Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) будівлі-пам’ятки комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, провулок Нахімова, 8» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
7 862 913,60 UAH
UA-2018-10-23-002556-b 5af49f982b1e4494a2d680da548a0d91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Семенцова

+380673498124 ooiyb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02137097
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров. Нахімова, 8
Контактна особа: Надія Семенцова
+380673498124
ooiyb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2018 00:00
Початок аукціону: 08 листопада 2018 15:20
Очікувана вартість: 7 862 913,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 629,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) будівлі-пам’ятки комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, провулок Нахімова, 8»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. Нахімова, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 14:44
Тендерна_документацiя_30.10.2018.doc
30 жовтня 2018 14:44
Додаток_4_(30.10.2018).doc
30 жовтня 2018 14:44
перелiк_змiн_30.10.2018.docx
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_1.doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_2.doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_3.doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_5.doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_6.rtf
30 жовтня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 14:44
Тендерна_документацiя_30.10.2018.doc
23 жовтня 2018 15:51
Тендерна_документацiя.doc
30 жовтня 2018 14:44
Додаток_4_(30.10.2018).doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_4.doc
30 жовтня 2018 14:44
перелiк_змiн_30.10.2018.docx
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_1.doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_2.doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_3.doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_5.doc
23 жовтня 2018 15:51
Додаток_6.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 26 жовтня 2018 13:04
Дата відповіді: 29 жовтня 2018 13:09
Добрий день! Роз`ясніть, будь-ласка, в додатку 2 п.1 вказано "......Відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані..." не зрозуміло, ДЕ САМЕ, має бути вказано назву, адресу, контактні телефони, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані,в тексті відгука чи на фірмовому бланці особи,що надала відгук? Також,уточніть будь-ласка, чи потрібно надавати акти прийому - передачі техніки,якщо договори оренди техніки НОТАРІАЛЬНО посвідченні? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання тендерний комітет Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» повідомляє про наступне:
У Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу відгуку/ рекомендаційного листа про належне виконання Учасником договору зазначеного в п.1.1 (оформленого на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані). Слід зазначити, що інформація щодо назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані може міститися як на фірмовому бланку, так і в тексті самого документу. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що змістом вимог тендерної документації встановлено надання учасниками процедури закупівлі чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником, наведені таблиці за формою №3 Додатку 2 до тендерної документації, з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2018 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВЄТСТРОЙ" 7 646 059,15
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ 7 243 458,00
UAH з ПДВ
7 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веста Девелоп" 7 801 412,11
UAH з ПДВ
7 801 412,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2018 19:48
КТ-5.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-16.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-2.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-4.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-11.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-3.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-14.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-7.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-15.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-12.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-19.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-13.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-20.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-18.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-10.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-9.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-17.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-6.pdf
07 листопада 2018 19:48
КТ-8.pdf
07 листопада 2018 19:48
ДЦ.pdf
07 листопада 2018 19:48
ТП.pdf

Публічні документи

07 листопада 2018 23:53
Електронний підпис
07 листопада 2018 23:48
Технічна частина ч.5.pdf
07 листопада 2018 23:48
Технічна частина ч.4К.pdf
07 листопада 2018 23:48
Технічна частина ч.3К.pdf
07 листопада 2018 23:48
Технічна частина ч.2_ДЦ.pdf
07 листопада 2018 23:48
Технічна частина ч.1.pdf
07 листопада 2018 23:48
Кваліфікаційна частина ч.6.pdf
07 листопада 2018 23:48
Кваліфікаційна частина ч.5.pdf
07 листопада 2018 23:48
Кваліфікаційна частина ч.4.pdf
07 листопада 2018 23:48
Кваліфікаційна частина ч.3.pdf
07 листопада 2018 23:48
Кваліфікаційна частина ч.1.pdf
07 листопада 2018 23:48
103.imd

Публічні документи

22 листопада 2018 16:49
Електронний підпис
22 листопада 2018 16:46
АП.pdf
22 листопада 2018 16:46
ст17.pdf
16 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
16 листопада 2018 16:29
Додатки ч.6.pdf
16 листопада 2018 16:28
Додатки ч.1.pdf
16 листопада 2018 16:27
1001.imd
16 листопада 2018 16:26
Додатки ч.4.pdf
16 листопада 2018 16:26
Додатки ч.2.pdf
16 листопада 2018 16:26
Додатки ч.5.pdf
16 листопада 2018 16:26
Додатки ч.3.pdf
16 листопада 2018 16:26
Додатки ч.7.pdf
16 листопада 2018 16:25
ДЦ.pdf
16 листопада 2018 16:24
ТП.pdf
16 листопада 2018 16:20
ТП.pdf
16 листопада 2018 16:19
ТП.pdf
07 листопада 2018 21:57
Електронний підпис
07 листопада 2018 21:53
1001.imd
07 листопада 2018 21:53
Технич.часть ч.8.pdf
07 листопада 2018 21:53
Технич.часть ч.5.pdf
07 листопада 2018 21:53
Технич.часть ч.3.pdf
07 листопада 2018 21:53
Технич.часть ч.7.pdf
07 листопада 2018 21:53
Технич.часть ч.2.pdf
07 листопада 2018 21:53
Технич.часть ч.6.pdf
07 листопада 2018 21:53
Технич.часть ч.4.pdf
07 листопада 2018 21:53
Технич.часть ч.1.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.9.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.19.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.8.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.4.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.11.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.7.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.5.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.2.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.14.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.17.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.6.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.16.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.12.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.15.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.18.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.10.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.3.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.13.pdf
07 листопада 2018 21:53
Квал.часть ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВЄТСТРОЙ"

ТОВ КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ

ТОВ "Веста Девелоп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВЄТСТРОЙ"
#41373175
Відхилено 6 000 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 09:36
ТОВ КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ
#41125856
Відхилено 7 090 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 16:30
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
Переможець 7 801 412,11
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 17:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 листопада 2018 16:30
Електронний підпис
15 листопада 2018 16:24
Untitled.FR12.pdf
13 листопада 2018 09:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Веста Девелоп" #35179778

№ рішення у справі

65/11-р/к

Дата рішення у справі

22.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

21 листопада 2018 17:11
Електронний підпис
21 листопада 2018 17:09
Протокол.pdf
21 листопада 2018 17:09
490.ПРОТОКОЛ.pdf
15 листопада 2018 16:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2018 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
7 801 412,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2018 17:11
Електронний підпис
21 листопада 2018 17:09
Протокол.pdf
21 листопада 2018 17:09
490.ПРОТОКОЛ.pdf
15 листопада 2018 16:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 16:14
Додатки.FR12.pdf зміни до договору
18 березня 2019 16:05
Додаткова угода № 3 .FR12.pdf зміни до договору
18 березня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 19:53
Додаткова угода 2 та додатки.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 18:43
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 16:05
Додаткова угода та додатки.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 16:04
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 15:53
Договір та додатки.pdf укладений
07 грудня 2018 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1. Розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1.Початок робіт, зазначених у п. 1.2. Договору визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але не раніше 7 (семі) днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо: - передачі проектної документації; - передачі дозвільної документації; - надання будівельного майданчика та/або фронту робіт. Строк виконання робіт становить 31 грудня 2019 року, але в будь якому випадку до повного його виконання.» 2. Пункт 11.2 Розділу 11 Договору деталізувати і доповнити підпунктами 11.2.1, 11.2.2 наступного змісту: «11.2.1 Фінансування робіт на 2018 рік становить 6048295 грн 27 коп (Шість мільйонів сорок сім тисяч двісті дев’яносто п’ять грн 27 коп) у тому числі ПДВ - 1008049,21 грн. 11.2.2. Фінансування робіт на 2019 рік становить 1 332 003грн 00 коп (Один мільйон триста тридцять дві тисячі три грн 00 коп) у тому числі ПДВ - 222 004,94 грн» 3. Усі інші умови Договору, не порушені даною Додатковою угодою, залишаються без змін. Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Дана додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 5. Всі додатки і доповнення до цієї угоди є невід’ємною її складовою. 6. Дана додаткова угода складена в 2 (двох) оригінальних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору. Додатки до Угоди є: Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт на 2018-2019 рр Додаток 3 - План фінансування робіт (помісячний) на 2018-2019р.
Номер договору про закупівлю: 59-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 59-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Пункт 2.1. Розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1 .Початок робіт, зазначених у п. 1.2. Договору визначається календарнимграфіком виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але не раніше 7 (семі) днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо: - передачі проектної документації; - передачі дозвільної документації; - надання будівельного майданчика та/або фронту робіт. Строк виконання робіт становить 31 грудня 2019 року, але в будь якому випадку до повного його виконання.» 2. Пункт 11.2 Розділу 11 Договору деталізувати і доповнити підпунктами 11.2.1, 11.2.2 наступного змісту: «11.2.1 Фінансування робіт на 2018 рік становить 7469 495 грн 60 кой (Сім мільйонів чотириста шістдесят дев’ять тисяч чотириста дев’яносто п’ять грн 60 коп.) у тому числі ПДВ - 1 244 940,83 грн. 11.2.2. Фінансування робіт на 2019 рік становить 331 916 грн 51 коп (Триста тридцять одня тисяча дев’яносто шістнадцять грн 51 коп) у тому числі ПДВ - 55 320,52 грн» 3. Усі інші умови Договору, не порушені даною Додатковою угодою, залишаються без змін. Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Дана додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 5. Всі додатки і доповнення до цієї угоди є невід’ємною її складовою. 6. Дана додаткова угода складена в 2 (двох) оригінальних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору. Додатки до Угоди є: Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт на 2018-2019 рр Додаток 3 - План фінансування робіт (поквартальний) на 2018-2019р.
Номер договору про закупівлю: 59-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 59-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю уточнення розміру фінансування робіт на 2019 рік Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: пункт 11.2 Розділу 11 Договору деталізувати і доповнити підпунктами 11.2.1 : «11.2.1 Фінансування робіт на 2019 рік становить 7 801 412 грн 11 коп (Сім мільйонів вісімсот одна тисяча чотириста дванадцять грн 11 коп) у тому числі ПДВ - 1 300 235 грн 35 коп (один мільйон триста тисяч двісті тридцять п'ять грн 35 коп).». 2. Пункт 12.5 Розділу 12 Договору деталізувати і доповнити підпунктами 12.5: «12.5 Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (зі змінами) та від 27.12.2001 року №1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику (з точним формулюванням суми (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів), за рахунок коштів місцевого бюджету попередню плату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців на суму 2 340 423 грн. 63 коп.( Два мільйони триста сорок тисяч чотириста двадцять три грн. 63 коп.). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу та вимагати від Генпідрядника інформацію щодо його використання.».
Номер договору про закупівлю: 59-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 59-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 801 412,11
UAH (в тому числі ПДВ 1 300 235,35 UAH)