920520 tender1@hydro.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2018 19:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2018 13:51 |
Очікувана вартість: | 1 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
229 штука
Акумуляторні батареї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2018 19:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2018 19:18 |
ТД - Акумуляторні батареї (23.10.18).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-23-003175-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР", Код ЄДРПОУ:40420983
Дата подання: 26 жовтня 2018 17:48
технічна специфікація
Просимо узгодити технічну специфікацію та внести зміни до тендерної документації:
1. п.10 АКБ 6СТ-200 - пусковий струм не менше 1150А та висота - не більше 223мм;
2. п.12 Акумулятор Blue Dynamic - ємність 85А, пусковий струм - 760А
3 п.14 - акумуляторна батарея геметична - строк служби 10-12 років: при 100% розряді - не менше 300; при 30% розряді - не менше 1200 циклів заряду,-розряду
4. п.23 - акумуляторна батарея геметична - розміри не більше (довж*шир*вис): 325*170*215
Розгорнути
Згорнути
1. п.10 АКБ 6СТ-200 - пусковий струм не менше 1150А та висота - не більше 223мм;
2. п.12 Акумулятор Blue Dynamic - ємність 85А, пусковий струм - 760А
3 п.14 - акумуляторна батарея геметична - строк служби 10-12 років: при 100% розряді - не менше 300; при 30% розряді - не менше 1200 циклів заряду,-розряду
4. п.23 - акумуляторна батарея геметична - розміри не більше (довж*шир*вис): 325*170*215
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2018 11:00
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Технічне завдання щодо закупівлі акумуляторних батарей було розроблене тендерним комітетом. Метою розроблення технічного завдання є вибір акумуляторів, які б ідеально задовольняли потреби ДУ «Держгідрографія», а саме технічні характеристики (ємність, пусковий струм, полярність, напруга, габарити, гарантійний термін використання) відповідали технічним можливостям та умовам екплуатації, в яких будуть знаходитися акумулятори (довговічність, високі показники кількості циклів заряду-розряду, температурний режим експлуатації). Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації.
Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Учасники, які бажать брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі акумуляторних батарей мають право запропонувати замовнику еквівалент, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у тендерній документації або з кращими технічними характеристиками. Вимога про так зване розширення діапазону параметрів є щонайменше некоректною по відношенні до Замовника, якого спонукають до правопорушення, а саме – дискримінації виробника. Відповідно до ст..5 Закону України «Про захист прав споживачів» - держава забезпечує споживачеві (в даному випадку Замовник є споживачем) захист його прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань та кваліфікації необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання товару». Тому Замовник самостійно встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, жодних дискримінаційних вимог даною тендерною документацією не передбачено.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Технічне завдання щодо закупівлі акумуляторних батарей було розроблене тендерним комітетом. Метою розроблення технічного завдання є вибір акумуляторів, які б ідеально задовольняли потреби ДУ «Держгідрографія», а саме технічні характеристики (ємність, пусковий струм, полярність, напруга, габарити, гарантійний термін використання) відповідали технічним можливостям та умовам екплуатації, в яких будуть знаходитися акумулятори (довговічність, високі показники кількості циклів заряду-розряду, температурний режим експлуатації). Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації.
Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Учасники, які бажать брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі акумуляторних батарей мають право запропонувати замовнику еквівалент, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у тендерній документації або з кращими технічними характеристиками. Вимога про так зване розширення діапазону параметрів є щонайменше некоректною по відношенні до Замовника, якого спонукають до правопорушення, а саме – дискримінації виробника. Відповідно до ст..5 Закону України «Про захист прав споживачів» - держава забезпечує споживачеві (в даному випадку Замовник є споживачем) захист його прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань та кваліфікації необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання товару». Тому Замовник самостійно встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, жодних дискримінаційних вимог даною тендерною документацією не передбачено.
Номер вимоги: UA-2018-10-23-003175-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР", Код ЄДРПОУ:40420983
Дата подання: 27 жовтня 2018 18:26
поділ на лоти
На виконання ст 3 Закону України "...Принципи здійснення закупівель: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1 добросовісна конкуренція серед учасників;
2 максимальна економія та ефективність; 3 відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4 недискримінація учасників; 5 об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6 запобігання корупційним діям і зловживанням...." "Про публічні закупівлі" просимо поділити закупівлю на лоти: стартерна група та акумуляторні батареї герметичні відповідно з 1-12 та з 13-25 позиції.
Розгорнути
Згорнути
2 максимальна економія та ефективність; 3 відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4 недискримінація учасників; 5 об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6 запобігання корупційним діям і зловживанням...." "Про публічні закупівлі" просимо поділити закупівлю на лоти: стартерна група та акумуляторні батареї герметичні відповідно з 1-12 та з 13-25 позиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2018 09:29
Доброго дня!
Предмет закупівлі визначається у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454. З урахуванням останніх змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі, наказом Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі. Тобто, замовник, виходячи з назви/асортименту товару тощо, самостійно вирішує за яким предметом закупівлі здійснити придбання відповідного товару/роботи/послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Предмет закупівлі визначається у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454. З урахуванням останніх змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі, наказом Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі. Тобто, замовник, виходячи з назви/асортименту товару тощо, самостійно вирішує за яким предметом закупівлі здійснити придбання відповідного товару/роботи/послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Номер вимоги: UA-2018-10-23-003175-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР", Код ЄДРПОУ:40420983
Дата подання: 20 листопада 2018 15:04
вимога стосовно дискваліфікації учасника
вимога стосовно дискваліфікації учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 17:51
За результатами розгляду даної скарги, члени тендерного комітету дійшли до висновку, що відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), скарги суб’єктом оскарження подаються до органу оскарження, а не до Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2018 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" |
903 122,40
UAH з ПДВ
|
903 122,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
995 251,32
UAH з ПДВ
|
995 251,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ВІП-ОЙЛ” |
1 038 274,50
UAH з ПДВ
|
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКУМУЛЯТОРНИЙ ЗАВОД "САДА" |
1 027 000,00
UAH з ПДВ
|
1 027 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" #40420983 |
Відхилено |
903 122,40
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2018 09:22
|
ТОВ Укравтозапчастина #30722204 |
Відхилено |
995 251,32
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2018 09:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ВІП-ОЙЛ” #37398817 |
Переможець |
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2018 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 15:30
|
85-18 ДУ № 2 від 26.12.18 (Компанія ВІП-ОЙЛ - акум.батареї).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 10:55
|
85-18 ДУ №1 від 21.12.18 (Компанія ВІП-ОЙЛ-акум.батареї).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2018 10:12
|
85-18 від 05.12.18 (акумуляторні батареї «ТОВ Компанія ВІП-ОЙЛ»_АКБ.18).pdf | укладений |
05 грудня 2018 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесено відповідно до п.11.8.4. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 85/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесено відповідно до п.п. 6.2.3, 11.8.3 Договору та п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 85/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |